Ik zou graag naar huntenpop gaan. Ligt hier ongeveer naast de deur dus ook wel makkelijk bereikbaar.quote:
mystery land staat bij ons ook op de planning om aan te vragen. Ik weet alleen even niet of er al iemand voor "in de planning staat"quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:17 schreef angel008 het volgende:
hoe zit het met mysteryland hebben we hier al een lead over ?
* angel008 heeft wel een aanvraag formulier van ID&T moet voor de 28ste opgestuurd worden en voor freelancers moet er een media achterstaan om uberhoud kans te krijgen om door te gaan ik kan deze doorsturen naar een van de mensen hier die accreditatie voor fok regelen ?
tof! staat bij mij ook in de planning! sawadee?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:23 schreef ETA het volgende:
ik zie al die reisfotos specials op de frontpage, mooi manOver 10 weken ga ik richting Spitsbergen, IJsland en Groenland, daar kan vast wel een leuke reeks uit komen. Is er overigens interesse voor oudere reis fotoreeksen? Ik heb in de laatste jaren enkele in TRV gegooid.
GAP adventures, het kan zijn dat Sawadee als tussenpersoon tickets voor zelfde schip verkoopt. Afvaart is iig op 8 september van Longyearbyen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:10 schreef fraubitch het volgende:
[..]
tof! staat bij mij ook in de planning! sawadee?
Siegfried zit toch op Zwarte Cross nu?quote:Op zondag 18 juli 2010 16:23 schreef NJ het volgende:
Even voor alle FOK!Fotografen, jullie hebben nu een eigen overlegforum achter de schermen. Iedere user met de tag FOK!Fotograaf heeft nu toegang, aan de crew met die tag ga ik nu beginnen.
Mocht je géén tag hebben, maar toch vinden dat je toegang behoort te hebben, stuur dan even een PM naar Siegfried. Hij gaat over jullie rechtenwijzigingen.
Voor de crew die toegang zou moeten hebben, stuur mij even een PM als je vanavond nog niet in het forum kan.
http://forum.fok.nl/topic/1497351
Hoelaat en waar speelde hij?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:06 schreef guitarist het volgende:
Iemand toevallig gisteren foto's van Tommy Ebben op de Zwarte Cross gemaakt?
Bedankt he?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:08 schreef NJ het volgende:
Dan heeft ie een paar PM's wanneer hij terug komt.
We zoeken een fotograaf voor 25 juli en een fotograaf (mag ook dezelfde zijn) voor 26 juli.quote:Regisseur Jon Chu en hoofdrolspelers Rick Malambri en Sharni Vinson komen 25 juli a.s. naar Amsterdam ter promotie van de bioscoopfilm Step Up 3D. Maandagavond 26 juli zijn regisseur en cast te gast bij de première van de film in Pathé Arena in Amsterdam. Step Up 3D draait vanaf 5 augustus in de bioscoop.
Jon Chu regisseerde ook Step Up 2: The Streets en is bekend van Legion of Extraordinary Dancers. Sharni Vinson is vooral bekend van de TV serie Home & Away. Rick Malambri acteerde eerder in Surrogates.
Zondagavond 25 juli vindt er ook een Step Up 3D Dance Event plaats van 20.00 – 01.00 uur in Hotel Arena in Amsterdam. Die avond beslist de jury bestaande uit Jon Chu, Rick Malambri, Sharni Vinson en Bobby Boermans (regisseur Beyond The Pretty Door en diverse videoclips ) welke van de zes danscrews de beste is in de finale van de STEP UP 3D dance contest. De winnaar wint een plek in het WK Streetdance in Engeland. SLAM!FM DJ Menno de Boer en Funkypuppies presents Roy Davids en Benjamin Brown verzorgen de muziek.
working on itquote:Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Juicyhil het volgende:
Ja ik wil!
Kan voor beide avonden, Pathé Arena is bij me voor de deur.
Die mogelijkheid gaven ze wel. Zal eens informeren ook zodra ik reactie heb op m'n eerste vragen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:32 schreef Juicyhil het volgende:
Is het misschien ook mogelijk een interview te regelen?
Ik ben vrijdag iig aanwezig in Nijmegen, kan eventueel wel wat foto's regelen, mits interessequote:
graag gedaanquote:Op maandag 19 juli 2010 00:39 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Bedankt he?
Morgen weer een dag mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |