Dat moet wel lukken, is al eens eerder afgegeven. Ga er vanavond even naar kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef Marc H het volgende:
Is er accreditatie te regelen voor de haarlemse honkbalweek. ?
http://www.honkbalweek.nl/
Ik zou hier ook wel graag heen willen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, is al eens eerder afgegeven. Ga er vanavond even naar kijken
heb jij nog geen bericht gehad dan?? ik dacht dat ze jou zouden mailen..quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef Ynske het volgende:
Fraubitch heb je nog wat gehoord over zondag, hoelaat en waar ik aanwezig moet zijn?
nope niets gehoordquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb jij nog geen bericht gehad dan?? ik dacht dat ze jou zouden mailen..
ik ga mailen!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef CompuMess het volgende:
Foto-impressie Indian Summer Festival 2010 zit in de FF brievenbus.
En dan krijg je te horen dat je niet mag flitsen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zit er wel niet op die bodies?
Op de centrale body hangt 4 x D300 met glas en flitsdingenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zit er wel niet op die bodies?
Dat kan ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Op de centrale body hangt 4 x D300 met glas en flitsdingen![]()
't zag er wel grappig uit, hij pakte net twee camera's over van een collega die ff naar de plee moest!
De 1e etappe had ik al toegezegd (net zoals de 2e en 3e etappe). Ik sta denk ik op de zondag in de buurt van Brussel.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
Iemand interesse om voor FOK!sport wat foto's te maken tijdens de Proloog en eerste etappe van de Tour?
We krijgen helaas geen persaccreditatie.
Langste zijde 610 iddquote:Op zondag 27 juni 2010 19:54 schreef Timmos het volgende:
Intresse voor de 3 J's (waarvan er maar 2 te zien waren omdat 1 zich verstopte achter een plant, en wat van Nick en Simon?
Dan heb ik ook weer een bijdrage![]()
Even voor de formaten, 430 en 610 aan de langste zijde? Staand of liggend maakt niet uit?
dat kan ja, ik zou ze echter op de langste zijde op 620 en 430 houden, anders krijg je bij staande foto's enorme joekels die de aandacht van de liggende foto's afhaaltquote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef Andyy het volgende:
Horizontaal 610 en 430 ja
Anders moet je 'm kantelen
Ben al lang blij met hoe de kwaliteit is, had niet gedacht om met simpele gear (D40 + tamron 70-300) in een tent degelijke plaatjes te schietenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ja, ik zou ze echter op de langste zijde op 620 en 430 houden, anders krijg je bij staande foto's enorme joekels die de aandacht van de liggende foto's afhaalt
moest ie poepen?quote:
Stelletje pannenkoekenquote:
Hoop dat ze bij jou vrolijker waren als bij mij en dat het ook wat beter geregeld wasquote:
Ik weet het verschil zelf ook nietquote:
Gewoon mailen via Wetransfer, merk je vanzelf of de foto's opgehaald wordenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef Ynske het volgende:
Is er eigenlijk iemand online om de reportages/specials van vandaag online te gooien?
daar ging t me niet omquote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon mailen via Wetransfer, merk je vanzelf of de foto's opgehaald worden
Xi of Siegfried lijkt me.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef t_igger het volgende:
Ik zag 1 of 2 fok! fotografen voor me op Parkpop vanmiddag! Ben benieuwd naar de foto's!
Daarvan had 1 een blauw fok fotograaf t-shirt aan, vandaar!
goh een elitequote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef t_igger het volgende:
Ik zag 1 of 2 fok! fotografen voor me op Parkpop vanmiddag! Ben benieuwd naar de foto's!
Daarvan had 1 een blauw fok fotograaf t-shirt aan, vandaar!
Heb vermeld dat die van mij niet persee online moetquote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat hoop ik ook, wij zijn iig op tijd met aanleveren en krijgen wij weer een +'je achter onze naam
wie gaat dat doen vandaag dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er wel.. maar via mobieldus kan zo weinig momenteel...
@Puala licht is per band verschillend. elke band kan of een voorkeur doorgeven of neemt een eigen lichtman mee. Dus als t bij de ene band niet goe is zal t bij de volgende anders zijn.
Nou het was een tirolerspektakel waarbij de bands tussen het publiek door liepen, dus ik weet eigenlijk niet of het echt per band verschilt zou hebben. Ik heb er 2 gezien (ze gingen op/af) en beide hadden geen lichtquote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er wel.. maar via mobieldus kan zo weinig momenteel...
@Puala licht is per band verschillend. elke band kan of een voorkeur doorgeven of neemt een eigen lichtman mee. Dus als t bij de ene band niet goe is zal t bij de volgende anders zijn.
Siegfriedquote:
Tijd voor een 1D Mk 4 dusquote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef Puala het volgende:
Mijn camera redde het vanmiddag niet op het Betuws Spektakel. Er was 0,0 extra licht naast het licht dat van de ingang/uitgang kwam. Dus ik ben na een kwartiertje zwaar ontevreden naar huis gegaan. Gisteravond is wel alles goed gegaan en was het perfect geregeld
ik heb wel 8 mij 'bekende' fotografen gezien op parkpopquote:Op zondag 27 juni 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SiegfriedDie heb ik ook zien lopen
Sterker nog, didotcicero en ik hebben nog even staan praten met hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |