Dat moet wel lukken, is al eens eerder afgegeven. Ga er vanavond even naar kijkenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:56 schreef Marc H het volgende:
Is er accreditatie te regelen voor de haarlemse honkbalweek. ?
http://www.honkbalweek.nl/
Ik zou hier ook wel graag heen willen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:17 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken, is al eens eerder afgegeven. Ga er vanavond even naar kijken
heb jij nog geen bericht gehad dan?? ik dacht dat ze jou zouden mailen..quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:13 schreef Ynske het volgende:
Fraubitch heb je nog wat gehoord over zondag, hoelaat en waar ik aanwezig moet zijn?
nope niets gehoordquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
heb jij nog geen bericht gehad dan?? ik dacht dat ze jou zouden mailen..
ik ga mailen!
quote:Op woensdag 23 juni 2010 16:54 schreef CompuMess het volgende:
Foto-impressie Indian Summer Festival 2010 zit in de FF brievenbus.
En dan krijg je te horen dat je niet mag flitsen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zit er wel niet op die bodies?
Op de centrale body hangt 4 x D300 met glas en flitsdingenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zit er wel niet op die bodies?
Dat kan ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:43 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Op de centrale body hangt 4 x D300 met glas en flitsdingen![]()
't zag er wel grappig uit, hij pakte net twee camera's over van een collega die ff naar de plee moest!
De 1e etappe had ik al toegezegd (net zoals de 2e en 3e etappe). Ik sta denk ik op de zondag in de buurt van Brussel.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:46 schreef JJdJ1984 het volgende:
Iemand interesse om voor FOK!sport wat foto's te maken tijdens de Proloog en eerste etappe van de Tour?
We krijgen helaas geen persaccreditatie.
Langste zijde 610 iddquote:Op zondag 27 juni 2010 19:54 schreef Timmos het volgende:
Intresse voor de 3 J's (waarvan er maar 2 te zien waren omdat 1 zich verstopte achter een plant, en wat van Nick en Simon?
Dan heb ik ook weer een bijdrage![]()
Even voor de formaten, 430 en 610 aan de langste zijde? Staand of liggend maakt niet uit?
dat kan ja, ik zou ze echter op de langste zijde op 620 en 430 houden, anders krijg je bij staande foto's enorme joekels die de aandacht van de liggende foto's afhaaltquote:Op zondag 27 juni 2010 20:22 schreef Andyy het volgende:
Horizontaal 610 en 430 ja
Anders moet je 'm kantelen
Ben al lang blij met hoe de kwaliteit is, had niet gedacht om met simpele gear (D40 + tamron 70-300) in een tent degelijke plaatjes te schietenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kan ja, ik zou ze echter op de langste zijde op 620 en 430 houden, anders krijg je bij staande foto's enorme joekels die de aandacht van de liggende foto's afhaalt
moest ie poepen?quote:
Stelletje pannenkoekenquote:
Hoop dat ze bij jou vrolijker waren als bij mij en dat het ook wat beter geregeld wasquote:
Ik weet het verschil zelf ook nietquote:
Gewoon mailen via Wetransfer, merk je vanzelf of de foto's opgehaald wordenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef Ynske het volgende:
Is er eigenlijk iemand online om de reportages/specials van vandaag online te gooien?
daar ging t me niet omquote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gewoon mailen via Wetransfer, merk je vanzelf of de foto's opgehaald worden
Xi of Siegfried lijkt me.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef t_igger het volgende:
Ik zag 1 of 2 fok! fotografen voor me op Parkpop vanmiddag! Ben benieuwd naar de foto's!
Daarvan had 1 een blauw fok fotograaf t-shirt aan, vandaar!
goh een elitequote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef t_igger het volgende:
Ik zag 1 of 2 fok! fotografen voor me op Parkpop vanmiddag! Ben benieuwd naar de foto's!
Heb vermeld dat die van mij niet persee online moetquote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dat hoop ik ook, wij zijn iig op tijd met aanleveren en krijgen wij weer een +'je achter onze naam
wie gaat dat doen vandaag dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er wel.. maar via mobieldus kan zo weinig momenteel...
@Puala licht is per band verschillend. elke band kan of een voorkeur doorgeven of neemt een eigen lichtman mee. Dus als t bij de ene band niet goe is zal t bij de volgende anders zijn.
Nou het was een tirolerspektakel waarbij de bands tussen het publiek door liepen, dus ik weet eigenlijk niet of het echt per band verschilt zou hebben. Ik heb er 2 gezien (ze gingen op/af) en beide hadden geen lichtquote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef fraubitch het volgende:
ik ben er wel.. maar via mobieldus kan zo weinig momenteel...
@Puala licht is per band verschillend. elke band kan of een voorkeur doorgeven of neemt een eigen lichtman mee. Dus als t bij de ene band niet goe is zal t bij de volgende anders zijn.
Siegfriedquote:
Tijd voor een 1D Mk 4 dusquote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef Puala het volgende:
Mijn camera redde het vanmiddag niet op het Betuws Spektakel. Er was 0,0 extra licht naast het licht dat van de ingang/uitgang kwam. Dus ik ben na een kwartiertje zwaar ontevreden naar huis gegaan. Gisteravond is wel alles goed gegaan en was het perfect geregeld
ik heb wel 8 mij 'bekende' fotografen gezien op parkpopquote:Op zondag 27 juni 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SiegfriedDie heb ik ook zien lopen
Sterker nog, didotcicero en ik hebben nog even staan praten met hem
Volgende keer vraag ik om je handtekening!quote:
Nee joh....goeie uitgave van je eerste salarisquote:
Gaat 'm niet wordenquote:Op maandag 28 juni 2010 08:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee joh....goeie uitgave van je eerste salaris
quote:Dinsdag 13 juli 2010 start het TEVA Wereldkampioenschap Rafting 2010. Meer dan 75 teams uit 25 landen strijden op de wildwaterbaan van Dutch Water Dreams om het wereldkampioenschap. Naast het feit dat het de eerste keer is dat het TEVA Wereldkampioenschap Rafting in Nederland wordt gehouden, is het ook de eerste keer dat het toernooi op een kunstmatige waterbaan wordt georganiseerd.
Het toernooi is een meerkamp van vier onderdelen, namelijk de sprint, de slalom, ‘head to head’ en ‘down river’. De mannen- en vrouwenteams van vier personen (R4) strijden voor winst op deze aparte onderdelen en voor het algeheel kampioenschap. De teams krijgen punten voor de vier aparte onderdelen, wat uiteindelijk tot de wereldkampioen leidt. Tussen de hoofdnummers door is er een kampioenschap voor aanstormend jeugdtalent.
De aanwezige teams komen van over de hele wereld. Naast de favorieten Brazilië en Japan, maakt ook Nederland zijn opwachting met zowel een mannen- als een vrouwenteam. Graag nodigen wij u uit om aanwezig te zijn bij dit kampioenschap in de extreme sports. U vindt het programma hieronder. Mocht u het interessant vinden om spelers en/of coaches van de teams te spreken, dan kunt u contact opnemen met mij via onderstaande contactgegevens.
Voor nadere informatie over de sport en de teams vindt u bijgaand een informatiedocument over raften en het TEVA Wereldkampioenschap Rafting.
Onderdelen:
1. Sprint – Individuele tijdrit;
2. Head to head – Twee teams strijden om finishplek en tijd;
3. Slalom – Individuele rit waarbij door verschillen poortjes moet worden geslalomd op tijd;
4. Down river – Massasprint met meerdere teams tegelijk op tijd en finishplek.
Programma:
Dinsdag 13 juli
09.15 uur – Training: Sprint en Head to Head
16.15 uur – Training: Sprint en Head to Head
Woensdag 14 juli
10.15 uur – Training: Slalom
16.15 uur – Training: Slalom
21.00 uur – Openingsceremonie
Donderdag 15 juli
10.00 uur – Race: Sprint
16.15 uur – Race: Head to Head (aanrader voor video en foto!)
21.15 uur – Prijsuitreiking Sprint en Head to Head
Vrijdag 16 juli
10.00 uur – Race: Slalom
20.30 uur – Prijsuitreiking Slalom
Zaterdag 17 juli
10.00 uur – Race: Down River
17.30 uur – Race: Down River
20.30 uur – Prijsuitreiking algeheel kampioenschap en afsluiting
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:37 schreef Ynske het volgende:
Siegfried,
24 juli as is in Simpelveld bij de ZLSM een NK treintrekken.
is dat wat?
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:21 schreef Ynske het volgende:
en het Limburg Festival ? Een straattheaterevenement
Het festival is anno 2009 uitgegroeid tot een vijfdaags internationaal (straat)theaterevenement. In zo’n vijftig steden en dorpen in Nederlands Limburg en in enkele plaatsen in het Duitse en Belgische grensgebied staan jaarlijks ongeveer 150 voorstellingen geprogrammeerd.
De festivalperiode ligt steevast in de laatste schoolvakantieweek van het zuiden. In 2010 is dat van woensdag 25 tot en met zondag 29 augustus
[ afbeelding ]
zie http://www.limburgfestival.nl/
Goed plan, en leukquote:Op zondag 27 juni 2010 16:59 schreef ultra_ivo het volgende:
Interesant, lijkt me iets om met meerdere mensen te coveren. Ik ben dan weer terug van vakantie, kan dus bijvoorbeeld wat in het Maasland nemen
Interesse: altijd. Al moet ik even kijken waar we ze kunnen inpassen. Tis erg druk dit weekend met fotoreportages. Wellicht op het forum.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:54 schreef Timmos het volgende:
Intresse voor de 3 J's (waarvan er maar 2 te zien waren omdat 1 zich verstopte achter een plant, en wat van Nick en Simon?
Dan heb ik ook weer een bijdrage![]()
Even voor de formaten, 430 en 610 aan de langste zijde? Staand of liggend maakt niet uit?
Dat is balen he?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:28 schreef Puala het volgende:
Mijn camera redde het vanmiddag niet op het Betuws Spektakel. Er was 0,0 extra licht naast het licht dat van de ingang/uitgang kwam. Dus ik ben na een kwartiertje zwaar ontevreden naar huis gegaan.
Fijn zo!quote:Gisteravond is wel alles goed gegaan en was het perfect geregeld
Ik zat op Parkpop. Ik zal vandaag proberen alles online te gooien. Dan bewerk ik mijn eigen foto's morgen welquote:Op zondag 27 juni 2010 21:43 schreef Ynske het volgende:
Is er eigenlijk iemand online om de reportages/specials van vandaag online te gooien?
Dat was ik inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef t_igger het volgende:
Hahaha, maak je niet druk joh. We waarderen je input heel erg! En ik ga je foto's ook zeker ergens een plekje geven, al moet ik nu (ivm de drukte) dus even kijken waarquote:Op zondag 27 juni 2010 21:57 schreef Timmos het volgende:
Heb vermeld dat die van mij niet persee online moet.. Valt in het niets bij de 3 grote dingen die jullie gefotografeerd hebben.. Het is ook meer een teken van mij dat ik nog leef en fotografeer, gebeurd hier gewoon te weinig
Hm,. dan wordt het wel heel lastig jaquote:Op zondag 27 juni 2010 23:02 schreef Puala het volgende:
Nou het was een tirolerspektakel waarbij de bands tussen het publiek door liepen, dus ik weet eigenlijk niet of het echt per band verschilt zou hebben. Ik heb er 2 gezien (ze gingen op/af) en beide hadden geen licht
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
SiegfriedDie heb ik ook zien lopen
Sterker nog, didotcicero en ik hebben nog even staan praten met hem
![]()
En weer niks zeggen hequote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Peter het volgende:
Ik heb siegfried wel zien lopen vanaf de Jupiler stage terug naar backstage. ( Ik was onherkenbaar in Rode Kruis uniform met zonnebril en pet)
quote:Op maandag 28 juni 2010 00:08 schreef t_igger het volgende:
Volgende keer vraag ik om je handtekening!
quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Peter het volgende:
Ik heb siegfried wel zien lopen vanaf de Jupiler stage terug naar backstage. ( Ik was onherkenbaar in Rode Kruis uniform met zonnebril en pet)
via mail. zoals aangegeven in de OPquote:Op maandag 28 juni 2010 21:26 schreef Puala het volgende:
Siegfried heeft een PM met mijn foto's. Of hebben jullie het liever via de mail?
was t nog gelukt met de foto's die ik vanmiddag nog eens gestuurd had?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:37 schreef fraubitch het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)ge-passiespelen.htmlquote:Op maandag 28 juni 2010 22:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
was t nog gelukt met de foto's die ik vanmiddag nog eens gestuurd had?
tof! meteen ff doorgestuurd aan de organisatiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 02:30 schreef Siegfried het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/s(...)ge-passiespelen.html
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof! meteen ff doorgestuurd aan de organisatie
k had er trouwens nog eentje voor je
is CulturaNova wat? en de Paradeen voor volgend jaarParkstadCityLive
Dat laatste mag je zelf beslissenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef Siegfried het volgende:(al zie ik em nog niet in mijn mailbox)
Neem ik mee in mijn online-zet-ronde vanavond, of is het slimmer om een volledige review te plaatsen na afloop van het héle festival?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat laatste mag je zelf beslissenIk denk dat het wel leuk is om 3 updates te doen, maar geen idee of je dat met me eens bent
Ik PM het verhaal nog wel eventjes naar jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vast wel
Maar ik heb je mail nog niet binnen
En die heb ik gepaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een moeilijkheden altijd met die mail. Gewoon naar het mailadres wat in de OP staat en er kan echt niets mis gaan.
Nou dan volgt hetgeen wat er na OP komt..quote:
3 updates? bedoel je vrijdag en zaterdag a.s. apart? Ik zou de weekenden samen voegen. maar das mijn mening. ik lever maar 2 updatesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat laatste mag je zelf beslissenIk denk dat het wel leuk is om 3 updates te doen, maar geen idee of je dat met me eens bent
vind ik erg aardig van je (en waardeer je enthousiasme) echter is dat onze taakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof! meteen ff doorgestuurd aan de organisatie
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:20 schreef coenb het volgende:
<voorzichtigevraag>
Kan er nog ingetekend worden op Metropolis, komende zondag in Rotterdam?
</voorzichtigevraag>
Ik ben blij dat jij de aanvragen niet behandeltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
(...)
kom gewoon beetje vroeg. alle plek voor de hekken
ik ga t eens voor je nakijken!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:21 schreef angel008 het volgende:
heeft fok nog festivals waarheen gegaan kan worden ?
* angel008 zit stiekem te hopen op mysteryland maar andere festivals ga ik ook graag heen.
mochten er dus nog festivals zijn deze maand ik ben beschikbaar!
Ohja, da's aankomend weekend.quote:
ach hoort erbij, en heb persoonlijk liever iemand die een pilletje opheeft dan dronken lui. Die zijn nog ff wat meer vervelendquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:27 schreef angel008 het volgende:
let wel dat je bij sensation moet verwachten dat je shirt 3 maten groter gaat worden en je af en toe wat mooie ronde doppen te zien krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |