Dat laatste mag je zelf beslissenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:15 schreef Siegfried het volgende:(al zie ik em nog niet in mijn mailbox)
Neem ik mee in mijn online-zet-ronde vanavond, of is het slimmer om een volledige review te plaatsen na afloop van het héle festival?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat laatste mag je zelf beslissenIk denk dat het wel leuk is om 3 updates te doen, maar geen idee of je dat met me eens bent
Ik PM het verhaal nog wel eventjes naar jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Vast wel
Maar ik heb je mail nog niet binnen
En die heb ik gepaktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat een moeilijkheden altijd met die mail. Gewoon naar het mailadres wat in de OP staat en er kan echt niets mis gaan.
Nou dan volgt hetgeen wat er na OP komt..quote:
3 updates? bedoel je vrijdag en zaterdag a.s. apart? Ik zou de weekenden samen voegen. maar das mijn mening. ik lever maar 2 updatesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat laatste mag je zelf beslissenIk denk dat het wel leuk is om 3 updates te doen, maar geen idee of je dat met me eens bent
vind ik erg aardig van je (en waardeer je enthousiasme) echter is dat onze taakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
tof! meteen ff doorgestuurd aan de organisatie
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:20 schreef coenb het volgende:
<voorzichtigevraag>
Kan er nog ingetekend worden op Metropolis, komende zondag in Rotterdam?
</voorzichtigevraag>
Ik ben blij dat jij de aanvragen niet behandeltquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
(...)
kom gewoon beetje vroeg. alle plek voor de hekken
ik ga t eens voor je nakijken!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:21 schreef angel008 het volgende:
heeft fok nog festivals waarheen gegaan kan worden ?
* angel008 zit stiekem te hopen op mysteryland maar andere festivals ga ik ook graag heen.
mochten er dus nog festivals zijn deze maand ik ben beschikbaar!
Ohja, da's aankomend weekend.quote:
ach hoort erbij, en heb persoonlijk liever iemand die een pilletje opheeft dan dronken lui. Die zijn nog ff wat meer vervelendquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:27 schreef angel008 het volgende:
let wel dat je bij sensation moet verwachten dat je shirt 3 maten groter gaat worden en je af en toe wat mooie ronde doppen te zien krijgt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |