quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef friekin_ het volgende:
Als ik Tas toch niet had..
Ik voel me nog steeds opperkut, maar een luisterend oor is altijd fijn.
quote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 21:59 schreef friekin_ het volgende:
Als ik Tas toch niet had..
Ik voel me nog steeds opperkut, maar een luisterend oor is altijd fijn.
Tja verveling heb je zelf in de hand, hitte niet.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:04 schreef sproetjes het volgende:
ik ga ook zo slapen denk ik, van verveling en van de hitte
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Lang verhaal. Laten we het erop houden dat ik echt een loodzware dag gehad heb.
quote:
PRRRRRRROOOOOOOOOOOSEEEEEEEEEEEEEEEEEEECCOquote:Op maandag 28 juni 2010 22:30 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb een heerlijk glas rode wijn voor me staan en ik ga lekker ff relaxen nu
dacht dat je proost zeiquote:Op maandag 28 juni 2010 22:32 schreef friekin_ het volgende:
[..]
PRRRRRRROOOOOOOOOOOSEEEEEEEEEEEEEEEEEEECCO
quote:
Thanks. Ik had al geen zin om alles op te gaan zoeken.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
De topics t/m deze staan nu iig in de wiki.
Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden. In ieder geval een spannende wedstrijd in het vooruitzicht.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:45 schreef Tassiepassie het volgende:
dat wordt een harde dobber tegen brazilie vrijdag
Dank u, het boksen was zwaar, en nog geen woord terug van mijn toekomstige date. Had haar gekrabbuld op hyves, maar als haar nu sms kom ik wanhopig over, dat wil ik niet. En als ze een date wou had ze allang achter de pc gesprongen!! Ze heeft geen tijd/zin in mij!quote:
Heb toch nog een dagje geduld man.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Dank u, het boksen was zwaar, en nog geen woord terug van mijn toekomstige date. Had haar gekrabbuld op hyves, maar als haar nu sms kom ik wanhopig over, dat wil ik niet. En als ze een date wou had ze allang achter de pc gesprongen!! Ze heeft geen tijd/zin in mij!
mjah ze presteren blijkbaar beter met moeilijkere tegenstanders dus ik hoop idd op een mooie potquote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden. In ieder geval een spannende wedstrijd in het vooruitzicht.
Jij kent mij helemaal niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Heb toch nog een dagje geduld man.
Ik ga pitten in deze hitte. Welterusten allemaal.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Dank u, het boksen was zwaar, en nog geen woord terug van mijn toekomstige date. Had haar gekrabbuld op hyves, maar als haar nu sms kom ik wanhopig over, dat wil ik niet. En als ze een date wou had ze allang achter de pc gesprongen!! Ze heeft geen tijd/zin in mij!
Die smiley doet me terugdenken aan een top-user genaamd: Ruk, met zijn vrachtwagen als UI.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak.
Niet te gretig zijn [ afbeelding ]
Wanneer heb je haar gekrabbeld? 10 min geleden?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die smiley doet me terugdenken aan een top-user genaamd: Ruk, met zijn vrachtwagen als UI.
GISTEREN!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar gekrabbeld? 10 min geleden?![]()
Heb gewoon geduld Argootje.
Truste Ivo![]()
Met dit weer zit ze vast niet zoveel achter haar PC moet je maar denken.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef Argo het volgende:
[..]
GISTEREN!!!![]()
Truste Ivo! hou van je mijn lekker mannetje!
Maar als je een jongen leuk zou vinden als vrouw zijnde, zou je toch zo snel mogelijk willen kijken of hij al iets terug gestuurd heeft ? Of ben ik de enige wanhopige ziel die hier rond zwerft ?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dit weer zit ze vast niet zoveel achter haar PC moet je maar denken.
Tip van de meester: Koop morgen een ventilator bij de blokker zon 15 euro voor een 30cm tafel ventilator. Haal die kooi eromheen weg dan maakt hij ook nog bijna geen geluid. Maar doe dit wel op eigen risico. Ik zelf heb de kooi erop aangezien ik reken hou met mijn ongeluk.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:02 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging doen tot slapen. Zal wel niet veel gaan worden.
De wijze Argo zal zijn onderdanen altijd helpen door ze inspiratie te geven, ooit Gezicht als die date van mij goed verloopt zal ik je de fakkel doorgeven. Voel je maar trots want zoiets, gebeurt niet altijd!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:05 schreef Gezicht het volgende:
Nu je het zegt, ik heb hier nog een ventilator staan.Die ga ik maar eens aanzetten dan.
Truste Fokkertjes.
Gisteren... geef haar nog een paar dagen !quote:Op maandag 28 juni 2010 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]
De wijze Argo zal zijn onderdanen altijd helpen door ze inspiratie te geven, ooit Gezicht als die date van mij goed verloopt zal ik je de fakkel doorgeven. Voel je maar trots want zoiets, gebeurt niet altijd!
Ik citeer wat ik heb gestuurd.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gisteren... geef haar nog een paar dagen !
En als je in die taal een krabbel hebt gestuurd..
Als ze geen affiniteit heeft met shakespeare,poezie of romantiek oid dan zal ze waarschijnlijk nog niet bijgekomen zijn van t lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik citeer wat ik heb gestuurd.
"Oh schone dame, ik vind het leuk dat uw stage uw bevalt. Ik zal u dan ook met heel mijn hart en ziel steunen. Ik moet u eerlijk bekennen dat ik misschien ook deel uit maak van uw grote succes en plezier. Iedere nacht doe ik ook 10 wees Weesgegroetjes voor u. Ik vroeg mij echter af, wanneer u eens wat tijd heeft. Misschien voelt u er iets voor om met mij, *(insert name)* iets te doen. Ik zal met vreugde en deugd op uw antwoord wachten.''
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als ze geen affiniteit heeft met shakespeare,poezie of romantiek oid dan zal ze waarschijnlijk nog niet bijgekomen zijn van t lachen
Ik heb ook een gedichtje voor haar gemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als ze geen affiniteit heeft met shakespeare,poezie of romantiek oid dan zal ze waarschijnlijk nog niet bijgekomen zijn van t lachen
Oh met vrouwen is het ook nooit goed, probeer ik eens iets romantisch en aparts.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.
Als ik haar was, had ik er niet eens op gereageerd.. of met iets van 'wtf?'
Ja leuk, maar het zou niet werken voor mij, en ik ken eerlijk gezegd niemand waar het voor zou werkenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh met vrouwen is het ook nooit goed, probeer ik eens iets romantisch en aparts.
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef solaire het volgende:
we zijn doooorrr woohoooo, nu die braziliaantjes pakken woohooo![]()
![]()
of door ons telefoongesprek?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
Hoi.
Ik ben M. Ik was depri net. Nu ben ik geil. Komt het door de drank?
nee door hormonenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
Hoi.
wat is een ui?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:41 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik wil een nieuwe UI maar heb geen inspiratie
Door mijn gedicht ?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
Hoi.
Nee mijn gedicht!quote:
Mijn gedicht!quote:
Ja het weer zou ook nog wel eens kunnen! Go go gadget thermometer tis idd warm!quote:
Een avatar of tewel een plaajte zoals jij de giraf hebt. En Tassie de muziek nootjes en ik een mannetje van Nine geloof ik als ik me niet vergis!quote:
die is ook schattig,maar ik heb deze al bijna 1,5 jaar en ben er op uitgekeken maar alles is te groot wat ik vind en als ik t verklein ziet t niet meer uitquote:
Wat wil je ongeveer hebben?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die is ook schattig,maar ik heb deze al bijna 1,5 jaar en ben er op uitgekeken maar alles is te groot wat ik vind en als ik t verklein ziet t niet meer uit
pak een Tasquote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die is ook schattig,maar ik heb deze al bijna 1,5 jaar en ben er op uitgekeken maar alles is te groot wat ik vind en als ik t verklein ziet t niet meer uit
kpd is voor vieze mensenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
Ik weet het al. Het komt door de piemelfoto's in KPD.
Daar loopt het mannentopic qua foto's harder dan het vrouwentopic.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
bah bahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar loopt het mannentopic qua foto's harder dan het vrouwentopic.
Terecht. Dat mannen zich maar eens bloot geven. Speaking of which, wanneer krijg ik geile picca's van jou?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
een oud vrouwtje dat mept met haar handtas!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
weet ik ook nog nietiets met letters of vlindertjes als t maar beweegt
In KPD ga je die niet vinden, ik doe alleen privéfotoshoots.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Terecht. Dat mannen zich maar eens bloot geven. Speaking of which, wanneer krijg ik geile picca's van jou?
een jong model mag ook he !quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef solaire het volgende:
[..]
een oud vrouwtje dat mept met haar handtas!
*rent naar KPD*quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
haha wel leuk maar vindt dat maar eens duidelijk op dat formaatquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef solaire het volgende:
[..]
een oud vrouwtje dat mept met haar handtas!
Ach zat stoere plaatjes neem die van mij nou! Je moet de maten pakken die hier toegestaan zijn en dat googelen. (bv 50x50 avatar) en dan vind je wel wat!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha wel leuk maar vindt dat maar eens duidelijk op dat formaat
das geen bewegendequote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:27 schreef Argo het volgende:
http://cache0.emptees.com/avatars/5833/BeaverAvatar_50x50.jpg
Deze is stoer Tassie pak die!
Maar hij is stoer! Bewegende kosten trouwens al gauw meer megapixuls. Je kan bewegende zelf trouwens ook maken met een of ander progamma dat iets met gimp heet. Imagegimp ofzo ?quote:
photoshoppen is t enige wat ik een beetje kan, voor de rest ben ik pc analfabeetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar hij is stoer! Bewegende kosten trouwens al gauw meer megapixuls. Je kan bewegende zelf trouwens ook maken met een of ander progamma dat iets met gimp heet. Imagegimp ofzo ?
Dan heb je goed je best gedaan. Hoef je overdag niets te doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 06:18 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ga nu echt naar bed. Lang zat gebeld
quote:
ik moet straks pas beginnen, 13 - 21quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Pff ben nu een dikke 2 uur aan het werk en ben kapot moet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik moet straks pas beginnen, 13 - 21
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef sproetjes het volgende:
ja1 les meedoen, een spinning les geven, jeugdfitness en dan begeleidingen, niksen, roddelen met stagiare en met klanten lullen tot 21.00
oh tussendoor ook nog buikspierkwartier denk ik
gelukkig is er wel overal airco
Hmm bij die fitness waar ik werk, heb je instructeurs die geven niet eens lessen. Die staan de hele dag te computeren. En soms gaan ze zelf trainen, of ze kijken wat rond, gaan praten. Of poetsen eens wat maar dat is zeldzaam.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef sproetjes het volgende:
ja1 les meedoen, een spinning les geven, jeugdfitness en dan begeleidingen, niksen, roddelen met stagiaire en andere collega's en met klanten lullen tot 21.00
oh tussendoor ook nog buikspierkwartier denk ik
gelukkig is er wel overal airco
Bij welke toko werk je eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:04 schreef sproetjes het volgende:
mag ook wel voor zo'n grote/dure/luxe toko
al hadden/hebben we de laatste tijd wel problemen met dat ding
en ik mag natuurlijk zomer en winter in het zelfde tenue rondlopen, hellooooo trainingspak
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:04 schreef sproetjes het volgende:
mag ook wel voor zo'n grote/dure/luxe toko
al hadden/hebben we de laatste tijd wel problemen met dat ding
en ik mag natuurlijk zomer en winter in het zelfde tenue rondlopen, hellooooo trainingspak
Ik doe met dit weer echt geen 3delig pak aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn is dat.
Heb ik in het zwembad gelukkig geen last van.
www.dennenmarken.nlquote:
sinds wanneer werk jij in de fitness?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm bij die fitness waar ik werk, heb je instructeurs die geven niet eens lessen. Die staan de hele dag te computeren. En soms gaan ze zelf trainen, of ze kijken wat rond, gaan praten. Of poetsen eens wat maar dat is zeldzaam.
ligt aan de lengte van t abonnement, half jaar, jaar, jaar dal uren of 2 jaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef solaire het volgende:
[quote]Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
www.dennenmarken.nl
[..]
zier er sjiek uit, wat kost dat per maand all incl.?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ligt aan de lengte van t abonnement, half jaar, jaar, jaar dal uren of 2 jaar
tis iig niet goedkoop
1 jaar onbeperkt waar moet ik dan aan denken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ligt aan de lengte van t abonnement, half jaar, jaar, jaar dal uren of 2 jaar
tis iig niet goedkoop
oooh nee, 62 euro per maandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef solaire het volgende:
[..]
1 jaar onbeperkt waar moet ik dan aan denken?
100 euro de maand?
ow dat is nog redelijk. ik dacht al dat je aan randstadprijzen moest gaan denken, maar dat is niet echt duurder dan een lifestyle in sittard o.i.d.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oooh nee, 62 euro per maand
dat is incl fitness (en begeleiding) tussen 7 en 22 uur, groepslessen, zwembad, sauna, tennis, squash en dvd verhuur
haha nee gelukkig niet, dat zou echt absurd zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef solaire het volgende:
[..]
ow dat is nog redelijk. ik dacht al dat je aan randstadprijzen moest gaan denken, maar dat is niet echt duurder dan een lifestyle in sittard o.i.d.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Fit en wakker
Ik was gisteren 27 uur wakker.Ik ben echt een bikkel.
Boh gek, heb eens van vrijdag morgen tot zondag avond niet geslapenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Fit en wakker
Ik was gisteren 27 uur wakker.Ik ben echt een bikkel.
succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef sproetjes het volgende:
ik ga mn spullen pakken en werken
tot vanavond people!![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef sproetjes het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef sproetjes het volgende:
Wat voor werk zoek je?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:53 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja, ik wist dat ik een beest was, alleen denk ik er nu nog beter over na. Booh. Ik heb net 5 uur geslapen
Ik ga maar even douchen.
Maar om er even een hoe voel je je nu topic van te maken:
Ik voel me stukken beter. Al weet ik niet of die fles rosé een strak plan was, ik had immers al een halve fles Prosecco op.Maar we zien wel hoe het gaat.
Ik voel me iig niet meer depressief zoals gister.
@ Citizen = Was het maar zo, ik ben nu 3 weken werkeloos.
Ik ben transportplanner, maar vandaag of morgen moet ik maar gaan inpakken oid. Er is maar weinig te doen.quote:
Dat is inderdaad een moeilijke sector momenteelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben transportplanner, maar vandaag of morgen moet ik maar gaan inpakken oid. Er is maar weinig te doen.
Dat kan ik ook, maar daar is ook nietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een moeilijke sector momenteelis iets administratiefs geen idee?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, maar daar is ook niets![]()
Wel veel meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, maar daar is ook niets![]()
That sucks. What's next?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:53 schreef friekin_ het volgende:
@ Citizen = Was het maar zo, ik ben nu 3 weken werkeloos.
Nou ja, ik heb nog een x-aantal dingen lopen, maar dan snap je tenminste waarom ik constant aan de drank zit en of dips heb zoals gisteren.quote:
Ik zal eens bij ons in Sittard checken wanneer er iets voorbij komt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een x-aantal dingen lopen, maar dan snap je tenminste waarom ik constant aan de drank zit en of dips heb zoals gisteren.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]Schat.. Hij belde. Tot zes uur vanmorgen.
denk aan je sms in de pauze hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dus. Donderdag. Optreden begint om half 12 's avonds.
Begrijpelijk. Lijkt me ook klote om in zo'n situatie te zitten, komt een hoop onzekerheid bij kijken dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een x-aantal dingen lopen, maar dan snap je tenminste waarom ik constant aan de drank zit en of dips heb zoals gisteren.
Idd. Ik moet ook huur betalen en shit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Lijkt me ook klote om in zo'n situatie te zitten, komt een hoop onzekerheid bij kijken dan.
Airquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. Ik moet ook huur betalen en shit.
Zomerhits? Ik luister hier Air - Moon Safari. Als je het over een zomerplaat hebt
Nu Memory Tapes. Ik blijf hangen in de vrolijke zomermuziek. Moet er maar het beste van maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
AirCherry Blossom Girl is ook te gek.
Iedereen een dikke WKaterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Hier is de productiviteit niet erg hoog als ik dat zo zie.
Klopt ik kan nergens een werkplek vinden, de klootzakken!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het overal mauw op het moment.
Was een naaistreek...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Iedereen een dikke WKater
Wat een kut laatste 5seconden ook bij die wedstrijd
In Brunssum nog niets, wel wordt het donkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een paar regendruppels die druppelen hier binnen.
Snorren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:47 schreef friekin_ het volgende:
Snorremans
Ik heb weer een faaltopic gemaakt.
Ik heb een date donderdag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Snorren?Neh.
Baardjes daarentegen...
Bedankt friekin_, nu wil ik helemaal een man.
Ik ken het wel, maar weet niet of ik het kanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef postmortum het volgende:
kent er iemand Salsadansen ? ik ben uitgenodigd op een Salsafestival en ik heb ja gezegd
Het gaat weer traag hier de laatste dagen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef whitesosa het volgende:
En nu binnen het uur het topic helemaal vol posten.
Snelheid aangepast aan het lome weer hier in het zonnige zuiden. (alhoewel het nu best bewolkt is).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het gaat weer traag hier de laatste dagen.
Nou hup, posten dan, voor het weer zonnig wordt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Snelheid aangepast aan het lome weer hier in het zonnige zuiden. (alhoewel het nu best bewolkt is).
Ik doe mijn best maar moet tussendoor ook nog werken en zometeen naar het station.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou hup, posten dan, voor het weer zonnig wordt.
Ik moet ook werken, maar het wil vandaag niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:14 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Ik doe mijn best maar moet tussendoor ook nog werken en zometeen naar het station.
Vandaar dat ik vandaag thuis heb gewerkt zodat ik zelf kan bepalen wanneer ik wel of niet werk.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, maar het wil vandaag niet.
En ik wil werken maar kan geen werkplek vinden. Dus ik denk dat ik in September werkeloos+opleiding loos ben. Way to go.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, maar het wil vandaag niet.
Je zei toch dat je bij een sportschool werkte?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:29 schreef Argo het volgende:
[..]
En ik wil werken maar kan geen werkplek vinden. Dus ik denk dat ik in September werkeloos+opleiding loos ben. Way to go.
*jaloers*quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga een paar drankjes nuttigen
Op dinsdag al? Da's nog eens een grondige voorbereiding...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik moet erin komen voor vrijdag
Kom je ook nog eens terug naar Nederland ? Limburg ?
Nou ik probeer te stoppen met roken wat goed lukt.. alleen als ik drink dan gaat het mis. Ik moet leren om mezelf in bedwang te houden. Rare manier ik weet hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Op dinsdag al? Da's nog eens een grondige voorbereiding...
In december ben ik terug.
Oh, da's nog best een goede reden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou ik probeer te stoppen met roken wat goed lukt.. alleen als ik drink dan gaat het mis. Ik moet leren om mezelf in bedwang te houden. Rare manier ik weet hetmaar vrijdag is er spanning enzo dus ik moet mezelf tegen kunnen houden.
Dat is nog lang ! Ben je in Limburg geboren maar woon je in Utrecht of hoe zit dat ?
En kut.. mijn black label is opdie is lekker
het liefste loop ik rond met een sigaret op mijn lipquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, da's nog best een goede reden.Goed dat je stopt!
Ach, ik ben hier in totaal 7 maanden, valt wel mee toch?
Ik ben geboren in Heerlen, opgegroeid in Landgraaf en op mijn 17e verhuisd naar Utrecht.Maar ik kom nog regelmatig bij familie in Limburg, als ik in Nederland ben dan.
ik heb liever ook vrij, maar ik moet nog 5 wekenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:32 schreef .ZilveR. het volgende:
Pfff, dit is toch eigenlijk geen weer om te werken...
Roken is vies.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het liefste loop ik rond met een sigaret op mijn lipdus het gaat lastig allemaal. Maar ik weet ook wel dat het beter is om te stoppen.
Oke je bent er pasben je gaan studeren in Utrecht of gewoon gaan wonen met iemand ?
Ow ja: Ik rook ook sigaren bij whiskey dus dat is nu ook al raar om te latenmaar het lukt wel
Daar ben ik tot een maand geleden ongeveer een jaar lid van geweestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
www.dennenmarken.nl
[..]
sinds wanneer werk jij in de fitness?
ik sta ook veel te lullen hoor, hoort bij het werk he. klanten leren kennen, persoonlijk kunnen aanspreken, aandacht geven. heb er ook al veel voordelen aangehad hooren t is leuk!
[x] Airco aan maar het koelt niet afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef Gezicht het volgende:
[x] Lekker weer.
[x] Flesje bier.
[ ] Tuut chips.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef sproetjes het volgende:
godnondeju heej! 31 graden in de fitness vandaag
dat is me toch het toppuntzweette me rot
boze klanten
leuk dagje weer gehad
23 pasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Roken is vies.
Gaan studeren idd.Mijn bachelor kon alleen in Utrecht, en daarna ben ik er blijven hangen. Mooie stad.
Whehe, je klinkt wel een beetje als een ouwe lul heer zo.
nee was ook té heet. niet grappig meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Wtf?
Met zo'n temp. kun je toch helegaar niet fitnessen? Een frisse duik in het zwembad zou nog kunnen, maar verder...
.
6 's morgens is het beste ivm het weerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee was ook té heet. niet grappig meer
klote airco![]()
nu ben ik gaar en heb ik honger, dus wat te eten zoeken, ff relaxen en dan slapen
hmmm morgen om 6.00 opstaan om te rennen (voor mn werk dus) of toch maar savonds rond deze tijd gaan....
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
6 's morgens is het beste ivm het weer
Toch draai ik me dan liever nog een keer om en ga dan wel in de hitte rennen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
6 's morgens is het beste ivm het weer
Het is gewoon lekker om na het rennen of fietsen helemaal leeg koud te douchen en dan op de bank te ploffen na een dag "hard" werken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
Ik weet de oplossing! Gewoon niet gaan rennen!
Jonkie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
23 pas
Sigaren zijn meer voor de smaak, maar die rook ik nu allang niet meer
Ik heb zelf de kans om Limburg te verlaten, maar ik voel daar niets voor. Daarom ben ik nu bezig met werk in de omgeving. Ik werk nu Ergens tussen Eindhoven en Tilburg, maar ik ben het reizen moe.
Ik wou net zeggen, zo doe ik het ook altijd. Werkt prima.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
Ik weet de oplossing! Gewoon niet gaan rennen!
Leuk he, zo'n broekiequote:
quote:Ik hoor vaker dat sigaren lekker smaken, maar zo ruiken ze toch niet.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef sproetjes het volgende:
ik ga slapen, denk dat ik gewoon morgen avond rond 21.30 ga...
Wat voor iets van sigaren rook je?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het liefste loop ik rond met een sigaret op mijn lipdus het gaat lastig allemaal. Maar ik weet ook wel dat het beter is om te stoppen.
Oke je bent er pasben je gaan studeren in Utrecht of gewoon gaan wonen met iemand ?
Ow ja: Ik rook ook sigaren bij whiskey dus dat is nu ook al raar om te latenmaar het lukt wel
23, jongquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jonkie.
Ik hoor vaker dat sigaren lekker smaken, maar zo ruiken ze toch niet.
Wat voor werk doe je?
Hee, jij bent even oud als ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n broekie?
[..]
Het is wel zo, als je 't mij vraagt. Ik rook liever zelf een sigaar, dan dat ik in andermans sigarenlucht zit.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
23, jong?
Ik ben (pas?) 21, en hier zit er nog ene van 16
Oehquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee, jij bent even oud als ik.
Enig.![]()
quote:Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een sigaar gerookt. Ook geen sigaret trouwens.
Nu voel ik me helemaal oud.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
23, jong?
Ik ben (pas?) 21, en hier zit er nog ene van 16
Jij ook dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent toch ook uit '86. Dus zo oud ben je niet, anders zit ik in hetzelfde schuitje.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij ook dan?
We kunnen een clubje oprichten.
Niet lang meer trouwens, want ik ben net jarig geweest.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Sigaret 1x en dat was vies, daarna dus nooit meer.
Sigaar heel zelden, en dat was beter te doen, zat iig meer smaak aan.
Dan maken we er een midden-jaren-80 clubje van.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan mag ik zeker weer niet mee doen, omdat jullie mij weer een ouwe lul vinden.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uit '85, dan ben je praktisch een oldtimer.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan maken we er een midden-jaren-80 clubje van.
Hoe meer mannen zielen, hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik betaal al geen wegenbelasting meer
...
[..]
Woohoo
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe meer mannen zielen, hoe meer vreugd.
Als ik maar de baas mag zijn.
Goed bouwjaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh trouwens, friekin_ is ook uit '86 geloof ik. Die mag ook wel meedoen.
Je bedoelt een body-check?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je jaarlijkse APK-keuring al gehad trouwens?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat gebeurt hopelijk vaker dan 1x per jaar.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uit '85, dan ben je praktisch een oldtimer.
* Mini_rulez troost Tassiepassie.quote:
Volgens mij weet ze haar troost wel te vinden hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
* Mini_rulez troost Tassiepassie.
Heren, dit is eigenlijk jullie taak hè.
Dan nog, je moet lief zijn voor je medemens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze haar troost wel te vinden hoor
quote:
ik heb een gruwelijke hekel aan Steven Seagalquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:16 schreef solaire het volgende:
[..]
dan mis je nu een wilde autoachtervolging oooww crash
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb een gruwelijke hekel aan Steven Seagalvind hem eng...
Knutselenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jonkie.
Ik hoor vaker dat sigaren lekker smaken, maar zo ruiken ze toch niet.
Wat voor werk doe je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Knutselen
Betekent die smiley dat je het leuk vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je houdt er een mooi ritme op na zo. Wat heb je vannacht allemaal klaargespeeld dan?
Een nachtdatequote:Op woensdag 30 juni 2010 07:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]Wat niet. Morgennacht heb ik ook een date, dus ritme omgooien komt goed uit.
Dat ritme trekt wel weer recht. Ooit.
Ja hoi. Ik ook.quote:
Wat hedde nou weer uitgevrotenquote:
okquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
http://www.paradiso.nl/we(...)e-THE-GLITCH-MOB.htm
Ja ja.![]()
Die gaat niet tegenvallen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
okLeuk als de date achteraf een beetje tegen valt
QFTquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:13 schreef whitesosa het volgende:
Goeiemorgen (bijna middag ik weet het).
quote:
Mwa zit op kantoor, denk dat ze me raar gaan aankijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Slapen dan.
Powernap ofzo.
Of bikkelen, net als friekin_ .
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa zit op kantoor, denk dat ze me raar gaan aankijken
Probeer niet te snurken en als het dan toch iemand het opvalt plaats dan een slimme opmerking zodat ze denken dat je diep aan het nadenken bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa zit op kantoor, denk dat ze me raar gaan aankijken
Wma ook dat zal niet veel helpen om de haverklap gaat de telefoonquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:46 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Probeer niet te snurken en als het dan toch iemand het opvalt plaats dan een slimme opmerking zodat ze denken dat je diep aan het nadenken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |