quote:
ik heb een gruwelijke hekel aan Steven Seagalquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:16 schreef solaire het volgende:
[..]
dan mis je nu een wilde autoachtervolging oooww crash
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik heb een gruwelijke hekel aan Steven Seagalvind hem eng...
Knutselenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jonkie.
Ik hoor vaker dat sigaren lekker smaken, maar zo ruiken ze toch niet.
Wat voor werk doe je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 05:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Knutselen
Betekent die smiley dat je het leuk vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je houdt er een mooi ritme op na zo. Wat heb je vannacht allemaal klaargespeeld dan?
Een nachtdatequote:Op woensdag 30 juni 2010 07:57 schreef friekin_ het volgende:
[..]Wat niet. Morgennacht heb ik ook een date, dus ritme omgooien komt goed uit.
Dat ritme trekt wel weer recht. Ooit.
Ja hoi. Ik ook.quote:
Wat hedde nou weer uitgevrotenquote:
okquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
http://www.paradiso.nl/we(...)e-THE-GLITCH-MOB.htm
Ja ja.![]()
Die gaat niet tegenvallen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
okLeuk als de date achteraf een beetje tegen valt
QFTquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:13 schreef whitesosa het volgende:
Goeiemorgen (bijna middag ik weet het).
quote:
Mwa zit op kantoor, denk dat ze me raar gaan aankijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Slapen dan.
Powernap ofzo.
Of bikkelen, net als friekin_ .
quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa zit op kantoor, denk dat ze me raar gaan aankijken
Probeer niet te snurken en als het dan toch iemand het opvalt plaats dan een slimme opmerking zodat ze denken dat je diep aan het nadenken bent.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa zit op kantoor, denk dat ze me raar gaan aankijken
Wma ook dat zal niet veel helpen om de haverklap gaat de telefoonquote:Op woensdag 30 juni 2010 11:46 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Probeer niet te snurken en als het dan toch iemand het opvalt plaats dan een slimme opmerking zodat ze denken dat je diep aan het nadenken bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |