quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef sproetjes het volgende:
godnondeju heej! 31 graden in de fitness vandaag
dat is me toch het toppuntzweette me rot
boze klanten
leuk dagje weer gehad
23 pasquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Roken is vies.
Gaan studeren idd.Mijn bachelor kon alleen in Utrecht, en daarna ben ik er blijven hangen. Mooie stad.
Whehe, je klinkt wel een beetje als een ouwe lul heer zo.
nee was ook té heet. niet grappig meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Wtf?
Met zo'n temp. kun je toch helegaar niet fitnessen? Een frisse duik in het zwembad zou nog kunnen, maar verder...
.
6 's morgens is het beste ivm het weerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:44 schreef sproetjes het volgende:
[..]
nee was ook té heet. niet grappig meer
klote airco![]()
nu ben ik gaar en heb ik honger, dus wat te eten zoeken, ff relaxen en dan slapen
hmmm morgen om 6.00 opstaan om te rennen (voor mn werk dus) of toch maar savonds rond deze tijd gaan....
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
6 's morgens is het beste ivm het weer
Toch draai ik me dan liever nog een keer om en ga dan wel in de hitte rennen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
6 's morgens is het beste ivm het weer
Het is gewoon lekker om na het rennen of fietsen helemaal leeg koud te douchen en dan op de bank te ploffen na een dag "hard" werken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
Ik weet de oplossing! Gewoon niet gaan rennen!
Jonkie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
23 pas
Sigaren zijn meer voor de smaak, maar die rook ik nu allang niet meer
Ik heb zelf de kans om Limburg te verlaten, maar ik voel daar niets voor. Daarom ben ik nu bezig met werk in de omgeving. Ik werk nu Ergens tussen Eindhoven en Tilburg, maar ik ben het reizen moe.
Ik wou net zeggen, zo doe ik het ook altijd. Werkt prima.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
Ik weet de oplossing! Gewoon niet gaan rennen!
Leuk he, zo'n broekiequote:
quote:Ik hoor vaker dat sigaren lekker smaken, maar zo ruiken ze toch niet.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:32 schreef sproetjes het volgende:
ik ga slapen, denk dat ik gewoon morgen avond rond 21.30 ga...
Wat voor iets van sigaren rook je?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
het liefste loop ik rond met een sigaret op mijn lipdus het gaat lastig allemaal. Maar ik weet ook wel dat het beter is om te stoppen.
Oke je bent er pasben je gaan studeren in Utrecht of gewoon gaan wonen met iemand ?
Ow ja: Ik rook ook sigaren bij whiskey dus dat is nu ook al raar om te latenmaar het lukt wel
23, jongquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jonkie.
Ik hoor vaker dat sigaren lekker smaken, maar zo ruiken ze toch niet.
Wat voor werk doe je?
Hee, jij bent even oud als ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Leuk he, zo'n broekie?
[..]
Het is wel zo, als je 't mij vraagt. Ik rook liever zelf een sigaar, dan dat ik in andermans sigarenlucht zit.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
23, jong?
Ik ben (pas?) 21, en hier zit er nog ene van 16
Oehquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee, jij bent even oud als ik.
Enig.![]()
quote:Ik zou het niet weten, ik heb nog nooit een sigaar gerookt. Ook geen sigaret trouwens.
Nu voel ik me helemaal oud.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
23, jong?
Ik ben (pas?) 21, en hier zit er nog ene van 16
Jij ook dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent toch ook uit '86. Dus zo oud ben je niet, anders zit ik in hetzelfde schuitje.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:46 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jij ook dan?
We kunnen een clubje oprichten.
Niet lang meer trouwens, want ik ben net jarig geweest.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh
[..]
Sigaret 1x en dat was vies, daarna dus nooit meer.
Sigaar heel zelden, en dat was beter te doen, zat iig meer smaak aan.
Dan maken we er een midden-jaren-80 clubje van.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan mag ik zeker weer niet mee doen, omdat jullie mij weer een ouwe lul vinden.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uit '85, dan ben je praktisch een oldtimer.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan maken we er een midden-jaren-80 clubje van.
Hoe meer mannen zielen, hoe meer vreugd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ik betaal al geen wegenbelasting meer
...
[..]
Woohoo
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe meer mannen zielen, hoe meer vreugd.
Als ik maar de baas mag zijn.
Goed bouwjaar.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh trouwens, friekin_ is ook uit '86 geloof ik. Die mag ook wel meedoen.
Je bedoelt een body-check?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je jaarlijkse APK-keuring al gehad trouwens?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat gebeurt hopelijk vaker dan 1x per jaar.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uit '85, dan ben je praktisch een oldtimer.
* Mini_rulez troost Tassiepassie.quote:
Volgens mij weet ze haar troost wel te vinden hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:31 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
* Mini_rulez troost Tassiepassie.
Heren, dit is eigenlijk jullie taak hè.
Dan nog, je moet lief zijn voor je medemens.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij weet ze haar troost wel te vinden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |