Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden. In ieder geval een spannende wedstrijd in het vooruitzicht.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:45 schreef Tassiepassie het volgende:
dat wordt een harde dobber tegen brazilie vrijdag
Dank u, het boksen was zwaar, en nog geen woord terug van mijn toekomstige date. Had haar gekrabbuld op hyves, maar als haar nu sms kom ik wanhopig over, dat wil ik niet. En als ze een date wou had ze allang achter de pc gesprongen!! Ze heeft geen tijd/zin in mij!quote:
Heb toch nog een dagje geduld man.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Dank u, het boksen was zwaar, en nog geen woord terug van mijn toekomstige date. Had haar gekrabbuld op hyves, maar als haar nu sms kom ik wanhopig over, dat wil ik niet. En als ze een date wou had ze allang achter de pc gesprongen!! Ze heeft geen tijd/zin in mij!
mjah ze presteren blijkbaar beter met moeilijkere tegenstanders dus ik hoop idd op een mooie potquote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd wat het gaat worden. In ieder geval een spannende wedstrijd in het vooruitzicht.
Jij kent mij helemaal niet!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:48 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Heb toch nog een dagje geduld man.
Ik ga pitten in deze hitte. Welterusten allemaal.
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Dank u, het boksen was zwaar, en nog geen woord terug van mijn toekomstige date. Had haar gekrabbuld op hyves, maar als haar nu sms kom ik wanhopig over, dat wil ik niet. En als ze een date wou had ze allang achter de pc gesprongen!! Ze heeft geen tijd/zin in mij!
Die smiley doet me terugdenken aan een top-user genaamd: Ruk, met zijn vrachtwagen als UI.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak.
Niet te gretig zijn [ afbeelding ]
Wanneer heb je haar gekrabbeld? 10 min geleden?quote:Op maandag 28 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die smiley doet me terugdenken aan een top-user genaamd: Ruk, met zijn vrachtwagen als UI.
GISTEREN!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wanneer heb je haar gekrabbeld? 10 min geleden?![]()
Heb gewoon geduld Argootje.
Truste Ivo![]()
Met dit weer zit ze vast niet zoveel achter haar PC moet je maar denken.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:00 schreef Argo het volgende:
[..]
GISTEREN!!!![]()
Truste Ivo! hou van je mijn lekker mannetje!
Maar als je een jongen leuk zou vinden als vrouw zijnde, zou je toch zo snel mogelijk willen kijken of hij al iets terug gestuurd heeft ? Of ben ik de enige wanhopige ziel die hier rond zwerft ?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met dit weer zit ze vast niet zoveel achter haar PC moet je maar denken.
Tip van de meester: Koop morgen een ventilator bij de blokker zon 15 euro voor een 30cm tafel ventilator. Haal die kooi eromheen weg dan maakt hij ook nog bijna geen geluid. Maar doe dit wel op eigen risico. Ik zelf heb de kooi erop aangezien ik reken hou met mijn ongeluk.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:02 schreef Gezicht het volgende:
Ik ga ook maar eens een poging doen tot slapen. Zal wel niet veel gaan worden.
De wijze Argo zal zijn onderdanen altijd helpen door ze inspiratie te geven, ooit Gezicht als die date van mij goed verloopt zal ik je de fakkel doorgeven. Voel je maar trots want zoiets, gebeurt niet altijd!quote:Op maandag 28 juni 2010 23:05 schreef Gezicht het volgende:
Nu je het zegt, ik heb hier nog een ventilator staan.Die ga ik maar eens aanzetten dan.
Truste Fokkertjes.
Gisteren... geef haar nog een paar dagen !quote:Op maandag 28 juni 2010 23:08 schreef Argo het volgende:
[..]
De wijze Argo zal zijn onderdanen altijd helpen door ze inspiratie te geven, ooit Gezicht als die date van mij goed verloopt zal ik je de fakkel doorgeven. Voel je maar trots want zoiets, gebeurt niet altijd!
Ik citeer wat ik heb gestuurd.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gisteren... geef haar nog een paar dagen !
En als je in die taal een krabbel hebt gestuurd..
Als ze geen affiniteit heeft met shakespeare,poezie of romantiek oid dan zal ze waarschijnlijk nog niet bijgekomen zijn van t lachenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik citeer wat ik heb gestuurd.
"Oh schone dame, ik vind het leuk dat uw stage uw bevalt. Ik zal u dan ook met heel mijn hart en ziel steunen. Ik moet u eerlijk bekennen dat ik misschien ook deel uit maak van uw grote succes en plezier. Iedere nacht doe ik ook 10 wees Weesgegroetjes voor u. Ik vroeg mij echter af, wanneer u eens wat tijd heeft. Misschien voelt u er iets voor om met mij, *(insert name)* iets te doen. Ik zal met vreugde en deugd op uw antwoord wachten.''
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als ze geen affiniteit heeft met shakespeare,poezie of romantiek oid dan zal ze waarschijnlijk nog niet bijgekomen zijn van t lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |