quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Fit en wakker
Ik was gisteren 27 uur wakker.Ik ben echt een bikkel.
Boh gek, heb eens van vrijdag morgen tot zondag avond niet geslapenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:47 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Fit en wakker
Ik was gisteren 27 uur wakker.Ik ben echt een bikkel.
succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef sproetjes het volgende:
ik ga mn spullen pakken en werken
tot vanavond people!![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef sproetjes het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:57 schreef sproetjes het volgende:
Wat voor werk zoek je?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:53 schreef friekin_ het volgende:
Nou ja, ik wist dat ik een beest was, alleen denk ik er nu nog beter over na. Booh. Ik heb net 5 uur geslapen
Ik ga maar even douchen.
Maar om er even een hoe voel je je nu topic van te maken:
Ik voel me stukken beter. Al weet ik niet of die fles rosé een strak plan was, ik had immers al een halve fles Prosecco op.Maar we zien wel hoe het gaat.
Ik voel me iig niet meer depressief zoals gister.
@ Citizen = Was het maar zo, ik ben nu 3 weken werkeloos.
Ik ben transportplanner, maar vandaag of morgen moet ik maar gaan inpakken oid. Er is maar weinig te doen.quote:
Dat is inderdaad een moeilijke sector momenteelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben transportplanner, maar vandaag of morgen moet ik maar gaan inpakken oid. Er is maar weinig te doen.
Dat kan ik ook, maar daar is ook nietsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een moeilijke sector momenteelis iets administratiefs geen idee?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, maar daar is ook niets![]()
Wel veel meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat kan ik ook, maar daar is ook niets![]()
That sucks. What's next?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:53 schreef friekin_ het volgende:
@ Citizen = Was het maar zo, ik ben nu 3 weken werkeloos.
Nou ja, ik heb nog een x-aantal dingen lopen, maar dan snap je tenminste waarom ik constant aan de drank zit en of dips heb zoals gisteren.quote:
Ik zal eens bij ons in Sittard checken wanneer er iets voorbij komt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een x-aantal dingen lopen, maar dan snap je tenminste waarom ik constant aan de drank zit en of dips heb zoals gisteren.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]Schat.. Hij belde. Tot zes uur vanmorgen.
denk aan je sms in de pauze hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dus. Donderdag. Optreden begint om half 12 's avonds.
Begrijpelijk. Lijkt me ook klote om in zo'n situatie te zitten, komt een hoop onzekerheid bij kijken dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb nog een x-aantal dingen lopen, maar dan snap je tenminste waarom ik constant aan de drank zit en of dips heb zoals gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |