Idd. Ik moet ook huur betalen en shit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Lijkt me ook klote om in zo'n situatie te zitten, komt een hoop onzekerheid bij kijken dan.
Airquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Idd. Ik moet ook huur betalen en shit.
Zomerhits? Ik luister hier Air - Moon Safari. Als je het over een zomerplaat hebt
Nu Memory Tapes. Ik blijf hangen in de vrolijke zomermuziek. Moet er maar het beste van maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
AirCherry Blossom Girl is ook te gek.
Iedereen een dikke WKaterquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Hier is de productiviteit niet erg hoog als ik dat zo zie.
Klopt ik kan nergens een werkplek vinden, de klootzakken!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, volgens mij is het overal mauw op het moment.
Was een naaistreek...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Iedereen een dikke WKater
Wat een kut laatste 5seconden ook bij die wedstrijd
In Brunssum nog niets, wel wordt het donkerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een paar regendruppels die druppelen hier binnen.
Snorren?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:47 schreef friekin_ het volgende:
Snorremans
Ik heb weer een faaltopic gemaakt.
Ik heb een date donderdag.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Snorren?Neh.
Baardjes daarentegen...
Bedankt friekin_, nu wil ik helemaal een man.
Ik ken het wel, maar weet niet of ik het kanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef postmortum het volgende:
kent er iemand Salsadansen ? ik ben uitgenodigd op een Salsafestival en ik heb ja gezegd
Het gaat weer traag hier de laatste dagen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef whitesosa het volgende:
En nu binnen het uur het topic helemaal vol posten.
Snelheid aangepast aan het lome weer hier in het zonnige zuiden. (alhoewel het nu best bewolkt is).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het gaat weer traag hier de laatste dagen.
Nou hup, posten dan, voor het weer zonnig wordt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef whitesosa het volgende:
[..]
Snelheid aangepast aan het lome weer hier in het zonnige zuiden. (alhoewel het nu best bewolkt is).
Ik doe mijn best maar moet tussendoor ook nog werken en zometeen naar het station.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou hup, posten dan, voor het weer zonnig wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |