quote:
ik moet straks pas beginnen, 13 - 21quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Pff ben nu een dikke 2 uur aan het werk en ben kapot moet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:53 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik moet straks pas beginnen, 13 - 21
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef sproetjes het volgende:
ja1 les meedoen, een spinning les geven, jeugdfitness en dan begeleidingen, niksen, roddelen met stagiare en met klanten lullen tot 21.00
oh tussendoor ook nog buikspierkwartier denk ik
gelukkig is er wel overal airco
Hmm bij die fitness waar ik werk, heb je instructeurs die geven niet eens lessen. Die staan de hele dag te computeren. En soms gaan ze zelf trainen, of ze kijken wat rond, gaan praten. Of poetsen eens wat maar dat is zeldzaam.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:01 schreef sproetjes het volgende:
ja1 les meedoen, een spinning les geven, jeugdfitness en dan begeleidingen, niksen, roddelen met stagiaire en andere collega's en met klanten lullen tot 21.00
oh tussendoor ook nog buikspierkwartier denk ik
gelukkig is er wel overal airco
Bij welke toko werk je eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:04 schreef sproetjes het volgende:
mag ook wel voor zo'n grote/dure/luxe toko
al hadden/hebben we de laatste tijd wel problemen met dat ding
en ik mag natuurlijk zomer en winter in het zelfde tenue rondlopen, hellooooo trainingspak
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:04 schreef sproetjes het volgende:
mag ook wel voor zo'n grote/dure/luxe toko
al hadden/hebben we de laatste tijd wel problemen met dat ding
en ik mag natuurlijk zomer en winter in het zelfde tenue rondlopen, hellooooo trainingspak
Ik doe met dit weer echt geen 3delig pak aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn is dat.
Heb ik in het zwembad gelukkig geen last van.
www.dennenmarken.nlquote:
sinds wanneer werk jij in de fitness?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm bij die fitness waar ik werk, heb je instructeurs die geven niet eens lessen. Die staan de hele dag te computeren. En soms gaan ze zelf trainen, of ze kijken wat rond, gaan praten. Of poetsen eens wat maar dat is zeldzaam.
ligt aan de lengte van t abonnement, half jaar, jaar, jaar dal uren of 2 jaarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:28 schreef solaire het volgende:
[quote]Op dinsdag 29 juni 2010 11:26 schreef sproetjes het volgende:
[..]
www.dennenmarken.nl
[..]
zier er sjiek uit, wat kost dat per maand all incl.?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ligt aan de lengte van t abonnement, half jaar, jaar, jaar dal uren of 2 jaar
tis iig niet goedkoop
1 jaar onbeperkt waar moet ik dan aan denken?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:29 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ligt aan de lengte van t abonnement, half jaar, jaar, jaar dal uren of 2 jaar
tis iig niet goedkoop
oooh nee, 62 euro per maandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:30 schreef solaire het volgende:
[..]
1 jaar onbeperkt waar moet ik dan aan denken?
100 euro de maand?
ow dat is nog redelijk. ik dacht al dat je aan randstadprijzen moest gaan denken, maar dat is niet echt duurder dan een lifestyle in sittard o.i.d.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oooh nee, 62 euro per maand
dat is incl fitness (en begeleiding) tussen 7 en 22 uur, groepslessen, zwembad, sauna, tennis, squash en dvd verhuur
haha nee gelukkig niet, dat zou echt absurd zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:32 schreef solaire het volgende:
[..]
ow dat is nog redelijk. ik dacht al dat je aan randstadprijzen moest gaan denken, maar dat is niet echt duurder dan een lifestyle in sittard o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |