Ik heb ook een gedichtje voor haar gemaakt.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als ze geen affiniteit heeft met shakespeare,poezie of romantiek oid dan zal ze waarschijnlijk nog niet bijgekomen zijn van t lachen
Oh met vrouwen is het ook nooit goed, probeer ik eens iets romantisch en aparts.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.
Als ik haar was, had ik er niet eens op gereageerd.. of met iets van 'wtf?'
Ja leuk, maar het zou niet werken voor mij, en ik ken eerlijk gezegd niemand waar het voor zou werkenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh met vrouwen is het ook nooit goed, probeer ik eens iets romantisch en aparts.
quote:Op maandag 28 juni 2010 23:25 schreef solaire het volgende:
we zijn doooorrr woohoooo, nu die braziliaantjes pakken woohooo![]()
![]()
of door ons telefoongesprek?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
Hoi.
Ik ben M. Ik was depri net. Nu ben ik geil. Komt het door de drank?
nee door hormonenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
Hoi.
wat is een ui?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:41 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik wil een nieuwe UI maar heb geen inspiratie
Door mijn gedicht ?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:34 schreef friekin_ het volgende:
Hoi.
Nee mijn gedicht!quote:
Mijn gedicht!quote:
Ja het weer zou ook nog wel eens kunnen! Go go gadget thermometer tis idd warm!quote:
Een avatar of tewel een plaajte zoals jij de giraf hebt. En Tassie de muziek nootjes en ik een mannetje van Nine geloof ik als ik me niet vergis!quote:
die is ook schattig,maar ik heb deze al bijna 1,5 jaar en ben er op uitgekeken maar alles is te groot wat ik vind en als ik t verklein ziet t niet meer uitquote:
Wat wil je ongeveer hebben?quote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die is ook schattig,maar ik heb deze al bijna 1,5 jaar en ben er op uitgekeken maar alles is te groot wat ik vind en als ik t verklein ziet t niet meer uit
pak een Tasquote:Op maandag 28 juni 2010 23:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
die is ook schattig,maar ik heb deze al bijna 1,5 jaar en ben er op uitgekeken maar alles is te groot wat ik vind en als ik t verklein ziet t niet meer uit
kpd is voor vieze mensenquote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
Ik weet het al. Het komt door de piemelfoto's in KPD.
Daar loopt het mannentopic qua foto's harder dan het vrouwentopic.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
bah bahquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar loopt het mannentopic qua foto's harder dan het vrouwentopic.
Terecht. Dat mannen zich maar eens bloot geven. Speaking of which, wanneer krijg ik geile picca's van jou?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
een oud vrouwtje dat mept met haar handtas!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:10 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
weet ik ook nog nietiets met letters of vlindertjes als t maar beweegt
In KPD ga je die niet vinden, ik doe alleen privéfotoshoots.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Terecht. Dat mannen zich maar eens bloot geven. Speaking of which, wanneer krijg ik geile picca's van jou?
een jong model mag ook he !quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef solaire het volgende:
[..]
een oud vrouwtje dat mept met haar handtas!
*rent naar KPD*quote:Op maandag 28 juni 2010 23:57 schreef friekin_ het volgende:
haha wel leuk maar vindt dat maar eens duidelijk op dat formaatquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:13 schreef solaire het volgende:
[..]
een oud vrouwtje dat mept met haar handtas!
Ach zat stoere plaatjes neem die van mij nou! Je moet de maten pakken die hier toegestaan zijn en dat googelen. (bv 50x50 avatar) en dan vind je wel wat!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha wel leuk maar vindt dat maar eens duidelijk op dat formaat
das geen bewegendequote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:27 schreef Argo het volgende:
http://cache0.emptees.com/avatars/5833/BeaverAvatar_50x50.jpg
Deze is stoer Tassie pak die!
Maar hij is stoer! Bewegende kosten trouwens al gauw meer megapixuls. Je kan bewegende zelf trouwens ook maken met een of ander progamma dat iets met gimp heet. Imagegimp ofzo ?quote:
photoshoppen is t enige wat ik een beetje kan, voor de rest ben ik pc analfabeetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:42 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar hij is stoer! Bewegende kosten trouwens al gauw meer megapixuls. Je kan bewegende zelf trouwens ook maken met een of ander progamma dat iets met gimp heet. Imagegimp ofzo ?
Dan heb je goed je best gedaan. Hoef je overdag niets te doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 06:18 schreef friekin_ het volgende:
Zo. Ik ga nu echt naar bed. Lang zat gebeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |