En wij willen je hier ook niet, win-win situatie!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:08 schreef retorbrapi het volgende:
Kut, ik wil helemaal niet posten in een Android topic.
Is het scherm een beetje te doen in de zon?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:26 schreef DennisMoore het volgende:.
Deze post is geplaatst vanaf een Desire in een zonnig park. Typefouten voorbehouden.
In zonlicht?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:26 schreef DennisMoore het volgende:.
Deze post is geplaatst vanaf een Desire in een zonnig park. Typefouten voorbehouden.
Is dit niet hetzelfde: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39321quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:34 schreef Adames het volgende:
Vandaag mijn craddle binnen gekregen. Wat een fijn ding. Extra klepje voor een 2e batterij zodat ik altijd een volle batterij heb en verder leuk dingetje om je telefoon in te zetten
http://www.mobilefun.co.u(...)ng-cradle-p24549.htm
deze dus
Het iele streepje schaduw van mijn zongebruinde torso is nét voldoendequote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:29 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Is het scherm een beetje te doen in de zon?
Nee, die van mij is wat hoger, zwaarder en vind hem zelf ook mooier.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dit niet hetzelfde: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39321
(ja, zit wel een US plug op die adapter, dat is dan wel jammer)
Ik wil ook een Desire, maar ben nog even op zoek naar de goedkoopste aanbieder
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het iele streepje schaduw van mijn zongebruinde torso is nét voldoende.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:31 schreef Ireyon het volgende:
Leugens in de TT, elke telefoon heeft daar last van![]()
Ohnee de Desire toch niet
Ik heb de afgelopen weken achterin de bibliotheek doorgebracht - en de keren dat ik gebeld werd en sissend moest zeggen (wacht effe!) is best hoog. Wat ik daarmee bedoel: ik moest dan de telefoon in z'n geheel in de hand pakken en vervolgens naar buiten de bieb lopen. En nog geen een keer viel de persoon weg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:35 schreef WSquater het volgende:
Desire heeft er ook last van. Tenminste, in april of mei zag ik dat iemand nog doen.
Wie heeft 2.2 nodig wanneer hij/zij gewoon kan bellen met de hand in plaats van verplicht met een bluetooth i-hear-phone set.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef Biogarde het volgende:
Weet iemand waar 2.2 blijft? Ze zeggen binnenkort ofzo?!
Mark Moons heeft via Twitter laten weten dat ze binnenkort meer zullen laten weten over Froyo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef Biogarde het volgende:
bezig blijven is ook een kunstquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie heeft 2.2 nodig wanneer hij/zij gewoon kan bellen met de hand in plaats van verplicht met een bluetooth i-hear-phone set.
Toen Vodafone zo'n bedrijf m'n simkaart liet bezorgen kwam hij precies op tijd. Tenminste, ze konden tussen 12.57 en 14.57 komen en hij was hier precies om 12.57quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:54 schreef gday het volgende:
[..]
Hebben ze niet aangegeven dat de werkelijke bezorgtijd kan afwijken van de afgesproken bezorgtijd? Het eerste bedrijf dat precies op afspraak kan bezorgen moet namelijk nog gestart worden.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.iphoned.nl/ste(...)ed-vasthouden/23718/
Boeiend, als het werkt is het toch geen probleem? Hij gaat verder waar hij was, en apps zoals Pandora blijven wel gewoon doorlopen. Succes met hem naar Android te brengen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
Dat multitasken schijnt ook onzin te zijn, aldus een collega die iOS4 op z'n iPhone had gezet. Hij bevriest gewoon de status van apps. En er komt een nieuw soort tray van 'actieve' apps. Maar aan 't eind van de dag zitten daar dus tientallen apps in, die je handmatig moet afsluiten.
Hij vond 't iig maar een dikke fail. Ooit haal ik 'm nog wel 's over richting Android.
Laat hem lekker zelf bepalen wat hij een probleem vindt, en wat hij goed of slecht werkend vindt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef WSquater het volgende:
Boeiend, als het werkt is het toch geen probleem? Hij gaat verder waar hij was, en apps zoals Pandora blijven wel gewoon doorlopen.
Juist apps als messenger of een spel of zo moeten door kunnen LOPEN, maar alleen gepauzeerd. NIET afgesloten/wel draaiend blijven maar niet functioneel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Boeiend, als het werkt is het toch geen probleem? Hij gaat verder waar hij was, en apps zoals Pandora blijven wel gewoon doorlopen. Succes met hem naar Android te brengen.
Ik reageer er alleen maar op. Ik zeg alleen maar dat het werkt zonder veel van de batterij te gebruiken. Zo'n systeem als Apple gebruikt zou ook veel beter passen bij Android waar de smartphones soms nog super heet worden door het multitasken. De applicaties die niet perse door hoeven te draaien gewoon 'bevriezen', en die wel moeten doordraaien (zoals GPS, radio of een chat-app) door laten gaan. Nadeel is dat de developer dan zelf de app moet aanpassen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat hem lekker zelf bepalen wat hij een probleem vindt, en wat hij goed of slecht werkend vindt?
Blijkbaar vindt hij het niet goed werken, geen 'echte' multitasking.
Je klinkt als Steve Jobs...
Als het niet kan, wat maakt het dan uit dat je de app afsluit en evnetjes wat anders gaat doen of dat je multitask, hem niet zelf hoeft af te sluiten om vervolgens wat anders te doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:01 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik reageer er alleen maar op. Ik zeg alleen maar dat het werkt zonder veel van de batterij te gebruiken. Zo'n systeem als Apple gebruikt zou ook veel beter passen bij Android waar de smartphones soms nog super heet worden door het multitasken. De applicaties die niet perse door hoeven te draaien gewoon 'bevriezen', en die wel moeten doordraaien (zoals GPS, radio of een chat-app) door laten gaan. Nadeel is dat de developer dan zelf de app moet aanpassen.
Zoals iemand hierboven al zei draait MSN niet door. Dat moet de ontwikkelaar dan zelf aanpassen. Maar goed, als een ontwikkelaar het aanpast is het uiteindelijk alleen maar beter voor de eind-gebruiker (batterij minder snel leeg, telefoon minder warm).
Wat is je vraag? Als wat niet kan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het niet kan, wat maakt het dan uit dat je de app afsluit en evnetjes wat anders gaat doen of dat je multitask, hem niet zelf hoeft af te sluiten om vervolgens wat anders te doen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:29 schreef retorbrapi het volgende:
De multitasking implementatie op de iPhone is wel beter dan die van Android hoor.
enquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef retorbrapi het volgende:
Ook wel typisch, hoevaak kom je in Android of HTC topics iemand tegen die roept "Desire is kut!" of "iPhone is beter!"? Nooit! Terwijl je om de zoveel tijd van die anti-iPhone boys dit topic wel ziet volspammen met gebledder als "Ja maar Android dit en Desire dat!!". Blijkbaar zit hun toch iets dwars ofzo.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar goed, ga eens weg uit dit topic.
Zei ome Steve datquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:29 schreef retorbrapi het volgende:
De multitasking implementatie op de iPhone is wel beter dan die van Android hoor.
Mwoah, matig hoor. Ik lag ermee op het strand vandaag en kon alleen iets lezen met m'n hand er vlak boven tegen het zonlicht..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:29 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Is het scherm een beetje te doen in de zon?
Ik moest een tijdschrift rechtopstaand ernaast houden. Het leest iig niet erg makkelijk in zonlicht jammer genoeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwoah, matig hoor. Ik lag ermee op het strand vandaag en kon alleen iets lezen met m'n hand er vlak boven tegen het zonlicht..
Oeps.quote:
Ooooow bied je excuses aan!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:44 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oeps.Dan moet je ook niet over de iPhone gaan lullen, dan denk ik dat het weer een Apple topic is.
Misschien omdat niet iedereen Pro-Apple is of Pro-Google of Pro-Windows etc.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:48 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens een Apple logo in je sig?
De volgende HTC gewoon met Super-AMOLEDquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
Ik moest een tijdschrift rechtopstaand ernaast houden. Het leest iig niet erg makkelijk in zonlicht jammer genoeg.
Omdat ik een android telefoon heb maar wel helemaal blij ben met een macbook. OSX is tof. iPhone is [vaginaal]quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:48 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Waarom heb jij trouwens een Apple logo in je sig?
Zit er de komende tijd niet in. Samsung richt zijn volledige schermproductie op de Galaxy S op dit moment.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
De volgende HTC gewoon met Super-AMOLED.
Dat zal je met elke gadget hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:47 schreef Warrick21 het volgende:
Het magische aan de Desire begint voor mij een beetje te vagen. Nu ik zo'n beetje mijn favoriete apps heb, alles heb ingesteld zoals ik wil. Is het meeer een gewone telefoon geworden met heel wat extra functionaliteit.![]()
Niet dat de Desire slecht is, ik ben gewoon er al op uitgekeken kwa nieuwigheid.
Niet als een gek op dat scherm gaan zitten tikken maar gewoon weer tegen je oor aan doen. Moet je willen ophangen haal je hem van je gezicht af en wacht je tot 't display aangaat.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ik baal trouwens wel een beetje dat juist het bellen niet normaal kan op de Desire, mijn scherm flipt 'm dan helemaal met aan uit aan uit etc, en ik kan daardoor niet meer ophangen of wat dan ook.. Zeeeer vervelend.
Als ik 'm tegen m'n oor doe dan gaat het scherm dus aan uit aan uit, wat ik kan zien vanuit mijn ooghoeken en wat dus heel irritant is. Als ik snel wil ophangen voor ik voicemail krijg werkt mijn beeld niet snel genoeg en heb ik weer een belminuut verspildquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Niet als een gek op dat scherm gaan zitten tikken maar gewoon weer tegen je oor aan doen. Moet je willen ophangen haal je hem van je gezicht af en wacht je tot 't display aangaat.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Oeh ja, dat klinkt als een telefoon die het wachten waard was..quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Even op papier laten zetten dat het een met Amoled is, en indien niet je het niet accepteert en het een contractbreuk is en je per direct een andere mag uitzoeken?quote:Op zondag 27 juni 2010 09:15 schreef abruzzese het volgende:
Heb slechte nieuws gelezen voor mensen zoals ik die zich binnenkort een HTC Desire willen aanschaffen / http://tweakers.net/nieuw(...)amoled-schermen.html
Dus dat wil zeggen dat HTC Desire mindere qualiteit display schermen krijgt vanwege tekort aan amoled schermen .
Normaal kan ik pas in 15 September 2010 mijn contract verlengen bij Vodafone maar een medewerker van de winkel Vodafone wilde mij de HTC Desire vorige week al verkopen met contract verlenging ( Ik moet wel mijn huidig toestel inleveren ) maar hij is niet voorraadig en komt pas achter 2 weken weer in de winkel .
Even afwachten of het dan wel een Amoled scherm bezit of een LCD ?????
Wat je zoekt is IMAP. Alleen geen idee of Hotmail dat ondersteund.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ik begon dit topic te lezen en dacht even in het iPhone-topic te zijn.
Maar gelukkig, opeens zag ik daar weer iets over een Desire.
Stom vraagje missschien maar hoe kan ik de hotmail laten synchen met de Android. Ik haal wel eens mailtjes uit mijn inbox weg via mijn laptop, maar ik moet ze dan ook handmatig weghalen op mijn Android. Is er geen makkelijkere manier die ik over het hoofd zie?
Ik heb precies hetzelfde, moet alles twee keer openen.. Best vervelend.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ik begon dit topic te lezen en dacht even in het iPhone-topic te zijn.
Maar gelukkig, opeens zag ik daar weer iets over een Desire.
Stom vraagje missschien maar hoe kan ik de hotmail laten synchen met de Android. Ik haal wel eens mailtjes uit mijn inbox weg via mijn laptop, maar ik moet ze dan ook handmatig weghalen op mijn Android. Is er geen makkelijkere manier die ik over het hoofd zie?
Hotmail ondersteunt geen IMAP als ik me niet vergis. Erg stom, maar daar kan je Microsoft op aankijken.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan gewoon IMAP aanvinken bij protocol, is dat voldoende?
Een beeeeeeeeeeeeeetje geduld mag wel zeg. Waarom is iedereen toch zo ongeduldig wat 2.2 betreft? Als 2.2 er in september nog niet is kun je ongeduldig worden wat mij betreft maar ik vind het nogal suf om nú al ongeduldig te worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef Biogarde het volgende:
ACTIVE SYNC tochquote:Op zondag 27 juni 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Hij zegt dan dat ie via de pop3 server gaat werken.. Maar nu heb ik helemaal geen mail meer volgens m'n widget? Even een testmailtje naar mezelf sturen dan maar.
Hmmm.. even zienquote:Op zondag 27 juni 2010 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dan mislukt de verbinding met de exchange server telkens..
Gewoon geen Hotmail gebruiken.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Hij zegt dan dat ie via de pop3 server gaat werken.. Maar nu heb ik helemaal geen mail meer volgens m'n widget? Even een testmailtje naar mezelf sturen dan maar.
Ik heb gmail maar ben toch gehecht aan mijn hotmail en vind het wel prima zo. Nu door dit gekut is alleen m'n hele account erafquote:Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef gday het volgende:
[..]
Gewoon geen Hotmail gebruiken.Waarom stap je niet over op Gmail?
Als het je om het Hotmail-adres gaat, is daar ook wel genoeg op te verzinnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb gmail maar ben toch gehecht aan mijn hotmail en vind het wel prima zo. Nu door dit gekut is alleen m'n hele account erafgodver.
Helemaal mee eens, ik vind Gmail op de PC ook niet fijn werken, op mijn telefoon vind ik het wel prima, maar op de PC heb ik liever Hotmail die ik dus gewoon lekker gebruik,quote:Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind Hotmail gewoon prima, ik heb een gmail en dat vind ik niet beter, chiller of wat dan ook. Sterker nog, dat hele emailen in conversaties vind ik vervelend en ik vind de site ook niet logisch.
Gmail zal ongetwijfeld superieur zijn maar ik vind hotmail prima en ik ga niet overstappen.
In dat geval moet je er vrede mee hebben dat je op dit moment al je Hotmail-mailtjes dubbel moet afvinken. Hotmail zelf ondersteunt op dit moment helemaal niets wat dat kan voorkomen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind Hotmail gewoon prima, ik heb een gmail en dat vind ik niet beter, chiller of wat dan ook. Sterker nog, dat hele emailen in conversaties vind ik vervelend en ik vind de site ook niet logisch.
Gmail zal ongetwijfeld superieur zijn maar ik vind hotmail prima en ik ga niet overstappen.
Welkom Cable! Je zal geen spijt krijgen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^
HTC Desire fans![]()
Gisteren 1 gehaald![]()
*meld * als gebruiker
Dankjequote:Op zondag 27 juni 2010 17:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Welkom Cable! Je zal geen spijt krijgen.
MusicJunk! Om muziek te downloaden op je telefoon, erg fijn. gStrings gebruik ik om m'n gitaar te stemmen. LED Desire light om je Desire als zaklamp te gebruiken. AudioManager om handig in één scherm alle audioniveau's te regelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef cablegunmaster het volgende:
nu nog wat muziek erop zetten, advies voor applicaties?
?
ben over het algemeen msn gebruikeren ik snap nog niet hoe je de feeds kan uitzetten
of aan kan passen.
ideaal zou zijn fok feeds erin
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Klaploper het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik erg tevreden ben met de batterij. Telefoon nu bijna 72 uur aan zonder op te laden, en het balkje is nog groen. Weliswaar niet heel veel op internet gezeten e.d. maar ik vind het toch netjes.
Zoek in de market?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ook een last.fm achtige applicatie?of ergens een overzicht van applicaties
?
Is musicJunk allemaal gratis muziek of hoe zit dat ?![]()
Ik kan die niet vinden bij de marketquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
MusicJunk! Om muziek te downloaden op je telefoon, erg fijn.
Er is zelfs een officiele last.fm applicatie, alleen is die niet beschikbaar voor Nederland, dus vind je die niet op de Market. Maar gelukkig kun je hem http://www.csmarshal.com/android/ wel downloaden.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ook een last.fm achtige applicatie?of ergens een overzicht van applicaties
?
Dat is wel raar. Heb je JuiceDefender geïnstalleerd?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ik begon om 14:30 uur met 100%, en na af en toe wat internetten en twitteren in 't park staat ie nu op 18%.
Simple last.fm scrobbler.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
?
Hoe lang?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:13 schreef Spike1506 het volgende:
Ben nog steeds zeer tevreden over mijn Desire! Batterij gaat ook lekker lang mee, zelfs als ik muziek Stream via Spotify.
Ja, het werkt zelfs niet met een stylusquote:Op maandag 28 juni 2010 12:27 schreef EINZ het volgende:
Hoe werkt dat onscreen toetsenbord eigenlijk? Is dat zonder zo'n wandelstok te bedienen?
Gevonden. Maar het is wel stom. Het werkt niet op de gewone mac os x speakers die ingebouwd zitten, maar wel met de monitor speakers. Dan werkt de volume rocker wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
Misschien dat iemand het hier weet. Ik heb tunesremote gedownload en dat werkt lekker icm itunes op de mac os X, enige wat ik NIET kan vinden, is hoe de fuck je het volume er in aanpast.
Iemand die deze app heeft en weet hoe het moet?
Volgens mij worden er op maandag geen pakketten bezorgd, lang leve de privatisering van TNT...quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik begin het allemaal een beetje zat te worden.
Ik had mijn Desire dus zaterdag moeten hebben, maar omdat de bezorger zich niet aan de afgesproken tijd kon houden liep het mis en kreeg ik hem niet. Normalitair krijg je dan je pakket gelijk de volgende dag, in det geval niet mogelijk wegens Zondag, maar ik moet hem vandaag wel binnen hebben.
Ik bel voor de zekerheid en wat krijg ik te horen?
'U wordt vandaag of morgen gebeld voor een volgende afspraak' WHAT THE FUCK?
Ja, dat verbaast me niet. Als de eerste bezorging op afspraak 'moet', zal dat bij de tweede bezorging ook zo zijn en zullen ze niet op de bonnefooi langs gaan komen om te kijken of je thuis bent.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik had mijn Desire dus zaterdag moeten hebben, maar omdat de bezorger zich niet aan de afgesproken tijd kon houden liep het mis en kreeg ik hem niet. Normalitair krijg je dan je pakket gelijk de volgende dag, in det geval niet mogelijk wegens Zondag, maar ik moet hem vandaag wel binnen hebben.
bij ons wordt er op de maandag niets geleverdquote:Op maandag 28 juni 2010 13:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij worden er op maandag geen pakketten bezorgd, lang leve de privatisering van TNT...
TNT heeft bij mij vandaag nog een pakket afgeleverd dus wie weet. Hoop het voor je. Het zal per regio wel verschillen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik dacht dat het mis was gegaan, omdat je niet wist waar je paspoort lag.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
jaquote:Op maandag 28 juni 2010 06:08 schreef Renesite het volgende:
Kanje met a online radio ook 3fm doen? Want radio.nl/fm loopt nog wel eens wat vast...
Video Playerquote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Welke videospeler raden jullie aan (series kijken als.avi bestanden)?
Nee dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:24 schreef wc-eend het volgende:
Ligt het aan mij of werkt dat trackpad slecht? Ene keer schiet hij door en andere keer lijkt hij niks te registreren...
Ik heb vanochtend Doubletwist geprobeerd, maar die converteert enorm traag. Ik ben nu Any Video Coverter aan het proberen, die lijkt iets sneller te zijn, en heeft ook wat meer opties. Daarna gewoon via Deze Computer de filmpjes naar de SD-kaart kopieren...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:49 schreef Salatrel het volgende:
ik gebruik http://www.androlib.com/a(...)ideoplayer-pzDw.aspx
werkt prima. gebruik overigens doubletwist om to converten en naar me desire to kopiëren
Die vindt bij mij geen video's, terwijl ze wel op de SD-kaart staan. Vermoedelijk in de verkeerde map. De app van Doubletwist werkt ook wel prettig.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Video Player
Lekker simpel, maar gewoon goed
Rockplayer.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Welke videospeler raden jullie aan (series kijken als.avi bestanden)?
Er is nu een public beta van uit, die werkt t/m 15 juli. En volgens mij is Rockplayer op dit moment de enige videoplayer die ook AVI, Divx, etc fatsoenlijk kan draaien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Public beta voor RockPlayer
Eindelijk een goede videoplayer die ook AVI, FLV, DiVX, Xvid etc kan draaien. En het werkt.
Jaaa inderdaad. Vodafone *hartje*quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:01 schreef DennisMoore het volgende:
Niet voor niets past T-Mobile zo goed bij Apple.
Ik heb de Desire gisteren besteld, hi 20 abo voor 18,45 p/m + internet 3,75 p/m. Is maar iets meer dan 20 euroquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:06 schreef EINZ het volgende:
Ik wil ook een diserie met ondraid
Maar ze zijn nog veel te duur en ik ben een vrek dus wil ik niet meer dan 20,- per maand betalen
Eerste jaar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:32 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik heb de Desire gisteren besteld, hi 20 abo voor 18,45 p/m + internet 3,75 p/m. Is maar iets meer dan 20 euro
Als je Desire geroot is kun je álles verwijderen en aanpassen, en alles verneuken (en het meeste herstellen).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Klopt het dat als ik een alternatieve launcher wil op een desire, dat dat geen probleem is maar dat een deel van de HTC Sense processen in da achtergrond blijven draaien. Als dat zo is, kan ik het hele HTC Sense Interface dan verwijderen als ik mijn Desire geroot heb?
Root it is then.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:50 schreef gday het volgende:
[..]
Als je Desire geroot is kun je álles verwijderen en aanpassen, en alles verneuken (en het meeste herstellen).
Vervalt geloof ik wel je garantie?quote:
Is dat zo?quote:
Ik dacht daar ergens iets over gelezen te hebben?quote:
In principe vervalt je garantie ja (al is niemand daar ooit duidelijk over). Normaal gesproken is je Desire wel weer in originele staat terug te brengen zodat HTC moeilijk kan zien of je toestel geroot is (geweest), en als je een hardware-probleem hebt zullen ze er ook weinig behoefte aan hebben om dat überhaupt uit te gaan zoeken.quote:
hoe kom je bij die gmail functie dan, als je bijvoorbeeld een mail wilt sturen? Is er wel een widget voor? Lijkt me beetje dom om 2x een connectie in te stellenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt een aparte Google (Gmail) functie en een aparte Mailfunctie![]()
Dat Gmail gedoe heeft geen widget functie (en staat zodoende alleen bij je menu)
Geduld jongensquote:HTC’s gone on record to officially acknowledge that the HTC Desire, HTC Legend, and HTC Wildfire will be getting an upgrade to Android 2.2 sometime in Q3 of this year. Essentially, you could be surprised and see it released in two days, because that’s when Q3 starts. Realistically, it will probably be a few weeks to a few months before we see HTC grace their Sense-enabled phones with Froyo.
Iedereen die over twee dagen gaat janken dat de update er nog niet is en dat htc onbetrouwbaar is en weet-ik-veel-wat, kom ik persoonlijk anaal vernederen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef Warrick21 het volgende:
Desire, Legend, and Wildfire by HTC to Get Froyo Sometime in Q3
[..]
Geduld jongens
Sync dingetje medunkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
'Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Nu heb je 80 % verbruikt. Bij 100 % wordt je snelheid tijdelijk verlaagd.'
Bitches. Ik internet echt zelden op m'n Desire.
Die heb je al snel binnen dan.. Ik ben benieuwd bij mij maar ik.verwacht het niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
'Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Nu heb je 80 % verbruikt. Bij 100 % wordt je snelheid tijdelijk verlaagd.'
Zoals ik al zei: gmail staat gewoon bij je menu en er is.geen gmail widgetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hoe kom je bij die gmail functie dan, als je bijvoorbeeld een mail wilt sturen? Is er wel een widget voor? Lijkt me beetje dom om 2x een connectie in te stellen
Mja, dat was volgens mij wel bekend hoor, dat Hi zo'n beperkte FUP heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
Wist ik zelf ook wel, maar dat het zo erg was niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat was volgens mij wel bekend hoor, dat Hi zo'n beperkte FUP heeft.
Kwestie van effe inlezen in bijvoorbeeld de tweakers-topics en dan goeie provider kiezen.
Toch kut.
Ik had ook melding gister of eergister dat er een update gevonden was en bij de market aangekomen via die melding stond er dat alles up to date was. Toen ben ik weggegaan van market en via de normale snelkoppeling naar market gegaan en daar stond ineens toch nog een update van handcent terwijl dat eerder niet het geval was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij is de market over de zeik![]()
krijg regelmatig 6 updates gevonden en als ik dan tik is alles gewoon up to date
via wifi trouwens
Weet je ook hoe die app heet in de market?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:07 schreef DaFrenk het volgende:
Een zaklamp widget voor de camera-LED:
[ link | afbeelding ]
Wel oppassen met alles-hoger-dan-normale helderheid, dat kan je LED schijnbaar opbranden
Maar de laagste helderheid is al behoorlijk fel.
Weet niet of hij in de market staat, maar ik geloof dat hij BeamWidgets heet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe die app heet in de market?
webwereld.nlquote:
To be honest? Kijk dan ff wat er uit is wb. nieuwe mobieltjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
Wellicht wordt dit vanaf oktober mijn nieuwe mobiel.
Tegen die tijd zijn er allang weer betere/andere toestellen te krijgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
Wellicht wordt dit vanaf oktober mijn nieuwe mobiel.
Doe ik ook ja, maar als er dan niks interessants tussen zit, dan wordt dit hemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
To be honest? Kijk dan ff wat er uit is wb. nieuwe mobieltjesNo offence, want de desire IS gewoon lekker
De nieuwe Samsung Galaxy S is anders ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe ik ook ja, maar als er dan niks interessants tussen zit, dan wordt dit hem![]()
Heb nu een Samsung Pixon () en wat is dat ding traaaaag zeg.
Klopt, maar ben eerlijk gezegd een beetje uitgekeken op Samsung. Ook ervaringen met SE, prima toestellen, maar wat mij betreft stap ik over op HTC of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De nieuwe Samsung Galaxy S is anders ook niet verkeerd.
en daarom heb ik vodafonequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
Die hebben ook een FUP.quote:
Dat zou ik sowieso doen, persoonlijk lijkt T-mobile mij nou niet de beste keuze.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb er een besteld bij T-mobile (verlenging) maar ik heb het idee dat zij er gruwelijk lang over gaan doen om te leveren... Ga morgen ook maar eens langs vodafone, als ik hem meteen mee kan nemen hebben ze een nieuwe klant
Je oude contacten porteren in een bestandje [opslaan op geheugenkaart] of zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
Morgen krijg ik m'n Desire ook binnenM'n eerste niet-Nokia, dus ben heel erg benieuwd, heb altijd gezegd dat ik zweer bij Nokia, maar de huidige Nokia's vind ik echt een beetje achterhaald. (en de N900 is net een baksteen, 2 collega's van me hebben die) Ik vraag me alleen af of er een goede manier is om mijn adresboek van mijn Nokia N85 over te zetten naar de Desire. En nee, ik doe niet aan sim-contacten, dan kun je geen extra gegevens opslaan per persoon.
Je zou ze moeten kunnen exporteren in de vorm van vcardsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
Morgen krijg ik m'n Desire ook binnenM'n eerste niet-Nokia, dus ben heel erg benieuwd, heb altijd gezegd dat ik zweer bij Nokia, maar de huidige Nokia's vind ik echt een beetje achterhaald. (en de N900 is net een baksteen, 2 collega's van me hebben die) Ik vraag me alleen af of er een goede manier is om mijn adresboek van mijn Nokia N85 over te zetten naar de Desire. En nee, ik doe niet aan sim-contacten, dan kun je geen extra gegevens opslaan per persoon.
Nee, heb al iets gevonden inmiddels:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Je zou ze moeten kunnen exporteren in de vorm van vcards
Dunno of dat bij Vodafone gaat lukken. Kreeg hier bij een telecom winkel te horen dat ik bij het overstappen naar Vodafone, de phone niet gelijk mee kon krijgen, maar dat ik eerst moest 2-3 dagen moest wachten tot nummerbehoud was goedgekeurd door Vodafone. Als ik naar T-mobile overstapte kon ik de phone gelijk mee krijgen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb er een besteld bij T-mobile (verlenging) maar ik heb het idee dat zij er gruwelijk lang over gaan doen om te leveren... Ga morgen ook maar eens langs vodafone, als ik hem meteen mee kan nemen hebben ze een nieuwe klant
vcards ja! Werkte perfect.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Je zou ze moeten kunnen exporteren in de vorm van vcards
Ik ken iemand die er ook een bij T-Mobile heeft besteld. Dat duurde heel lang inderdaad. Ook was hij voorzien van T-Mobile branding waardoor je waarschijnlijk langer moet wachten op updates en T-Mobile heeft nu problemen met de bereikbaarheid van Google diensten op Android (Market, Maps...)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Wel vreemd eigenlijk dat ik met mijn Nokia nog nooit last heb gehad van problemen met Google Maps op het T-Mobile netwerk...quote:Op woensdag 30 juni 2010 06:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er ook een bij T-Mobile heeft besteld. Dat duurde heel lang inderdaad. Ook was hij voorzien van T-Mobile branding waardoor je waarschijnlijk langer moet wachten op updates en T-Mobile heeft nu problemen met de bereikbaarheid van Google diensten op Android (Market, Maps...)
Hmmm, erg veel reacties met problemen over Google-diensten en toch vind ik het vreemd dat het bij mijn Nokia bijvoorbeeld wel goed werkt. Vanmorgen nog enkele keren geprobeerd in de auto, kon meteen mijn positie bepalen met Nokia Maps en de kaarten werden ook meteen ingeladen vanaf T-Mobile internet. Het lijkt dus echt een probleem van de combinatie Android 2.1 en T-Mobile.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:51 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/tmobile_webcare/status/17324418684
http://www.androidworld.nl/32521/t-mobilegoogle-servers-problemen
Navigatie zit al standaard op je telefoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke programma's hebben jullie eigenlijk op je desire staan?
Ik wil nog graag hebben
- de NS planner programma
- tomtom achtig iets
- iets om te checken waar je dataverkeer heengaat, en wat er allemaal elke x minuten geupdate wordt
maar wel beta, en mogelijkheden zijn wat beperkt. Ook in het buitenland heb ik daar niets aan ivm roaming dikke kosten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Navigatie zit al standaard op je telefoon.
Dan zijn er genoeg alternatieven te vinden hoor. Om er maar een paar te noemen:quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:57 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
maar wel beta, en mogelijkheden zijn wat beperkt. Ook in het buitenland heb ik daar niets aan ivm roaming dikke kosten.
- TreinTijden Litequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke programma's hebben jullie eigenlijk op je desire staan?
Ik wil nog graag hebben
- de NS planner programma
- tomtom achtig iets
- iets om te checken waar je dataverkeer heengaat, en wat er allemaal elke x minuten geupdate wordt
Door roaming uit te zetten, of je internetverbinding (druk een paar seconden op de aan/uit knop of kijk in je instellingen).quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Tevens: hoe voorkom ik ALLE internet activiteiten? (bv als ik in het buitenland ben)
Taskkiller is zelfs (las hier een stuk) not done voor android. Maakt je foon instabielquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:19 schreef Holy_Goat het volgende:
heb net task manager geinstalleerd, welke me laat zien welke tasks er actief zijn.
Ook kan ik tasks laten auto killen bijvoorbeeld, of ignoren als ik ze niet wil laten killen.
Echter: heeft dit uberhaupt nut? Ik las dat het bij android geen kont uit maakt namelijk hoeveel kek er in het geheugen actief is.
Wel vraag ik me af: waarom zijn programmas als peep, aandelen en footprint steeds actief? ik gebruik ze nooit! (en eigenlijk mogen ze er wel af ook)
rly?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Taskkiller is zelfs (las hier een stuk) not done voor android. Maakt je foon instabiel
Zoek even in het vorige topic op de posts van Gday. Die had daar nog een uitgebreid stukje over.quote:
Die onzin zou ik ook graag van mn telefoon gooienquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Holy_Goat het volgende:
ook een stukje gevonden
http://www.androidworld.n(...)kkillers-in-android/
wist ik dus nietnu wel
maar dan nog het punt: al die programmas die steeds 'aan gaan' zoals aandelen die ik niet gebruik, peep, etc. Hoe voorkom ik dat?
Ik zie idd hier ook dat bv flickr draait. Maar het draait niet echt, want het heeft 0%. Same met mail, msn droid,ectquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Holy_Goat het volgende:
ook een stukje gevonden
http://www.androidworld.n(...)kkillers-in-android/
wist ik dus nietnu wel
maar dan nog het punt: al die programmas die steeds 'aan gaan' zoals aandelen die ik niet gebruik, peep, etc. Hoe voorkom ik dat?
Dat schijnt alleen te kunnen als je hem root.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die onzin zou ik ook graag van mn telefoon gooien
Zoveel moeite is het me ook niet waardquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat schijnt alleen te kunnen als je hem root.
Komt goed uit, want de chauffeur is volgens de track and trace site al de hele dag onderweg, maar dan kan ik 'm meteen goed gebruiken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Mochten jullie problemen hebben met de Market icm T-Mobile:
Market is gewoon weer normaal te bereiken en de rest van de diensten lijken ook weer normaal.
Ik heb ze gisteren toch geflamed. Incompetente kutzooi daar bij Tmobilequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Market is gewoon weer normaal te bereiken en de rest van de diensten lijken ook weer normaal.
Merk er weinig van, market kan ik alleen degelijk gebruiken icm Wifi hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
Opvallend, de problemen met de Market en Maps die een maat van me constateerde met T-Mobile waren vandaag voor hem ook opgelost.
Duur. Ik was voor die case en die screen dingen 4 euro kwijt. En er zit een zwakkere batterij bij.quote:
dat zachte tikken bedoel je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Qwea het volgende:
Schud eens met de htc... ik heb het idee dat ik heeeel zachtjes de luidspreker ergens tegen aan voel gaan als ik dat doe.
Ben ik de enige?
waar heb je screen + case gekocht voor 4 euro?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duur. Ik was voor die case en die screen dingen 4 euro kwijt. En er zit een zwakkere batterij bij.
www.dealextreme.comquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
waar heb je screen + case gekocht voor 4 euro?
wil er ook wel eentje namelijk
Jij zit zeker ook op GoT of niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb het idee dat alsmaar dezelfde vragen opnieuw worden gesteld. Leuk hoor dat er iedere dag weer nieuwe mensen bijkomen die ook een Desire hebben. Maar denk je nou echt dat in de 14 delen van deze reeks nog nooit eerder iemand de leukste apps heeft opgesomd? Of heeft uitgelegd hoe je roaming uitzet of wat de onzin is van een taskkiller. Ik voel niet echt de behoefte meer om te reageren, of überhaupt de reeks te volgen, als mensen niet eens even de moeite nemen om terug te lezen.
Tja, ik geef 'm wel gelijk. Het is een beetje vervelend om dezelfde vragen 20 keer langs te zien komen in elk topic-deel. Soms nemen de mensen niet eens te moeite om 5 seconden te googlen. Dat werkt sowieso sneller dan dezelfde vraag hier tot in den treure opnieuw te stellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook op GoT of niet?
aangezien die mensen ook altijd zo chagrijnig reageren...
Neuh. Ik ben niet chagrijnig, ik doe slechts een oproep tot zelfredzaamheid. Dan blijft het ook leuk voor mensen die hun Desire al wat langer hebben, om hier hun ervaringen te delen, en vragen te beantwoorden die niet al vijftig keer zijn langs gekomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook op GoT of niet?
aangezien die mensen ook altijd zo chagrijnig reageren...
Ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef IkWilbert het volgende:
Weet er iemand nog leuke apps voor de Desire?
dat rubberen hoesje is wel mooier dan die van dealextreme. Bij dealextreme is ie wat lomp doordat ie over de knoppen heen zit helemaal.quote:
Kun je instellen als je op de settings-knop drukt van het toetsenbord, dus het knopje met het tandwiel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef wicked-j het volgende:
Ik heb mijn siliconen case via eBay en die zit ook over de knoppen. Ze functioneren er niet minder om.
Is het trouwens ook mogelijk om woorden uit het woordenboek aan te passen cq te verwijderen? (Ik heb het in de delen ik volgde niet zien langskomen....
nee, maar ik vind het gewoon minder mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef wicked-j het volgende:
Ik heb mijn siliconen case via eBay en die zit ook over de knoppen. Ze functioneren er niet minder om.
Is het trouwens ook mogelijk om woorden uit het woordenboek aan te passen cq te verwijderen? (Ik heb het in de delen ik volgde niet zien langskomen....
Moet dat nog steeds eens gaan proberen. Maar volgens mij moet ik dan eerst een GBA BIOS ergens vandaan toveren?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Renesite het volgende:
http://androidforums.com/(...)patibility-list.html
Goede gameboid games list
Dat is de camera. Losse lens omdat autofocus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Qwea het volgende:
Schud eens met de htc... ik heb het idee dat ik heeeel zachtjes de luidspreker ergens tegen aan voel gaan als ik dat doe.
Ben ik de enige?
nee?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:57 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Moet dat nog steeds eens gaan proberen. Maar volgens mij moet ik dan eerst een GBA BIOS ergens vandaan toveren?
aaaaaaaaaaaaahquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat is de camera. Losse lens omdat autofocus.
Amazon.co.ukquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
waar heb je screen + case gekocht voor 4 euro?
wil er ook wel eentje namelijk
Dit is FOK, geen GoT. Als je geen behoefte hebt blijf je toch mooi weg. Ik zal je niet missen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb het idee dat alsmaar dezelfde vragen opnieuw worden gesteld. Leuk hoor dat er iedere dag weer nieuwe mensen bijkomen die ook een Desire hebben. Maar denk je nou echt dat in de 14 delen van deze reeks nog nooit eerder iemand de leukste apps heeft opgesomd? Of heeft uitgelegd hoe je roaming uitzet of wat de onzin is van een taskkiller. Ik voel niet echt de behoefte meer om te reageren, of überhaupt de reeks te volgen, als mensen niet eens even de moeite nemen om terug te lezen.
je bent altijd zo aardigquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dit is FOK, geen GoT. Als je geen behoefte hebt blijf je toch mooi weg. Ik zal je niet missen hoor
Hoi!quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, maar je hebt subtiel, en je hebt Qwea...
hart op de tong, altijd eerlijk, en je kan zo lekker spelen met haar in een grote grote grote berg zand op de oprit, en na het spelen een van de twintig dozen pizzaquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
hart op de tong, altijd eerlijk, en je kan zo lekker spelen met haar in een grote grote grote berg zand op de oprit, en na het spelen een van de twintig dozen pizza
En als je dan klaar bent van het spelen kun je je eigen nog even laten klaar komen in 1 v/d hoeren of als je nog trek hebt te goed doen aan wat spareribs.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
hart op de tong, altijd eerlijk, en je kan zo lekker spelen met haar in een grote grote grote berg zand op de oprit, en na het spelen een van de twintig dozen pizza
Wat is je adres? kan ik even een postcode check doen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
bezorg je ook thuis?
En een vluchtertje in de sauna van het subtropisch zwemparadijsquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
En als je dan klaar bent van het spelen kun je je eigen nog even laten klaar komen in 1 v/d hoeren of als je nog trek hebt te goed doen aan wat spareribs.
Like dôh!quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:10 schreef DennisMoore het volgende:
There's an Android app for thát?
Dan gebruik je Fring toch? Die kan dat toch ook?quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:40 schreef Holy_Goat het volgende:
Oh en heb mijn eerste frustratie gevonden. Skype is volgens Skype nog niet beschikbaar voor mijn telefoon..... en dat kan wel kloppen, het is nergens te vinden........:'(
Dat ligt niet echt aan de telefoon he ... dat ligt aan Skype zelf. Je hebt Skype Lite, maar daar heb je niks aan want dat kost nog steeds belminuten.quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:40 schreef Holy_Goat het volgende:
Oh en heb mijn eerste frustratie gevonden. Skype is volgens Skype nog niet beschikbaar voor mijn telefoon..... en dat kan wel kloppen, het is nergens te vinden........:'(
lite kost belminuten?quote:Op donderdag 1 juli 2010 07:55 schreef gday het volgende:
[..]
Dat ligt niet echt aan de telefoon he ... dat ligt aan Skype zelf. Je hebt Skype Lite, maar daar heb je niks aan want dat kost nog steeds belminuten.
Fring is inderdaad de oplossing die je zoekt.
nou, ik heb het al. Ben. Ik boot de htc, alles werkt, flikkert mijn ontvangst weg. Ik word hier zo moedeloos van.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:29 schreef Jesse_ het volgende:
stop je sim even in een andere telefoon en je hebt het antwoord
Had ik dat al niet enigszins aangesneden dat Ben=T-Mobile=quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik heb het al. Ben. Ik boot de htc, alles werkt, flikkert mijn ontvangst weg. Ik word hier zo moedeloos van.
jaquote:Op donderdag 1 juli 2010 10:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Had ik dat al niet enigszins aangesneden dat Ben=T-Mobile=
haha! ze zei lul.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja![]()
Maar ik ben stronteigenwijs want mijn zus heeft ook ben en dat werkt wel.
Heb nu 4 codes gekregen die ik moet uitvoeren, doe ik dat, geven ze een verbindingsprobleem aan
Die doos belt me zo terug. Ik wil ook gewoon compensatie. Kom op zeg. Ik betaal niet voor jan lul
't Valt pas onder de garantie als een bepaald percentage pixels ('k geloof zo'n 10 pixels) defect is, met slechts 1 defecte pixel zul je helaas moeten leren leven..quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:43 schreef Slomy het volgende:
Ik geloof alleen dat ik een defect pixel heb, iemand enig idee wat htc daarmee doet? Valt eigenlijk ook weer niet zo erg op, maar eens aankijken.
En toch beweert een groot aantal mensen dat screen protectors volkomen zinloos zijn.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:44 schreef Salatrel het volgende:
ik ging net met mijn autosleutel langs het scherm van mijn desire toen ik hem uit de carholder pakte
niks te zienquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:57 schreef gday het volgende:
[..]
En toch beweert een groot aantal mensen dat screen protectors volkomen zinloos zijn.
Heb je er nu een kras op of valt het mee?
Nogmaals, het scherm is net als op de iPhone, waar ze het van afgekeken hebben, van glas. Dat krast niet zomaar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:57 schreef gday het volgende:
[..]
En toch beweert een groot aantal mensen dat screen protectors volkomen zinloos zijn.
Heb je er nu een kras op of valt het mee?
Jaaaahaaaa ... nogmaals: ja dat verhaal heb ik zo vaak gehoord, maar er zijn desondanks genoeg mensen die tóch een kras erop hebben gekregen. Ik vind het altijd grappig dat mensen zo laatdunkend doen over een screenprotector.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nogmaals, het scherm is net als op de iPhone, waar ze het van afgekeken hebben, van glas. Dat krast niet zomaar.
Of para doen over een krasje op een gebruiksartikel.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:00 schreef gday het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa ... nogmaals: ja dat verhaal heb ik zo vaak gehoord, maar er zijn desondanks genoeg mensen die tóch een kras erop hebben gekregen. Ik vind het altijd grappig dat mensen zo laatdunkend doen over een screenprotector.
Ja hoorquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of para doen over een krasje op een gebruiksartikel.
Hey, ik ben niet degene die screenprotectors plaktquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:04 schreef gday het volgende:
[..]
Ja hoorEen screenprotector van een paar cent gebruiken is para doen
Jongen, als je dat al para vindt krijg je het nog moeilijk in de rest van je leven.
Zoals wel vaker is nuance je ook nu weer volkomen vreemd.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hey, ik ben niet degene die screenprotectors plakt![]()
Dus nu niet je eigen ijdelheid () op mij projecteren.
PAS OP HOOR, JE BENT PARA *PEEUW*quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef Jesse_ het volgende:
Afgezien van krasjes zorgt de screenprotector ook voor een gladder scherm, wat weer lekkerder werkt
Omdat je altijd zo lekker hapt. Heb er zelf al vanaf dag 1 een protector op zitten, maar dat was omdat ie erbij zat.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:08 schreef gday het volgende:
[..]
Zoals wel vaker is nuance je ook nu weer volkomen vreemd.Waarom is dat?
Trollen kan ik veel beter hoor. Ik heb het uitgevondenquote:
Oh ja, ik vergeet soms dat het maar Fok! is waar FA's zich idd zo lafjes gedragen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo lekker hapt. Heb er zelf al vanaf dag 1 een protector op zitten, maar dat was omdat ie erbij zat.
[..]
Trollen kan ik veel beter hoor. Ik heb het uitgevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |