MusicJunk! Om muziek te downloaden op je telefoon, erg fijn. gStrings gebruik ik om m'n gitaar te stemmen. LED Desire light om je Desire als zaklamp te gebruiken. AudioManager om handig in één scherm alle audioniveau's te regelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef cablegunmaster het volgende:
nu nog wat muziek erop zetten, advies voor applicaties?
?
ben over het algemeen msn gebruikeren ik snap nog niet hoe je de feeds kan uitzetten
of aan kan passen.
ideaal zou zijn fok feeds erin
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Klaploper het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik erg tevreden ben met de batterij. Telefoon nu bijna 72 uur aan zonder op te laden, en het balkje is nog groen. Weliswaar niet heel veel op internet gezeten e.d. maar ik vind het toch netjes.
Zoek in de market?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ook een last.fm achtige applicatie?of ergens een overzicht van applicaties
?
Is musicJunk allemaal gratis muziek of hoe zit dat ?![]()
Ik kan die niet vinden bij de marketquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
MusicJunk! Om muziek te downloaden op je telefoon, erg fijn.
Er is zelfs een officiele last.fm applicatie, alleen is die niet beschikbaar voor Nederland, dus vind je die niet op de Market. Maar gelukkig kun je hem http://www.csmarshal.com/android/ wel downloaden.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ook een last.fm achtige applicatie?of ergens een overzicht van applicaties
?
Dat is wel raar. Heb je JuiceDefender geïnstalleerd?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ik begon om 14:30 uur met 100%, en na af en toe wat internetten en twitteren in 't park staat ie nu op 18%.
Simple last.fm scrobbler.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
?
Hoe lang?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:13 schreef Spike1506 het volgende:
Ben nog steeds zeer tevreden over mijn Desire! Batterij gaat ook lekker lang mee, zelfs als ik muziek Stream via Spotify.
Ja, het werkt zelfs niet met een stylusquote:Op maandag 28 juni 2010 12:27 schreef EINZ het volgende:
Hoe werkt dat onscreen toetsenbord eigenlijk? Is dat zonder zo'n wandelstok te bedienen?
Gevonden. Maar het is wel stom. Het werkt niet op de gewone mac os x speakers die ingebouwd zitten, maar wel met de monitor speakers. Dan werkt de volume rocker wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
Misschien dat iemand het hier weet. Ik heb tunesremote gedownload en dat werkt lekker icm itunes op de mac os X, enige wat ik NIET kan vinden, is hoe de fuck je het volume er in aanpast.
Iemand die deze app heeft en weet hoe het moet?
Volgens mij worden er op maandag geen pakketten bezorgd, lang leve de privatisering van TNT...quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik begin het allemaal een beetje zat te worden.
Ik had mijn Desire dus zaterdag moeten hebben, maar omdat de bezorger zich niet aan de afgesproken tijd kon houden liep het mis en kreeg ik hem niet. Normalitair krijg je dan je pakket gelijk de volgende dag, in det geval niet mogelijk wegens Zondag, maar ik moet hem vandaag wel binnen hebben.
Ik bel voor de zekerheid en wat krijg ik te horen?
'U wordt vandaag of morgen gebeld voor een volgende afspraak' WHAT THE FUCK?
Ja, dat verbaast me niet. Als de eerste bezorging op afspraak 'moet', zal dat bij de tweede bezorging ook zo zijn en zullen ze niet op de bonnefooi langs gaan komen om te kijken of je thuis bent.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik had mijn Desire dus zaterdag moeten hebben, maar omdat de bezorger zich niet aan de afgesproken tijd kon houden liep het mis en kreeg ik hem niet. Normalitair krijg je dan je pakket gelijk de volgende dag, in det geval niet mogelijk wegens Zondag, maar ik moet hem vandaag wel binnen hebben.
bij ons wordt er op de maandag niets geleverdquote:Op maandag 28 juni 2010 13:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij worden er op maandag geen pakketten bezorgd, lang leve de privatisering van TNT...
TNT heeft bij mij vandaag nog een pakket afgeleverd dus wie weet. Hoop het voor je. Het zal per regio wel verschillen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik dacht dat het mis was gegaan, omdat je niet wist waar je paspoort lag.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
jaquote:Op maandag 28 juni 2010 06:08 schreef Renesite het volgende:
Kanje met a online radio ook 3fm doen? Want radio.nl/fm loopt nog wel eens wat vast...
Video Playerquote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Welke videospeler raden jullie aan (series kijken als.avi bestanden)?
Nee dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:24 schreef wc-eend het volgende:
Ligt het aan mij of werkt dat trackpad slecht? Ene keer schiet hij door en andere keer lijkt hij niks te registreren...
Ik heb vanochtend Doubletwist geprobeerd, maar die converteert enorm traag. Ik ben nu Any Video Coverter aan het proberen, die lijkt iets sneller te zijn, en heeft ook wat meer opties. Daarna gewoon via Deze Computer de filmpjes naar de SD-kaart kopieren...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:49 schreef Salatrel het volgende:
ik gebruik http://www.androlib.com/a(...)ideoplayer-pzDw.aspx
werkt prima. gebruik overigens doubletwist om to converten en naar me desire to kopiëren
Die vindt bij mij geen video's, terwijl ze wel op de SD-kaart staan. Vermoedelijk in de verkeerde map. De app van Doubletwist werkt ook wel prettig.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Video Player
Lekker simpel, maar gewoon goed
Rockplayer.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Welke videospeler raden jullie aan (series kijken als.avi bestanden)?
Er is nu een public beta van uit, die werkt t/m 15 juli. En volgens mij is Rockplayer op dit moment de enige videoplayer die ook AVI, Divx, etc fatsoenlijk kan draaien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Public beta voor RockPlayer
Eindelijk een goede videoplayer die ook AVI, FLV, DiVX, Xvid etc kan draaien. En het werkt.
Jaaa inderdaad. Vodafone *hartje*quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:01 schreef DennisMoore het volgende:
Niet voor niets past T-Mobile zo goed bij Apple.
Ik heb de Desire gisteren besteld, hi 20 abo voor 18,45 p/m + internet 3,75 p/m. Is maar iets meer dan 20 euroquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:06 schreef EINZ het volgende:
Ik wil ook een diserie met ondraid
Maar ze zijn nog veel te duur en ik ben een vrek dus wil ik niet meer dan 20,- per maand betalen
Eerste jaar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:32 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik heb de Desire gisteren besteld, hi 20 abo voor 18,45 p/m + internet 3,75 p/m. Is maar iets meer dan 20 euro
Als je Desire geroot is kun je álles verwijderen en aanpassen, en alles verneuken (en het meeste herstellen).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Klopt het dat als ik een alternatieve launcher wil op een desire, dat dat geen probleem is maar dat een deel van de HTC Sense processen in da achtergrond blijven draaien. Als dat zo is, kan ik het hele HTC Sense Interface dan verwijderen als ik mijn Desire geroot heb?
Root it is then.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:50 schreef gday het volgende:
[..]
Als je Desire geroot is kun je álles verwijderen en aanpassen, en alles verneuken (en het meeste herstellen).
Vervalt geloof ik wel je garantie?quote:
Is dat zo?quote:
Ik dacht daar ergens iets over gelezen te hebben?quote:
In principe vervalt je garantie ja (al is niemand daar ooit duidelijk over). Normaal gesproken is je Desire wel weer in originele staat terug te brengen zodat HTC moeilijk kan zien of je toestel geroot is (geweest), en als je een hardware-probleem hebt zullen ze er ook weinig behoefte aan hebben om dat überhaupt uit te gaan zoeken.quote:
hoe kom je bij die gmail functie dan, als je bijvoorbeeld een mail wilt sturen? Is er wel een widget voor? Lijkt me beetje dom om 2x een connectie in te stellenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt een aparte Google (Gmail) functie en een aparte Mailfunctie![]()
Dat Gmail gedoe heeft geen widget functie (en staat zodoende alleen bij je menu)
Geduld jongensquote:HTC’s gone on record to officially acknowledge that the HTC Desire, HTC Legend, and HTC Wildfire will be getting an upgrade to Android 2.2 sometime in Q3 of this year. Essentially, you could be surprised and see it released in two days, because that’s when Q3 starts. Realistically, it will probably be a few weeks to a few months before we see HTC grace their Sense-enabled phones with Froyo.
Iedereen die over twee dagen gaat janken dat de update er nog niet is en dat htc onbetrouwbaar is en weet-ik-veel-wat, kom ik persoonlijk anaal vernederen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef Warrick21 het volgende:
Desire, Legend, and Wildfire by HTC to Get Froyo Sometime in Q3
[..]
Geduld jongens
Sync dingetje medunkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
'Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Nu heb je 80 % verbruikt. Bij 100 % wordt je snelheid tijdelijk verlaagd.'
Bitches. Ik internet echt zelden op m'n Desire.
Die heb je al snel binnen dan.. Ik ben benieuwd bij mij maar ik.verwacht het niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
'Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Nu heb je 80 % verbruikt. Bij 100 % wordt je snelheid tijdelijk verlaagd.'
Zoals ik al zei: gmail staat gewoon bij je menu en er is.geen gmail widgetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hoe kom je bij die gmail functie dan, als je bijvoorbeeld een mail wilt sturen? Is er wel een widget voor? Lijkt me beetje dom om 2x een connectie in te stellen
Mja, dat was volgens mij wel bekend hoor, dat Hi zo'n beperkte FUP heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
Wist ik zelf ook wel, maar dat het zo erg was niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat was volgens mij wel bekend hoor, dat Hi zo'n beperkte FUP heeft.
Kwestie van effe inlezen in bijvoorbeeld de tweakers-topics en dan goeie provider kiezen.
Toch kut.
Ik had ook melding gister of eergister dat er een update gevonden was en bij de market aangekomen via die melding stond er dat alles up to date was. Toen ben ik weggegaan van market en via de normale snelkoppeling naar market gegaan en daar stond ineens toch nog een update van handcent terwijl dat eerder niet het geval was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij is de market over de zeik![]()
krijg regelmatig 6 updates gevonden en als ik dan tik is alles gewoon up to date
via wifi trouwens
Weet je ook hoe die app heet in de market?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:07 schreef DaFrenk het volgende:
Een zaklamp widget voor de camera-LED:
[ link | afbeelding ]
Wel oppassen met alles-hoger-dan-normale helderheid, dat kan je LED schijnbaar opbranden
Maar de laagste helderheid is al behoorlijk fel.
Weet niet of hij in de market staat, maar ik geloof dat hij BeamWidgets heet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe die app heet in de market?
webwereld.nlquote:
To be honest? Kijk dan ff wat er uit is wb. nieuwe mobieltjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
Wellicht wordt dit vanaf oktober mijn nieuwe mobiel.
Tegen die tijd zijn er allang weer betere/andere toestellen te krijgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
Wellicht wordt dit vanaf oktober mijn nieuwe mobiel.
Doe ik ook ja, maar als er dan niks interessants tussen zit, dan wordt dit hemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
To be honest? Kijk dan ff wat er uit is wb. nieuwe mobieltjesNo offence, want de desire IS gewoon lekker
De nieuwe Samsung Galaxy S is anders ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe ik ook ja, maar als er dan niks interessants tussen zit, dan wordt dit hem![]()
Heb nu een Samsung Pixon () en wat is dat ding traaaaag zeg.
Klopt, maar ben eerlijk gezegd een beetje uitgekeken op Samsung. Ook ervaringen met SE, prima toestellen, maar wat mij betreft stap ik over op HTC of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De nieuwe Samsung Galaxy S is anders ook niet verkeerd.
en daarom heb ik vodafonequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
Die hebben ook een FUP.quote:
Dat zou ik sowieso doen, persoonlijk lijkt T-mobile mij nou niet de beste keuze.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb er een besteld bij T-mobile (verlenging) maar ik heb het idee dat zij er gruwelijk lang over gaan doen om te leveren... Ga morgen ook maar eens langs vodafone, als ik hem meteen mee kan nemen hebben ze een nieuwe klant
Je oude contacten porteren in een bestandje [opslaan op geheugenkaart] of zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
Morgen krijg ik m'n Desire ook binnenM'n eerste niet-Nokia, dus ben heel erg benieuwd, heb altijd gezegd dat ik zweer bij Nokia, maar de huidige Nokia's vind ik echt een beetje achterhaald. (en de N900 is net een baksteen, 2 collega's van me hebben die) Ik vraag me alleen af of er een goede manier is om mijn adresboek van mijn Nokia N85 over te zetten naar de Desire. En nee, ik doe niet aan sim-contacten, dan kun je geen extra gegevens opslaan per persoon.
Je zou ze moeten kunnen exporteren in de vorm van vcardsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
Morgen krijg ik m'n Desire ook binnenM'n eerste niet-Nokia, dus ben heel erg benieuwd, heb altijd gezegd dat ik zweer bij Nokia, maar de huidige Nokia's vind ik echt een beetje achterhaald. (en de N900 is net een baksteen, 2 collega's van me hebben die) Ik vraag me alleen af of er een goede manier is om mijn adresboek van mijn Nokia N85 over te zetten naar de Desire. En nee, ik doe niet aan sim-contacten, dan kun je geen extra gegevens opslaan per persoon.
Nee, heb al iets gevonden inmiddels:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Je zou ze moeten kunnen exporteren in de vorm van vcards
Dunno of dat bij Vodafone gaat lukken. Kreeg hier bij een telecom winkel te horen dat ik bij het overstappen naar Vodafone, de phone niet gelijk mee kon krijgen, maar dat ik eerst moest 2-3 dagen moest wachten tot nummerbehoud was goedgekeurd door Vodafone. Als ik naar T-mobile overstapte kon ik de phone gelijk mee krijgen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb er een besteld bij T-mobile (verlenging) maar ik heb het idee dat zij er gruwelijk lang over gaan doen om te leveren... Ga morgen ook maar eens langs vodafone, als ik hem meteen mee kan nemen hebben ze een nieuwe klant
vcards ja! Werkte perfect.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Je zou ze moeten kunnen exporteren in de vorm van vcards
Ik ken iemand die er ook een bij T-Mobile heeft besteld. Dat duurde heel lang inderdaad. Ook was hij voorzien van T-Mobile branding waardoor je waarschijnlijk langer moet wachten op updates en T-Mobile heeft nu problemen met de bereikbaarheid van Google diensten op Android (Market, Maps...)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Wel vreemd eigenlijk dat ik met mijn Nokia nog nooit last heb gehad van problemen met Google Maps op het T-Mobile netwerk...quote:Op woensdag 30 juni 2010 06:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er ook een bij T-Mobile heeft besteld. Dat duurde heel lang inderdaad. Ook was hij voorzien van T-Mobile branding waardoor je waarschijnlijk langer moet wachten op updates en T-Mobile heeft nu problemen met de bereikbaarheid van Google diensten op Android (Market, Maps...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |