Is dat zo?quote:
Ik dacht daar ergens iets over gelezen te hebben?quote:
In principe vervalt je garantie ja (al is niemand daar ooit duidelijk over). Normaal gesproken is je Desire wel weer in originele staat terug te brengen zodat HTC moeilijk kan zien of je toestel geroot is (geweest), en als je een hardware-probleem hebt zullen ze er ook weinig behoefte aan hebben om dat überhaupt uit te gaan zoeken.quote:
hoe kom je bij die gmail functie dan, als je bijvoorbeeld een mail wilt sturen? Is er wel een widget voor? Lijkt me beetje dom om 2x een connectie in te stellenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt een aparte Google (Gmail) functie en een aparte Mailfunctie![]()
Dat Gmail gedoe heeft geen widget functie (en staat zodoende alleen bij je menu)
Geduld jongensquote:HTC’s gone on record to officially acknowledge that the HTC Desire, HTC Legend, and HTC Wildfire will be getting an upgrade to Android 2.2 sometime in Q3 of this year. Essentially, you could be surprised and see it released in two days, because that’s when Q3 starts. Realistically, it will probably be a few weeks to a few months before we see HTC grace their Sense-enabled phones with Froyo.
Iedereen die over twee dagen gaat janken dat de update er nog niet is en dat htc onbetrouwbaar is en weet-ik-veel-wat, kom ik persoonlijk anaal vernederen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef Warrick21 het volgende:
Desire, Legend, and Wildfire by HTC to Get Froyo Sometime in Q3
[..]
Geduld jongens
Sync dingetje medunkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
'Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Nu heb je 80 % verbruikt. Bij 100 % wordt je snelheid tijdelijk verlaagd.'
Bitches. Ik internet echt zelden op m'n Desire.
Die heb je al snel binnen dan.. Ik ben benieuwd bij mij maar ik.verwacht het niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
'Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Nu heb je 80 % verbruikt. Bij 100 % wordt je snelheid tijdelijk verlaagd.'
Zoals ik al zei: gmail staat gewoon bij je menu en er is.geen gmail widgetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hoe kom je bij die gmail functie dan, als je bijvoorbeeld een mail wilt sturen? Is er wel een widget voor? Lijkt me beetje dom om 2x een connectie in te stellen
Mja, dat was volgens mij wel bekend hoor, dat Hi zo'n beperkte FUP heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
Wist ik zelf ook wel, maar dat het zo erg was niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat was volgens mij wel bekend hoor, dat Hi zo'n beperkte FUP heeft.
Kwestie van effe inlezen in bijvoorbeeld de tweakers-topics en dan goeie provider kiezen.
Toch kut.
Ik had ook melding gister of eergister dat er een update gevonden was en bij de market aangekomen via die melding stond er dat alles up to date was. Toen ben ik weggegaan van market en via de normale snelkoppeling naar market gegaan en daar stond ineens toch nog een update van handcent terwijl dat eerder niet het geval was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij is de market over de zeik![]()
krijg regelmatig 6 updates gevonden en als ik dan tik is alles gewoon up to date
via wifi trouwens
Weet je ook hoe die app heet in de market?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:07 schreef DaFrenk het volgende:
Een zaklamp widget voor de camera-LED:
[ link | afbeelding ]
Wel oppassen met alles-hoger-dan-normale helderheid, dat kan je LED schijnbaar opbranden
Maar de laagste helderheid is al behoorlijk fel.
Weet niet of hij in de market staat, maar ik geloof dat hij BeamWidgets heet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe die app heet in de market?
webwereld.nlquote:
To be honest? Kijk dan ff wat er uit is wb. nieuwe mobieltjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
Wellicht wordt dit vanaf oktober mijn nieuwe mobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |