Is dat zo?quote:
Ik dacht daar ergens iets over gelezen te hebben?quote:
In principe vervalt je garantie ja (al is niemand daar ooit duidelijk over). Normaal gesproken is je Desire wel weer in originele staat terug te brengen zodat HTC moeilijk kan zien of je toestel geroot is (geweest), en als je een hardware-probleem hebt zullen ze er ook weinig behoefte aan hebben om dat überhaupt uit te gaan zoeken.quote:
hoe kom je bij die gmail functie dan, als je bijvoorbeeld een mail wilt sturen? Is er wel een widget voor? Lijkt me beetje dom om 2x een connectie in te stellenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:09 schreef automatic_ het volgende:
Je hebt een aparte Google (Gmail) functie en een aparte Mailfunctie![]()
Dat Gmail gedoe heeft geen widget functie (en staat zodoende alleen bij je menu)
Geduld jongensquote:HTC’s gone on record to officially acknowledge that the HTC Desire, HTC Legend, and HTC Wildfire will be getting an upgrade to Android 2.2 sometime in Q3 of this year. Essentially, you could be surprised and see it released in two days, because that’s when Q3 starts. Realistically, it will probably be a few weeks to a few months before we see HTC grace their Sense-enabled phones with Froyo.
Iedereen die over twee dagen gaat janken dat de update er nog niet is en dat htc onbetrouwbaar is en weet-ik-veel-wat, kom ik persoonlijk anaal vernederen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef Warrick21 het volgende:
Desire, Legend, and Wildfire by HTC to Get Froyo Sometime in Q3
[..]
Geduld jongens
Sync dingetje medunkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
'Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Nu heb je 80 % verbruikt. Bij 100 % wordt je snelheid tijdelijk verlaagd.'
Bitches. Ik internet echt zelden op m'n Desire.
Die heb je al snel binnen dan.. Ik ben benieuwd bij mij maar ik.verwacht het niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
'Eindeloos Online heeft een Fair Use Policy. Nu heb je 80 % verbruikt. Bij 100 % wordt je snelheid tijdelijk verlaagd.'
Zoals ik al zei: gmail staat gewoon bij je menu en er is.geen gmail widgetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
hoe kom je bij die gmail functie dan, als je bijvoorbeeld een mail wilt sturen? Is er wel een widget voor? Lijkt me beetje dom om 2x een connectie in te stellen
Mja, dat was volgens mij wel bekend hoor, dat Hi zo'n beperkte FUP heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
Wist ik zelf ook wel, maar dat het zo erg was niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Mja, dat was volgens mij wel bekend hoor, dat Hi zo'n beperkte FUP heeft.
Kwestie van effe inlezen in bijvoorbeeld de tweakers-topics en dan goeie provider kiezen.
Toch kut.
Ik had ook melding gister of eergister dat er een update gevonden was en bij de market aangekomen via die melding stond er dat alles up to date was. Toen ben ik weggegaan van market en via de normale snelkoppeling naar market gegaan en daar stond ineens toch nog een update van handcent terwijl dat eerder niet het geval was.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:38 schreef Salatrel het volgende:
volgens mij is de market over de zeik![]()
krijg regelmatig 6 updates gevonden en als ik dan tik is alles gewoon up to date
via wifi trouwens
Weet je ook hoe die app heet in de market?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:07 schreef DaFrenk het volgende:
Een zaklamp widget voor de camera-LED:
[ link | afbeelding ]
Wel oppassen met alles-hoger-dan-normale helderheid, dat kan je LED schijnbaar opbranden
Maar de laagste helderheid is al behoorlijk fel.
Weet niet of hij in de market staat, maar ik geloof dat hij BeamWidgets heet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Weet je ook hoe die app heet in de market?
webwereld.nlquote:
To be honest? Kijk dan ff wat er uit is wb. nieuwe mobieltjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
Wellicht wordt dit vanaf oktober mijn nieuwe mobiel.
Tegen die tijd zijn er allang weer betere/andere toestellen te krijgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
Wellicht wordt dit vanaf oktober mijn nieuwe mobiel.
Doe ik ook ja, maar als er dan niks interessants tussen zit, dan wordt dit hemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
To be honest? Kijk dan ff wat er uit is wb. nieuwe mobieltjesNo offence, want de desire IS gewoon lekker
De nieuwe Samsung Galaxy S is anders ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:56 schreef nattermann het volgende:
[..]
Doe ik ook ja, maar als er dan niks interessants tussen zit, dan wordt dit hem![]()
Heb nu een Samsung Pixon () en wat is dat ding traaaaag zeg.
Klopt, maar ben eerlijk gezegd een beetje uitgekeken op Samsung. Ook ervaringen met SE, prima toestellen, maar wat mij betreft stap ik over op HTC of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De nieuwe Samsung Galaxy S is anders ook niet verkeerd.
en daarom heb ik vodafonequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:35 schreef Breathtaking het volgende:
Berichtje van Hi:
Die hebben ook een FUP.quote:
Dat zou ik sowieso doen, persoonlijk lijkt T-mobile mij nou niet de beste keuze.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb er een besteld bij T-mobile (verlenging) maar ik heb het idee dat zij er gruwelijk lang over gaan doen om te leveren... Ga morgen ook maar eens langs vodafone, als ik hem meteen mee kan nemen hebben ze een nieuwe klant
Je oude contacten porteren in een bestandje [opslaan op geheugenkaart] of zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
Morgen krijg ik m'n Desire ook binnenM'n eerste niet-Nokia, dus ben heel erg benieuwd, heb altijd gezegd dat ik zweer bij Nokia, maar de huidige Nokia's vind ik echt een beetje achterhaald. (en de N900 is net een baksteen, 2 collega's van me hebben die) Ik vraag me alleen af of er een goede manier is om mijn adresboek van mijn Nokia N85 over te zetten naar de Desire. En nee, ik doe niet aan sim-contacten, dan kun je geen extra gegevens opslaan per persoon.
Je zou ze moeten kunnen exporteren in de vorm van vcardsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:13 schreef Metalfreak het volgende:
Morgen krijg ik m'n Desire ook binnenM'n eerste niet-Nokia, dus ben heel erg benieuwd, heb altijd gezegd dat ik zweer bij Nokia, maar de huidige Nokia's vind ik echt een beetje achterhaald. (en de N900 is net een baksteen, 2 collega's van me hebben die) Ik vraag me alleen af of er een goede manier is om mijn adresboek van mijn Nokia N85 over te zetten naar de Desire. En nee, ik doe niet aan sim-contacten, dan kun je geen extra gegevens opslaan per persoon.
Nee, heb al iets gevonden inmiddels:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Je zou ze moeten kunnen exporteren in de vorm van vcards
Dunno of dat bij Vodafone gaat lukken. Kreeg hier bij een telecom winkel te horen dat ik bij het overstappen naar Vodafone, de phone niet gelijk mee kon krijgen, maar dat ik eerst moest 2-3 dagen moest wachten tot nummerbehoud was goedgekeurd door Vodafone. Als ik naar T-mobile overstapte kon ik de phone gelijk mee krijgen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Ik heb er een besteld bij T-mobile (verlenging) maar ik heb het idee dat zij er gruwelijk lang over gaan doen om te leveren... Ga morgen ook maar eens langs vodafone, als ik hem meteen mee kan nemen hebben ze een nieuwe klant
vcards ja! Werkte perfect.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:36 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Je zou ze moeten kunnen exporteren in de vorm van vcards
Ik ken iemand die er ook een bij T-Mobile heeft besteld. Dat duurde heel lang inderdaad. Ook was hij voorzien van T-Mobile branding waardoor je waarschijnlijk langer moet wachten op updates en T-Mobile heeft nu problemen met de bereikbaarheid van Google diensten op Android (Market, Maps...)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Visitor.Q het volgende:
Wel vreemd eigenlijk dat ik met mijn Nokia nog nooit last heb gehad van problemen met Google Maps op het T-Mobile netwerk...quote:Op woensdag 30 juni 2010 06:54 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik ken iemand die er ook een bij T-Mobile heeft besteld. Dat duurde heel lang inderdaad. Ook was hij voorzien van T-Mobile branding waardoor je waarschijnlijk langer moet wachten op updates en T-Mobile heeft nu problemen met de bereikbaarheid van Google diensten op Android (Market, Maps...)
Hmmm, erg veel reacties met problemen over Google-diensten en toch vind ik het vreemd dat het bij mijn Nokia bijvoorbeeld wel goed werkt. Vanmorgen nog enkele keren geprobeerd in de auto, kon meteen mijn positie bepalen met Nokia Maps en de kaarten werden ook meteen ingeladen vanaf T-Mobile internet. Het lijkt dus echt een probleem van de combinatie Android 2.1 en T-Mobile.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:51 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/tmobile_webcare/status/17324418684
http://www.androidworld.nl/32521/t-mobilegoogle-servers-problemen
Navigatie zit al standaard op je telefoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke programma's hebben jullie eigenlijk op je desire staan?
Ik wil nog graag hebben
- de NS planner programma
- tomtom achtig iets
- iets om te checken waar je dataverkeer heengaat, en wat er allemaal elke x minuten geupdate wordt
maar wel beta, en mogelijkheden zijn wat beperkt. Ook in het buitenland heb ik daar niets aan ivm roaming dikke kosten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Navigatie zit al standaard op je telefoon.
Dan zijn er genoeg alternatieven te vinden hoor. Om er maar een paar te noemen:quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:57 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
maar wel beta, en mogelijkheden zijn wat beperkt. Ook in het buitenland heb ik daar niets aan ivm roaming dikke kosten.
- TreinTijden Litequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke programma's hebben jullie eigenlijk op je desire staan?
Ik wil nog graag hebben
- de NS planner programma
- tomtom achtig iets
- iets om te checken waar je dataverkeer heengaat, en wat er allemaal elke x minuten geupdate wordt
Door roaming uit te zetten, of je internetverbinding (druk een paar seconden op de aan/uit knop of kijk in je instellingen).quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Tevens: hoe voorkom ik ALLE internet activiteiten? (bv als ik in het buitenland ben)
Taskkiller is zelfs (las hier een stuk) not done voor android. Maakt je foon instabielquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:19 schreef Holy_Goat het volgende:
heb net task manager geinstalleerd, welke me laat zien welke tasks er actief zijn.
Ook kan ik tasks laten auto killen bijvoorbeeld, of ignoren als ik ze niet wil laten killen.
Echter: heeft dit uberhaupt nut? Ik las dat het bij android geen kont uit maakt namelijk hoeveel kek er in het geheugen actief is.
Wel vraag ik me af: waarom zijn programmas als peep, aandelen en footprint steeds actief? ik gebruik ze nooit! (en eigenlijk mogen ze er wel af ook)
rly?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Taskkiller is zelfs (las hier een stuk) not done voor android. Maakt je foon instabiel
Zoek even in het vorige topic op de posts van Gday. Die had daar nog een uitgebreid stukje over.quote:
Die onzin zou ik ook graag van mn telefoon gooienquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Holy_Goat het volgende:
ook een stukje gevonden
http://www.androidworld.n(...)kkillers-in-android/
wist ik dus nietnu wel
maar dan nog het punt: al die programmas die steeds 'aan gaan' zoals aandelen die ik niet gebruik, peep, etc. Hoe voorkom ik dat?
Ik zie idd hier ook dat bv flickr draait. Maar het draait niet echt, want het heeft 0%. Same met mail, msn droid,ectquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Holy_Goat het volgende:
ook een stukje gevonden
http://www.androidworld.n(...)kkillers-in-android/
wist ik dus nietnu wel
maar dan nog het punt: al die programmas die steeds 'aan gaan' zoals aandelen die ik niet gebruik, peep, etc. Hoe voorkom ik dat?
Dat schijnt alleen te kunnen als je hem root.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die onzin zou ik ook graag van mn telefoon gooien
Zoveel moeite is het me ook niet waardquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat schijnt alleen te kunnen als je hem root.
Komt goed uit, want de chauffeur is volgens de track and trace site al de hele dag onderweg, maar dan kan ik 'm meteen goed gebruiken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Mochten jullie problemen hebben met de Market icm T-Mobile:
Market is gewoon weer normaal te bereiken en de rest van de diensten lijken ook weer normaal.
Ik heb ze gisteren toch geflamed. Incompetente kutzooi daar bij Tmobilequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Market is gewoon weer normaal te bereiken en de rest van de diensten lijken ook weer normaal.
Merk er weinig van, market kan ik alleen degelijk gebruiken icm Wifi hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |