Hmmm, erg veel reacties met problemen over Google-diensten en toch vind ik het vreemd dat het bij mijn Nokia bijvoorbeeld wel goed werkt. Vanmorgen nog enkele keren geprobeerd in de auto, kon meteen mijn positie bepalen met Nokia Maps en de kaarten werden ook meteen ingeladen vanaf T-Mobile internet. Het lijkt dus echt een probleem van de combinatie Android 2.1 en T-Mobile.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:51 schreef DennisMoore het volgende:
http://twitter.com/tmobile_webcare/status/17324418684
http://www.androidworld.nl/32521/t-mobilegoogle-servers-problemen
Navigatie zit al standaard op je telefoon.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke programma's hebben jullie eigenlijk op je desire staan?
Ik wil nog graag hebben
- de NS planner programma
- tomtom achtig iets
- iets om te checken waar je dataverkeer heengaat, en wat er allemaal elke x minuten geupdate wordt
maar wel beta, en mogelijkheden zijn wat beperkt. Ook in het buitenland heb ik daar niets aan ivm roaming dikke kosten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Navigatie zit al standaard op je telefoon.
Dan zijn er genoeg alternatieven te vinden hoor. Om er maar een paar te noemen:quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:57 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
maar wel beta, en mogelijkheden zijn wat beperkt. Ook in het buitenland heb ik daar niets aan ivm roaming dikke kosten.
- TreinTijden Litequote:Op woensdag 30 juni 2010 09:41 schreef Holy_Goat het volgende:
Welke programma's hebben jullie eigenlijk op je desire staan?
Ik wil nog graag hebben
- de NS planner programma
- tomtom achtig iets
- iets om te checken waar je dataverkeer heengaat, en wat er allemaal elke x minuten geupdate wordt
Door roaming uit te zetten, of je internetverbinding (druk een paar seconden op de aan/uit knop of kijk in je instellingen).quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:19 schreef Holy_Goat het volgende:
Tevens: hoe voorkom ik ALLE internet activiteiten? (bv als ik in het buitenland ben)
Taskkiller is zelfs (las hier een stuk) not done voor android. Maakt je foon instabielquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:19 schreef Holy_Goat het volgende:
heb net task manager geinstalleerd, welke me laat zien welke tasks er actief zijn.
Ook kan ik tasks laten auto killen bijvoorbeeld, of ignoren als ik ze niet wil laten killen.
Echter: heeft dit uberhaupt nut? Ik las dat het bij android geen kont uit maakt namelijk hoeveel kek er in het geheugen actief is.
Wel vraag ik me af: waarom zijn programmas als peep, aandelen en footprint steeds actief? ik gebruik ze nooit! (en eigenlijk mogen ze er wel af ook)
rly?quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Taskkiller is zelfs (las hier een stuk) not done voor android. Maakt je foon instabiel
Zoek even in het vorige topic op de posts van Gday. Die had daar nog een uitgebreid stukje over.quote:
Die onzin zou ik ook graag van mn telefoon gooienquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Holy_Goat het volgende:
ook een stukje gevonden
http://www.androidworld.n(...)kkillers-in-android/
wist ik dus nietnu wel
maar dan nog het punt: al die programmas die steeds 'aan gaan' zoals aandelen die ik niet gebruik, peep, etc. Hoe voorkom ik dat?
Ik zie idd hier ook dat bv flickr draait. Maar het draait niet echt, want het heeft 0%. Same met mail, msn droid,ectquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:39 schreef Holy_Goat het volgende:
ook een stukje gevonden
http://www.androidworld.n(...)kkillers-in-android/
wist ik dus nietnu wel
maar dan nog het punt: al die programmas die steeds 'aan gaan' zoals aandelen die ik niet gebruik, peep, etc. Hoe voorkom ik dat?
Dat schijnt alleen te kunnen als je hem root.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:44 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Die onzin zou ik ook graag van mn telefoon gooien
Zoveel moeite is het me ook niet waardquote:Op woensdag 30 juni 2010 13:49 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Dat schijnt alleen te kunnen als je hem root.
Komt goed uit, want de chauffeur is volgens de track and trace site al de hele dag onderweg, maar dan kan ik 'm meteen goed gebruiken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Mochten jullie problemen hebben met de Market icm T-Mobile:
Market is gewoon weer normaal te bereiken en de rest van de diensten lijken ook weer normaal.
Ik heb ze gisteren toch geflamed. Incompetente kutzooi daar bij Tmobilequote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Biogarde het volgende:
Market is gewoon weer normaal te bereiken en de rest van de diensten lijken ook weer normaal.
Merk er weinig van, market kan ik alleen degelijk gebruiken icm Wifi hier.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:53 schreef Biogarde het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
Opvallend, de problemen met de Market en Maps die een maat van me constateerde met T-Mobile waren vandaag voor hem ook opgelost.
Duur. Ik was voor die case en die screen dingen 4 euro kwijt. En er zit een zwakkere batterij bij.quote:
dat zachte tikken bedoel je?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:46 schreef Qwea het volgende:
Schud eens met de htc... ik heb het idee dat ik heeeel zachtjes de luidspreker ergens tegen aan voel gaan als ik dat doe.
Ben ik de enige?
waar heb je screen + case gekocht voor 4 euro?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Duur. Ik was voor die case en die screen dingen 4 euro kwijt. En er zit een zwakkere batterij bij.
www.dealextreme.comquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:50 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
waar heb je screen + case gekocht voor 4 euro?
wil er ook wel eentje namelijk
Jij zit zeker ook op GoT of niet?quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb het idee dat alsmaar dezelfde vragen opnieuw worden gesteld. Leuk hoor dat er iedere dag weer nieuwe mensen bijkomen die ook een Desire hebben. Maar denk je nou echt dat in de 14 delen van deze reeks nog nooit eerder iemand de leukste apps heeft opgesomd? Of heeft uitgelegd hoe je roaming uitzet of wat de onzin is van een taskkiller. Ik voel niet echt de behoefte meer om te reageren, of überhaupt de reeks te volgen, als mensen niet eens even de moeite nemen om terug te lezen.
Tja, ik geef 'm wel gelijk. Het is een beetje vervelend om dezelfde vragen 20 keer langs te zien komen in elk topic-deel. Soms nemen de mensen niet eens te moeite om 5 seconden te googlen. Dat werkt sowieso sneller dan dezelfde vraag hier tot in den treure opnieuw te stellen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook op GoT of niet?
aangezien die mensen ook altijd zo chagrijnig reageren...
Neuh. Ik ben niet chagrijnig, ik doe slechts een oproep tot zelfredzaamheid. Dan blijft het ook leuk voor mensen die hun Desire al wat langer hebben, om hier hun ervaringen te delen, en vragen te beantwoorden die niet al vijftig keer zijn langs gekomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jij zit zeker ook op GoT of niet?
aangezien die mensen ook altijd zo chagrijnig reageren...
Ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:00 schreef IkWilbert het volgende:
Weet er iemand nog leuke apps voor de Desire?
dat rubberen hoesje is wel mooier dan die van dealextreme. Bij dealextreme is ie wat lomp doordat ie over de knoppen heen zit helemaal.quote:
Kun je instellen als je op de settings-knop drukt van het toetsenbord, dus het knopje met het tandwiel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef wicked-j het volgende:
Ik heb mijn siliconen case via eBay en die zit ook over de knoppen. Ze functioneren er niet minder om.
Is het trouwens ook mogelijk om woorden uit het woordenboek aan te passen cq te verwijderen? (Ik heb het in de delen ik volgde niet zien langskomen....
nee, maar ik vind het gewoon minder mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:37 schreef wicked-j het volgende:
Ik heb mijn siliconen case via eBay en die zit ook over de knoppen. Ze functioneren er niet minder om.
Is het trouwens ook mogelijk om woorden uit het woordenboek aan te passen cq te verwijderen? (Ik heb het in de delen ik volgde niet zien langskomen....
Moet dat nog steeds eens gaan proberen. Maar volgens mij moet ik dan eerst een GBA BIOS ergens vandaan toveren?quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef Renesite het volgende:
http://androidforums.com/(...)patibility-list.html
Goede gameboid games list
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |