Ik heb precies hetzelfde, moet alles twee keer openen.. Best vervelend.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ik begon dit topic te lezen en dacht even in het iPhone-topic te zijn.
Maar gelukkig, opeens zag ik daar weer iets over een Desire.
Stom vraagje missschien maar hoe kan ik de hotmail laten synchen met de Android. Ik haal wel eens mailtjes uit mijn inbox weg via mijn laptop, maar ik moet ze dan ook handmatig weghalen op mijn Android. Is er geen makkelijkere manier die ik over het hoofd zie?
Hotmail ondersteunt geen IMAP als ik me niet vergis. Erg stom, maar daar kan je Microsoft op aankijken.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan gewoon IMAP aanvinken bij protocol, is dat voldoende?
Een beeeeeeeeeeeeeetje geduld mag wel zeg. Waarom is iedereen toch zo ongeduldig wat 2.2 betreft? Als 2.2 er in september nog niet is kun je ongeduldig worden wat mij betreft maar ik vind het nogal suf om nú al ongeduldig te worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef Biogarde het volgende:
Weet iemand waar 2.2 blijft? Ze zeggen binnenkort ofzo?!
ACTIVE SYNC tochquote:Op zondag 27 juni 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Hij zegt dan dat ie via de pop3 server gaat werken.. Maar nu heb ik helemaal geen mail meer volgens m'n widget? Even een testmailtje naar mezelf sturen dan maar.
Hmmm.. even zienquote:Op zondag 27 juni 2010 14:01 schreef Breathtaking het volgende:
Ja dan mislukt de verbinding met de exchange server telkens..
Gewoon geen Hotmail gebruiken.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:55 schreef Breathtaking het volgende:
Hij zegt dan dat ie via de pop3 server gaat werken.. Maar nu heb ik helemaal geen mail meer volgens m'n widget? Even een testmailtje naar mezelf sturen dan maar.
Ik heb gmail maar ben toch gehecht aan mijn hotmail en vind het wel prima zo. Nu door dit gekut is alleen m'n hele account erafquote:Op zondag 27 juni 2010 14:04 schreef gday het volgende:
[..]
Gewoon geen Hotmail gebruiken.Waarom stap je niet over op Gmail?
Als het je om het Hotmail-adres gaat, is daar ook wel genoeg op te verzinnen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb gmail maar ben toch gehecht aan mijn hotmail en vind het wel prima zo. Nu door dit gekut is alleen m'n hele account erafgodver.
Helemaal mee eens, ik vind Gmail op de PC ook niet fijn werken, op mijn telefoon vind ik het wel prima, maar op de PC heb ik liever Hotmail die ik dus gewoon lekker gebruik,quote:Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind Hotmail gewoon prima, ik heb een gmail en dat vind ik niet beter, chiller of wat dan ook. Sterker nog, dat hele emailen in conversaties vind ik vervelend en ik vind de site ook niet logisch.
Gmail zal ongetwijfeld superieur zijn maar ik vind hotmail prima en ik ga niet overstappen.
In dat geval moet je er vrede mee hebben dat je op dit moment al je Hotmail-mailtjes dubbel moet afvinken. Hotmail zelf ondersteunt op dit moment helemaal niets wat dat kan voorkomen.quote:Op zondag 27 juni 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vind Hotmail gewoon prima, ik heb een gmail en dat vind ik niet beter, chiller of wat dan ook. Sterker nog, dat hele emailen in conversaties vind ik vervelend en ik vind de site ook niet logisch.
Gmail zal ongetwijfeld superieur zijn maar ik vind hotmail prima en ik ga niet overstappen.
Welkom Cable! Je zal geen spijt krijgen.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:20 schreef cablegunmaster het volgende:
hey hey ^^
HTC Desire fans![]()
Gisteren 1 gehaald![]()
*meld * als gebruiker
Dankjequote:Op zondag 27 juni 2010 17:10 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Welkom Cable! Je zal geen spijt krijgen.
MusicJunk! Om muziek te downloaden op je telefoon, erg fijn. gStrings gebruik ik om m'n gitaar te stemmen. LED Desire light om je Desire als zaklamp te gebruiken. AudioManager om handig in één scherm alle audioniveau's te regelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef cablegunmaster het volgende:
nu nog wat muziek erop zetten, advies voor applicaties?
?
ben over het algemeen msn gebruikeren ik snap nog niet hoe je de feeds kan uitzetten
of aan kan passen.
ideaal zou zijn fok feeds erin
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Klaploper het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik erg tevreden ben met de batterij. Telefoon nu bijna 72 uur aan zonder op te laden, en het balkje is nog groen. Weliswaar niet heel veel op internet gezeten e.d. maar ik vind het toch netjes.
Zoek in de market?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ook een last.fm achtige applicatie?of ergens een overzicht van applicaties
?
Is musicJunk allemaal gratis muziek of hoe zit dat ?![]()
Ik kan die niet vinden bij de marketquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
MusicJunk! Om muziek te downloaden op je telefoon, erg fijn.
Er is zelfs een officiele last.fm applicatie, alleen is die niet beschikbaar voor Nederland, dus vind je die niet op de Market. Maar gelukkig kun je hem http://www.csmarshal.com/android/ wel downloaden.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ook een last.fm achtige applicatie?of ergens een overzicht van applicaties
?
Dat is wel raar. Heb je JuiceDefender geïnstalleerd?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ik begon om 14:30 uur met 100%, en na af en toe wat internetten en twitteren in 't park staat ie nu op 18%.
Simple last.fm scrobbler.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
?
Hoe lang?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:13 schreef Spike1506 het volgende:
Ben nog steeds zeer tevreden over mijn Desire! Batterij gaat ook lekker lang mee, zelfs als ik muziek Stream via Spotify.
Ja, het werkt zelfs niet met een stylusquote:Op maandag 28 juni 2010 12:27 schreef EINZ het volgende:
Hoe werkt dat onscreen toetsenbord eigenlijk? Is dat zonder zo'n wandelstok te bedienen?
Gevonden. Maar het is wel stom. Het werkt niet op de gewone mac os x speakers die ingebouwd zitten, maar wel met de monitor speakers. Dan werkt de volume rocker wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
Misschien dat iemand het hier weet. Ik heb tunesremote gedownload en dat werkt lekker icm itunes op de mac os X, enige wat ik NIET kan vinden, is hoe de fuck je het volume er in aanpast.
Iemand die deze app heeft en weet hoe het moet?
Volgens mij worden er op maandag geen pakketten bezorgd, lang leve de privatisering van TNT...quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik begin het allemaal een beetje zat te worden.
Ik had mijn Desire dus zaterdag moeten hebben, maar omdat de bezorger zich niet aan de afgesproken tijd kon houden liep het mis en kreeg ik hem niet. Normalitair krijg je dan je pakket gelijk de volgende dag, in det geval niet mogelijk wegens Zondag, maar ik moet hem vandaag wel binnen hebben.
Ik bel voor de zekerheid en wat krijg ik te horen?
'U wordt vandaag of morgen gebeld voor een volgende afspraak' WHAT THE FUCK?
Ja, dat verbaast me niet. Als de eerste bezorging op afspraak 'moet', zal dat bij de tweede bezorging ook zo zijn en zullen ze niet op de bonnefooi langs gaan komen om te kijken of je thuis bent.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik had mijn Desire dus zaterdag moeten hebben, maar omdat de bezorger zich niet aan de afgesproken tijd kon houden liep het mis en kreeg ik hem niet. Normalitair krijg je dan je pakket gelijk de volgende dag, in det geval niet mogelijk wegens Zondag, maar ik moet hem vandaag wel binnen hebben.
bij ons wordt er op de maandag niets geleverdquote:Op maandag 28 juni 2010 13:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij worden er op maandag geen pakketten bezorgd, lang leve de privatisering van TNT...
TNT heeft bij mij vandaag nog een pakket afgeleverd dus wie weet. Hoop het voor je. Het zal per regio wel verschillen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik dacht dat het mis was gegaan, omdat je niet wist waar je paspoort lag.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
jaquote:Op maandag 28 juni 2010 06:08 schreef Renesite het volgende:
Kanje met a online radio ook 3fm doen? Want radio.nl/fm loopt nog wel eens wat vast...
Video Playerquote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Welke videospeler raden jullie aan (series kijken als.avi bestanden)?
Nee dat ligt niet aan jou.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:24 schreef wc-eend het volgende:
Ligt het aan mij of werkt dat trackpad slecht? Ene keer schiet hij door en andere keer lijkt hij niks te registreren...
Ik heb vanochtend Doubletwist geprobeerd, maar die converteert enorm traag. Ik ben nu Any Video Coverter aan het proberen, die lijkt iets sneller te zijn, en heeft ook wat meer opties. Daarna gewoon via Deze Computer de filmpjes naar de SD-kaart kopieren...quote:Op maandag 28 juni 2010 16:49 schreef Salatrel het volgende:
ik gebruik http://www.androlib.com/a(...)ideoplayer-pzDw.aspx
werkt prima. gebruik overigens doubletwist om to converten en naar me desire to kopiëren
Die vindt bij mij geen video's, terwijl ze wel op de SD-kaart staan. Vermoedelijk in de verkeerde map. De app van Doubletwist werkt ook wel prettig.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Video Player
Lekker simpel, maar gewoon goed
Rockplayer.quote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Welke videospeler raden jullie aan (series kijken als.avi bestanden)?
Er is nu een public beta van uit, die werkt t/m 15 juli. En volgens mij is Rockplayer op dit moment de enige videoplayer die ook AVI, Divx, etc fatsoenlijk kan draaien.quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:59 schreef Great.Expectations het volgende:
Public beta voor RockPlayer
Eindelijk een goede videoplayer die ook AVI, FLV, DiVX, Xvid etc kan draaien. En het werkt.
Jaaa inderdaad. Vodafone *hartje*quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:01 schreef DennisMoore het volgende:
Niet voor niets past T-Mobile zo goed bij Apple.
Ik heb de Desire gisteren besteld, hi 20 abo voor 18,45 p/m + internet 3,75 p/m. Is maar iets meer dan 20 euroquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:06 schreef EINZ het volgende:
Ik wil ook een diserie met ondraid
Maar ze zijn nog veel te duur en ik ben een vrek dus wil ik niet meer dan 20,- per maand betalen
Eerste jaar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:32 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Ik heb de Desire gisteren besteld, hi 20 abo voor 18,45 p/m + internet 3,75 p/m. Is maar iets meer dan 20 euro
Als je Desire geroot is kun je álles verwijderen en aanpassen, en alles verneuken (en het meeste herstellen).quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
Klopt het dat als ik een alternatieve launcher wil op een desire, dat dat geen probleem is maar dat een deel van de HTC Sense processen in da achtergrond blijven draaien. Als dat zo is, kan ik het hele HTC Sense Interface dan verwijderen als ik mijn Desire geroot heb?
Root it is then.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:50 schreef gday het volgende:
[..]
Als je Desire geroot is kun je álles verwijderen en aanpassen, en alles verneuken (en het meeste herstellen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |