MusicJunk! Om muziek te downloaden op je telefoon, erg fijn. gStrings gebruik ik om m'n gitaar te stemmen. LED Desire light om je Desire als zaklamp te gebruiken. AudioManager om handig in één scherm alle audioniveau's te regelen.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:19 schreef cablegunmaster het volgende:
nu nog wat muziek erop zetten, advies voor applicaties?
?
ben over het algemeen msn gebruikeren ik snap nog niet hoe je de feeds kan uitzetten
of aan kan passen.
ideaal zou zijn fok feeds erin
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Klaploper het volgende:
Moet trouwens zeggen dat ik erg tevreden ben met de batterij. Telefoon nu bijna 72 uur aan zonder op te laden, en het balkje is nog groen. Weliswaar niet heel veel op internet gezeten e.d. maar ik vind het toch netjes.
Zoek in de market?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ook een last.fm achtige applicatie?of ergens een overzicht van applicaties
?
Is musicJunk allemaal gratis muziek of hoe zit dat ?![]()
Ik kan die niet vinden bij de marketquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Klaploper het volgende:
[..]
MusicJunk! Om muziek te downloaden op je telefoon, erg fijn.
Er is zelfs een officiele last.fm applicatie, alleen is die niet beschikbaar voor Nederland, dus vind je die niet op de Market. Maar gelukkig kun je hem http://www.csmarshal.com/android/ wel downloaden.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
is er ook een last.fm achtige applicatie?of ergens een overzicht van applicaties
?
Dat is wel raar. Heb je JuiceDefender geïnstalleerd?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
Ik begon om 14:30 uur met 100%, en na af en toe wat internetten en twitteren in 't park staat ie nu op 18%.
Simple last.fm scrobbler.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:50 schreef cablegunmaster het volgende:
?
Hoe lang?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:13 schreef Spike1506 het volgende:
Ben nog steeds zeer tevreden over mijn Desire! Batterij gaat ook lekker lang mee, zelfs als ik muziek Stream via Spotify.
Ja, het werkt zelfs niet met een stylusquote:Op maandag 28 juni 2010 12:27 schreef EINZ het volgende:
Hoe werkt dat onscreen toetsenbord eigenlijk? Is dat zonder zo'n wandelstok te bedienen?
Gevonden. Maar het is wel stom. Het werkt niet op de gewone mac os x speakers die ingebouwd zitten, maar wel met de monitor speakers. Dan werkt de volume rocker wel.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:14 schreef Qwea het volgende:
Misschien dat iemand het hier weet. Ik heb tunesremote gedownload en dat werkt lekker icm itunes op de mac os X, enige wat ik NIET kan vinden, is hoe de fuck je het volume er in aanpast.
Iemand die deze app heeft en weet hoe het moet?
Volgens mij worden er op maandag geen pakketten bezorgd, lang leve de privatisering van TNT...quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik begin het allemaal een beetje zat te worden.
Ik had mijn Desire dus zaterdag moeten hebben, maar omdat de bezorger zich niet aan de afgesproken tijd kon houden liep het mis en kreeg ik hem niet. Normalitair krijg je dan je pakket gelijk de volgende dag, in det geval niet mogelijk wegens Zondag, maar ik moet hem vandaag wel binnen hebben.
Ik bel voor de zekerheid en wat krijg ik te horen?
'U wordt vandaag of morgen gebeld voor een volgende afspraak' WHAT THE FUCK?
Ja, dat verbaast me niet. Als de eerste bezorging op afspraak 'moet', zal dat bij de tweede bezorging ook zo zijn en zullen ze niet op de bonnefooi langs gaan komen om te kijken of je thuis bent.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik had mijn Desire dus zaterdag moeten hebben, maar omdat de bezorger zich niet aan de afgesproken tijd kon houden liep het mis en kreeg ik hem niet. Normalitair krijg je dan je pakket gelijk de volgende dag, in det geval niet mogelijk wegens Zondag, maar ik moet hem vandaag wel binnen hebben.
bij ons wordt er op de maandag niets geleverdquote:Op maandag 28 juni 2010 13:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Volgens mij worden er op maandag geen pakketten bezorgd, lang leve de privatisering van TNT...
TNT heeft bij mij vandaag nog een pakket afgeleverd dus wie weet. Hoop het voor je. Het zal per regio wel verschillen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
Ik dacht dat het mis was gegaan, omdat je niet wist waar je paspoort lag.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:17 schreef Nass het volgende:
jaquote:Op maandag 28 juni 2010 06:08 schreef Renesite het volgende:
Kanje met a online radio ook 3fm doen? Want radio.nl/fm loopt nog wel eens wat vast...
Video Playerquote:Op maandag 28 juni 2010 12:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Welke videospeler raden jullie aan (series kijken als.avi bestanden)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |