En wij willen je hier ook niet, win-win situatie!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:08 schreef retorbrapi het volgende:
Kut, ik wil helemaal niet posten in een Android topic.
Is het scherm een beetje te doen in de zon?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:26 schreef DennisMoore het volgende:.
Deze post is geplaatst vanaf een Desire in een zonnig park. Typefouten voorbehouden.
In zonlicht?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:26 schreef DennisMoore het volgende:.
Deze post is geplaatst vanaf een Desire in een zonnig park. Typefouten voorbehouden.
Is dit niet hetzelfde: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39321quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:34 schreef Adames het volgende:
Vandaag mijn craddle binnen gekregen. Wat een fijn ding. Extra klepje voor een 2e batterij zodat ik altijd een volle batterij heb en verder leuk dingetje om je telefoon in te zetten
http://www.mobilefun.co.u(...)ng-cradle-p24549.htm
deze dus
Het iele streepje schaduw van mijn zongebruinde torso is nét voldoendequote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:29 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Is het scherm een beetje te doen in de zon?
Nee, die van mij is wat hoger, zwaarder en vind hem zelf ook mooier.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Is dit niet hetzelfde: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39321
(ja, zit wel een US plug op die adapter, dat is dan wel jammer)
Ik wil ook een Desire, maar ben nog even op zoek naar de goedkoopste aanbieder
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het iele streepje schaduw van mijn zongebruinde torso is nét voldoende.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:31 schreef Ireyon het volgende:
Leugens in de TT, elke telefoon heeft daar last van![]()
Ohnee de Desire toch niet
Ik heb de afgelopen weken achterin de bibliotheek doorgebracht - en de keren dat ik gebeld werd en sissend moest zeggen (wacht effe!) is best hoog. Wat ik daarmee bedoel: ik moest dan de telefoon in z'n geheel in de hand pakken en vervolgens naar buiten de bieb lopen. En nog geen een keer viel de persoon weg.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:35 schreef WSquater het volgende:
Desire heeft er ook last van. Tenminste, in april of mei zag ik dat iemand nog doen.
Wie heeft 2.2 nodig wanneer hij/zij gewoon kan bellen met de hand in plaats van verplicht met een bluetooth i-hear-phone set.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef Biogarde het volgende:
Weet iemand waar 2.2 blijft? Ze zeggen binnenkort ofzo?!
Mark Moons heeft via Twitter laten weten dat ze binnenkort meer zullen laten weten over Froyo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef Biogarde het volgende:
Weet iemand waar 2.2 blijft? Ze zeggen binnenkort ofzo?!
bezig blijven is ook een kunstquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wie heeft 2.2 nodig wanneer hij/zij gewoon kan bellen met de hand in plaats van verplicht met een bluetooth i-hear-phone set.
Toen Vodafone zo'n bedrijf m'n simkaart liet bezorgen kwam hij precies op tijd. Tenminste, ze konden tussen 12.57 en 14.57 komen en hij was hier precies om 12.57quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:54 schreef gday het volgende:
[..]
Hebben ze niet aangegeven dat de werkelijke bezorgtijd kan afwijken van de afgesproken bezorgtijd? Het eerste bedrijf dat precies op afspraak kan bezorgen moet namelijk nog gestart worden.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
http://www.iphoned.nl/ste(...)ed-vasthouden/23718/
Boeiend, als het werkt is het toch geen probleem? Hij gaat verder waar hij was, en apps zoals Pandora blijven wel gewoon doorlopen. Succes met hem naar Android te brengen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
Dat multitasken schijnt ook onzin te zijn, aldus een collega die iOS4 op z'n iPhone had gezet. Hij bevriest gewoon de status van apps. En er komt een nieuw soort tray van 'actieve' apps. Maar aan 't eind van de dag zitten daar dus tientallen apps in, die je handmatig moet afsluiten.
Hij vond 't iig maar een dikke fail. Ooit haal ik 'm nog wel 's over richting Android.
Laat hem lekker zelf bepalen wat hij een probleem vindt, en wat hij goed of slecht werkend vindt?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef WSquater het volgende:
Boeiend, als het werkt is het toch geen probleem? Hij gaat verder waar hij was, en apps zoals Pandora blijven wel gewoon doorlopen.
Juist apps als messenger of een spel of zo moeten door kunnen LOPEN, maar alleen gepauzeerd. NIET afgesloten/wel draaiend blijven maar niet functioneel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef WSquater het volgende:
[..]
Boeiend, als het werkt is het toch geen probleem? Hij gaat verder waar hij was, en apps zoals Pandora blijven wel gewoon doorlopen. Succes met hem naar Android te brengen.
Ik reageer er alleen maar op. Ik zeg alleen maar dat het werkt zonder veel van de batterij te gebruiken. Zo'n systeem als Apple gebruikt zou ook veel beter passen bij Android waar de smartphones soms nog super heet worden door het multitasken. De applicaties die niet perse door hoeven te draaien gewoon 'bevriezen', en die wel moeten doordraaien (zoals GPS, radio of een chat-app) door laten gaan. Nadeel is dat de developer dan zelf de app moet aanpassen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Laat hem lekker zelf bepalen wat hij een probleem vindt, en wat hij goed of slecht werkend vindt?
Blijkbaar vindt hij het niet goed werken, geen 'echte' multitasking.
Je klinkt als Steve Jobs...
Als het niet kan, wat maakt het dan uit dat je de app afsluit en evnetjes wat anders gaat doen of dat je multitask, hem niet zelf hoeft af te sluiten om vervolgens wat anders te doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:01 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik reageer er alleen maar op. Ik zeg alleen maar dat het werkt zonder veel van de batterij te gebruiken. Zo'n systeem als Apple gebruikt zou ook veel beter passen bij Android waar de smartphones soms nog super heet worden door het multitasken. De applicaties die niet perse door hoeven te draaien gewoon 'bevriezen', en die wel moeten doordraaien (zoals GPS, radio of een chat-app) door laten gaan. Nadeel is dat de developer dan zelf de app moet aanpassen.
Zoals iemand hierboven al zei draait MSN niet door. Dat moet de ontwikkelaar dan zelf aanpassen. Maar goed, als een ontwikkelaar het aanpast is het uiteindelijk alleen maar beter voor de eind-gebruiker (batterij minder snel leeg, telefoon minder warm).
Wat is je vraag? Als wat niet kan?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als het niet kan, wat maakt het dan uit dat je de app afsluit en evnetjes wat anders gaat doen of dat je multitask, hem niet zelf hoeft af te sluiten om vervolgens wat anders te doen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:29 schreef retorbrapi het volgende:
De multitasking implementatie op de iPhone is wel beter dan die van Android hoor.
enquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef retorbrapi het volgende:
Ook wel typisch, hoevaak kom je in Android of HTC topics iemand tegen die roept "Desire is kut!" of "iPhone is beter!"? Nooit! Terwijl je om de zoveel tijd van die anti-iPhone boys dit topic wel ziet volspammen met gebledder als "Ja maar Android dit en Desire dat!!". Blijkbaar zit hun toch iets dwars ofzo.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Maar goed, ga eens weg uit dit topic.
Zei ome Steve datquote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:29 schreef retorbrapi het volgende:
De multitasking implementatie op de iPhone is wel beter dan die van Android hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |