abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 26 juni 2010 @ 19:08:57 #26
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83333087
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef Biogarde het volgende:
Weet iemand waar 2.2 blijft? Ze zeggen binnenkort ofzo?!
Wie heeft 2.2 nodig wanneer hij/zij gewoon kan bellen met de hand in plaats van verplicht met een bluetooth i-hear-phone set.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_83333092
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:03 schreef Biogarde het volgende:
Weet iemand waar 2.2 blijft? Ze zeggen binnenkort ofzo?!
Mark Moons heeft via Twitter laten weten dat ze binnenkort meer zullen laten weten over Froyo.
pi_83333143
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:08 schreef Renesite het volgende:

[..]

Wie heeft 2.2 nodig wanneer hij/zij gewoon kan bellen met de hand in plaats van verplicht met een bluetooth i-hear-phone set.
bezig blijven is ook een kunst
pi_83333182
deze mag natuurlijk ook in dit topic niet ontbreken:

pi_83333479
lol, laffing oud laut
rice rice baby tututututedudududum
pi_83333737
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:54 schreef gday het volgende:

[..]

Hebben ze niet aangegeven dat de werkelijke bezorgtijd kan afwijken van de afgesproken bezorgtijd? Het eerste bedrijf dat precies op afspraak kan bezorgen moet namelijk nog gestart worden.
Toen Vodafone zo'n bedrijf m'n simkaart liet bezorgen kwam hij precies op tijd. Tenminste, ze konden tussen 12.57 en 14.57 komen en hij was hier precies om 12.57

Maar idd, ze stellen altijd een ruime marge in.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 19:33:07 #32
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_83333795
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
pi_83333821
Als een bedrijf búiten het (vaak heel ruim gestelde) venster probeert te leveren, dan zitten ze dus fout, simpel.
Maarja, je doet 'r verder niks an, behalve balen natuurlijk.
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:13:17 #34
111843 Cassius
Something's fucky
pi_83335039
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 19:33 schreef Klaploper het volgende:

[..]

epic iFail

Nog 2 daagjes wachten op nummerportering
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:17:57 #35
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_83335226
TT is koning.

Die iOS 4 is ook een vernieuwend stukkie software zeg. Je kunt nu zelfs een eigen wallpaper instellen en multitasken! Handjes op elkaar voor Apple
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_83335924
Dat multitasken schijnt ook onzin te zijn, aldus een collega die iOS4 op z'n iPhone had gezet. Hij bevriest gewoon de status van apps. En er komt een nieuw soort tray van 'actieve' apps. Maar aan 't eind van de dag zitten daar dus tientallen apps in, die je handmatig moet afsluiten.

Hij vond 't iig maar een dikke fail. Ooit haal ik 'm nog wel 's over richting Android .
pi_83336030
Iemand bij mij op de studie was er ook niet tevreden over.. Die dacht tijdens het msn'en even z'n mail te kunnen checken, maar toen hij terug naar de messenger ging, waren actieve gesprekken afgesloten en mocht-ie weer opnieuw inloggen.

Dus ik vroeg waarom hij niet gewoon een Android neemt zoals alle verstandige mensen, zegt-ie ; 'k Heb het idee dat ik dan veel functies ga missen"
  zaterdag 26 juni 2010 @ 20:46:01 #38
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_83336276
Functies zoals ophangen met gebaren zeker
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_83336663
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:36 schreef DennisMoore het volgende:
Dat multitasken schijnt ook onzin te zijn, aldus een collega die iOS4 op z'n iPhone had gezet. Hij bevriest gewoon de status van apps. En er komt een nieuw soort tray van 'actieve' apps. Maar aan 't eind van de dag zitten daar dus tientallen apps in, die je handmatig moet afsluiten.

Hij vond 't iig maar een dikke fail. Ooit haal ik 'm nog wel 's over richting Android .
Boeiend, als het werkt is het toch geen probleem? Hij gaat verder waar hij was, en apps zoals Pandora blijven wel gewoon doorlopen. Succes met hem naar Android te brengen.
pi_83336805
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef WSquater het volgende:

Boeiend, als het werkt is het toch geen probleem? Hij gaat verder waar hij was, en apps zoals Pandora blijven wel gewoon doorlopen.
Laat hem lekker zelf bepalen wat hij een probleem vindt, en wat hij goed of slecht werkend vindt?
Blijkbaar vindt hij het niet goed werken, geen 'echte' multitasking.
Je klinkt als Steve Jobs...
  Moderator zaterdag 26 juni 2010 @ 21:00:17 #41
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83336858
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:56 schreef WSquater het volgende:

[..]

Boeiend, als het werkt is het toch geen probleem? Hij gaat verder waar hij was, en apps zoals Pandora blijven wel gewoon doorlopen. Succes met hem naar Android te brengen.
Juist apps als messenger of een spel of zo moeten door kunnen LOPEN, maar alleen gepauzeerd. NIET afgesloten/wel draaiend blijven maar niet functioneel.
pi_83336908
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 20:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Laat hem lekker zelf bepalen wat hij een probleem vindt, en wat hij goed of slecht werkend vindt?
Blijkbaar vindt hij het niet goed werken, geen 'echte' multitasking.
Je klinkt als Steve Jobs...
Ik reageer er alleen maar op. Ik zeg alleen maar dat het werkt zonder veel van de batterij te gebruiken. Zo'n systeem als Apple gebruikt zou ook veel beter passen bij Android waar de smartphones soms nog super heet worden door het multitasken. De applicaties die niet perse door hoeven te draaien gewoon 'bevriezen', en die wel moeten doordraaien (zoals GPS, radio of een chat-app) door laten gaan. Nadeel is dat de developer dan zelf de app moet aanpassen.

Zoals iemand hierboven al zei draait MSN niet door. Dat moet de ontwikkelaar dan zelf aanpassen. Maar goed, als een ontwikkelaar het aanpast is het uiteindelijk alleen maar beter voor de eind-gebruiker (batterij minder snel leeg, telefoon minder warm).
  Moderator zaterdag 26 juni 2010 @ 21:10:21 #43
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83337229
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:01 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ik reageer er alleen maar op. Ik zeg alleen maar dat het werkt zonder veel van de batterij te gebruiken. Zo'n systeem als Apple gebruikt zou ook veel beter passen bij Android waar de smartphones soms nog super heet worden door het multitasken. De applicaties die niet perse door hoeven te draaien gewoon 'bevriezen', en die wel moeten doordraaien (zoals GPS, radio of een chat-app) door laten gaan. Nadeel is dat de developer dan zelf de app moet aanpassen.

Zoals iemand hierboven al zei draait MSN niet door. Dat moet de ontwikkelaar dan zelf aanpassen. Maar goed, als een ontwikkelaar het aanpast is het uiteindelijk alleen maar beter voor de eind-gebruiker (batterij minder snel leeg, telefoon minder warm).
Als het niet kan, wat maakt het dan uit dat je de app afsluit en evnetjes wat anders gaat doen of dat je multitask, hem niet zelf hoeft af te sluiten om vervolgens wat anders te doen.
pi_83337474
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:10 schreef Renesite het volgende:

[..]

Als het niet kan, wat maakt het dan uit dat je de app afsluit en evnetjes wat anders gaat doen of dat je multitask, hem niet zelf hoeft af te sluiten om vervolgens wat anders te doen.
Wat is je vraag? Als wat niet kan?

Bij dat multitasken van Apple zijn er gewoon bepaalde apps (zoals games) die bevroren raken zodra je even iets anders doet, en als je zo'n app dan opent kan je doorgaan waar je was. Bij chat applicaties kan het gewoon in de achtergrond door blijven draaien, net zoals bij muziek of TomTom.

Maar we dwalen een beetje af. Het enige wat ik probeer te zeggen is dat de manier van Apple veel energie zuiniger is, en dat daardoor je batterij langer meegaat en je telefoon minder warm wordt. Het enige nadeel is dan dat developers zelf dingen moeten aanpassen.

[ Bericht 14% gewijzigd door WSquater op 26-06-2010 21:23:39 ]
pi_83337900
De multitasking implementatie op de iPhone is wel beter dan die van Android hoor.
pi_83337933
Kunnen jullie hiervoor niet gewoon apart topic voor aanmaken en dat we vanaf hier verder gaan met de Desire?
pi_83338037
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:29 schreef retorbrapi het volgende:
De multitasking implementatie op de iPhone is wel beter dan die van Android hoor.
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef retorbrapi het volgende:
Ook wel typisch, hoevaak kom je in Android of HTC topics iemand tegen die roept "Desire is kut!" of "iPhone is beter!"? Nooit! Terwijl je om de zoveel tijd van die anti-iPhone boys dit topic wel ziet volspammen met gebledder als "Ja maar Android dit en Desire dat!!". Blijkbaar zit hun toch iets dwars ofzo.
en
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:23 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Maar goed, ga eens weg uit dit topic.
pi_83338147
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:29 schreef retorbrapi het volgende:

Zei ome Steve dat ?
pi_83338256
Optieferen met iphonepraat uit dit topic godverredomme!
  Moderator zaterdag 26 juni 2010 @ 21:40:14 #50
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_83338297
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 21:36 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Zei ome Steve dat ?
Ik zie werkelijk overeenkomsten met de Islam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')