De FOK!stok die eigenlijk eerst een balk werd en vervolgens toch een plank is geworden wat daarna is veranderd in metaal, is weer teruggekeerd!
Ergens in Nederland onder een plaatsnaambord ligt 1 fokstok met FOK! erop gelast geschreven. De onverwoestbare 'stok': De (tijdelijke) houten Fok!stok, nu vervangen door een nieuwe houten versie! Gemaakt door: 2cv Zodat hij niet makkelijk te slopen/weg te halen is, heeft deze stok wel een gebruiksaanwijzing Gemaakt door kanovinnie Gemaakt door zwarte_hand
Spelregels Zoek deze stok en plaats hem bij een plaatsnaambord in een andere stad of dorp.
Vervolgens moeten er minimaal 3 foto's genomen worden die in het lopende FOK!stok topic worden geplaatst.
De Foto's: 1 v/d voorkant bij het nieuwe plaatsnaambord 1 v/d achterkant bij het nieuwe plaatsnaambord En 1 van een kleine afstand waarop de omgeving van het plaatsnaambord te zien is
De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere lokatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan. Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zoniet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen. Op deze manier gaat FOK! door heel Nederland De FOK!stok moet binnen Nederland blijven.
HEEL VEEL SUCCES EN PLEZIER
De geschiedenis Zie ook deze Wiki, vol met gegevens, foto's en verplaatsers.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van de tweede ronde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 3:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 4!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De plaatsen van ronde 5!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trivia Een Nijnja doen - stok verplaatsen omdat niemand zich geroepen voelt om hem te halen... Een zwarte_hand plegen - de stok verplaatsen zonder het van te voren te melden, zo iedereen in verwarring achterlatend... Een kanovinnie doen - al peddelend met de kano de Fok!Stok ophalen en verplaatsen
Ja maar, ja maar, waar heeft 'ie nu allemaal gelegen? Voor een kaartje zou je hier eens kunnen kijken. Mits de server het blijft doen...
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O* I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Als ik jou zou zijn zou ik snel m'n slag gaan slaan
ik moet morgenvroeg eerst tentamen maken in Enschede en daarna heb ik wel tijd. dus afwachten hoe snel broertie is
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O* I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende: Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost. :P[/quote]
Waar zijn de foto's van de plaatsing uit het vorige topic?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Zoo, ik ben nu bij de stok. Waar zal ik die eens heen brengen?
ik heb 'm liggen de sleutel ligt in de rand van het bord dat aangeeft dat je de 30km/h zone verlaat.
succes met ophalen
Mensen kleiner dan 1.70 moeten misschien ff een opstapje meenemen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing? Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Op dinsdag 22 juni 2010 18:56 schreef Cerbie het volgende: Tubbergen. Laat hem dan meteen internationaal gaan
ik had 'm ook wel naar uelsen willen brengen. ben ik wel in de buurt geweest
Tubbergen, met het grootste standbeeld van Nederland
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
Op woensdag 23 juni 2010 10:37 schreef Broertie het volgende: Het is mooi weer om een stukje te toeren op de scooter...... Ik ga maar eens op onderzoek uit...........
Succes
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Nu ligt het iig niet aan mij Wanneer is 2cv nu een keer klaar met de 'eind' stok?
Hieruit blijkt dat het waarschijnlijk toen ook niet aan jou lag
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+ Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_ Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
die ligt in de rand van het bord dat aangeeft dat je de 30km/h zone verlaat
Hieruit blijkt dat het waarschijnlijk toen ook niet aan jou lag
Nou ja, hij is bij mij wel een keer afgebroken, en ik ben 'm in Fleringen bijna kwijt geraakt (Heb ik nog een half uur in het donker staan zoeken), en in Rectum ( ) ben ik 'm ook al bijna kwijt geraakt in de stromende regen, in het donker.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou. Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende: Held :D
Zo! Weer thuis. Heb sleutel zelf niet kwijt gemaakt . Hij lag niet meer in het bord, heb alle borden in de omgeving nagelopen, zelfs de berm en het weiland.... Sprak nog een oudere man, die erg aardig was, situatie uitgelegd, hij verklaarde me voor gek, maar dat doen wel meer mensen.... Hij had gister wel 2 mensen met een kind gezien, waren er wel een uur of 2 geweest, lopen om het bord heen, foto's maken etc... Heb zelf geen reservesleutel meer, dit was de mijne, boertie heeft er nog 1, heb hem even gebeld, hij gaat vanmiddag proberen nog wat reservesleutels erbij te laten maken. Hij zal dan binnenkort de stok wel ophalen...... Tot zover de update.
lol, de fokstok word in de gaten gehouden door onbekenden!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing? Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef Broertie het volgende: Zo! Weer thuis. Heb sleutel zelf niet kwijt gemaakt . Hij lag niet meer in het bord, heb alle borden in de omgeving nagelopen, zelfs de berm en het weiland.... Sprak nog een oudere man, die erg aardig was, situatie uitgelegd, hij verklaarde me voor gek, maar dat doen wel meer mensen.... Hij had gister wel 2 mensen met een kind gezien, waren er wel een uur of 2 geweest, lopen om het bord heen, foto's maken etc... Heb zelf geen reservesleutel meer, dit was de mijne, boertie heeft er nog 1, heb hem even gebeld, hij gaat vanmiddag proberen nog wat reservesleutels erbij te laten maken. Hij zal dan binnenkort de stok wel ophalen...... Tot zover de update.
die 2 mensen met een kind waren waarschijnlijk ik met m'n broertje en z'n vriendin
Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef Broertie het volgende: Heb zelf geen reservesleutel meer, dit was de mijne, boertie heeft er nog 1, heb hem even gebeld, hij gaat vanmiddag proberen nog wat reservesleutels erbij te laten maken.
heb die zin 4x moeten lezen voordat ik doorhad dat de sleutel, welke nu pleite is, al een reservesleutel was.
Het goede nieuws is dat ik de laatste reservesleutel heb. Nog meer goed nieuws is dat ik vanavond wel tijd heb om de stok op te halen.
Het slechte nieuws is dat er geen sleutel bijgemaakt kan worden omdat het geen standaardsleutelbaard zou zijn. Dit is dus de laatste sleutel. Mocht deze ook kwijtraken dan is er iéts ander gereedschap nodig om de stok van de paal te verwijderen+dat er dan weer een ander slot aan moet.
Het goede nieuws is dat ik de laatste reservesleutel heb. Nog meer goed nieuws is dat ik vanavond wel tijd heb om de stok op te halen.
Het slechte nieuws is dat er geen sleutel bijgemaakt kan worden omdat het geen standaardsleutelbaard zou zijn. Dit is dus de laatste sleutel. Mocht deze ook kwijtraken dan is er iéts ander gereedschap nodig om de stok van de paal te verwijderen+dat er dan weer een ander slot aan moet.
Eerst hapje eten en dan onderweg.
Leg hem op scooterafstand, wordt morgen weer mooi weer.........
heb die zin 4x moeten lezen voordat ik doorhad dat de sleutel, welke nu pleite is, al een reservesleutel was. [..]
Wie is het kind dan?
de vriendin van m'n broertje denk ik die is ook niet heel erg groot.
maar wel balen dat die sleutel kwijt is. doe ik een keer mee, hej dit
Wees niet bevreesd. Ben terug en moet helaas mededelen dat de stok nu ook weg was. Ik heb Broertie aan de foon gehad of ik wel op de juiste locatie was. De locatie klopte alleen met het verschil dat de stok er vanmorgen nog wel lag.
Kortom: de sleutel weg en nu de stok ook. Hmmmzz Dit klinkt wel als een actie ala zwarte_hand
Sorry jongens voor de onnodige commotie. Ik loop veel in die omgeving en kwam met toeval de sleutel tegen. Ik snapte verder niet wat dit was. Toen ik vandaag weer langs de zelfde plek liep zag ik de stok. Toen viel alles op zijn plek!! Ik heb gegoogle't zoals op de stok stond en vond dit.
Ik heb direct de stok naar een nieuwe plek gebracht!! En dat is wel hier:
In een dorp nabij Tubbergen!!! Erg klein, maar veel succes allen!!
Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef HooNibor het volgende: Sorry jongens voor de onnodige commotie. Ik loop veel in die omgeving en kwam met toeval de sleutel tegen. Ik snapte verder niet wat dit was. Toen ik vandaag weer langs de zelfde plek liep zag ik de stok. Toen viel alles op zijn plek!! Ik heb gegoogle't zoals op de stok stond en vond dit.
Ik heb direct de stok naar een nieuwe plek gebracht!! En dat is wel hier:
In een dorp nabij Tubbergen!!! Erg klein, maar veel succes allen!!
mooi dat ie weer terecht is
leuke gebruikersnaam btw
trouwens wel frappant dat je de sleutel tegenkwam. Dat bord hangt zo hoog dat iemand van 1.70 er niet zo heel makkelijk bij kan. en de sleutel was ook niet tot nauwelijks te zien.
Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Robinhoo het volgende: He in Fleringen ! Ik kan op zijn vroegst morgenavond kijken, maar dan moet Nederland.. iemand die eerder gaat kijken of?
Als je zeker weet dat dit individu geen kloon van je is mag dat van mij.
grappig zo, die sleutel gevonden en daarna gegoogled
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Ik weet niet wat je bedoeld? Ik heb de stok gevonden en daar stond dat ik moest google'n...
De sleutel heb ik gevonden op de grond, niet in een bord of zo.
ja dat bedoel ik tof te zien dat er mensen zijn die er de moeite voor nemen en de lol er van inzien!!
Vind het maar raar, ben 1.95 en kon net bij het sleutelbord komen.....Volgens mij loopt iemand de boel hier te verzieken.... En de sleutel "toevallig" vinden en de stok laten liggen en dan googlen... gaat er bij mij niet in!
Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef HooNibor het volgende: Ooh dat wist ik niet! Is het heel erg? Ik kom daar namelijk niet zo vaak.
Wie wel?
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef Broertie het volgende: Vind het maar raar, ben 1.95 en kon net bij het sleutelbord komen.....Volgens mij loopt iemand de boel hier te verzieken.... En de sleutel "toevallig" vinden en de stok laten liggen en dan googlen... gaat er bij mij niet in!
D'r zit wel een luchtje aan, idd. Zoals een collega zou zeggen: 'het stinkt naar de misdaad...'. Het gaat er bij mij niet zo snel in dat je 'zomaar' tegen de/een sleutel aanloopt en dan een dag later 'tegen' de stok aanloopt... Maar goed, ik was er niet bij...
D'r zit wel een luchtje aan, idd. Zoals een collega zou zeggen: 'het stinkt naar de misdaad...'. Het gaat er bij mij niet zo snel in dat je 'zomaar' tegen de/een sleutel aanloopt en dan een dag later 'tegen' de stok aanloopt... Maar goed, ik was er niet bij...
Ach waarom niet? Zou wel erg flauw zijn toch?
Mijn beltegoed is op Van bellen met elkaar Ik vind je superlief Dus ik ben nog lang niet klaar