quote:
die 2 mensen met een kind waren waarschijnlijk ik met m'n broertje en z'n vriendinquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef Broertie het volgende:
Zo! Weer thuis. Heb sleutel zelf niet kwijt gemaakt. Hij lag niet meer in het bord, heb alle borden in de omgeving nagelopen, zelfs de berm en het weiland.... Sprak nog een oudere man, die erg aardig was, situatie uitgelegd, hij verklaarde me voor gek, maar dat doen wel meer mensen....
Hij had gister wel 2 mensen met een kind gezien, waren er wel een uur of 2 geweest, lopen om het bord heen, foto's maken etc... Heb zelf geen reservesleutel meer, dit was de mijne, boertie heeft er nog 1, heb hem even gebeld, hij gaat vanmiddag proberen nog wat reservesleutels erbij te laten maken. Hij zal dan binnenkort de stok wel ophalen...... Tot zover de update.
heb die zin 4x moeten lezen voordat ik doorhad dat de sleutel, welke nu pleite is, al een reservesleutel was.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:34 schreef Broertie het volgende:
Heb zelf geen reservesleutel meer, dit was de mijne, boertie heeft er nog 1, heb hem even gebeld, hij gaat vanmiddag proberen nog wat reservesleutels erbij te laten maken.
Wie is het kind dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die 2 mensen met een kind waren waarschijnlijk ik met m'n broertje en z'n vriendin
Ik gok het neefje of nichtje van rulerofdeathquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:55 schreef Thijz het volgende:
[..]
heb die zin 4x moeten lezen voordat ik doorhad dat de sleutel, welke nu pleite is, al een reservesleutel was.
[..]
Wie is het kind dan?
Leg hem op scooterafstand, wordt morgen weer mooi weer.........quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:17 schreef boertie het volgende:
Goed nieuws en slecht nieuws,
Het goede nieuws is dat ik de laatste reservesleutel heb.![]()
Nog meer goed nieuws is dat ik vanavond wel tijd heb om de stok op te halen.![]()
Het slechte nieuws is dat er geen sleutel bijgemaakt kan worden omdat het geen standaardsleutelbaard zou zijn.![]()
Dit is dus de laatste sleutel. Mocht deze ook kwijtraken dan is er iéts ander gereedschapnodig om de stok van de paal te verwijderen+dat er dan weer een ander slot aan moet.
![]()
Eerst hapje eten en dan onderweg.
1 van de velen?quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geintje heren ik weet niet waar die sleutel is
de vriendin van m'n broertje denk ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 14:55 schreef Thijz het volgende:
[..]
heb die zin 4x moeten lezen voordat ik doorhad dat de sleutel, welke nu pleite is, al een reservesleutel was.
[..]
Wie is het kind dan?
mooi dat ie weer terecht isquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:27 schreef HooNibor het volgende:
Sorry jongens voor de onnodige commotie. Ik loop veel in die omgeving en kwam met toeval de sleutel tegen. Ik snapte verder niet wat dit was. Toen ik vandaag weer langs de zelfde plek liep zag ik de stok. Toen viel alles op zijn plek!! Ik heb gegoogle't zoals op de stok stond en vond dit.
Ik heb direct de stok naar een nieuwe plek gebracht!! En dat is wel hier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In een dorp nabij Tubbergen!!! Erg klein, maar veel succes allen!!
quote:
daar ligt ie nuquote:
Ik bedoelde eigenlijk daarnaquote:
nee, daar is de stok vanmiddag neergelegdquote:
Als je zeker weet dat dit individu geen kloon van je is mag dat van mij.quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:17 schreef Robinhoo het volgende:
He in Fleringen! Ik kan op zijn vroegst morgenavond kijken, maar dan moet Nederland.. iemand die eerder gaat kijken of?
Ik weet niet wat je bedoeld? Ik heb de stok gevonden en daar stond dat ik moest google'n...quote:Op woensdag 23 juni 2010 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
grappig zo, die sleutel gevonden en daarna gegoogled
ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:10 schreef HooNibor het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld? Ik heb de stok gevonden en daar stond dat ik moest google'n...
De sleutel heb ik gevonden op de grond, niet in een bord of zo.
Wie wel?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:37 schreef HooNibor het volgende:
Ooh dat wist ik niet! Is het heel erg? Ik kom daar namelijk niet zo vaak.
D'r zit wel een luchtje aan, idd. Zoals een collega zou zeggen: 'het stinkt naar de misdaad...'. Het gaat er bij mij niet zo snel in dat je 'zomaar' tegen de/een sleutel aanloopt en dan een dag later 'tegen' de stok aanloopt... Maar goed, ik was er niet bij...quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:40 schreef Broertie het volgende:
Vind het maar raar, ben 1.95 en kon net bij het sleutelbord komen.....Volgens mij loopt iemand de boel hier te verzieken.... En de sleutel "toevallig" vinden en de stok laten liggen en dan googlen... gaat er bij mij niet in!
Ach waarom niet? Zou wel erg flauw zijn toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:51 schreef Thijz het volgende:
[..]
Wie wel?
[..]
D'r zit wel een luchtje aan, idd. Zoals een collega zou zeggen: 'het stinkt naar de misdaad...'. Het gaat er bij mij niet zo snel in dat je 'zomaar' tegen de/een sleutel aanloopt en dan een dag later 'tegen' de stok aanloopt... Maar goed, ik was er niet bij...
dan hoef ik 'm vanavond niet meer op te halen. Mooi op tijd thuis voor de voetbal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef Broertie het volgende:
Wie haalt hem op? Anders ga ik zo onderweg.............
Het probleem is meer dat dat ding al tijdenlang rondhangt in Overijssel/Gelderland... en die 5 personen het spel daar op gang houden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:51 schreef Slaif het volgende:
170: nijnja
171: boertie
172: Broertie
173: zwagertie
174: boertie
175: babybel/nijnja
176: Richfield
177: Puala
178: Magenta
179: babybel/nijnja/Smight
180: Broertie
181: boertie
182: Thijz
183: Smight / babybel
184: nijnja
185: boertie
186: Broertie
187: JJH
188: nijnja
189: Thijz
190: nijnja
191: Thijz
192: Broertie
193: boertie
194: nijnja / babybel
195: JJH
196: Broertie
197: nijnja / Puala
198: Gieltrapt
Ik ben mij gaan verdiepen in de materie van de fokstok. En eigenlijk wordt de stok verplaatst door 5 personen?
Ligt er ook een beetje aan in welke regio de stok ligt.....quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:51 schreef Slaif het volgende:
Ik ben mij gaan verdiepen in de materie van de fokstok. En eigenlijk wordt de stok verplaatst door 5 personen?
dan rest er maar 1 dingquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:27 schreef Crutch het volgende:
Volgens mij heeft ie nu zo'n beetje overal in de Achterhoek gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |