Det klink nog bes lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef MPG het volgende:
Limbier?
Ik heb deze week wat voor je. Je zult wel even moeten wachten, maar als je het ziet dan snap je waarom.quote:
"Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen" ?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb deze week wat voor je. Je zult wel even moeten wachten, maar als je het ziet dan snap je waarom.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
"Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen" ?
Vannacht.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]oke ik moet je 2 dingen laten zien.
Vannacht had ik opeens flashback.. volgens mij heb jij aan me tepels zitten te draaien
Idd ik en mijn vriendin kunnen deze vieze praat niet waarderen, als we samen romantisch op fok zitten!quote:
Hmm ik was dus aan het lopen over de straat. En ik liep tegen haar aan ik kon toen niet weg lopen. En dus vroeg ik gaat het ? En ze zij ja maar ze had een beetje last van haar enkel. Ik zei dus oei waar moet je heen zal ik anders even mee lopen ? En ik ben toen mee gelopen. Ondertussen heb ik nog 4 reuzen verslagen met mijn zwaard en was ze helemaal onder de indruk van mij. En nu is ze boodschappen doen terwijl ik de wacht hier hou.quote:
Hopelijk ben jij niet zo'n aso die midden op de weg gaat fietsen en voor niets maar dan ook niets schuift.quote:
Want? Je denkt nog aan mijn gespierde armen?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fijne avond![]()
Even een vraag maar welke sport ?...
oh ik had niet door dat ik em slootquote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik open maar het topic, aangezien sproetjes dat niet doet.
hoe was het fietsen?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh ik had niet door dat ik em sloot
ik moest gaan werken, was al te laat
dus had er niet op gelet
duizendmaal excuses!
BILLEEH BENEH BUIKquote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef sproetjes het volgende:
niet fietsenBBB les
spinning heb ik morgen weer
Ben nieuwsgierigquote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Want? Je denkt nog aan mijn gespierde armen?
Ok ik zeg niks meerquote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef sproetjes het volgende:
als je dat 2 tot 4 keer per week geeft al 4 jaar dan ook niet meer
Vandaar die lenigheidquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had ik al voor yoga, nu is het alleen meer ontwikkeld en ben ik ook krachtiger.
Pas als je demonen verslaat en met vampieren 1 op 1 kan vechten erken ik je kracht en lenigheid!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had ik al voor yoga, nu is het alleen meer ontwikkeld en ben ik ook krachtiger.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ok ik zeg niks meer![]()
Ik ben echt a-sportief
Ziet er niet verkeerd uit.quote:
Ik doe mn best om nog iets te bewegen, tegenwoordig ga ik met de fiets naar mijn werk, 10 km heen en 10 terugquote:Op maandag 21 juni 2010 20:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]t is zo leuk!
ik ben een beetje té sportief af en toe
ow voetbal idd ben wegquote:Op maandag 21 juni 2010 20:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Halloooo en tot straks, ik ben voetbal kijken![]()
Hopelijk niet zo´n afslachting als portugal deed vanmiddagal vond ik t stiekem wel grappig
In die omgeving woon ik nu sinds ehh 1 jaar ongeveer.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook.. ik vroeg het me gewoon af omdat in je profiel Amsterdam staat.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef Joysa het volgende:
Aii ik luister limburgse muziek, dat is lang geleden![]()
Je kan altijd terug naar Limburg verhuizenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
In die omgeving woon ik nu sinds ehh 1 jaar ongeveer.
18 jaar in Limburg gewoond en ja ik heb heimwee
Zoemaarquote:
Ik hou er ook niet zo van eigenlijk, maar sinds ik hier woon wel, ben die harde g spuugzat somsquote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik haat Limburgse muziek
Maar voor de rest
Zachte G is ook niet altijd charmantquote:Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van eigenlijk, maar sinds ik hier woon wel, ben die harde g spuugzat soms
Als ik luister naar Limburgers die hun best doen om Hoolands te klinken maar dan met zachte g klinkt dat zeker niet altijd charmant. Maar dialect met zachte g, hmm heerlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zachte G is ook niet altijd charmantmaar ik begrijp je wel.
Ik mis het dialect praten echt welquote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dialect![]()
![]()
Maar waarom ben je eigenlijk uit Limburg weggegaan ?
quote:
quote:En terug verhuizen, ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren
Ja dan moet je keuzes makenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik mis het dialect praten echt wel![]()
Amsterdamse vriend krijgen, geen zin meer om thuis te wonen, gaan samenwonen..
quote:
Spanjolen staan voor zie ik nuquote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Tassiepassie het volgende:
leuk potje voetbaltenminste eens wat actie...al is dat niet altijd door het spelen van de bal lol
Oh ech wal! Ik heb serieus gehuild toen ik dit nummer hoorde met carnavalquote:
yup en dat had veel meer kunnen zijn. Wel leuk dat we af en toe wat freefight tussen t voetbal door krijgen...is eens wat anders hahahaquote:Op maandag 21 juni 2010 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spanjolen staan voor zie ik nu
ja ik las op het forum dat iemand rood had moeten krijgenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yup en dat had veel meer kunnen zijn. Wel leuk dat we af en toe wat freefight tussen t voetbal door krijgen...is eens wat anders hahaha
Ik ben verdedigerquote:Op maandag 21 juni 2010 21:48 schreef Argo het volgende:
We moeten een Limburgs elftal oprichten.
Hmm aangezien ik bang ben voor de bal en goed zal zijn om hem zo kei hard mogelijk weg te schieten, denk ik dat spits het beste voor mij is!quote:
Moet je wel in de goal schieten !quote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm aangezien ik bang ben voor de bal en goed zal zijn om hem zo kei hard mogelijk weg te schieten, denk ik dat spits het beste voor mij is!
Ik eh moedig jullie wel aanquote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm aangezien ik bang ben voor de bal en goed zal zijn om hem zo kei hard mogelijk weg te schieten, denk ik dat spits het beste voor mij is!
quote:
Die hebben geen jurkjesquote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Pek!
Veren!
Brand Dames
Hertog Jan Dames
Alfa Dames
quote:
Hou nou 's f op over Venlose dingen voordat ik vanavond nog de trein terug pak!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan halen ze hier maar wat leuks:
http://www.geervdveer.nl/geer/geer.php?show=26&language=nl
Limburgse jurken moeten we hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan halen ze hier maar wat leuks:
http://www.geervdveer.nl/geer/geer.php?show=26&language=nl
Inderdaad dit bevalt me wel! Maar hoe noemen we het elftal aangezien je bij voetbal op jacht gaat naar een goal, dacht ik de Limburgse Jagers. Zo heet volgens mij ook een limburgs leger peloton!quote:
Dat klinkt best sufquote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Inderdaad dit bevalt me wel! Maar hoe noemen we het elftal aangezien je bij voetbal op jacht gaat naar een goal, dacht ik de Limburgse Jagers. Zo heet volgens mij ook een limburgs leger peloton!
Nu word het me toch wel warm!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hou nou 's f op over Venlose dingen voordat ik vanavond nog de trein terug pak!
Ik trek wel zoiets an:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan, Wij zijn limbo's en voetballen als de beste.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Nu word het me toch wel warm!Geil heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ben ik ook slecht in, maar de jagers.. nehquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat dan, Wij zijn limbo's en voetballen als de beste.
De Argo's, TLK en co, GRRKKARBAS ?
Ik weet geen namen!
quote:
Ach gossiequote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*functioneert niet meer*
Ik kan niet tegen vrouwen die zulke praat uitslaan daar word ik verlegen en bang van!
Sorry ik ben een verlegen kerel die het lef niet heeft, om schone dames aan te spreken. Noch durf ik vaak te kijken! Ik wil er graag vanaf maar niemand neemt mij serieus neen. Er word slechts de spot met mij gedreven. Jup misschien ben ik wel Don Quichot.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ach gossie![]()
Verder over het voetbalteam dan maar..
Dat heb ik hier pas 100x gelezen over jezelf.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik ben een verlegen kerel die het lef niet heeft, om schone dames aan te spreken. Noch durf ik vaak te kijken! Ik wil er graag vanaf maar niemand neemt mij serieus neen. Er word slechts de spot met mij gedreven. Jup misschien ben ik wel Don Quichot.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik hier pas 100x gelezen over jezelf.
Maar verder over het voetbalteam dan
100x al ? Ben ik zo befaamd dan, ik weet dat ik een sterke krijger ben. Ook weet ik dat ik, dat ze later het er nog over hebben hoe Argo 5 reuzen met een zwaard slag uiteen klief. Maar toch zullen ze nooit de ware kant van het verhaal horen, dat alles wat deze held zocht een beetje liefde was!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik hier pas 100x gelezen over jezelf.
Maar verder over het voetbalteam dan
Permission granted!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed, ik neem de rol van in-de-weg-loper-bij-de-tegenstander wel op me.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef Argo het volgende:
[..]
100x al ? Ben ik zo befaamd dan, ik weet dat ik een sterke krijger ben. Ook weet ik dat ik, dat ze later het er nog over hebben hoe Argo 5 reuzen met een zwaard slag uiteen klief. Maar toch zullen ze nooit de ware kant van het verhaal horen, dat alles wat deze held zocht een beetje liefde was!
Vanuit je reactie kan ik meteen op maken dat je interesse hebt, in hoe ik die reuzen versloeg. Ik zal je dan ook zeggen dat het niet makkelijk was. Mijn ziel raakte zwaar beschadigt en het proces. Het begon allemaal op een doordeweekse Woensdag. Ik liep door het Limburgs heuvel landschap op zoek naar een schat, toen ik eenmaal bijna de schat dacht te hebben gevonden, hoorde ik geschreeuw in de verte. Natuurlijk rende ik erop af, en wat ik toen zag was schokkend. Vijf kerels van 7 meter ze keken naar beneden en riepen, ben jij de heldhaftigste krijger die op dit continent aanwezig is. Ik grinnikte en zei met een lach, neen ik ben de heldhaftigste van deze aarde. En daarop vielen ze me aan zonder waarschuwing. Ik werd geraakt maar mijn schild had me gered van de dood. Toen pakte ik mijn zwaard uit mijn schede en haalde uit en kliefde de reus recht door de helft. Waarna de andere al gauw volgde!quote:
Ik kan hier gewoon totaal geen nuttige (ook geen nutteloze trouwens) reactie op terug bedenkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Vanuit je reactie kan ik meteen op maken dat je interesse hebt, in hoe ik die reuzen versloeg. Ik zal je dan ook zeggen dat het niet makkelijk was. Mijn ziel raakte zwaar beschadigt en het proces. Het begon allemaal op een doordeweekse Woensdag. Ik liep door het Limburgs heuvel landschap op zoek naar een schat, toen ik eenmaal bijna de schat dacht te hebben gevonden, hoorde ik geschreeuw in de verte. Natuurlijk rende ik erop af, en wat ik toen zag was schokkend. Vijf kerels van 7 meter ze keken naar beneden en riepen, ben jij de heldhaftigste krijger die op dit continent aanwezig is. Ik grinnikte en zei met een lach, neen ik ben de heldhaftigste van deze aarde. En daarop vielen ze me aan zonder waarschuwing. Ik werd geraakt maar mijn schild had me gered van de dood. Toen pakte ik mijn zwaard uit mijn schede en haalde uit en kliefde de reus recht door de helft. Waarna de andere al gauw volgde!
Niet doen, gewoon negeren, houd het vanzelf wel eens opquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon totaal geen nuttige (ook geen nutteloze trouwens) reactie op terug bedenken
Oh toch nog.....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon negeren, houd het vanzelf wel eens op
ik welquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon totaal geen nuttige (ook geen nutteloze trouwens) reactie op terug bedenken
Niet gedaan natuurlijk. Is me veels te veel moeite.quote:
Vertel toch maar!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik welmaar die is heeeel foutttt
en kinderachtig
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik welmaar die is heeeel foutttt
en kinderachtig
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen pakte haalde ik mijn zwaard uit mijn haar schede
Klopt vele zijn onder de indruk van mijn overwinningen. Een vriend zei ooit, ''Argo hoe kan het dat jij nog leeft.'' Ik denk zelf dat het allemaal heeft te maken met mijn geheime drankje, alleen ik ken het recept ik heb het uit oude boeken gehaald. Het geneest bijna iedere wond.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen mijn overwinningen houden pas op, als ik dood in de goot lig. Nadat een andere krijger van mijn kaliber mij heeft verslagen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon negeren, houd het vanzelf wel eens op
Ik snap natuurlijk dat deze heldhaftige verhaaltjes je hart doen laten weg smelten. En dat het je overvalt maar maak je geen zorgen, ook Argo is aardig.quote:
Beter vul je niet meer voor me in wat ik denk..quote:Op maandag 21 juni 2010 22:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Klopt vele zijn onder de indruk van mijn overwinningen. Een vriend zei ooit, ''Argo hoe kan het dat jij nog leeft.'' Ik denk zelf dat het allemaal heeft te maken met mijn geheime drankje, alleen ik ken het recept ik heb het uit oude boeken gehaald. Het geneest bijna iedere wond.
[..]
Neen mijn overwinningen houden pas op, als ik dood in de goot lig. Nadat een andere krijger van mijn kaliber mij heeft verslagen.
[..]
Ik snap natuurlijk dat deze heldhaftige verhaaltjes je hart doen laten weg smelten. En dat het je overvalt maar maak je geen zorgen, ook Argo is aardig.
Ja natuurlijk word er met grote helden gespot, maar als je dan aangevallen word tegen het kwaad. En ik die als beroep ten strijde trekt tegen het kwaad u moet redden. Dan zult u blij zijn mij te zien.quote:
hey! wij zouden je een held vinden als je eindelijk eens je zwaard in iemands schede mocht stoppenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:30 schreef Argo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk word er met grote helden gespot, maar als je dan aangevallen word tegen het kwaad. En ik die als beroep ten strijde trekt tegen het kwaad u moet redden. Dan zult u blij zijn mij te zien.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hey! wij zouden je een held vinden als je eindelijk eens je zwaard in iemands schede mocht stoppen
true van al dat geneuzel krijg ik nou niet echt een natte doos nee... ik gok de rest van het vrouwvolk ook niet...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
duurt nog wel eff vermoed ik, hij gaat niet mee met de tijd
Not at allquote:Op maandag 21 juni 2010 22:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true van al dat geneuzel krijg ik nou niet echt een natte doos nee... ik gok de rest van het vrouwvolk ook niet...
Het spijt mij, ook gedachten lezen is een gave die mij toevertrouwd is door de geheime orde, alleen soms kan ik er nog niet goed mee omgaan. Het is mijn schuld.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Beter vul je niet meer voor me in wat ik denk..
Ik heb slechts mijn eigen schede waar mijn zwaard in past. Ik vind er niks heldhaftigs aan, om mijn zwaard dat van generatie op generatie is doorgeven (samen hangend met de zwaard technieken) te gebruiken om in de schede van iemand anders te steken. Neen ik word al wereldwijd erkend als held.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hey! wij zouden je een held vinden als je eindelijk eens je zwaard in iemands schede mocht stoppen
dudequote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Argo het volgende:
Ik heb slechts mijn eigen schede waar mijn zwaard in past.
Als je nou even ophoudt met sprookjes word de kans al groter dat je ooit ergens je zwaard in kan douwequote:Op maandag 21 juni 2010 22:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Het spijt mij, ook gedachten lezen is een gave die mij toevertrouwd is door de geheime orde, alleen soms kan ik er nog niet goed mee omgaan. Het is mijn schuld.
[..]
Ik heb slechts mijn eigen schede waar mijn zwaard in past. Ik vind er niks heldhaftigs aan, om mijn zwaard dat van generatie op generatie is doorgeven (samen hangend met de zwaard technieken) te gebruiken om in de schede van iemand anders te steken. Neen ik word al wereldwijd erkend als held.
Blijkbaar heeft u nog nooit een zwaard vastgehad!quote:
Ik kan je haast verzekeren dat dit geen sprookjes zijn. Maar ongelovige mensen zijn overal, maar je hoeft niet jaloers te zijn, alles wat ik heb is een stuk droog brood. Geloof me het leven van een held valt zwaar, ook heb ik geen tijd voor vrouwen, en ja ik heb veel schone maagden moeten afwijzen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je nou even ophoudt met sprookjes word de kans al groter dat je ooit ergens je zwaard in kan douwe
blijkbaar heeft u geen kennis van de vrouwelijke anatomie (maar dat dachten we al)quote:Op maandag 21 juni 2010 22:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft u nog nooit een zwaard vastgehad!
Zie hier: http://www.kimvdlinde.com(...)schede_en_zwaard.jpg
Laat em in de waan dat hij een schede heeft, misschien noemt hij zijn anus zoquote:Op maandag 21 juni 2010 22:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
blijkbaar heeft u geen kennis van de vrouwelijke anatomie (maar dat dachten we al)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vagina
een vagine... daar!
oh inclusief eng plaatje zie ik nu!
Dit vreemde onbekende object dat u mij zojuist heeft laten zien, maakt mij bang en angstig. Ik ben een heldhaftige krijger, maar om tegen zulk monster te vechten is niet iets dat ik kan. Nee hier heb ik training voor nodig. Zelfs ik die almachtig ben heeft nog nooit zulk monster gezien. Ik denk dat ik hiervoor in de boeken moet duiken, om te kijken of een bijl of zwaard effectiever is.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
blijkbaar heeft u geen kennis van de vrouwelijke anatomie (maar dat dachten we al)
een vagine... daar!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schede_%28zwaard%29quote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Laat em in de waan dat hij een schede heeft, misschien noemt hij zijn anus zo
Das een dolk...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schede_%28zwaard%29
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
een vagine... daar!
oh inclusief eng plaatje zie ik nu!mensen
we zijn bij Argo's eerste aanblik van een vagijn!
oke sorry nu houd ik op![]()
Ik probeer slechts zekerder over te komen, de tips die jullie me gaven. Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet!!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Tassiepassie het volgende:
Lieve Argo....de lol is er nu wel van af schat. Ga es fappen ofzo
lekker voetbalavondje gehad
Big fail!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik probeer slechts zekerder over te komen, de tips die jullie me gaven. Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet!!
mag k hierbij benadrukken dat het voorbeeld van de vagijn van desbetreffende wikipedia pagina kwam en dat het niet mijn eigen vagijn was!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Argo aanschouwt vagijn
Trouwe user in het Limburgtopic Argo heeft heden voor het eerst een vagijn mogen aanschouwen. Dit heugdelijke feit deeelde hij met zijn mede-Limburgers op FOK!.
Naar aanleiding van zijn brakke kennis der vrouwelijke anatomie heeft user sproetjes besloten hem bijles te geven. Dit resulteerde in het bezoeken van een wikipediapagina, waar relevant beeldmateriaal te aanschouwen was. Argo was geheel ondersteboven.
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/3917122
tofquote:
1 gek kan meer vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik probeer slechts zekerder over te komen, de tips die jullie me gaven. Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet!!
Ik snap de wielen van het leven niet, misschien is Argo qua persoon een vreemd persoon. Wat Argo ook voorn idee heeft, hij kan geen grip op de zaak krijgen. Vandaar ga ik misschien een week op reis om antwoorden te zoeken. Want zolang als de zon schijnt, kun je antwoorden of clues vinden.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 gek kan meer vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden....
het is gewoon vermoeiend aan het worden maar dat is mijn mening....denk erover na om gewoon eens gezellig mee te kletsen ipv overal over te filosoferen of tips uit te halenMorgen ben ik weer in Buchten dus een andere optie is een flink pak rammel voor je om je wakker te schudden...
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Argo aanschouwt vagijn
Trouwe user in het Limburgtopic Argo heeft heden voor het eerst een vagijn mogen aanschouwen. Dit heugdelijke feit deeelde hij met zijn mede-Limburgers op FOK!.
Naar aanleiding van zijn brakke kennis der vrouwelijke anatomie heeft user sproetjes besloten hem bijles te geven. Dit resulteerde in het bezoeken van een wikipediapagina, waar relevant beeldmateriaal te aanschouwen was. Argo was geheel ondersteboven.
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/3917122
quote:Error #4
Op deze URL kon geen pagina worden gevonden. Ga terug en probeer een andere link.
op mijn aardbeien zat schimmelquote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb me beschuitjes met aardbeien gemaakt
Eerder eten, als ik deze nu niet op zou eten zou er morgen schimmel op staanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
op mijn aardbeien zat schimmel
had net wel een sinasappel
en toastjes met kruidenkaars
true maarrrr ik had er al zoveel gehad dat ik ze een beetje moe wasquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Eerder eten, als ik deze nu niet op zou eten zou er morgen schimmel op staan
Die blijven inderdaad, net als frambozenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true maarrrr ik had er al zoveel gehad dat ik ze een beetje moe was![]()
ik heb altijd een bepaalde periode dat ik 1 of 2 soorten fruit graag eet, en na 3 weken wissel ik weer
behalve bananen, bananen blijven
true, wij hadden vorig jaar in ons oude huis een grote bramen struikquote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die blijven inderdaad, net als frambozen![]()
Alleen krijg je het laatste niet het hele jaar![]()
Ofja betaalbare frambozen
Ik wilde er wat over zeggen, maar deed het toch maar nietquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true, wij hadden vorig jaar in ons oude huis een grote bramen struik
bramenkilooooooo's bramen elk jaar... kregen t nooit op, buren en collega's waren blij met ons
nu mis ik die bramen
stiekem had ik een vieze opmerking verwacht over die bananen, maargoed ik ben de enige die zo ranzig denkt blijkbaar
ik ben niet de enigequote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wilde er wat over zeggen, maar deed het toch maar niet![]()
Gewoon charmant naar binnen schuivenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true, wij hadden vorig jaar in ons oude huis een grote bramen struik
bramenkilooooooo's bramen elk jaar... kregen t nooit op, buren en collega's waren blij met ons
nu mis ik die bramen
stiekem had ik een vieze opmerking verwacht over die bananen, maargoed ik ben de enige die zo ranzig denkt blijkbaar
oh yayquote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gewoon charmant naar binnen schuiven![]()
Wij hebben bramen en frambozen in de tuinals ze rijp zijn mag je misschien wel wat doosjes
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd niet ik hield me ook in, had een opmerking willen maken over voorliefde voor harde kromme dingen
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd niet ik hield me ook in, had een opmerking willen maken over voorliefde voor harde kromme dingen
Lolquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom de dames bij mij op het werk zo graag aan de komkommerlijn werken...
Ik zou er liever niet aan werken, haal ze wel gewoon in huisquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom de dames bij mij op het werk zo graag aan de komkommerlijn werken...
lol inddquote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geen slecht plan, moet er morgen weer vroeg uit, gister wat toch weer laat.
Dan hoef ik nog maar 3 uurtjesquote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol indd
maar ik hoef niet vroeg op... moet pas om 14.00 beginnen met werken
Ik nog maar 2quote:
wrijf het er maar in!quote:
quote:
quote:
nope ik ook, al lig ik ook wel eens in bed op mijn smartphone te interneppenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Welterusten voor wie gaat slapen!
Ben ik dan de enige die nog gewoon aan een bureau zit?
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Welterusten voor wie gaat slapen!
Ben ik dan de enige die nog gewoon aan een bureau zit?
Oh, ik dacht al, wat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oh hij ligt in bed maar ik bedoel mijn andere liefje
Das wel een chill nummer ja.quote:
quote:
quote:
quote:
Geen, probleem graag gedaan! Eindelijk iemand die mij erkent. Ik zal je ooit nog meer verhaaltjes vertellen over hoe ik de Shooting star de rode vuur draak in het oosten versla!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:57 schreef solaire het volgende:
Solaire heeft het topic eens terug gelezen en wil bij deze krijger Argo bedanken voor de overheerlijke bedtijdverhaaltjes
solaire zal zekers lekker dromen vannacht!
quote:
Werk zequote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:54 schreef sproetjes het volgende:
ik ga mn spullen verzamelen en dan richting werk
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb vandaag alweer heel wat verbeteringen aan mijn scriptie gedaan. Ik kom nog niet zo gek veel vooruit omdat mijn docentbegeleider weinig feeling heeft met het onderwerp. Daardoor moet ik zoveel dingen nader toelichten dat de belangrijke lijn in het verhaal af en toe ondergesneeuwd raakt.
Je mag toch aannemen dat iedereen wel bekend is met digitale televisie.
Ik doe het vanuit een marketing perspectief, dus op de technologische achtergronden hoef ik helemaal niet in te gaan. Mijn begeleider had al moeite om te begrijpen wat een settopbox was en dat is ongeveer het lastigste wat ik behandel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. Als jij een uitgebreid blaatverhaal ophangt over de verschillen tussen en de te behalen bitrates bij QPSK, 16-QAM en 64-QAM zullen genoeg mensen afhaken.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:47 schreef Tassiepassie het volgende:
zoooooo nu heb ik ff 3 kwartier voor mezelf
quote:
wb schatquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:02 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga ook klussen.
Maar, eerst even mezelf ontladen met deze keiharde neger porno. Mmmph. Is het heet of ligt het aan mij
Ga je ontbijten bij de macquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een ochtend.Bijna geen ontbijt in huis, geen lunch, en nu valt mijn pot koffie ook nog kapot.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat een ochtend.Bijna geen ontbijt in huis, geen lunch, en nu valt mijn pot koffie ook nog kapot.
starbucksquote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:59 schreef Mini_rulez het volgende:
Ohhhh starbucks, zal ik de bus richting schiphol nemenquote:
quote:
quote:
Goegel is uw vrindquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:52 schreef ebke het volgende:
[..]
Das wel een chill nummer ja.
Meer in de aanbieding??
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohhhh starbucks, zal ik de bus richting schiphol nemenzit er nu 10 min ofzo vanaf
Helemaal niet raar! Ik ben vanuit mn huis binnenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik alleen voor de starbucks vanaf eindhoven even op-en-neer ben getreind naar utrecht?
Nu je het zegt, als er ooit een goed moment voor was dan is het nu...quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik alleen voor de starbucks vanaf eindhoven even op-en-neer ben getreind naar utrecht?
Het is nooit raar om naar Utrecht te willen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
niet komend weekend maar weekend daarna weer daarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is nooit raar om naar Utrecht te willen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is nooit raar om naar Utrecht te willen.
Niet meer? Wat had je er dan eerst te zoeken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb er (buiten de starbucks en crewmeets) niks meer te zoeken.
starbucks en ff eropuit zijn redenen genoegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb er (buiten de starbucks en crewmeets) niks meer te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga ff nog in de zon zitten tot mijn beer thuiskomt van zijn werk en dan samen eten![]()
Tot morgen wellicht![]()
![]()
Zal jullie missen
Waarom voel ik me aangesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Sommige mensen vinden koffie gewoon lekker. Plus, koffie is verslavend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef Gezicht het volgende:
Soberso mensen die koffie of energy drink oid nodig hebben om de dag door te komen zijn 1000 huillachjes waard.
Het is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef Gezicht het volgende:
Soberso mensen die koffie of energy drink oid nodig hebben om de dag door te komen zijn 1000 huillachjes waard.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden koffie gewoon lekker. Plus, koffie is verslavend.
Inderdaad. Ik zou mijn werkdagen best overleven zonder koffie, maar waarom zou ik dat willen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden koffie gewoon lekker. Plus, koffie is verslavend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |