Inderdaad dit bevalt me wel! Maar hoe noemen we het elftal aangezien je bij voetbal op jacht gaat naar een goal, dacht ik de Limburgse Jagers. Zo heet volgens mij ook een limburgs leger peloton!quote:
Dat klinkt best sufquote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Inderdaad dit bevalt me wel! Maar hoe noemen we het elftal aangezien je bij voetbal op jacht gaat naar een goal, dacht ik de Limburgse Jagers. Zo heet volgens mij ook een limburgs leger peloton!
Nu word het me toch wel warm!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hou nou 's f op over Venlose dingen voordat ik vanavond nog de trein terug pak!
Ik trek wel zoiets an:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat dan, Wij zijn limbo's en voetballen als de beste.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Nu word het me toch wel warm!Geil heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ben ik ook slecht in, maar de jagers.. nehquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Wat dan, Wij zijn limbo's en voetballen als de beste.
De Argo's, TLK en co, GRRKKARBAS ?
Ik weet geen namen!
quote:
Ach gossiequote:Op maandag 21 juni 2010 22:04 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*functioneert niet meer*
Ik kan niet tegen vrouwen die zulke praat uitslaan daar word ik verlegen en bang van!
Sorry ik ben een verlegen kerel die het lef niet heeft, om schone dames aan te spreken. Noch durf ik vaak te kijken! Ik wil er graag vanaf maar niemand neemt mij serieus neen. Er word slechts de spot met mij gedreven. Jup misschien ben ik wel Don Quichot.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ach gossie![]()
Verder over het voetbalteam dan maar..
Dat heb ik hier pas 100x gelezen over jezelf.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry ik ben een verlegen kerel die het lef niet heeft, om schone dames aan te spreken. Noch durf ik vaak te kijken! Ik wil er graag vanaf maar niemand neemt mij serieus neen. Er word slechts de spot met mij gedreven. Jup misschien ben ik wel Don Quichot.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik hier pas 100x gelezen over jezelf.
Maar verder over het voetbalteam dan
100x al ? Ben ik zo befaamd dan, ik weet dat ik een sterke krijger ben. Ook weet ik dat ik, dat ze later het er nog over hebben hoe Argo 5 reuzen met een zwaard slag uiteen klief. Maar toch zullen ze nooit de ware kant van het verhaal horen, dat alles wat deze held zocht een beetje liefde was!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:07 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heb ik hier pas 100x gelezen over jezelf.
Maar verder over het voetbalteam dan
Permission granted!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed, ik neem de rol van in-de-weg-loper-bij-de-tegenstander wel op me.
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:11 schreef Argo het volgende:
[..]
100x al ? Ben ik zo befaamd dan, ik weet dat ik een sterke krijger ben. Ook weet ik dat ik, dat ze later het er nog over hebben hoe Argo 5 reuzen met een zwaard slag uiteen klief. Maar toch zullen ze nooit de ware kant van het verhaal horen, dat alles wat deze held zocht een beetje liefde was!
Vanuit je reactie kan ik meteen op maken dat je interesse hebt, in hoe ik die reuzen versloeg. Ik zal je dan ook zeggen dat het niet makkelijk was. Mijn ziel raakte zwaar beschadigt en het proces. Het begon allemaal op een doordeweekse Woensdag. Ik liep door het Limburgs heuvel landschap op zoek naar een schat, toen ik eenmaal bijna de schat dacht te hebben gevonden, hoorde ik geschreeuw in de verte. Natuurlijk rende ik erop af, en wat ik toen zag was schokkend. Vijf kerels van 7 meter ze keken naar beneden en riepen, ben jij de heldhaftigste krijger die op dit continent aanwezig is. Ik grinnikte en zei met een lach, neen ik ben de heldhaftigste van deze aarde. En daarop vielen ze me aan zonder waarschuwing. Ik werd geraakt maar mijn schild had me gered van de dood. Toen pakte ik mijn zwaard uit mijn schede en haalde uit en kliefde de reus recht door de helft. Waarna de andere al gauw volgde!quote:
Ik kan hier gewoon totaal geen nuttige (ook geen nutteloze trouwens) reactie op terug bedenkenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Vanuit je reactie kan ik meteen op maken dat je interesse hebt, in hoe ik die reuzen versloeg. Ik zal je dan ook zeggen dat het niet makkelijk was. Mijn ziel raakte zwaar beschadigt en het proces. Het begon allemaal op een doordeweekse Woensdag. Ik liep door het Limburgs heuvel landschap op zoek naar een schat, toen ik eenmaal bijna de schat dacht te hebben gevonden, hoorde ik geschreeuw in de verte. Natuurlijk rende ik erop af, en wat ik toen zag was schokkend. Vijf kerels van 7 meter ze keken naar beneden en riepen, ben jij de heldhaftigste krijger die op dit continent aanwezig is. Ik grinnikte en zei met een lach, neen ik ben de heldhaftigste van deze aarde. En daarop vielen ze me aan zonder waarschuwing. Ik werd geraakt maar mijn schild had me gered van de dood. Toen pakte ik mijn zwaard uit mijn schede en haalde uit en kliefde de reus recht door de helft. Waarna de andere al gauw volgde!
Niet doen, gewoon negeren, houd het vanzelf wel eens opquote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan hier gewoon totaal geen nuttige (ook geen nutteloze trouwens) reactie op terug bedenken
Oh toch nog.....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:23 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet doen, gewoon negeren, houd het vanzelf wel eens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |