Nu je het zegt, als er ooit een goed moment voor was dan is het nu...quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik alleen voor de starbucks vanaf eindhoven even op-en-neer ben getreind naar utrecht?
Het is nooit raar om naar Utrecht te willen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik alleen voor de starbucks vanaf eindhoven even op-en-neer ben getreind naar utrecht?
niet komend weekend maar weekend daarna weer daarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is nooit raar om naar Utrecht te willen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is nooit raar om naar Utrecht te willen.
Niet meer? Wat had je er dan eerst te zoeken?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb er (buiten de starbucks en crewmeets) niks meer te zoeken.
starbucks en ff eropuit zijn redenen genoegquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb er (buiten de starbucks en crewmeets) niks meer te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik ga ff nog in de zon zitten tot mijn beer thuiskomt van zijn werk en dan samen eten![]()
Tot morgen wellicht![]()
![]()
Zal jullie missen
Waarom voel ik me aangesproken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Sommige mensen vinden koffie gewoon lekker. Plus, koffie is verslavend.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef Gezicht het volgende:
Soberso mensen die koffie of energy drink oid nodig hebben om de dag door te komen zijn 1000 huillachjes waard.
Het is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:39 schreef Gezicht het volgende:
Soberso mensen die koffie of energy drink oid nodig hebben om de dag door te komen zijn 1000 huillachjes waard.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden koffie gewoon lekker. Plus, koffie is verslavend.
Inderdaad. Ik zou mijn werkdagen best overleven zonder koffie, maar waarom zou ik dat willen...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden koffie gewoon lekker. Plus, koffie is verslavend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |