true, wij hadden vorig jaar in ons oude huis een grote bramen struikquote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die blijven inderdaad, net als frambozen![]()
Alleen krijg je het laatste niet het hele jaar![]()
Ofja betaalbare frambozen
Ik wilde er wat over zeggen, maar deed het toch maar nietquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true, wij hadden vorig jaar in ons oude huis een grote bramen struik
bramenkilooooooo's bramen elk jaar... kregen t nooit op, buren en collega's waren blij met ons
nu mis ik die bramen
stiekem had ik een vieze opmerking verwacht over die bananen, maargoed ik ben de enige die zo ranzig denkt blijkbaar
ik ben niet de enigequote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wilde er wat over zeggen, maar deed het toch maar niet![]()
Gewoon charmant naar binnen schuivenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true, wij hadden vorig jaar in ons oude huis een grote bramen struik
bramenkilooooooo's bramen elk jaar... kregen t nooit op, buren en collega's waren blij met ons
nu mis ik die bramen
stiekem had ik een vieze opmerking verwacht over die bananen, maargoed ik ben de enige die zo ranzig denkt blijkbaar
oh yayquote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gewoon charmant naar binnen schuiven![]()
Wij hebben bramen en frambozen in de tuinals ze rijp zijn mag je misschien wel wat doosjes
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd niet ik hield me ook in, had een opmerking willen maken over voorliefde voor harde kromme dingen
quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd niet ik hield me ook in, had een opmerking willen maken over voorliefde voor harde kromme dingen
Lolquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom de dames bij mij op het werk zo graag aan de komkommerlijn werken...
Ik zou er liever niet aan werken, haal ze wel gewoon in huisquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom de dames bij mij op het werk zo graag aan de komkommerlijn werken...
lol inddquote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geen slecht plan, moet er morgen weer vroeg uit, gister wat toch weer laat.
Dan hoef ik nog maar 3 uurtjesquote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol indd
maar ik hoef niet vroeg op... moet pas om 14.00 beginnen met werken
Ik nog maar 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |