Laat em in de waan dat hij een schede heeft, misschien noemt hij zijn anus zoquote:Op maandag 21 juni 2010 22:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
blijkbaar heeft u geen kennis van de vrouwelijke anatomie (maar dat dachten we al)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vagina
een vagine... daar!
oh inclusief eng plaatje zie ik nu!

Dit vreemde onbekende object dat u mij zojuist heeft laten zien, maakt mij bang en angstig. Ik ben een heldhaftige krijger, maar om tegen zulk monster te vechten is niet iets dat ik kan. Nee hier heb ik training voor nodig. Zelfs ik die almachtig ben heeft nog nooit zulk monster gezien. Ik denk dat ik hiervoor in de boeken moet duiken, om te kijken of een bijl of zwaard effectiever is.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
blijkbaar heeft u geen kennis van de vrouwelijke anatomie (maar dat dachten we al)
een vagine... daar!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Schede_%28zwaard%29quote:Op maandag 21 juni 2010 22:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Laat em in de waan dat hij een schede heeft, misschien noemt hij zijn anus zo

Das een dolk...quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef Argo het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schede_%28zwaard%29

quote:Op maandag 21 juni 2010 22:40 schreef sproetjes het volgende:
[..]
een vagine... daar!
oh inclusief eng plaatje zie ik nu!mensen
we zijn bij Argo's eerste aanblik van een vagijn!
oke sorry nu houd ik op![]()

Ik probeer slechts zekerder over te komen, de tips die jullie me gaven. Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet!!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef Tassiepassie het volgende:
Lieve Argo....de lol is er nu wel van af schat. Ga es fappen ofzo
lekker voetbalavondje gehad

Big fail!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik probeer slechts zekerder over te komen, de tips die jullie me gaven. Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet!!

mag k hierbij benadrukken dat het voorbeeld van de vagijn van desbetreffende wikipedia pagina kwam en dat het niet mijn eigen vagijn was!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Argo aanschouwt vagijn
Trouwe user in het Limburgtopic Argo heeft heden voor het eerst een vagijn mogen aanschouwen. Dit heugdelijke feit deeelde hij met zijn mede-Limburgers op FOK!.
Naar aanleiding van zijn brakke kennis der vrouwelijke anatomie heeft user sproetjes besloten hem bijles te geven. Dit resulteerde in het bezoeken van een wikipediapagina, waar relevant beeldmateriaal te aanschouwen was. Argo was geheel ondersteboven.
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/3917122
tofquote:

1 gek kan meer vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden....quote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik probeer slechts zekerder over te komen, de tips die jullie me gaven. Ik heb het geprobeerd maar het lukt niet!!

Ik snap de wielen van het leven niet, misschien is Argo qua persoon een vreemd persoon. Wat Argo ook voorn idee heeft, hij kan geen grip op de zaak krijgen. Vandaar ga ik misschien een week op reis om antwoorden te zoeken. Want zolang als de zon schijnt, kun je antwoorden of clues vinden.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
1 gek kan meer vragen dan 1000 wijzen kunnen beantwoorden....
het is gewoon vermoeiend aan het worden maar dat is mijn mening....denk erover na om gewoon eens gezellig mee te kletsen ipv overal over te filosoferen of tips uit te halenMorgen ben ik weer in Buchten dus een andere optie is een flink pak rammel voor je om je wakker te schudden...

quote:Op maandag 21 juni 2010 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Argo aanschouwt vagijn
Trouwe user in het Limburgtopic Argo heeft heden voor het eerst een vagijn mogen aanschouwen. Dit heugdelijke feit deeelde hij met zijn mede-Limburgers op FOK!.
Naar aanleiding van zijn brakke kennis der vrouwelijke anatomie heeft user sproetjes besloten hem bijles te geven. Dit resulteerde in het bezoeken van een wikipediapagina, waar relevant beeldmateriaal te aanschouwen was. Argo was geheel ondersteboven.
Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/3917122
quote:Error #4
Op deze URL kon geen pagina worden gevonden. Ga terug en probeer een andere link.

op mijn aardbeien zat schimmelquote:Op maandag 21 juni 2010 23:02 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb me beschuitjes met aardbeien gemaakt

Eerder eten, als ik deze nu niet op zou eten zou er morgen schimmel op staanquote:Op maandag 21 juni 2010 23:05 schreef sproetjes het volgende:
[..]
op mijn aardbeien zat schimmel
had net wel een sinasappel
en toastjes met kruidenkaars

true maarrrr ik had er al zoveel gehad dat ik ze een beetje moe wasquote:Op maandag 21 juni 2010 23:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Eerder eten, als ik deze nu niet op zou eten zou er morgen schimmel op staan

Die blijven inderdaad, net als frambozenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true maarrrr ik had er al zoveel gehad dat ik ze een beetje moe was![]()
ik heb altijd een bepaalde periode dat ik 1 of 2 soorten fruit graag eet, en na 3 weken wissel ik weer
behalve bananen, bananen blijven

true, wij hadden vorig jaar in ons oude huis een grote bramen struikquote:Op maandag 21 juni 2010 23:11 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die blijven inderdaad, net als frambozen![]()
Alleen krijg je het laatste niet het hele jaar![]()
Ofja betaalbare frambozen

Ik wilde er wat over zeggen, maar deed het toch maar nietquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true, wij hadden vorig jaar in ons oude huis een grote bramen struik
bramenkilooooooo's bramen elk jaar... kregen t nooit op, buren en collega's waren blij met ons
nu mis ik die bramen
stiekem had ik een vieze opmerking verwacht over die bananen, maargoed ik ben de enige die zo ranzig denkt blijkbaar

ik ben niet de enigequote:Op maandag 21 juni 2010 23:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wilde er wat over zeggen, maar deed het toch maar niet![]()

Gewoon charmant naar binnen schuivenquote:Op maandag 21 juni 2010 23:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]
true, wij hadden vorig jaar in ons oude huis een grote bramen struik
bramenkilooooooo's bramen elk jaar... kregen t nooit op, buren en collega's waren blij met ons
nu mis ik die bramen
stiekem had ik een vieze opmerking verwacht over die bananen, maargoed ik ben de enige die zo ranzig denkt blijkbaar

oh yayquote:Op maandag 21 juni 2010 23:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Gewoon charmant naar binnen schuiven![]()
Wij hebben bramen en frambozen in de tuinals ze rijp zijn mag je misschien wel wat doosjes

quote:

quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd niet ik hield me ook in, had een opmerking willen maken over voorliefde voor harde kromme dingen

quote:Op maandag 21 juni 2010 23:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
idd niet ik hield me ook in, had een opmerking willen maken over voorliefde voor harde kromme dingen

Lolquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom de dames bij mij op het werk zo graag aan de komkommerlijn werken...

Ik zou er liever niet aan werken, haal ze wel gewoon in huisquote:Op maandag 21 juni 2010 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom de dames bij mij op het werk zo graag aan de komkommerlijn werken...

lol inddquote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Geen slecht plan, moet er morgen weer vroeg uit, gister wat toch weer laat.

Dan hoef ik nog maar 3 uurtjesquote:Op maandag 21 juni 2010 23:28 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lol indd
maar ik hoef niet vroeg op... moet pas om 14.00 beginnen met werken

Ik nog maar 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |