quote:Op maandag 21 juni 2010 19:55 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ok ik zeg niks meer![]()
Ik ben echt a-sportief
Ziet er niet verkeerd uit.quote:
Ik doe mn best om nog iets te bewegen, tegenwoordig ga ik met de fiets naar mijn werk, 10 km heen en 10 terugquote:Op maandag 21 juni 2010 20:12 schreef sproetjes het volgende:
[..]t is zo leuk!
ik ben een beetje té sportief af en toe
ow voetbal idd ben wegquote:Op maandag 21 juni 2010 20:36 schreef Tassiepassie het volgende:
Halloooo en tot straks, ik ben voetbal kijken![]()
Hopelijk niet zo´n afslachting als portugal deed vanmiddagal vond ik t stiekem wel grappig
In die omgeving woon ik nu sinds ehh 1 jaar ongeveer.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook.. ik vroeg het me gewoon af omdat in je profiel Amsterdam staat.
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:01 schreef Joysa het volgende:
Aii ik luister limburgse muziek, dat is lang geleden![]()
Je kan altijd terug naar Limburg verhuizenquote:Op maandag 21 juni 2010 20:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
In die omgeving woon ik nu sinds ehh 1 jaar ongeveer.
18 jaar in Limburg gewoond en ja ik heb heimwee
Zoemaarquote:
Ik hou er ook niet zo van eigenlijk, maar sinds ik hier woon wel, ben die harde g spuugzat somsquote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik haat Limburgse muziek
Maar voor de rest
Zachte G is ook niet altijd charmantquote:Op maandag 21 juni 2010 21:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van eigenlijk, maar sinds ik hier woon wel, ben die harde g spuugzat soms
Als ik luister naar Limburgers die hun best doen om Hoolands te klinken maar dan met zachte g klinkt dat zeker niet altijd charmant. Maar dialect met zachte g, hmm heerlijkquote:Op maandag 21 juni 2010 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zachte G is ook niet altijd charmantmaar ik begrijp je wel.
Ik mis het dialect praten echt welquote:Op maandag 21 juni 2010 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja dialect![]()
![]()
Maar waarom ben je eigenlijk uit Limburg weggegaan ?
quote:
quote:En terug verhuizen, ik denk ook wel dat dat gaat gebeuren
Ja dan moet je keuzes makenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik mis het dialect praten echt wel![]()
Amsterdamse vriend krijgen, geen zin meer om thuis te wonen, gaan samenwonen..
quote:
Spanjolen staan voor zie ik nuquote:Op maandag 21 juni 2010 21:22 schreef Tassiepassie het volgende:
leuk potje voetbaltenminste eens wat actie...al is dat niet altijd door het spelen van de bal lol
Oh ech wal! Ik heb serieus gehuild toen ik dit nummer hoorde met carnavalquote:
yup en dat had veel meer kunnen zijn. Wel leuk dat we af en toe wat freefight tussen t voetbal door krijgen...is eens wat anders hahahaquote:Op maandag 21 juni 2010 21:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spanjolen staan voor zie ik nu
ja ik las op het forum dat iemand rood had moeten krijgenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:29 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
yup en dat had veel meer kunnen zijn. Wel leuk dat we af en toe wat freefight tussen t voetbal door krijgen...is eens wat anders hahaha
Ik ben verdedigerquote:Op maandag 21 juni 2010 21:48 schreef Argo het volgende:
We moeten een Limburgs elftal oprichten.
Hmm aangezien ik bang ben voor de bal en goed zal zijn om hem zo kei hard mogelijk weg te schieten, denk ik dat spits het beste voor mij is!quote:
Moet je wel in de goal schieten !quote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm aangezien ik bang ben voor de bal en goed zal zijn om hem zo kei hard mogelijk weg te schieten, denk ik dat spits het beste voor mij is!
Ik eh moedig jullie wel aanquote:Op maandag 21 juni 2010 21:53 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm aangezien ik bang ben voor de bal en goed zal zijn om hem zo kei hard mogelijk weg te schieten, denk ik dat spits het beste voor mij is!
quote:
Die hebben geen jurkjesquote:Op maandag 21 juni 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Pek!
Veren!
Brand Dames
Hertog Jan Dames
Alfa Dames
quote:
Hou nou 's f op over Venlose dingen voordat ik vanavond nog de trein terug pak!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan halen ze hier maar wat leuks:
http://www.geervdveer.nl/geer/geer.php?show=26&language=nl
Limburgse jurken moeten we hebbenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan halen ze hier maar wat leuks:
http://www.geervdveer.nl/geer/geer.php?show=26&language=nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |