Det klink nog bes lekkerquote:Op maandag 21 juni 2010 18:36 schreef MPG het volgende:
Limbier?
Ik heb deze week wat voor je. Je zult wel even moeten wachten, maar als je het ziet dan snap je waarom.quote:
"Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen" ?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb deze week wat voor je. Je zult wel even moeten wachten, maar als je het ziet dan snap je waarom.
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:09 schreef friekin_ het volgende:
[..]
"Een stijve lul is gemaakt om mee te pompen" ?
Vannacht.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]oke ik moet je 2 dingen laten zien.
Vannacht had ik opeens flashback.. volgens mij heb jij aan me tepels zitten te draaien
Idd ik en mijn vriendin kunnen deze vieze praat niet waarderen, als we samen romantisch op fok zitten!quote:
Hmm ik was dus aan het lopen over de straat. En ik liep tegen haar aan ik kon toen niet weg lopen. En dus vroeg ik gaat het ? En ze zij ja maar ze had een beetje last van haar enkel. Ik zei dus oei waar moet je heen zal ik anders even mee lopen ? En ik ben toen mee gelopen. Ondertussen heb ik nog 4 reuzen verslagen met mijn zwaard en was ze helemaal onder de indruk van mij. En nu is ze boodschappen doen terwijl ik de wacht hier hou.quote:
Hopelijk ben jij niet zo'n aso die midden op de weg gaat fietsen en voor niets maar dan ook niets schuift.quote:
Want? Je denkt nog aan mijn gespierde armen?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fijne avond![]()
Even een vraag maar welke sport ?...
oh ik had niet door dat ik em slootquote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik open maar het topic, aangezien sproetjes dat niet doet.
hoe was het fietsen?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh ik had niet door dat ik em sloot
ik moest gaan werken, was al te laat
dus had er niet op gelet
duizendmaal excuses!
BILLEEH BENEH BUIKquote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef sproetjes het volgende:
niet fietsenBBB les
spinning heb ik morgen weer
Ben nieuwsgierigquote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Want? Je denkt nog aan mijn gespierde armen?
Ok ik zeg niks meerquote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef sproetjes het volgende:
als je dat 2 tot 4 keer per week geeft al 4 jaar dan ook niet meer
Vandaar die lenigheidquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had ik al voor yoga, nu is het alleen meer ontwikkeld en ben ik ook krachtiger.
Pas als je demonen verslaat en met vampieren 1 op 1 kan vechten erken ik je kracht en lenigheid!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had ik al voor yoga, nu is het alleen meer ontwikkeld en ben ik ook krachtiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |