Hmm ik was dus aan het lopen over de straat. En ik liep tegen haar aan ik kon toen niet weg lopen. En dus vroeg ik gaat het ? En ze zij ja maar ze had een beetje last van haar enkel. Ik zei dus oei waar moet je heen zal ik anders even mee lopen ? En ik ben toen mee gelopen. Ondertussen heb ik nog 4 reuzen verslagen met mijn zwaard en was ze helemaal onder de indruk van mij. En nu is ze boodschappen doen terwijl ik de wacht hier hou.quote:
Hopelijk ben jij niet zo'n aso die midden op de weg gaat fietsen en voor niets maar dan ook niets schuift.quote:
Want? Je denkt nog aan mijn gespierde armen?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Fijne avond![]()
Even een vraag maar welke sport ?...
oh ik had niet door dat ik em slootquote:Op maandag 21 juni 2010 18:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik open maar het topic, aangezien sproetjes dat niet doet.
hoe was het fietsen?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef sproetjes het volgende:
[..]
oh ik had niet door dat ik em sloot
ik moest gaan werken, was al te laat
dus had er niet op gelet
duizendmaal excuses!
BILLEEH BENEH BUIKquote:Op maandag 21 juni 2010 19:48 schreef sproetjes het volgende:
niet fietsenBBB les
spinning heb ik morgen weer
Ben nieuwsgierigquote:Op maandag 21 juni 2010 19:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Want? Je denkt nog aan mijn gespierde armen?
Ok ik zeg niks meerquote:Op maandag 21 juni 2010 19:53 schreef sproetjes het volgende:
als je dat 2 tot 4 keer per week geeft al 4 jaar dan ook niet meer
Vandaar die lenigheidquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had ik al voor yoga, nu is het alleen meer ontwikkeld en ben ik ook krachtiger.
Pas als je demonen verslaat en met vampieren 1 op 1 kan vechten erken ik je kracht en lenigheid!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Had ik al voor yoga, nu is het alleen meer ontwikkeld en ben ik ook krachtiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |