Hier ook ja, terwijl die interlands me helemaal niet boeienquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:19 schreef Happel het volgende:
Mijn hart sloeg over toen de verslaggever zei: 'Het is een penalty'
3 punten!quote:
Dat hoeft nog niet he... is afhankelijk van KAM-DEN nu.quote:
Inderdaad! Schrok me lamquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef skudkind het volgende:
Wie gaat er nu naar de bruiloft kijken op ned 2?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef BB-King het volgende:
We hadden gewoon 3-0 gewonnen als Afellay gewoon die 2 ballen erin schiet.
16:00 Ghana v. Australiequote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef PS2BuyCenter het volgende:
Japan goed gespeeld hoorverdiende toch wel een gelijkmaker
nderdaad,quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wil hier trouwens even mijn lof uitspreken voor de sportiviteit die we tot nu toe op het veld hebben gezien. Ned-Den en Ned-Jap waren twee uitermate sportieve partijen met weinig overtredingen en geen theater. Zo zien we het graag
1 punt, 3 punten, 2 punten na 2 wedstrijdenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef Nipples het volgende:
Maargoed, genoeg gekankerd.
Hoe is het met Frankrijk, Duitsland en Engeland
Nou, deze wedstrijd was wel oke, tegen Denemarken speelde Nederland smerig en gemeen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:21 schreef JohnDDD het volgende:
Ik wil hier trouwens even mijn lof uitspreken voor de sportiviteit die we tot nu toe op het veld hebben gezien. Ned-Den en Ned-Jap waren twee uitermate sportieve partijen met weinig overtredingen en geen theater. Zo zien we het graag
Zonder geluk win je nooit, of je nou goed speelt of niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef tochweerhenk het volgende:
NED heeft 5 minuten goed gespeeld, en geluk gehad dat ze daarin hebben gescoord.
Want?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef B3nn0 het volgende:
Lol gaan ze hier een beetje vuurpijlen afstekenuber kansloos!
Zelfs toen speelde Japan bij vlagen beter dan Nederland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]![]()
Laf anti-voetbal, behalve toen ze ineens moesten, maar toen werd het wel erg wanhopig
quote:
Hij heeft het hoogtepunt van de wedstrijd gebracht.quote:
Who the fuck is braafheid?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we deze opstelling doen tegen Kameroen
Huntelaar
Elia - Afellay - Robben
Schaars - De Zeeuw
Braafheid - Ooijer - Boulahrouz - Van Der Wiel
Stekelenburg (Tweede helft: Vorm)
Babel in basisquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Laten we deze opstelling doen tegen Kameroen
Huntelaar
Elia - Afellay - Robben
Schaars - De Zeeuw
Braafheid - Ooijer - Boulahrouz - Van Der Wiel
Stekelenburg (Tweede helft: Vorm)
Zelfs toen niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Zelfs toen speelde Japan bij vlagen beter dan Nederland.
Echt? Heb de wedstrijd uiteraard ook gezien en vond het vrij sportief allemaalquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, deze wedstrijd was wel oke, tegen Denemarken speelde Nederland smerig en gemeen.
quote:
Echt he. Tegen een ploeg als Argentinie wordt Nederland gewoon afgestraft.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Bankzitterquote:
Jij bent een ongelooflijke lamlulquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
1 punt, 3 punten, 2 punten na 2 wedstrijden
Wij hebben er 6
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
"Student op het VMBO"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Michiel is een heel eenzaam jongetje, laat 'm maar.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:24 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij bent een ongelooflijke lamlul
Ga emigreren randdebiel![]()
3 punten = 3 punten sukkeltje
Wat is hoofdstand?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdstand van Zuid-Afrika? Dat is Kaapstad. Ja, ik heb veel parate kennis.²
Hoezo geluk. Schot op goal en die zat. Das geen geluk, dat was de bedoeling.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Ik vond Nigel met-twee-poten-vol-op-de-tegenstander de Jong niet bepaald sportief, om maar eens iets te noemen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Echt? Heb de wedstrijd uiteraard ook gezien en vond het vrij sportief allemaal
Die gast zit hier al langer te trollen. Iets met geen leven ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
"Student op het VMBO"
Wie is hier nu de pauper?
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (terwijl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dus gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:
treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hoezo geluk. Schot op goal en die zat. Das geen geluk, dat was de bedoeling.
Het gaat om de puntenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef Michielos het volgende:
treurig voetbal. Kijk ze ook alllemaal blij zijn op basis van een GELUKSGOAL.. tering wat een paupers hier
Er zijn toch drie 'hoofdsteden'.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
De hoofdstand van Zuid-Afrika? Dat is Kaapstad. Ja, ik heb veel parate kennis.²
Hulde.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (teriwjl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dius gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef wdn het volgende:
Eerste europese land met 6 punten na 2 wedstrijden
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.
En het is jammer dat ik je geen admin kan makenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nu gewoon onderbouwd kritiek heb, maar woorden als 'paupers' en 'geluksgoal' (terwijl hij gewoon keihard ingeschoten werd en de kans dat je hem maakt dus gewoon groot is) maken je een troll. En dat doe je niet alleen hier, dat doe je al anderhalve week. Het is jammer dat ik geen admin ben, want ik had je tot het einde van het wk gebanned.
"3 punten in de pocket"quote:
Typisch Nederlands deze kritiek.quote:
Was gewoon een blunder van de keeper...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.
geen enkel probleem mee, als ik nederland mooi voetbal wil zien spelen koop ik wel dvd's van voorgaande wk's.quote:
wie zegt datquote:
Ga toch weg man, zelfs ik had die bal uit het doel gehouden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was gewoon een goed schot die draaide als een malle.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Pek het volgende:
2 overwinningen op 2 zwaar defensieve ploegen, niks mis mee.![]()
![]()
Ach dan groeien we maar in het toernooi hoor, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Met belachelijk slecht voetbal. We worden afgeslacht tegen ploegen als Argentinie en Spanje.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hier ook ja, terwijl die interlands me helemaal niet boeien![]()
Noem me gewoon realistisch.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Boehoe, wat een zeurpiet ben je toch.
Om dit soort opmerkingen moet ik altijd een beetje gniffelen in mn vuistje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ga toch weg man, zelfs ik had die bal uit het doel gehouden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef G.R.S. het volgende:
Oh god, mn moeder heeft een vuvuzela gekocht
Maar met 6 puntenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
dat schot van sneijder sneed die jap bijna in tweeën, wat poep je.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:25 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Geluk dat die keeper hem met een blunder doorliet.
Ja Spanje speelde inderdaad de sterren van de hemel tegen Zwitserland.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen. Argentinië verdedigt niet zo als Denemakren en Japan dat deden, dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat we deze wedstrijd zouden verliezen én die van Denemarken. Hou nou op echt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tegen Kameroen verliezen ze ook. Sterke negers. Ik geef even puinten:
Inderdaad. Wat een stelletjes jankers hierquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Boehoe, wat een zeurpiet ben je toch.
Haal die oogkleppen eens eraf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef minutenman het volgende:
[..]
dat schot van sneijder sneed die jap bijna in tweeën, wat poep je.
Maar dat nooit gebeuren. Nederland vliegt eruit met slecht voetbal en vervolgens zit iedereen hier weer met tranen in zijn ogen. Mark my words.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een stelletjes jankers hier
Boeie dat het zaadwedstrijd was. Van mij mag Nederland het hele WK zo spelen als dat ons kampioen maakt.
Tegen dat soort landen spelen wij zelfs doorgaans beter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Say whut? Spel lag ongeveer continu stil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef Ugjerke het volgende:
Het viel mij ook op dat er weinig overtredingen waren.
Spanje dat ons afslacht is met hun huidige niveau niet realistisch.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tegen dat soort landen spelen wij zelfs doorgaans beter.
Ik moet het nog zien, als Oranje eindelijk de kans krijgt om te voetballen. De reservebank is ook ijzersterk, dat geeft moedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:26 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Happel, kan je deze troll aub even verwijderen?quote:
Preciesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Slechte wedstrijd, vooral om naar te kijken. Geen bal aan.
lachwekkend deze reactiequote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Spanje dat ons afslacht is met hun huidige niveau niet realistisch.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef N-E-R-D het volgende:
van Bommel weer man of the match btw.
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Kwork het volgende:
Die commentator ook vlak voor 't eind met z'n penalty
je weet dat je voorspellingen van denemarken en japan ook niet goed zaten, geloofwaardigheid zit er niet inquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
BRAZIILLLL lalalalalalaa alalalalalalaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan jullie
stel je voor
Nederland komt in de finale
Nederland - ?
Wie zou de tegenpartij moeten zijn volgens jullie?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Biogarde het volgende:
Keeper van Japan was gewoon kansloos. Hij brak zowat z'n vingertoppen. Dus niks geluk, gewoon een goede en terechte goal.
Waarschijnlijk Duitsland of...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan jullie
stel je voor
Nederland - ?
Volgens mij was dat de 88e minuut en je staat met 1-0 voor met allemaal witte shirtjes op je helft. Wat denk je?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die hoekschop in de 83e minuut, echt...waar WAS iedereen? Ze willen niet eens. En stiekem hoopte ik dat de Jong geel zou krijgen op het eind ivm de volgende wedstrijd..maarja, die strafschop wilde ik dan ook weer niet.
Ach, laat zitten. We spreken ze wel weer wanneer Nederland eruit ligt.quote:
Onzin spanje domineerde gewoon tegen zwitserland. Had pech maar had de zwitsers helemaal zoek gespeeld. Kans op kans kregen ze. Bal op de lat en tig andere 100% kansen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Spanje dat ons afslacht is met hun huidige niveau niet realistisch.
Inderdaad!quote:
Hij won zowat alle duels vandaag op 't middenveld?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef VonHinten het volgende:
Herr Von Bommel was ook weer meesterlijkZo'n slimme speler is dat
Wat ik wil komt je vast niet goed uit.quote:
Hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef raistlin66 het volgende:
oh en nog een laatste btw.
Jeroen Grutter (ik weet dat je t anders spelt, maar geen zin om na te denken hoe) hoeft me wat mij betreft niet nog eens bijna een hartaanval te bezorgen.
jezus wat een kutgrap was dat van hem.
Ik doe het geluid uit en de radio aan (langs de lijn) maar gewoon via de radio komt het commentaar een paar seconden eerder, en via internet een halve minuut later. Dat is wel irritant.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Ermanon het volgende:
Wel leuke pot af en toe, maar vond het commentaar bagger. Laatste schoot van Japan 1e serieuze dreiging noemen. Knuppel vergeet even alle andere pogingen op het doel van Japan die ook maar niet niet erin gingen
Om 20:30. Indien denemarken wint zijn we door.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef BlackLining het volgende:
Wat was er nou vanavond? Denemarken - Kameroen?
Maar wel 6 keer omvergelopen door een Honda.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef vipeax het volgende:
[..]
Hij won zowat alle duels vandaag op 't middenveld?
Dan heb je pas een punt, nu ben je een trolletje samen met je vriendje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ach, laat zitten. We spreken ze wel weer wanneer Nederland eruit ligt.
en hij is echt de koning in de kleine overtredingen op hem laten maken, hij zoekt ze op, krijgt ze mee, zonder schwalbesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef vipeax het volgende:
[..]
Hij won zowat alle duels vandaag op 't middenveld?
Bij de andere wedstrijden was het veel erger. Regende het kaarten ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:30 schreef Bolter het volgende:
[..]
Say whut? Spel lag ongeveer continu stil.
Alsof jouw mening er iets toe doetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
ja , t is dan weer janken geblazen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Check WK 98. En waarom ben je zo'n troll?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef G.Garibaldi het volgende:
Ik vraag me enkel af op basis van wat denkt men dat Nederland wereldkampioen gaat worden? Op iets dergelijks als 'voorheen speelden we tijdens de WK's altijd goed voetbal en wonnen we niets, dus nu zullen we met slecht voetbal wel wereldkampioen worden'? Argumentatie is gewoon om te huilen. Ik baseer me op het spel en dan kan ik enkel concluderen dat ik Nederland bij lange na niet wereldkampioen zie worden.
Niet 6... 1 en daarbij maakte ie dus gewoon even een overtreding.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar wel 6 keer omvergelopen door een Honda.
Nee, ik zie Kameroen niet van Nederland winnen. Nederland zal vast wel weer met slecht spel winnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja , t is dan weer janken geblazen.
NLD KAM wordt 1-3. Grote sterke negers die de mooiweervoetballertjes (met overrated kwaliteit) zullen ownen
net of jij nog serieus te nemen bent met je voorspellingenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
NLD KAM wordt 1-3. Grote sterke negers die de mooiweervoetballertjes (met overrated kwaliteit) zullen ownen
Ook voor jou, kappen met dat trollen. Waarschuwde ja al eerder. Als ik het weer zie ga je er t/m 10 juli vanaf.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat dus.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef larry91 het volgende:
Al dat gezeik hierWe zijn er zo goed als doorheen, maar nee we moeten klagen omdat we niet sprankelend hebben gevoetbald. We hebben gewoon gewonnen en dat is het enige dat telt.
Duitsland natuurlijk, dat is toch heerlijk!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Een vraag aan jullie
stel je voor
Nederland - ?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
Struikelenburg: een 3. Niks te doen, oogde niet goed bij laatste schot.
Van der Imbeciel: een 1. Veel balverlies deed niks goeds
Geitinga: Klaplip Johnny was weer zwaar onder de maat, een 2
Van Bockworst: Dat deze gast nog mag spelen, een 0 voor de moeite
Van Dommel: een 2: waardeloos.. en wij maar zeiken op C. Ronaldo's swalbe's
Meiter: 5. 1 goal de rest was t kut. 10 voor de goal 0 voor de rest. een 5 is logische conclusie
Van der Vaarteruit: 0 . Dat deze gast uberhaupt daar staat
Buskruit: 1: deed veel en niks goeds
Perversie; Waardelooste spits sinds vennegoor of hesselink. Deze gast is nog erger
Te Dom: Dat deze slager nog speelt. Bloedlink, een 2
Mattehijser: 0.5 deze trol doet werkelijk niks, nog te slecht voor tikkie terug
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook voor jou, kappen met dat trollen. Waarschuwde ja al eerder. Als ik het weer zie ga je er t/m 10 juli vanaf.
Ze hebben zeker 8 keer elkaar flink geraakt. (of deden dat zo lijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef vipeax het volgende:
[..]
Niet 6... 1 en daarbij maakte ie dus gewoon even een overtreding.
Ik troll niet, ben gewoon realistisch. Jij mag me vraag overigens wel beantwoorden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Check WK 98. En waarom ben je zo'n troll?
Huh wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Om 20:30. Indien denemarken wint zijn we door.
Indien Kameroen wint mogen we niet verliezen van z en mag Japan dan niet met 2-0 of meer van Denemarken winnen (is uit mijn hoofd dus kan iets afwijken).
Zit je ook te masturberen terwijl je dit typt? Man man man wat zit je te geilen op aandacht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Omdat van marwijk niet eens aanstalte maakte om het spelbeeld te veranderen, sneijder , van persie en kuyt speelde als draken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef larry91 het volgende:
Al dat gezeik hierWe zijn er zo goed als doorheen, maar nee we moeten klagen omdat we niet sprankelend hebben gevoetbald. We hebben gewoon gewonnen en dat is het enige dat telt.
Ik beantwoord helemaal niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ik troll niet, ben gewoon realistisch. Jij mag me vraag overigens wel beantwoorden.
ik troll niet, ik geef enkel mijn meningquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook voor jou, kappen met dat trollen. Waarschuwde ja al eerder. Als ik het weer zie ga je er t/m 10 juli vanaf.
domme krachten zonder tactisch inzichtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Loop dan ook niet te zeuren dat mensen hier een andere mening verkondigen.quote:
euhm nee ook als Denemarken wint.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Huh wat lul jij nou?![]()
Nederland is alleen door als het een gelijkspel word.
open er een topic over, in een anders subforum bij voorkeurquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik troll niet, ik geef enkel mijn mening
Nog een keer trollen en je mag inpakken en 11 juli mailen. Ik ben niet achterlijk. Dus voor de rest van het toernooi wil ik geen klachten meer over je lezen, want het regent TR's en PM.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
mee eens. Of word je soms monddood gemaakt omdat je een andere mening hebt? Ik zie NLD simpelweg niet van Kameroen winnen en zie ze al helemaal geen kampioen worden. Verder slacht Spanje ons met huidig niveau helemaal af.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Loop dan ook niet te zeuren dat mensen hier een andere mening verkondigen.
Kritisch mag, zeer zeker is niks mis mee. Maar het gross van de mensen doen net alsof we er uit liggen en dik verloren hebben. Maar 3 punten zijn in de tas en dat was vandaag het primaire doel en dat is gelukt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat van marwijk niet eens aanstalte maakte om het spelbeeld te veranderen, sneijder , van persie en kuyt speelde als draken.
Als Denemarken wint:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Inzicht hebben ze inderdaad niet. Het wordt een duel dat op kracht beslist wordt echter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef minutenman het volgende:
[..]
domme krachten zonder tactisch inzicht
"Men" denkt helemaal niet dat we WK worden. Slechts 12% van de bevolking deed dat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef G.Garibaldi het volgende:
Ik vraag me enkel af op basis van wat men denkt dat Nederland wereldkampioen gaat worden? Op iets dergelijks als 'voorheen speelden we tijdens de WK's altijd goed voetbal en wonnen we niets, dus nu zullen we met slecht voetbal wel wereldkampioen worden'? Argumentatie is gewoon om te huilen. Ik baseer me op het spel en dan kan ik enkel concluderen dat ik Nederland bij lange na niet wereldkampioen zie worden.
Duitse stootkracht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:[..]
Ze hebben zeker 8 keer elkaar flink geraakt. (of deden dat zo lijken)
quote:
nope, als denemarken wint staat nl op 6, japan en denemarken op 3.quote:
En we hebben een beter doelsaldo..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als Denemarken wint:
Ned: 6
Den: 3
Jap: 3
Kam : 0
Dus of Japan of Denemarken komt op 6, kan niet allebei, dus zijn we dan sowieso door.
Gelul, je bent recalcitrant bezig. Als wij A zeggen, zeg jij B. Trollen dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef larry91 het volgende:
[..]
Kritisch mag, zeer zeker is niks mis mee. Maar het gross van de mensen doen net alsof we er uit liggen en dik verloren hebben. Maar 3 punten zijn in de tas en dat was vandaag het primaire doel en dat is gelukt.
Het is verboden om B te zeggen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Gelul, je bent recalcitrant bezig. Als wij A zeggen, zeg jij B. Trollen dus
Nee omdat je trolled. Met je rapportcijfertjes en dan alle namen als een kleutertje veranderen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
mee eens. Of word je soms monddood gemaakt omdat je een andere mening hebt?
Inderdaad, Spanje wat het zo verschrikkelijk goed deed tegen Zwitserland. Laat die eerst de poulefase maar overleven.quote:Ik zie NLD simpelweg niet van Kameroen winnen en zie ze al helemaal geen kampioen worden. Verder slacht Spanje ons met huidig niveau helemaal af.
Heb je al een keer eerder verteld hoe mijn mening tot stand komt en kwam. Je posts hebben niks met een discussie of mening te maken. En je weet dondersgoed waar ik het over heb, want in je notes sterft het van de trolls.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
mee eens. Of word je soms monddood gemaakt omdat je een andere mening hebt?
Dat ligt er dan maar net aan of en hoe de 1 de ander fileertquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En we hebben een beter doelsaldo..
Er was niks mis met de inzet. Japan stond gewoon goed.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:39 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat een bággerwedstrijd zeg. Vooral dat totale gebrek aan inzet was schrijnend. Tegen Kameroen mooi al die ajaciedjes er uit.
Doelsaldo gaat boven onderling resultaat toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ligt er dan maar net aan of en hoe de 1 de ander fileert
jep.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doelsaldo gaat boven onderling resultaat toch?
Je beschuldigde mij ook al van trollen, enkel omdat mijn post afwijkend is. Noem het anders gewoon Stazi forum.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je al een keer eerder verteld hoe mijn mening tot stand komt. Je posts hebben niks met een discussie of mening te maken. En je weet dondersgoed waar ik het over heb, want in je notes sterft het van de trolls.
Ik ken je uit KLB. Echt. Ik weet met welk doel je hier zit, daar ben ik voor aangenomen als FA. Herkenning.
quote:
Nee, ik zeg B omdat ik een andere mening toegedaan ben. Deze mag ik zeker uiten en zzeker op een openbaar forum als fokquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Gelul, je bent recalcitrant bezig. Als wij A zeggen, zeg jij B. Trollen dus
Kameroen kan van Denemarken en van ons winnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als Denemarken wint:
Ned: 6
Den: 3
Jap: 3
Kam : 0
Dus of Japan of Denemarken komt op 6, kan niet allebei, dus zijn we dan sowieso door.
Of noem het ik weet van niksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Je beschuldigde mij ook al van trollen, enkel omdat mijn post afwijkend is. Noem het anders gewoon Stazi forum.
Daarom staat er ook "Als Denemarken wint....."?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kameroen kan van Denemarken en van ons winnen.
Japan kan ook van Denemarken winnen. Dan zijn er 3 teams met 6 punten.
Laten we gewoon ff vanavond afwachten hoe en watquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Er is helemaal niks openbaar aan dit forum man. Hier gelden gewoon regels en daar heb je je aan te houden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ik zeg B omdat ik een andere mening toegedaan ben. Deze mag ik zeker uiten en zzeker op een openbaar forum als fokMaar goed, ik zal me dan wel aanpassen. Andersdenkenden moeten hier geweerd worden, zo lijkt het .
We zullen sowieso doorgaan naar de volgende poule. Ik hoop alleen echt dat het voetbal dan beter gaat, met het vertoonde spel komen we er simpelweg niet.
We zijn nog niet door naar de volgende ronde hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Gelukkig 6 punten. Ook al is het voetbal niet zo goed, we zijn wel door naar de volgende ronde. Beter dan op het Ek fantastisch beginnen en waardeloos eindigen. Misschien is het nu wel andersom
Ja, ik doe niks buitensporigs, geen doodverwensingen, geen racisme or whatever. Alleen een andere mening en niet bang deze te uiten en/of te beargumenteren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is helemaal niks openbaar aan dit forum man. Hier gelden gewoon regels en daar heb je je aan te houden.
Je hebt het tweede doelpunt tegen Denemarken gemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat mij trouwens wel opviel is dat bij bijvoorbeeld de Duitsers als een bal via de keeper, een speler of een doelpaal NIET in het net landt, er altijd nog een Duitsert naast staat die het dan nog een keer kan proberen.
Wij hebben dat helemaal niet, het lijkt wel of ze allemaal gewoon gaan staan kijken of die bal erin gaat of niet.
Loop dan door en tief hem er alsnog in als het niet lukt, denk ik dan.
Leg me die eens uit dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
de mensen in de townships hebben denk ik andere gevoels bij dit soort stadionsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef rijsttafel het volgende:
Vond het wel een mooi stadion trouwens.
Wedstijd tegen Denemarken ook gekeken of gemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat mij trouwens wel opviel is dat bij bijvoorbeeld de Duitsers als een bal via de keeper, een speler of een doelpaal NIET in het net landt, er altijd nog een Duitsert naast staat die het dan nog een keer kan proberen.
Wij hebben dat helemaal niet, het lijkt wel of ze allemaal gewoon gaan staan kijken of die bal erin gaat of niet.
Loop dan door en tief hem er alsnog in als het niet lukt, denk ik dan.
die topview op het begin van de match was mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef rijsttafel het volgende:
Vond het wel een mooi stadion trouwens.
mee eens, komt gelukkig wel bij dat nederland altijd moeite heeft tegen verdedigende teams en lekkerder speelt tegen aanvallende (denk aan frankrijk en italie 2 jaar geleden).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
We zullen sowieso doorgaan naar de volgende poule. Ik hoop alleen echt dat het voetbal dan beter gaat, met het vertoonde spel komen we er simpelweg niet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, ik doe niks buitensporigs, geen doodverwensingen, geen racisme or whatever. Alleen een andere mening en niet bang deze te uiten en/of te beargumenteren.
Ik ook niet hoor. Het was eigenlijk hetzelfde als tegen de Denen. De eerste helft hielden de Japanners goed stand, maar toen de goal viel leken ze wel al het vertrouwen verloren te hebben. Op die ene kans in de finale kwam er ook niet eens meer een slotoffensief van ze.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef marcodej het volgende:
Ik heb echt geen moment getwijfeld aan de winst (behoudens de laatste vijf minuten). Ben ik de enige?
Ja, alleen dat laatste doe je niet en daar wringt de schoen. Je doet: HAHAHAHA, ze verliezen toch wel met 1-2. HAHAHHAHA, ze liggen er toch uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, ik doe niks buitensporigs, geen doodverwensingen, geen racisme or whatever. Alleen een andere mening en niet bang deze te uiten en/of te beargumenteren.
Daarom staat er ook "ALS DENEMARKEN WINT"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Je heb helemaal niks beargumenteerd. En je mening is ook helemaal nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
er staat ook "we rollen de japanners op met 6-0". Mag dat wel dan? Maar goed. Ik laat het HAHA achterwege maar zal mijn mening blijven uiten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, alleen dat laatste doe je niet en daar wringt de schoen. Je doet: HAHAHAHA, ze verliezen toch wel met 1-2. HAHAHHAHA, ze liggen er toch uit.
Dat is wat je doet. En ik heb je op de radar, dus
Nee, ik bedoelde nu net, ik ben veel te slecht in het goed onthouden van wie of wat maar ik meen toch dat er 2 keer een bal voor het doel langs stuiterde die er in had kunnen worden geschoten door een oranje spelert die je nog net zag staan kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wedstijd tegen Denemarken ook gekeken of gemist?
Hoor je je mening te beargumenteren dan? Dan kunnen we Fok! wel sluiten en ons samenleving ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb helemaal niks beargumenteerd. En je mening is ook helemaal nergens op gebaseerd.
Ik hoop dat je snel uit deze forum verdwijnt
Uitlokken en uitdagen heet dit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb helemaal niks beargumenteerd. En je mening is ook helemaal nergens op gebaseerd.
Ik hoop dat je snel uit deze forum verdwijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |