Ik troll niet, ben gewoon realistisch. Jij mag me vraag overigens wel beantwoorden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Check WK 98. En waarom ben je zo'n troll?
Huh wat lul jij nou?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Om 20:30. Indien denemarken wint zijn we door.
Indien Kameroen wint mogen we niet verliezen van z en mag Japan dan niet met 2-0 of meer van Denemarken winnen (is uit mijn hoofd dus kan iets afwijken).
Zit je ook te masturberen terwijl je dit typt? Man man man wat zit je te geilen op aandacht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja , t is dan weer janken geblazen.
NLD KAM wordt 1-3. Grote sterke negers die de mooiweervoetballertjes (met overrated kwaliteit) zullen ownen
Omdat van marwijk niet eens aanstalte maakte om het spelbeeld te veranderen, sneijder , van persie en kuyt speelde als draken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef larry91 het volgende:
Al dat gezeik hierWe zijn er zo goed als doorheen, maar nee we moeten klagen omdat we niet sprankelend hebben gevoetbald. We hebben gewoon gewonnen en dat is het enige dat telt.
Ik beantwoord helemaal niks.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Ik troll niet, ben gewoon realistisch. Jij mag me vraag overigens wel beantwoorden.
ik troll niet, ik geef enkel mijn meningquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook voor jou, kappen met dat trollen. Waarschuwde ja al eerder. Als ik het weer zie ga je er t/m 10 juli vanaf.
domme krachten zonder tactisch inzichtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja , t is dan weer janken geblazen.
NLD KAM wordt 1-3. Grote sterke negers die de mooiweervoetballertjes (met overrated kwaliteit) zullen ownen
Loop dan ook niet te zeuren dat mensen hier een andere mening verkondigen.quote:
euhm nee ook als Denemarken wint.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Huh wat lul jij nou?![]()
Nederland is alleen door als het een gelijkspel word.
open er een topic over, in een anders subforum bij voorkeurquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik troll niet, ik geef enkel mijn mening
Nog een keer trollen en je mag inpakken en 11 juli mailen. Ik ben niet achterlijk. Dus voor de rest van het toernooi wil ik geen klachten meer over je lezen, want het regent TR's en PM.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik troll niet, ik geef enkel mijn mening
mee eens. Of word je soms monddood gemaakt omdat je een andere mening hebt? Ik zie NLD simpelweg niet van Kameroen winnen en zie ze al helemaal geen kampioen worden. Verder slacht Spanje ons met huidig niveau helemaal af.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Loop dan ook niet te zeuren dat mensen hier een andere mening verkondigen.
Kritisch mag, zeer zeker is niks mis mee. Maar het gross van de mensen doen net alsof we er uit liggen en dik verloren hebben. Maar 3 punten zijn in de tas en dat was vandaag het primaire doel en dat is gelukt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat van marwijk niet eens aanstalte maakte om het spelbeeld te veranderen, sneijder , van persie en kuyt speelde als draken.
Als Denemarken wint:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Huh wat lul jij nou?![]()
Nederland is alleen door als het een gelijkspel word.
Inzicht hebben ze inderdaad niet. Het wordt een duel dat op kracht beslist wordt echter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef minutenman het volgende:
[..]
domme krachten zonder tactisch inzicht
"Men" denkt helemaal niet dat we WK worden. Slechts 12% van de bevolking deed dat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:34 schreef G.Garibaldi het volgende:
Ik vraag me enkel af op basis van wat men denkt dat Nederland wereldkampioen gaat worden? Op iets dergelijks als 'voorheen speelden we tijdens de WK's altijd goed voetbal en wonnen we niets, dus nu zullen we met slecht voetbal wel wereldkampioen worden'? Argumentatie is gewoon om te huilen. Ik baseer me op het spel en dan kan ik enkel concluderen dat ik Nederland bij lange na niet wereldkampioen zie worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |