Laten we gewoon ff vanavond afwachten hoe en watquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kameroen kan van Denemarken en van ons winnen.
Japan kan ook van Denemarken winnen. Dan zijn er 3 teams met 6 punten.
Er is helemaal niks openbaar aan dit forum man. Hier gelden gewoon regels en daar heb je je aan te houden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, ik zeg B omdat ik een andere mening toegedaan ben. Deze mag ik zeker uiten en zzeker op een openbaar forum als fokMaar goed, ik zal me dan wel aanpassen. Andersdenkenden moeten hier geweerd worden, zo lijkt het .
We zullen sowieso doorgaan naar de volgende poule. Ik hoop alleen echt dat het voetbal dan beter gaat, met het vertoonde spel komen we er simpelweg niet.
We zijn nog niet door naar de volgende ronde hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Gelukkig 6 punten. Ook al is het voetbal niet zo goed, we zijn wel door naar de volgende ronde. Beter dan op het Ek fantastisch beginnen en waardeloos eindigen. Misschien is het nu wel andersom
Ja, ik doe niks buitensporigs, geen doodverwensingen, geen racisme or whatever. Alleen een andere mening en niet bang deze te uiten en/of te beargumenteren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is helemaal niks openbaar aan dit forum man. Hier gelden gewoon regels en daar heb je je aan te houden.
Je hebt het tweede doelpunt tegen Denemarken gemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat mij trouwens wel opviel is dat bij bijvoorbeeld de Duitsers als een bal via de keeper, een speler of een doelpaal NIET in het net landt, er altijd nog een Duitsert naast staat die het dan nog een keer kan proberen.
Wij hebben dat helemaal niet, het lijkt wel of ze allemaal gewoon gaan staan kijken of die bal erin gaat of niet.
Loop dan door en tief hem er alsnog in als het niet lukt, denk ik dan.
Leg me die eens uit dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
[..]
Huh wat lul jij nou?![]()
Nederland is alleen door als het een gelijkspel word.
de mensen in de townships hebben denk ik andere gevoels bij dit soort stadionsquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef rijsttafel het volgende:
Vond het wel een mooi stadion trouwens.
Wedstijd tegen Denemarken ook gekeken of gemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat mij trouwens wel opviel is dat bij bijvoorbeeld de Duitsers als een bal via de keeper, een speler of een doelpaal NIET in het net landt, er altijd nog een Duitsert naast staat die het dan nog een keer kan proberen.
Wij hebben dat helemaal niet, het lijkt wel of ze allemaal gewoon gaan staan kijken of die bal erin gaat of niet.
Loop dan door en tief hem er alsnog in als het niet lukt, denk ik dan.
die topview op het begin van de match was mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:43 schreef rijsttafel het volgende:
Vond het wel een mooi stadion trouwens.
mee eens, komt gelukkig wel bij dat nederland altijd moeite heeft tegen verdedigende teams en lekkerder speelt tegen aanvallende (denk aan frankrijk en italie 2 jaar geleden).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
We zullen sowieso doorgaan naar de volgende poule. Ik hoop alleen echt dat het voetbal dan beter gaat, met het vertoonde spel komen we er simpelweg niet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, ik doe niks buitensporigs, geen doodverwensingen, geen racisme or whatever. Alleen een andere mening en niet bang deze te uiten en/of te beargumenteren.
Ik ook niet hoor. Het was eigenlijk hetzelfde als tegen de Denen. De eerste helft hielden de Japanners goed stand, maar toen de goal viel leken ze wel al het vertrouwen verloren te hebben. Op die ene kans in de finale kwam er ook niet eens meer een slotoffensief van ze.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:32 schreef marcodej het volgende:
Ik heb echt geen moment getwijfeld aan de winst (behoudens de laatste vijf minuten). Ben ik de enige?
Ja, alleen dat laatste doe je niet en daar wringt de schoen. Je doet: HAHAHAHA, ze verliezen toch wel met 1-2. HAHAHHAHA, ze liggen er toch uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja, ik doe niks buitensporigs, geen doodverwensingen, geen racisme or whatever. Alleen een andere mening en niet bang deze te uiten en/of te beargumenteren.
Daarom staat er ook "ALS DENEMARKEN WINT"quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kameroen kan van Denemarken en van ons winnen.
Japan kan ook van Denemarken winnen. Dan zijn er 3 teams met 6 punten.
Je heb helemaal niks beargumenteerd. En je mening is ook helemaal nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
er staat ook "we rollen de japanners op met 6-0". Mag dat wel dan? Maar goed. Ik laat het HAHA achterwege maar zal mijn mening blijven uiten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, alleen dat laatste doe je niet en daar wringt de schoen. Je doet: HAHAHAHA, ze verliezen toch wel met 1-2. HAHAHHAHA, ze liggen er toch uit.
Dat is wat je doet. En ik heb je op de radar, dus
Nee, ik bedoelde nu net, ik ben veel te slecht in het goed onthouden van wie of wat maar ik meen toch dat er 2 keer een bal voor het doel langs stuiterde die er in had kunnen worden geschoten door een oranje spelert die je nog net zag staan kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wedstijd tegen Denemarken ook gekeken of gemist?
Hoor je je mening te beargumenteren dan? Dan kunnen we Fok! wel sluiten en ons samenleving ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je heb helemaal niks beargumenteerd. En je mening is ook helemaal nergens op gebaseerd.
Ik hoop dat je snel uit deze forum verdwijnt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |