Duitse stootkracht.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:[..]
Ze hebben zeker 8 keer elkaar flink geraakt. (of deden dat zo lijken)
quote:
nope, als denemarken wint staat nl op 6, japan en denemarken op 3.quote:
En we hebben een beter doelsaldo..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als Denemarken wint:
Ned: 6
Den: 3
Jap: 3
Kam : 0
Dus of Japan of Denemarken komt op 6, kan niet allebei, dus zijn we dan sowieso door.
Gelul, je bent recalcitrant bezig. Als wij A zeggen, zeg jij B. Trollen dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:37 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik troll niet, ik geef enkel mijn mening
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef larry91 het volgende:
[..]
Kritisch mag, zeer zeker is niks mis mee. Maar het gross van de mensen doen net alsof we er uit liggen en dik verloren hebben. Maar 3 punten zijn in de tas en dat was vandaag het primaire doel en dat is gelukt.
Het is verboden om B te zeggen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Gelul, je bent recalcitrant bezig. Als wij A zeggen, zeg jij B. Trollen dus
Nee omdat je trolled. Met je rapportcijfertjes en dan alle namen als een kleutertje veranderen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
mee eens. Of word je soms monddood gemaakt omdat je een andere mening hebt?
Inderdaad, Spanje wat het zo verschrikkelijk goed deed tegen Zwitserland. Laat die eerst de poulefase maar overleven.quote:Ik zie NLD simpelweg niet van Kameroen winnen en zie ze al helemaal geen kampioen worden. Verder slacht Spanje ons met huidig niveau helemaal af.
Heb je al een keer eerder verteld hoe mijn mening tot stand komt en kwam. Je posts hebben niks met een discussie of mening te maken. En je weet dondersgoed waar ik het over heb, want in je notes sterft het van de trolls.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
mee eens. Of word je soms monddood gemaakt omdat je een andere mening hebt?
Dat ligt er dan maar net aan of en hoe de 1 de ander fileertquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En we hebben een beter doelsaldo..
Er was niks mis met de inzet. Japan stond gewoon goed.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:39 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Wat een bággerwedstrijd zeg. Vooral dat totale gebrek aan inzet was schrijnend. Tegen Kameroen mooi al die ajaciedjes er uit.
Doelsaldo gaat boven onderling resultaat toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat ligt er dan maar net aan of en hoe de 1 de ander fileert
jep.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Doelsaldo gaat boven onderling resultaat toch?
Je beschuldigde mij ook al van trollen, enkel omdat mijn post afwijkend is. Noem het anders gewoon Stazi forum.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je al een keer eerder verteld hoe mijn mening tot stand komt. Je posts hebben niks met een discussie of mening te maken. En je weet dondersgoed waar ik het over heb, want in je notes sterft het van de trolls.
Ik ken je uit KLB. Echt. Ik weet met welk doel je hier zit, daar ben ik voor aangenomen als FA. Herkenning.
quote:
Nee, ik zeg B omdat ik een andere mening toegedaan ben. Deze mag ik zeker uiten en zzeker op een openbaar forum als fokquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Gelul, je bent recalcitrant bezig. Als wij A zeggen, zeg jij B. Trollen dus
Kameroen kan van Denemarken en van ons winnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Als Denemarken wint:
Ned: 6
Den: 3
Jap: 3
Kam : 0
Dus of Japan of Denemarken komt op 6, kan niet allebei, dus zijn we dan sowieso door.
Of noem het ik weet van niksquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Je beschuldigde mij ook al van trollen, enkel omdat mijn post afwijkend is. Noem het anders gewoon Stazi forum.
Daarom staat er ook "Als Denemarken wint....."?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:41 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Kameroen kan van Denemarken en van ons winnen.
Japan kan ook van Denemarken winnen. Dan zijn er 3 teams met 6 punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |