Kijk uit je ogen, zo gaat het er ongeveer uit zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef themole het volgende:
Ik ben erg benieuwd of het 3d effect goed gaat werken. Opzich ziet het er goed uit.
Het ziet er aardig uit, maar ik ben benieuwd naar de specificaties. Dan kan je pas zien hoeveel mooier iets kan worden. Kijk naar de normale ds, die games zagen er in het begin niet echt mooi uit, dat is later ook steeds beter geworden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kijk uit je ogen, zo gaat het er ongeveer uit zien
Dat zal nu ook het geval zijn natuurlijk. Eerste generatie games zijn altijd minder mooi dan bijvoorbeeld tweede of zelfs derde generatie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef themole het volgende:
[..]
Het ziet er aardig uit, maar ik ben benieuwd naar de specificaties. Dan kan je pas zien hoeveel mooier iets kan worden. Kijk naar de normale ds, die games zagen er in het begin niet echt mooi uit, dat is later ook steeds beter geworden.
In principe deze generatie, de concurrentie kopieert namelijk nintendo's usp - wii mote. en het 3d effect zonder brilleke zal ongetwijfeld volgenquote:
fixedquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Maar Nintendo heeft de e3 dus 'gewonnen' het minst verloren
De E3 kan je niet winnen fanboy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Maar Nintendo heeft de e3 dus 'gewonnen'
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Komt ie ook in andere kleuren, want hij is best lelijk
/meisjesmodus
In 2012 of 2013 komt de 3DS light ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:05 schreef BeffJeck het volgende:
vraag mij alleen af wanneer er een " verbeterde" versie uitkomt? Krijgen we hetzelfde als de DS en DSlight?
Nee, vooralsnog nietquote:
Ik vind de blauwe kleur juist wel mooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Komt ie ook in andere kleuren, want hij is best lelijk
/meisjesmodus
Lolwut, 3DS graphics zijn veel beter dan die van de PSPquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:46 schreef Wii-Style het volgende:
Ik gok $199.
3D scherm kan duur zijn, maar de graphics zijn dan weer niet zo heel veel beter dan de PSP. Maar dan heb je weer drie camera's.. maar die zijn dan weer niet van echt hoge kwaliteit. Het lijkt erop dat ze 'm echt voor $199 willen verkopen.
De 3DS heeft een 3D scherm dat uitstekend werkt, daar mag wel iets meer over in de OP! Dit filmpje bijvoorbeeld:
Heerlijk die eerste gast. "Absolutely incredible"
Dat is nogal een voorbarige conclusie niet?quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Noppie2000 het volgende:![]()
[..]
Lolwut, 3DS graphics zijn veel beter dan die van de PSP
quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo zal de techniek wel werken denk ik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Overigens, die PSP vs DS sales discussie gaat nergens over. De DS is Keizer in Japan. 30M vs 14M ongeveer.
Ik heb ze van NeoGAF. Maar zo werkt het dus niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar vind je nog meer van zulke 3D-plaatjes?
Idd niet echt het mooiste apparaat, maar daar ligt bij mij ook niet de prioriteitquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef Nebo het volgende:
Wat een lelijk ding zeg, maar er is wel bijzonder weinig over bekend gemaakt voor iets waar al zulke grote games voor zijn aangekondigd. En ik ben heel benieuwd hoe ze omgaan met beeldmateriaal, want in video's en screenshots kan dat 3D-gebeuren onmogelijk te zien zijn. Of heb ik dat verkeerd?
Leuke damesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Idd niet echt het mooiste apparaat, maar daar ligt bij mij ook niet de prioriteit
In de volgende video kun je het 3D effect een beetje zien, tenminste dat idee heb ikMisschien is het ook wel gewoon mijn verbeelding omdat ik het te graag wil zien
GPU is een Nvidia tegraquote:Op woensdag 16 juni 2010 20:57 schreef Nebo het volgende:
Wat een lelijk ding zeg, maar er is wel bijzonder weinig over bekend gemaakt voor iets waar al zulke grote games voor zijn aangekondigd. En ik ben heel benieuwd hoe ze omgaan met beeldmateriaal, want in video's en screenshots kan dat 3D-gebeuren onmogelijk te zien zijn. Of heb ik dat verkeerd?
Ik zie hier inderdaad wel echt de diepte, maar het komt hier natuurlijk niet echt het scherm uit. Ik kan me wel voorstellen hoe het er dan daadwerkelijk uit zal zien als je daar staat, en dat is best indrukwekkendquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:03 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Idd niet echt het mooiste apparaat, maar daar ligt bij mij ook niet de prioriteit
In de volgende video kun je het 3D effect een beetje zien, tenminste dat idee heb ikMisschien is het ook wel gewoon mijn verbeelding omdat ik het te graag wil zien
Wow, dat is al erg tof ja! Even quoten voor de nieuwe pagina!quote:
Nee, speculatie. Volgens het zeer betrouwbare Digital Foundry is de kans groter dat DMP de leverancier is. Sowieso kan een Tegra bijna niet, dan wordt ie te duur voor het grote publiek.quote:
op dit moment nog nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Noppie2000 het volgende:![]()
[..]
Lolwut, 3DS graphics zijn veel beter dan die van de PSP
Vind je van niet?quote:
mwahquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Vind je van niet?Die in-game beelden van Kid Icarus knallen wat mij betreft toch wel hard over het PSP-aanbod heen, net als MGS maar dat is dan tenminste nog een tech demo. Misschien dat GoW: Chains of Olympus nog in de buurt komt maar dan heb je het wel gehad.
Die twee games kun je toch niet vergelijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef sp3c het volgende:
check:
Mario Kart
[ afbeelding ]
Motorstorm Arctic Edge
[ link | afbeelding ]
nieuwe Starfoxquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:27 schreef Wii-Style het volgende:
Kotaku:
We brought you impressions of several 3DS movies and games yesterday. Here are some more. Short version: they are quite good. Long version follows:
Star Fox: I played a re-make of the Nintendo 64 Star Fox game. Enemy placement of this on-rails shooter was exactly as I remembered it. But the graphics are far improved. The 3D effect was most pronounced during a fly-through of the first level's city and past skyscrapers. Fox's ship seemed to exist in the middle of the battlefield, with activity all around him. The best 3D moment occurred when an enemy fighter took position behind Star Fox's ship. Most of the 3DS' 3D effects involve depth, making normally-fat graphics appear to be existing within a world extending into the screen. But when the enemy took position behind Fox's ship it felt as if that enemy had almost popped off the screen, trailing Fox a few millimeters atop the 3DS screen. It may have been an optical illusion, but it was a wonderful tech trick nonetheless.
Pilotwings: The Pilotwings on 3DS here is a demo featuring a quick fly-plane-through-hoops challenge and a jetpack course. The game is set on the same Wuhu island that we first saw in Wii Sports Resort. I flew my plane over the sword-fighting platform. I guess that is why they are calling this game Pilotwings Resort.
Face Off: This game had the 3DS snapping a picture of my face and then wrapping it around spheres. Little orbs covered in my face started flying at me, the 3DS' top screen appearing to be a viewfinder to an augmented reality version of my world. I could tilt and aim the 3DS to shoot at the orbs, but if I missed the enemies, my shots hit the background — which was the table over which I was holding the system. My missed shots caused an effect that made it look like the table surface was rippling with shockwaves.
Tech Demo: Target Shooting: This was another augmented-reality showpiece. For this one, a Nintendo rep put a brown mat on a table. I had to hold the 3DS 14 inches from the mat, my top screen acting as a viewfinder or window to that table and mat. Once I was holding the system at the proper distance, the tabletop appeared to transform, with a chasm opening in the middle and targets emerging. I had to move the 3DS all around the table to get the best angles on the targets, walking all around the table in real life. Once I shot out the targets, a dragon emerged. It had weak points on all sides, so I was again having to walk around the table to shoot it.
I tried a few more, including submarine simulator Steel Diver and a non-playable movie of Mario Kart. They were fine, but the above quartet were the most impressive. The 3D effect works well for the player holding the system and is just a terrific visual effect. The augmented reality demos, while not that different than what I've seen with a PSP or iPhone, were still a joy. Thumbs up to all of this. Nintendo has got it together with this one.
--
Nintendo moet hiermee opschieten.Ik eis een wereldwijde lancering, december 2010
wat graphics betreft wel toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die twee games kun je toch niet vergelijken
Nee, de grafische stijl is compleet anders. Straks als Ridge Racer er is, dan kun je wel vergelijken.quote:
Dat kan wel ja, maar dan zie je duidelijk dat de 3DS veel mooiere beelden op het scherm toont. Die blokken zijn erg lelijk en buiten dat is het erg kaal op het scherm. Verder is de pet van Mario ronder dan de helmen van de Modnation racers. De lucht is ook veel mooier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef sp3c het volgende:
zo dan?
Mario Kart
[ afbeelding ]
ModNation Racers
[ link | afbeelding ]
heel veel mooier is het allemaal echt niet
Het 3D effect kun je natuurlijk niet zien als het met een normale camera is opgenomen en je het op je normale LCD monitor zit te kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wow, dat is al erg tof ja! Even quoten voor de nieuwe pagina!
Jij ziet niet dat er wel iets van diepte in dat filmpje zit? Op 1.20min zie ik toch echt wel ergens wat van dat 3D effect hoor. Natuurlijk is het niet zoals het in het echt eruit ziet, maar het is wel een aardig idee van wat we kunnen verwachten. Beter wordt het niet via normale camera's en LCD schermen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef ach het volgende:
[..]
Het 3D effect kun je natuurlijk niet zien als het met een normale camera is opgenomen en je het op je normale LCD monitor zit te kijkenZit dus niet zo te blaten jij en die opmerkingen van mensen op de vorige pagina. Als je het zo kon zien had nintendo wel wat demo's tijdens de presentatie laten zien
Wie probeer je nou eigenlijk te overtuigen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef sp3c het volgende:
beter screenshot dan
[ link | afbeelding ]
het is echt niet zo veel mooier
Nee, dat bedoel ik niet. Later in dat filmpje zie je Samus dubbel, dan komt het 3D niet goed over nee. Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Wii-Style het volgende:
Ik denk dat mensen bedoelen dat ze het effect zien, dat ze iets wazigs zien en denken omg 3D. Maar dat is bullshit. Als je een kleine camera gebruikt om een kleine scherm te filmen, zal je altijd wel iets wazigs zien.
quote:Holy crap!!!!! I just tried his badboy. I am utterly speechless first nintendo product I,ll be buying in years, it's Amazing, Mario kart demo was just Wow.
Nu mogen ze wel met een datum komen. Ik denk $199, december 2010, wereldwijdquote:Sooo hyped!!! Kinda wanna get back in that long ass line and try it again.
Je bedoelt dat het er 'crap' uit gaan zien als MGS3?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef ach het volgende:
Die resident evil screenshots zijn wel gephotoshopped om alle kartels eruit te halen. Op 400x240 gaat het er nou eenmaal crap (resolutie) uitzien zoals die mario kart screenshots.
Uhm, er zit juist geen Tegra in.quote:
Beweging compenseert dat weer enigzins, naast het feit dat de boel dan in native resolutie draait in plaats van zo'n opgeblazen of gecropped plaatje. Maar goed, Anti Aliasing was wel leuk geweest om het feest compleet te maken, dat wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef ach het volgende:
Die resident evil screenshots zijn wel gephotoshopped om alle kartels eruit te halen. Op 400x240 gaat het er nou eenmaal crap (resolutie) uitzien zoals die mario kart screenshots.
iedereen die vind dat ik geen gelijk hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie probeer je nou eigenlijk te overtuigen?
Ik hoop van wel, maar ik heb een vermoeden dat het net zo gaat lopen als de release van de NDS: eerst Amerika en Japan eind dit jaar en dan medio maart 2011 voor Europa.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:06 schreef Aether het volgende:
Ben benieuwd of we 'm nog in Europa zien dit jaar...
Overzicht aangekondigde 3DS spellen.
Ik vraag me wel af wat er op dit moment techdemo is en wat echt een game gaat wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
http://picasaweb.google.com/GoldMetalSonicE32010
Alle 3DS screenshotsWat een games
![]()
Daarvan ben ik vrij zeker dat het uitkomt. Ubisoftquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef sp3c het volgende:
wahaha niet die ghost recon meuk mag ik hopen
de rest zou ik er direct bijkopen
DAY ONE!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:48 schreef sp3c het volgende:
ok battle of the giant dinasours zou ik er ook niet bijkopen
what the fok!?
Zelfde game jaquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef _Led_ het volgende:
Ze hebben dus geen 3D-scherm, ze bewegen enkel de in-game camera een beetje aan de hand van de motion-sensor.
Geen verschillende beelden voor je ogen dus, en compleet iets anders dan stereoscopische 3D.
1 grote gimmick om mee te rijden op de 3D-hype zonder dat ze eigenlijk 3D hebben.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:19 schreef _Led_ het volgende:
Ze hebben dus geen 3D-scherm, ze bewegen enkel de in-game camera een beetje aan de hand van de motion-sensor.
Geen verschillende beelden voor je ogen dus, en compleet iets anders dan stereoscopische 3D.
1 grote gimmick om mee te rijden op de 3D-hype zonder dat ze eigenlijk 3D hebben.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:06 schreef o.us het volgende:
[..]
Waar vind je nog meer van zulke 3D-plaatjes?
Nee. Als dit realtime is, vreet ik mn schoenen op. Dat de 3DS grafisch beter wordt dan de DS, ok.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef Wii-Style het volgende:
Mogelijk realtime
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Believe.
Haha ja, ga er niet zo serieus op in johquote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef Wii-Style het volgende:
Dat noem ik nou geen 3D. Je kan ook een film nemen in een scene, waarbij je een screenshot neemt, en dan nog een keer maar dan een paar milliseconden verder als de camera een beetje anders is.
Het enige wat het dichtstbij komt is twee van die plaatjes, en dat je dan scheel moet kijken. Maar zelfs dan heb ik maar een paar plaatjes gezien waar het écht heel goed werkt.
quote:Rumor: 3DS Allows Game Installs?
It's a feature that wasn't disclosed during the public unveiling of the Nintendo 3DS, but Japanese business newspaper Nikkei is reporting that the new handheld will allow users to install games on its onboard storage.
According to the paper's report, "multiple games" can be installed off their original cart, meaning users could stock up on a few titles and take them on the road without needing to swap cartridges.
As the report comes from a business paper (not specialist press), and hasn't been confirmed as a feature by Nintendo, we're labelling it a rumour for now.
If it's correct, though, it's an interesting case of piracy affecting console design for the better. One of the key reasons people like to use R4 cartridges (aside from the obvious cost "savings") is the convenience of having games stored on a single cartridge. If the 3DS allows users to do that officially and legally, who knows, maybe it'll make a dent - if only a small one - on the levels of piracy on the handheld.
Or the handheld's onboard memory will only make piracy more convenient, since people won't even need cartridges to store their games on any more. Guess we'll see how it pans out in a year or two!
Schijnt nu daadwerkelijk real-time te zijn, maar je ziet alleen mensen en geen andere dingen in die scenes. Blijkbaar een tech-demo of zo:quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:55 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Nee. Als dit realtime is, vreet ik mn schoenen op. Dat de 3DS grafisch beter wordt dan de DS, ok.
Maar dit is bullcrap and you know it. Beetje sony-esque praktijken. Lekker maken met renders e.d
Sorry, maar als je denkt dat de 3DS dit uit kan poepen, dan ben je ERG goedgelovig.
Ik denk ook dat Nintendo eerst nog een paar lawsuits zal winnen waardoor die flashcards een stuk lastiger verkrijgbaar zullen zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:27 schreef NietTeVolgen het volgende:
Maakt niet uit waar ze mee komen, puur omdat de flashkaartjes zoveel omzet maken zal het al gehackt worden op dag 1.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:24 schreef sp3c het volgende:
weet iemand een leuk plaatje met zeker 7 of 8 facepalms erop??
ik heb er ff 1 nodig
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef msnk het volgende:
Ik wilde eigenlijk niets posten omdat ik niks te melden heb, maar ik vraag mij af waarom zoveel mensen TVPs plaatsen nu je het gewoon in je MyAT kunt toevoegen...
?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef sp3c het volgende:
ja dat werkt ook wel denk ik ...
[..]
[ afbeelding ]
Dat weten we nog niet Nvidia houdt altijd goed haar mond dicht en welke gpu moet er dan inquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Uhm, er zit juist geen Tegra in.
Dat waren enkel geruchten
whehehehequote:
Wat snapte je niet aan mijn post?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef sp3c het volgende:
je verstopt je tvp in een klacht over tvp's
dat kan echt wel subtieler hoor :' )
Niet elke layout heeft zo'n knop.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat snapte je niet aan mijn post?
Ik had net zo goed op 'Volg topic' kunnen drukken, maar ik vraag mij serieus waar af waarom andere mensen dat niet doen. De enige manier om daar een antwoord op te krijgen is door het te vragen, niet? Heb zelf zat tvp's geplaatst, maar niet meer sinds die nieuwe functie er is.
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet elke layout heeft zo'n knop.
Best. Ik vind de tegenreacties op een serieuze vraag wel ongelofelijk triest, alsof je in een moslim topic zit of in KLBquote:Nu klaar okay? Damn
dit soort vragen stel je in het desbetreffende feedback topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat snapte je niet aan mijn post?
Ik had net zo goed op 'Volg topic' kunnen drukken, maar ik vraag mij serieus waar af waarom andere mensen dat niet doen. De enige manier om daar een antwoord op te krijgen is door het te vragen, niet? Heb zelf zat tvp's geplaatst, maar niet meer sinds die nieuwe functie er is.
bij de psp moet je je psp aan je account koppelen iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef Ssonic het volgende:
ik denk zelf dat als het mogelijk is om spellen op je 3ds te zetten, nintendo deze dan aan een acount koppelt. Er zijn mensen die elke keer de nieuwste versie van de ds kopen. Ik had bv de ds bij de launch. Vervolgens deze doorverkocht en ds lite gekocht en momenteel heb ik de dsi. Dit zou dus betekenen dat ik de spellen op een ds kan zetten en bij de andere dsen gewoon weer moet verwisselen. Ook is het zowiezo niet slim want stel je voor dat ik een spel koop, die zet ik bij iemand anders erop, dan hebben twee mensen het spel. Aan een acount koppelen is dus het beste. Tevens is nintendo van plan trophies online te gaan gebruiken dus zo gek is dat nog niet.
Klopt, ik zit er aan te denken waarom Nintende niet een beetje head-tracking toevoegd, om dit op te lossen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:![]()
![]()
Ik had trouwens ook ergens gelezen dat het 3D effect vrijwel meteen wegvalt als je ook maar een beetje je hoofd verschuift
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Schrijf maar in je agenda:
25 maart 2011
Releasedata op Nintendo UK voor o.a. Paper Mario. Inmiddels zijn die data weer weggehaald.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:13 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik hoopte voor kerst. Wat is je bron?
Ohw, ik dacht dat je release van 3Ds bedoelde. Paper Mario is een musthave.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Releasedata op Nintendo UK voor o.a. Paper Mario. Inmiddels zijn die data weer weggehaald.
Paper Mario is een 3DS game.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:20 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat je release van 3Ds bedoelde. Paper Mario is een musthave.
Thousand year door was fantastisch.
Ik lees juist op meerdere plekken weer dat het reuze meevalt met dat effectverlies.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:32 schreef Moos. het volgende:
[..]
Klopt, ik zit er aan te denken waarom Nintende niet een beetje head-tracking toevoegd, om dit op te lossen.
quote:Nintendo Testing Healthiness Of 3DS, Advising Young Children To Avoid 3D
Some people got "Nintendo thumb." Others complained of "Wii elbow." Should we next worry about "3DS Headache"?
The novel glasses-free 3D display of the Nintendo 3DS has "no health issues," Nintendo of America president Reggie Fils-Aime told Kotaku this week, though he added a caveat regarding the youngest of Nintendo consumers. "We are working with the experts in the field," he said. "We've done extensive testing. We have a legacy of bringing only the best and finest products to the marketplace.
Fils-Aime was addressing concerns that the system's eye-popping tech might cause headaches or other unpleasantness if viewed for an extended period of time. The 3DS' top screen uses undisclosed technology and optical tricks to make a user looking directly at the screen feel as if the graphics of the game they are playing have added depth, the difference between looking at a movie that shows fish and a fishtank.
The one population of players he would like to keep from using the optional 3D display of the 3DS are children under seven. "We will recommend that very young children not look at 3D images," he said. "That's because, [in] young children, the muscles for the eyes are not fully formed... This is the same messaging that the industry is putting out with 3D movies, so it is a standard protocol. We have the same type of messaging for the [1990s Nintendo virtual reality machine] Virtual Boy, as an example."
Fils-Aime said that "young children" cut-off edge would be around seven. Kids are certainly a relevant portion of Nintendo's audience, eager consumers of games like Pokemon and Nintendogs, the latter of which will see a sequel called Nintendogs + Cats on the 3DS. A slider on the 3DS allows a user to decrease and eventually shut off the machine's 3D display, flattening the game graphics to the more conventional flat look.
Kotaku writers including myself tried the 3DS at E3. I played and played and viewed several enjoyable games and videos in 3D. While I noticed that a direct viewing angle was needed to appreciate the 3D effect, I did not experience any optical or physical discomfort. Others on the team said that one or another of the games did make them feel queasy if viewed from the wrong angle. Actively messing with the slider that controls the intensity of the system's 3D effect by swiftly switching it up and down many times did leave one of our team members with a two-day eye ache. Moving it gently left another one of us with no such ailment. Most people I spoke to who had tried the system did not complain of discomfort, but none of us has played the 3DS for more than a few minutes.
Fils-Aime also talked to Kotaku about other elements of the 3DS. He confirmed that the system will be out before the end of March 2011. The 3DS form factor that was shown at E3 should not be considered final, he said, though the company plans to manufacture the extendable stylus shown with the 3DS. He said the company was still determining whether games for the machine would be region-locked, so as to only play, like most console games, in systems sold in certain regions of the world. He noted that downloadable games for the DSi were the first games for Nintendo's DS line to be region-locked.
The Nintendo of America president declined to name a price for the system, but on the subject of battery life, he offered, "Has there ever been a Nintendo handheld without a good battery life?" Asked if that meant people could expect a comparable level of battery life as they get with their DSes, he said they could.
Terecht. Ze gaan maar op de schommel.quote:
Daar begint het alquote:
Net als mobiele telefoons bij miljoenen mensen oortyfus tot gevolg hebben?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:07 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar begint het al
Die hele 3D meuk gaat voor een flinke golf aan hersens / oogkanker zorgen. Mark my words.
Aha! Daar is waar je fout zit beste vrind.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net als mobiele telefoons bij miljoenen mensen oortyfus tot gevolg hebben?
Interessante GPU! Ben benieuwd wat ontwikkelaars er na een aantal jaar uit kunnen halen.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is bekend welke grafische chip de 3DS gebruikt, zie NeoGAF:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=398994
Ik heb geen idee wat het allemaal betekent
hé dat is "2 months" in pandora tijdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Schrijf maar in je agenda:
25 maart 2011
in motion betekend CGI tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resident Evil in motion:
http://japan.gamespot.com(...)6101,20415519,00.htm
In motion betekent in beweging, dus geen screens maar een filmpje. Of dat filmpje uiteindelijk CGI is, of realtime, dat weet ik niet. Ze zeggen realtime, maar jaquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:08 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
in motion betekend CGI tegenwoordig?
ze pullen een KZ2 heur.
Met een Wii moet je het natuurlijk niet meer gaan vergelijken. Dat ding was toen het uitkwam al zwaar verouderd en nu dus al helemaal. Het is nu absoluut mogelijk om in een handheld hardware te proppen die krachtiger is dan de Wii.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef Wii-Style het volgende:
Right. Geen real-time dus.Ziet er beter uit dan een Wii game.
krachter als 3ds ook volgens mij hoor ... maja moet wel betaalbaar blijven en dat 3d scherm zal ook geld kostenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Met een Wii moet je het natuurlijk niet meer gaan vergelijken. Dat ding was toen het uitkwam al zwaar verouderd en nu dus al helemaal. Het is nu absoluut mogelijk om in een handheld hardware te proppen die krachtiger is dan de Wii.
Dit is absoluut real-time, is zowel door Capcom bevestigd als door iedereen die ermee 'gespeeld' heeft. Je kon net zoals in de Snake Eater demo de camera draaien, wat niet mogelijk is bij een FMV.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:49 schreef Wii-Style het volgende:
Right. Geen real-time dus.Ziet er beter uit dan een Wii game.
Dat moet je me dan toch eens uitleggen, ik hoopte zelf helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:22 schreef sp3c het volgende:
ik ben reuze benieuwd maar wat ik tot nu toe gezien heb ligt niet ver boven de psp, het is allemaal wat beter maar niet zoveel als ik gehoopt had
van de volgende generatie handheldsquote:Op woensdag 23 juni 2010 00:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat moet je me dan toch eens uitleggen, ik hoopte zelf helemaal nergens op.Volgens mij kon je niet eens verwachtingen hebben, want de DS was grafisch nou niet een krachtpatser.
3D? Moet je dan ook zo'n stom brilletje op?quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:11 schreef superjojo het volgende:
Daarbij is de nieuwe DS in 3D, wat je ook nog niet op beelden kan zien.
Nee een heel hip brilletjequote:Op woensdag 23 juni 2010 09:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
3D? Moet je dan ook zo'n stom brilletje op?
Dat is toch geen handheld meer? Die past echt niet in mijn broekzak!quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee een heel hip brilletje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee een heel hip brilletje
[ afbeelding ]
quote:Nintendo president Satoru Iwata has said that development costs for high-end 3DS titles may approach Wii levels.
That’s down to the increased graphical capabilities the portable has over its predecessors, and not due to the new 3D visual effects it’s capable of producing.
"As long as you are already creating a fully rendered 3D world, all you have to do in order to create the 3D visual effect is to capture the same images with two cameras, one for right eye and the other for left eye,” Iwata said during an E3 analyst Q&A session.
"From a development perspective, it actually does not make much of a difference in terms of development costs to create the 3D visual effect.
"On the other hand, because the visual capabilities of Nintendo 3DS are more powerful than the existing Nintendo DS, if you are going to take full advantage of the graphics capability of Nintendo 3DS, the development cost is also expected to rise.
"Therefore, if developers decide to try and maximize the graphical powers of the system, then the cost would be more expensive than what it is currently for Nintendo DS and may potentially approach the cost of developing Wii software."
During the same briefing Iwata also admitted that Nintendo isn’t satisfied with its efforts in the online space. He said that the company is a specialist in creating unique and compelling offline experiences, but that it’s working to improve its online offerings.
Idd kartelrandjes, kan ik ook helemaal chaggy van worden. Maar ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:08 schreef DragonFire het volgende:
Leuke features die chip.
Wel erg jammer dat de anti-aliasing alleen werkt in 2D mode...
Dat vind ik toch wel een gemis, kartel randjes zijn toch wel iets waar ik mij het meest aan stoor bij zowel de DS als de PSP. Ook de Wii kan er wat van af en toe...
Zelf ben ik erg blij dat er eindelijk een analoge stick op is gekomen, ofwel een slider. Games zoals mario 64 speelde naar mijn mening gewoon niet lekker zonder.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:41 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
![]()
Tering, ik vraag me af waar Nintendo mee bezig is, als ze denken dat ze hier mee kunnen concurreren met de PSP van Sony
3DS is nu al een faalproduct![]()
Wat een gedrocht
quote:Op woensdag 23 juni 2010 15:48 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
OBVIOUS TROLL IS SUPER OBVIOUS LIKE MY CAPS
virtual boy = hip.quote:Op woensdag 23 juni 2010 09:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee een heel hip brilletje
[ afbeelding ]
Het ontwerp is nog niet definitief. Dus wie weet.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:13 schreef sp3c het volgende:
ja dat vind ik ook vaag
iedereen klaagt al sinds de eerste foto van de PSP dat er 1 zo'n schuivert te weinig op zit ... maakt Nintendo doodleuk dezelfde fout
quote:Iwata: 3DS Games May Cost as Much as Wii Titles
Better start saving or thinking up Sanford and Son-esque money making schemes
With the 3DS generating as much hype as it is, it's no surprise that its software may cost as much as your average Wii release. You get what you pay for, and this handheld could hardly be classified in the same ballpark as the Game Boys of yesteryear. No, friends; the 3Ds is nothing less than a Game Man. Or woman.
Gender confusion aside, here's what Nintendo CEO Satoru Iwata had to say about it:
"As long as you are already creating a fully rendered 3D world, all you have to do in order to create the 3D visual effect is to capture the same images with two cameras, one for right eye and the other for left eye. From a development perspective, it actually does not make much of a difference in terms of development costs to create the 3D visual effect.
On the other hand, because the visual capabilities of Nintendo 3DS are more powerful than the existing Nintendo DS, if you are going to take full advantage of the graphics capability of Nintendo 3DS, the development cost is also expected to rise.
Therefore, if developers decide to try and maximize the graphical powers of the system, then the cost would be more expensive than what it is currently for Nintendo DS and may potentially approach the cost of developing Wii software."
He says a lot of other stuff too, so be sure to check out the full interview. Whether or not this will impact the prices of games at retail only time will tell, but if development costs are to rise it's not impossible that retail prices will have to increase too.
quote:3DS Could be Region-Locked
Decision not made yet, says Reggie
With no concrete release date for the 3DS yet in any territory, gamers everywhere are already plotting which importer to go with should the machine reach their country last. Nintendo of America's President Reggie Fils-Aime says the company has not yet decided if the machine will be region-locked, leaving the door open for an import frenzy later this year.
Speaking to Kotaku, Mr Fils-Aime did note that DSiWare games were the first region-locked titles for the entire DS line. Whether this means it was the first step towards further region-specific games or that it was the exception rather than the rule is yet to be seen, but as soon as we know, you will know.
The interview also confirmed Nintendo's assertion that the 3DS design shown at E3 is not final hardware, although the extendable stylus is said to be entering production, and that the machine's battery life will be comparable to that of the current DS line. When asked about pricing, however, Mr Fils-Aime expertly executed a barrel roll, dodging the question completely.
quote:Iwata's 3D GameBoy Advance is in a Drawer Somewhere
Prototype console hidden amongst socks
Nintendo's interest in 3D graphics stretches far back in time, from the days of the Virtual Boy to the newly-unveiled 3DS. They may have been the only two 3D machines to reach consumers, but that doesn't mean they're the only ones Nintendo cooked up, as an interview with CEO Satoru Iwata reveals.
During development of the GameBoy Advance the company added a parallax barrier to the existing GBA SP hardware, but the machine's resolution and graphical power wasn't up to the task, so the project was abandoned at the prototype phase.
Ever wonder where that prototype went? Does it sit in an archive at Nintendo's Kyoto HQ? Is it nestled in a multi-millionaire's collection of rare video game hardware? Even better than that: it lives in Satoru Iwata's drawer.
"The next tryout was with the GameBoy Advance handheld. With that, we could just attach a 3D display to the GameBoy Advance. The prototype is still inside my chest drawer. So we had to give up on that idea because it wasn’t appealing enough to consumers."
At last year's Game Developer's Conference Nintendo did a short presentation on its prototype portable hardware, though the 3D-enabled GBA SP was not present, but it's still got a few interesting entries in there. Head over to Wired's gallery for more unseen Nintendo gadgets.
quote:
quote:
quote:Square Considering Final Fantasy V & VI Remakes On 3DS
Tom Goldman posted on 24 June 2010 2:04 pm
Filed under: tom goldman, 3ds, final fantasy, final fantasy v, final fantasy vi, nintendo 3ds, shinji hashimoto, square enix
We'd been told that Final Fantasy V and VI probably wouldn't be remade on the DS, so how about on the the 3DS instead?
In late April, Square-Enix producer Shinji Hashimoto told the world that there were technical issues related to bringing Final Fantasy V and Final Fantasy VI to the Nintendo DS in a way similar to the Final Fantasy III and IV remakes developed by Matrix Software. Hashimoto has indicated that these issues could be resolved with the reveal of the Nintendo 3DS.
At E3 this year Siliconera was able to have a few words with Hashimoto who had this to say about the 3DS: "As you saw from Nintendo's press conference yesterday, there is new hardware coming out. We knew that was coming. We had to make decisions understanding that there were hardware changes in the near future and where want to put our resources."
When asked about the possibility of Final Fantasy V and VI being remade with the new hardware, Hashimoto laughed and said: "No decision has been made. Rather than creating a V or VI for the current DS we want to take a look to see how 3DS does, how it evolves, and then make a decision." This is a much better indication than saying that there are "technical issues" in the way.
The 3DS is allegedly a powerful system, able to run at least a variant of the Resident Evil 5 engine, so it wouldn't be a surprise if any hardware related issues with bringing Final Fantasy V and VI to the DS would be resolved on the 3DS. Many hardcore Final Fantasy lovers put Final Fantasy VI at the top of their list of series favorites due to its depth, complexity, and the inclusion of a berserk Yeti as a secret character. In my personal opinion as one of those that favors Final Fantasy VI, a remake on the 3DS would be incredible. Moogles in 3D? I think my brains just exploded out of my ears.
komt ongetwijfeld, de DS heeft bv ook remakes en originele FF titels ... deze zijn ze bv aan het vertalenquote:
Die datum wil ik bij deze bevestigen. En de nieuwe pokemon komt meteen met de release. 15 maart dusquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:49 schreef Sjiep het volgende:
E-Plaza
Zo lang nog
Prijs lijkt niet te kloppen, maar zou wel mooi zijn!
Ik zal maandag is kijken of die al in de kassa staatquote:Op zaterdag 26 juni 2010 19:31 schreef sp3c het volgende:
die datum was toch al bekend?
ik wil dat iemand een prijs wil bevestigen
Doe jezelf een lol en haal ergens een tweedehands The Thousand-Year Door vandaan. Ga je geen spijt van krijgen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:24 schreef Wii-Style het volgende:
Ik heb nooit een Paper Mario gespeeld.
sp3c?quote:
Bij Eplaza kun je hem pre-orderen voor 170quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 maart is op een dinsdag, dat is dan eerder de US date denk ik. Ik hou het nog steeds op 25 maart 2011 voor 199 euro.
Wat een baasquote:
Jij haalt wel veel binnen hequote:Op zondag 27 juni 2010 15:48 schreef Rick_dB het volgende:
erg mooi, erg leuk, erg vernieuwend.. maar nintendo kennende ben ik toch bang voor dat ik stras weer centen neer ga leggen voor een 3DS, terwijl een tijdje later een 3DSlite, een 3DSi , gevolgd door een 3DSXL ..
dat is het enige van nintendo wat ik gewoon niet waardeer. het staat heus wel op m'n verlanglijstje hoor.. maar niet voor de release. Ben ook blij dat ik mn x360 / ps3 nog niet kan binnenhalen, na de grote ps3 kwam de slim en nu ook de nieuwe x360.. en de oude varianten verkopen niet meer als het nieuwe spul er eenmaal is. Denk dus dat ik mn dslite maar aan papa en mama ga geven als ik de 3ds kan binnenhalen
ja. maar ik drijf niet zover door dat ik dag en nacht game hoor.. vind elke console en handheld wel leuk, evenals de exclusieve games (sommigen, metal gear spreekt me namelijk niet zo aan). elk apparaat heeft zn voor en nadelen, ik geniet graag van de voordelenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:48 schreef Rick_dB het volgende:
erg mooi, erg leuk, erg vernieuwend.. maar nintendo kennende ben ik toch bang voor dat ik stras weer centen neer ga leggen voor een 3DS, terwijl een tijdje later een 3DSlite, een 3DSi , gevolgd door een 3DSXL ..
dat is het enige van nintendo wat ik gewoon niet waardeer. het staat heus wel op m'n verlanglijstje hoor.. maar niet voor de release. Ben ook blij dat ik mn x360 / ps3 nog niet kan binnenhalen, na de grote ps3 kwam de slim en nu ook de nieuwe x360.. en de oude varianten verkopen niet meer als het nieuwe spul er eenmaal is. Denk dus dat ik mn dslite maar aan papa en mama ga geven als ik de 3ds kan binnenhalen
Fixed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:26 schreef Ssonic het volgende:
[..]
Mensen die over het uitmelken van de ds klagen![]()
Sony is net zo erg...
DS-PSP
DSlite-PSP2000
DSi-PSP3000
DSi XL-PSPgo
Zo gaat dat eenmaal bij elektronica
klopt ook wel, maar de veranderingen zijn vooral verbeter puntjes, waar de ds het upgrade met onnodige dingen. zoals 2 camera's, een groter scherm (wat dan wel handig kan zijn, maar ze maakten de ds lite kleiner omdat de ds1 te bulky was).quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:26 schreef Ssonic het volgende:
[..]
Mensen die over het uitmelken van de ds klagen![]()
Sony is net zo erg...
DS-PSP
DSlite-PSP2000
DSi-PSP3000
DSi XL-PSPgo
Zo gaat dat eenmaal bij handhelds.
Jij snapt er niet veel van is het wel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar de veranderingen zijn vooral verbeter puntjes, waar de ds het upgrade met onnodige dingen. zoals 2 camera's, een groter scherm (wat dan wel handig kan zijn, maar ze maakten de ds lite kleiner omdat de ds1 te bulky was).
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar de veranderingen zijn vooral verbeter puntjes, waar de ds het upgrade met onnodige dingen. zoals 2 camera's, een groter scherm (wat dan wel handig kan zijn, maar ze maakten de ds lite kleiner omdat de ds1 te bulky was).
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar de veranderingen zijn vooral verbeter puntjes, waar de ds het upgrade met onnodige dingen. zoals 2 camera's, een groter scherm (wat dan wel handig kan zijn, maar ze maakten de ds lite kleiner omdat de ds1 te bulky was).
Het was vooral de prijs volgens mij. 250 euro...quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
noem is wat verbeterpuntjes tussen bv psp 2000 en psp 3000?
het is nagenoeg hetzelfde apparaat, alleen de Go is echt iets 'nieuws' en die faalde harder dan Frankrijk op het WK voetbal en nog niet eens omdat het zo'n kutding is maar omdat Sony zo zijn best heeft gedaan om het ding te laten falen
ik zit er niet zo diep in nee, ik koop het en ik game ermee. ik ben fakking dom wat electronica betreft. ik heb alleen gelezen dat de psp3 verbeterd is t.o.v. psp2, had met het scherm te maken enz enzquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij snapt er niet veel van is het wel?
De SNES heeft ook verschillende versies gehad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik zit er niet zo diep in nee, ik koop het en ik game ermee. ik ben fakking dom wat electronica betreft. ik heb alleen gelezen dat de psp3 verbeterd is t.o.v. psp2, had met het scherm te maken enz enz
lekker boeiend ook, ik game er toch wel mee. snap niet waarom ze niet meteen een goed product neerzetten zoals ze dat ook met de snes deden.
Was er iets mis met de eerste versie van de DS dan? Vooral in elektronica gaat de techniek snel, dus het is vrij logisch dat Nintendo niet wacht maar constant verbetert. Zoals elk commercieel bedrijf. PSP heeft nu ook vier versies. En ik gok dat er nog wel een paar bij gaan komen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Rick_dB het volgende:
lekker boeiend ook, ik game er toch wel mee. snap niet waarom ze niet meteen een goed product neerzetten zoals ze dat ook met de snes deden.
Ik verkoop mijn ds lite ook idd, zie v&a.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:49 schreef appelfan het volgende:
Fijn dat er een compleet nieuwe DS uitkomt. Dan komen er weer tweedehandse oudere beschikbaar.
* appelfan slaat altijd voorraad in voor toekomstige pleegkindjes. Wanneer ze weggaan mogen ze het houden.
[Nintendo DS #94]quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:20 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand of Runaway: A Road Adventure ook beschikbaar is op de DS? Deel twee en drie wel namelijk, maar wil graag eerst met het eerste deel beginnen.
En welk kassasysteem is dat?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:24 schreef Snever het volgende:
In ons kassasysteem staat hij al in voor 169,95.
Leuke prijs
Je haalt nu twee verschillende soorten electronica door elkaar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik zit er niet zo diep in nee, ik koop het en ik game ermee. ik ben fakking dom wat electronica betreft. ik heb alleen gelezen dat de psp3 verbeterd is t.o.v. psp2, had met het scherm te maken enz enz
lekker boeiend ook, ik game er toch wel mee. snap niet waarom ze niet meteen een goed product neerzetten zoals ze dat ook met de snes deden.
Gameboy Light bleef inderdaad in Japan. Opvallend is trouwens wel dat de eerste upgrade (Pocket) pas na een jaar of zes/zeven kwam, dat is sinds de GBA wel anders. Sowieso is de Gameboy ziekelijk lang meegegaan, '89 t/m ongeveer 2000 zie ik geen enkele moderne handheld nadoen.quote:Ook de eerste gameboy heeft zo een dunne variant gekregen en zelfs een variant met backlight. Waarbij ik van de laatste niet zeker weet of die ooit wel in Europa is uitgekomen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:22 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gameboy Light bleef inderdaad in Japan. Opvallend is trouwens wel dat de eerste upgrade (Pocket) pas na een jaar of zes/zeven kwam, dat is sinds de GBA wel anders. Sowieso is de Gameboy ziekelijk lang meegegaan, '89 t/m ongeveer 2000 zie ik geen enkele moderne handheld nadoen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:01 schreef Kriegel het volgende:
Uiteindelijk niet, maar het is vanaf het begin natuurlijk een serieus te nemen concurrent geweest, het is gewoon een heel degelijk apparaat. Maar goed, net zoals SEGA is het Sony om verschillende redenen (nog) niet gelukt er iets heel fantastisch van te maken. Niet genoeg om Nintendo zeer te doen.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja in PSX-tijd is Nintendo wel flink op z'n bek gegaan met de N64. Dat was echt een enorme misrekening. De Gamecube sleepte die erfenis mee.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:20 schreef sp3c het volgende:
Sony doet ook wel heel erg vreemde dingen met de PSP hoor, alsof ze niet willen dat het een succes is
ik heb het al vaker gezegd maar dat er tijdens de launch van Chains of Olympus nergens een PSP te koop was (2000 kwam eraan geloof ik, de ouden waren uit de schappen gehaald vanwege iets met piracy ofzo) is natuurlijk te gek voor woorden!
krijg vaak het gevoel alsof ze gewoon een beetje het ijs aan het testen zijn
niet teveel geld erin stoppen maar ook niet te weinig ... easy does it
Als iets niet te krijgen is wil je het des te meer. Strategie dus.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:20 schreef sp3c het volgende:
Sony doet ook wel heel erg vreemde dingen met de PSP hoor, alsof ze niet willen dat het een succes is
ik heb het al vaker gezegd maar dat er tijdens de launch van Chains of Olympus nergens een PSP te koop was (2000 kwam eraan geloof ik, de ouden waren uit de schappen gehaald vanwege iets met piracy ofzo) is natuurlijk te gek voor woorden!
krijg vaak het gevoel alsof ze gewoon een beetje het ijs aan het testen zijn
niet teveel geld erin stoppen maar ook niet te weinig ... easy does it
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:42 schreef Snever het volgende:
[..]
Als iets niet te krijgen is wil je het des te meer. Strategie dus.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:42 schreef Snever het volgende:
[..]
Als iets niet te krijgen is wil je het des te meer. Strategie dus.
Ja ik snap dat ook niet. Ze zijn gewoon dom bezig. De Playstation 3 heeft nu ook zo'n periode waarin die slecht geleverd wordt. Best triest.quote:Op zondag 11 juli 2010 00:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is een AAA titel, moet je helemaal uitmelken vanwege de naamsbekendheid, dan moet je niet de hardware uit de winkel trekken want dat heb je nu eenmaal nodig om het spel te kunnen spelen (en om er geld aan uit te geven)
de ontwikkelaar zal er ook niet om hebben kunnen lachen gok ik
wacht daar dan ff mee als dat zo nodig moet of stel de launch ietsjes uit
Nintendo's succesformule in de praktijkquote:Op donderdag 15 juli 2010 10:50 schreef KaNeNiTe het volgende:
Ocarina of time op de 3DS alleen daarvoor koop ik m al!!!!!!!!!!!!
Pilotwingsquote:The addition of cats to Nintendo's wildly successful virtual pet simulator theoretically redeems it from being nothing more than a re-release, but sadly we're not allowed to play with kitties yet - only a beagle, a golden Lab and a terrier, gambolling around in a typically sparse Nintendo virtual living room.
I wonder, fleetingly, what on earth happened to my old Nintendog, Steven the black Labrador, in the several years since I last switched on his cartridge. Does he still sit in that virtual living room, flea-ridden, awaiting my return, or has he finally given up on me and run away? Thankfully the 3D effect in this update is breathtaking enough to distract my conscience.
The Nintendogs themselves always were profoundly adorable, but 3D multiplies the cute factor. Using a flat touch-screen to pet a 3D virtual animal feels strange at first, but you soon get used to it, and seeing a ball apparently disappear into the distance when you chuck it into the screen can't help but amaze. The doggies scamper in and out of the screen without screwing with your depth perception at all. When they're stood up on their hind legs with their paws up against the screen, the instinctive temptation is to reach out and try to touch their paws.
The 3D effect isn't the only addition. The camera allows for facial recognition, meaning that your puppy now recognises when you're holding the 3DS up to your face and leaps up for some enthusiastic licking. This didn't exactly delight me - I'm a cat person - but it reduced two grown men standing behind me to girlish giggling. It will be interesting to see how far the facial recognition goes: will Nintencats and dogs recognise their owners, or be able to tell the difference between new playmates and old ones?
Hollywood 61quote:At first it's difficult to decide which fact is most incredible: the eventual appearance of a brand-new Pilotwings years after most fans had given up the ghost, or the fact that it's magically in 3D in your hands. It feels made for this technology. A flying game is in many ways the ideal showcase for the 3DS - hillsides and buildings come gradually towards you and banking narrowly around corners feels absolutely instinctive when canyon walls come rearing out of the screen. The demo consists of two levels - a ring challenge in a biplane, and a jetpack challenge where the goal is to burst as many floating balloons as possible with your fast-zooming little form.
The demo appears to be set on the Wii Sports Resort Island. I spotted the swordfighting dais, the baseball stadium and a few other prominent landmarks from my hours spent doodling around in free flight mode in Island Flyover, wishing for a new Pilotwings. Gently guiding the biplane through hoops in Ring Challenge feels almost as natural with the sensitive, lovely-to-use 3DS analogue stick as it does with the MotionPlus. The quality of the hardware here is beyond question. The responsive stick is so far removed from the PSP's fiddly nub that it beggars belief.
The rocket challenge features a very Mii-like jetpack wearer, which raises the possibility that Miis might go cross-platform. It's simple to control - you press A to fire up the rockets and use the analogue stick to adjust the direction of the jets. The little pilot goes zooming and bouncing around the island at surprising speed, but the 3D effect and depth of field has no trouble adjusting. I found it worked a little better with the 3D effect turned down slightly with the slider on the side of the screen - otherwise my eyes would occasionally try to focus on my plane and the background at the same time and send me crashing into the side of a building.
quote:As a Ubisoft-developed title, Hollywood 61 is the only non-Nintendo game playable at the showcase, and unfortunately the difference is immediately apparent. The 3D isn't well-suited to the hand-drawn graphical style and all the characters and objects on-screen look like poorly stacked cardboard cut-outs. Turning the 3D effect down confuses the image, too. The cut-out effect might be intentional, though, and it's very much a work in progress, so there's no need to rush into the comments thread and proclaim that third-party developers can't make games for the 3DS just yet.
It's a puzzle-based murder mystery game, clearly aimed at the bewilderingly enormous Professor Layton-devoted portion of the DS-owning casual crowd. The demo opens with a car journey towards an old theatre, during which a comically animated cardboard man gives us a little badly lip-synched background information about the murderer on the loose, who has a dangerous obsession with the as-yet-unnamed protagonist.
The 3D makes parking up outside the theatre and getting out of the car far more visually interesting than it should be, and a lot more interesting than the first challenge, which is a light puzzle designed to turn on the floodlights in the theatre. I've mentioned before on Eurogamer that I have absolutely no capacity whatsoever for light puzzles. My brain just cannot understand how they work. Once the floodlight is eventually awakened through sheer trial and error, it reveals a body hanging above the stage with a written note inviting me to pan the camera around to find the hidden message. Panning all the way to the left and right of the stage reveals the words "YOU'RE NEXT!" daubed on the stage curtain in white paint, before the demo ended. To be honest I'm not enormously scared yet, Ubisoft, but the finished game does have the potential to be interesting.
Ik neem aan dat spelen mag, maar uitgaande van de filmpjes een aantal posts naar boven mogen ze het niet filmen, helaasquote:
Ja, gelukkig wel. Filmen zal niet mogen, maar misschien dat ik wat persmateriaal krijg, geen idee. Dat zien we zo wel. Eerst het hele land doorcrossen om er te komenquote:
Nieuwegein valt nou ook wel weer mee, waar moet jij vandaan komen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 06:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Filmen zal niet mogen, maar misschien dat ik wat persmateriaal krijg, geen idee. Dat zien we zo wel. Eerst het hele land doorcrossen om er te komen
Het is in Zaandam toch dit keer?quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nieuwegein valt nou ook wel weer mee, waar moet jij vandaan komen?
Ik ga nog steeds voor 25 maart en 199 euro. Ik hoop op 11 maart (symbolische datum) en 179 euro.quote:Nintendo will reveal the date and price of the 3DS in Japan on 29th September 2010.
The Mario maker poinpointed the date to Bloomberg Japan (via GamesIndustry.biz).
Nintendo revealed the 3DS at E3 in June. We were told the dazzling new handheld would be here in 2011.
Professional guessers (read: analysts) have predicted that the 3DS will cost between $249 and $299 (£159/£191). I'm putting my money on £159.99. What say you?
Zaandam, en ik uit het oosten des lands.quote:Op donderdag 29 juli 2010 09:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nieuwegein valt nou ook wel weer mee, waar moet jij vandaan komen?
Was Mariokart al speelbaar dan? Dacht dat het alleen maar een 3D demo was, waarbij je de camera kon draaien ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zaandam, en ik uit het oosten des lands.
Maar damn, wat was het de reis waard. Wat een apparaat. Voor de rest zelda wii, metroid other m, kirby, donkey kong returns, golden sun, okamiden, rockband ds, en nog wat meer stuff gespeeld. Nintendo heeft de holidays en 2011 erg sterk opgezet
Ik ga maar eens beginnen aan een impressie voor op de site![]()
Persoonlijke favoriet: kirbyzo tof. 3ds favo mario kart ziet er erg leuk uit. Maar dat resident evil is ook echt
zijn de graphic beter dan pspquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zaandam, en ik uit het oosten des lands.
Maar damn, wat was het de reis waard. Wat een apparaat. Voor de rest zelda wii, metroid other m, kirby, donkey kong returns, golden sun, okamiden, rockband ds, en nog wat meer stuff gespeeld. Nintendo heeft de holidays en 2011 erg sterk opgezet
Ik ga maar eens beginnen aan een impressie voor op de site![]()
Persoonlijke favoriet: kirbyzo tof. 3ds favo mario kart ziet er erg leuk uit. Maar dat resident evil is ook echt
Preview ja, maar dan zie je de graphics toch, ik zeg ook dat het er goed uitzietquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Was Mariokart al speelbaar dan? Dacht dat het alleen maar een 3D demo was, waarbij je de camera kon draaien ofzo?
Ik heb het gespeeld, ik weet niet precies wat er te zien was, hier was er iig een speelbare demo, met tutorial en een tempel waar ik in ben geweest. Geen idee of dat op de E3 ook speelbaar wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Was er al meer te zien van Golden Sun Dark Dawn dan op de E3, of dat toch nog niet?
Je laat maar lekker alles vallen en besteed je tijd maar lekker aan Golden Sunquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld, ik weet niet precies wat er te zien was, hier was er iig een speelbare demo, met tutorial en een tempel waar ik in ben geweest. Geen idee of dat op de E3 ook speelbaar was
Ik ga zo een stukje er over schrijven, hopelijk krijg ik dat morgen nog af, het was een beetje een lange dag vanaf 5 uur voor me
Dit was er speelbaar op de E3:quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld, ik weet niet precies wat er te zien was, hier was er iig een speelbare demo, met tutorial en een tempel waar ik in ben geweest. Geen idee of dat op de E3 ook speelbaar was
Ik ga zo een stukje er over schrijven, hopelijk krijg ik dat morgen nog af, het was een beetje een lange dag vanaf 5 uur voor me
Komt me erg bekend voor in ieder geval, ik heb er wel een tijdje mee gespeeld, ik zag ook mensen er drie minuten naar kijken en wegleggen, ja, missing the point dudes! Dat is als zeggen dat Starcraft I slecht is gebaseerd op twee levels spelenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dit was er speelbaar op de E3:
De beelden die ik ervan gezien heb tot nu toe zien er in ieder geval mooi uit!
Golden Sun links laten liggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt me erg bekend voor in ieder geval, ik heb er wel een tijdje mee gespeeld, ik zag ook mensen er drie minuten naar kijken en wegleggen, ja, missing the point dudes! Dat is als zeggen dat Starcraft I slecht is gebaseerd op twee levels spelen
wat the dat is echt coolquote:
quote:We just interviewed Ono-san on the 3DS versions. He talked TONS of stuff, such a nice guy!
I'll have more details after reviewing the interview, but for now, he told us there will be a new, easier touch control mode aside from traditional controls, same 35 characters - version will be 'exactly the same' as in HD, and 3D effect is like if you put the characters in a box and you can feel the depth.
Moreover, he presented 'Street Fighter Fit' to Capcom. It was a Wii game, but then he was told about the 3DS. The 3DS D-Pad is not final, still changing and 'coming closer to what the SFIV team prefers'. Oh, SSFIV 3DS will have a 'surprise that can only be done on the 3DS'. He says we'll know more on a month an a half
Verschilt gelukkig per persoon, ik heb er totaal geen last vanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:11 schreef Nebo het volgende:
Nou, ik heb dat ding even in handen mogen houden bij GC, maar ik ben niet bijzonder onder de indruk. Het is een hele sprong op het gebied van graphics en de line-up is erg sterk, maar het hele 3D-gebeuren kan me uiteindelijk weinig boeien. Ik ben blij dat er een slider op zit om het uit te zetten, want tot nu toe worden mijn ogen er niet heel erg blij van
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:11 schreef Aether het volgende:
Meestgewilde franchises in Japan.
Had Paper Mario wat hoger ingeschat...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |