Kijk uit je ogen, zo gaat het er ongeveer uit zienquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef themole het volgende:
Ik ben erg benieuwd of het 3d effect goed gaat werken. Opzich ziet het er goed uit.
Het ziet er aardig uit, maar ik ben benieuwd naar de specificaties. Dan kan je pas zien hoeveel mooier iets kan worden. Kijk naar de normale ds, die games zagen er in het begin niet echt mooi uit, dat is later ook steeds beter geworden.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Kijk uit je ogen, zo gaat het er ongeveer uit zien
Dat zal nu ook het geval zijn natuurlijk. Eerste generatie games zijn altijd minder mooi dan bijvoorbeeld tweede of zelfs derde generatie.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef themole het volgende:
[..]
Het ziet er aardig uit, maar ik ben benieuwd naar de specificaties. Dan kan je pas zien hoeveel mooier iets kan worden. Kijk naar de normale ds, die games zagen er in het begin niet echt mooi uit, dat is later ook steeds beter geworden.
In principe deze generatie, de concurrentie kopieert namelijk nintendo's usp - wii mote. en het 3d effect zonder brilleke zal ongetwijfeld volgenquote:
fixedquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Maar Nintendo heeft de e3 dus 'gewonnen' het minst verloren
De E3 kan je niet winnen fanboy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Maar Nintendo heeft de e3 dus 'gewonnen'
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:54 schreef CherryLips het volgende:
Komt ie ook in andere kleuren, want hij is best lelijk
/meisjesmodus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |