quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:20 schreef msnk het volgende:
Ik wilde eigenlijk niets posten omdat ik niks te melden heb, maar ik vraag mij af waarom zoveel mensen TVPs plaatsen nu je het gewoon in je MyAT kunt toevoegen...
?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef sp3c het volgende:
ja dat werkt ook wel denk ik ...
[..]
[ afbeelding ]
Dat weten we nog niet Nvidia houdt altijd goed haar mond dicht en welke gpu moet er dan inquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Uhm, er zit juist geen Tegra in.
Dat waren enkel geruchten
whehehehequote:
Wat snapte je niet aan mijn post?quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:15 schreef sp3c het volgende:
je verstopt je tvp in een klacht over tvp's
dat kan echt wel subtieler hoor :' )
Niet elke layout heeft zo'n knop.quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat snapte je niet aan mijn post?
Ik had net zo goed op 'Volg topic' kunnen drukken, maar ik vraag mij serieus waar af waarom andere mensen dat niet doen. De enige manier om daar een antwoord op te krijgen is door het te vragen, niet? Heb zelf zat tvp's geplaatst, maar niet meer sinds die nieuwe functie er is.
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet elke layout heeft zo'n knop.
Best. Ik vind de tegenreacties op een serieuze vraag wel ongelofelijk triest, alsof je in een moslim topic zit of in KLBquote:Nu klaar okay? Damn
dit soort vragen stel je in het desbetreffende feedback topicquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat snapte je niet aan mijn post?
Ik had net zo goed op 'Volg topic' kunnen drukken, maar ik vraag mij serieus waar af waarom andere mensen dat niet doen. De enige manier om daar een antwoord op te krijgen is door het te vragen, niet? Heb zelf zat tvp's geplaatst, maar niet meer sinds die nieuwe functie er is.
bij de psp moet je je psp aan je account koppelen iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:53 schreef Ssonic het volgende:
ik denk zelf dat als het mogelijk is om spellen op je 3ds te zetten, nintendo deze dan aan een acount koppelt. Er zijn mensen die elke keer de nieuwste versie van de ds kopen. Ik had bv de ds bij de launch. Vervolgens deze doorverkocht en ds lite gekocht en momenteel heb ik de dsi. Dit zou dus betekenen dat ik de spellen op een ds kan zetten en bij de andere dsen gewoon weer moet verwisselen. Ook is het zowiezo niet slim want stel je voor dat ik een spel koop, die zet ik bij iemand anders erop, dan hebben twee mensen het spel. Aan een acount koppelen is dus het beste. Tevens is nintendo van plan trophies online te gaan gebruiken dus zo gek is dat nog niet.
Klopt, ik zit er aan te denken waarom Nintende niet een beetje head-tracking toevoegd, om dit op te lossen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:07 schreef SuperFruitig het volgende:![]()
![]()
Ik had trouwens ook ergens gelezen dat het 3D effect vrijwel meteen wegvalt als je ook maar een beetje je hoofd verschuift
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Schrijf maar in je agenda:
25 maart 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |