Nee, dat bedoel ik niet. Later in dat filmpje zie je Samus dubbel, dan komt het 3D niet goed over nee. Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Wii-Style het volgende:
Ik denk dat mensen bedoelen dat ze het effect zien, dat ze iets wazigs zien en denken omg 3D. Maar dat is bullshit. Als je een kleine camera gebruikt om een kleine scherm te filmen, zal je altijd wel iets wazigs zien.
quote:Holy crap!!!!! I just tried his badboy. I am utterly speechless first nintendo product I,ll be buying in years, it's Amazing, Mario kart demo was just Wow.
Nu mogen ze wel met een datum komen. Ik denk $199, december 2010, wereldwijdquote:Sooo hyped!!! Kinda wanna get back in that long ass line and try it again.
Je bedoelt dat het er 'crap' uit gaan zien als MGS3?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef ach het volgende:
Die resident evil screenshots zijn wel gephotoshopped om alle kartels eruit te halen. Op 400x240 gaat het er nou eenmaal crap (resolutie) uitzien zoals die mario kart screenshots.
Uhm, er zit juist geen Tegra in.quote:
Beweging compenseert dat weer enigzins, naast het feit dat de boel dan in native resolutie draait in plaats van zo'n opgeblazen of gecropped plaatje. Maar goed, Anti Aliasing was wel leuk geweest om het feest compleet te maken, dat wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:18 schreef ach het volgende:
Die resident evil screenshots zijn wel gephotoshopped om alle kartels eruit te halen. Op 400x240 gaat het er nou eenmaal crap (resolutie) uitzien zoals die mario kart screenshots.
iedereen die vind dat ik geen gelijk hebquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie probeer je nou eigenlijk te overtuigen?
Ik hoop van wel, maar ik heb een vermoeden dat het net zo gaat lopen als de release van de NDS: eerst Amerika en Japan eind dit jaar en dan medio maart 2011 voor Europa.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:06 schreef Aether het volgende:
Ben benieuwd of we 'm nog in Europa zien dit jaar...
Overzicht aangekondigde 3DS spellen.
Ik vraag me wel af wat er op dit moment techdemo is en wat echt een game gaat wordenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef RaymanNL het volgende:
http://picasaweb.google.com/GoldMetalSonicE32010
Alle 3DS screenshotsWat een games
![]()
Daarvan ben ik vrij zeker dat het uitkomt. Ubisoftquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:42 schreef sp3c het volgende:
wahaha niet die ghost recon meuk mag ik hopen
de rest zou ik er direct bijkopen
DAY ONE!quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:48 schreef sp3c het volgende:
ok battle of the giant dinasours zou ik er ook niet bijkopen
what the fok!?
Zelfde game jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |