Jij haalt wel veel binnen hequote:Op zondag 27 juni 2010 15:48 schreef Rick_dB het volgende:
erg mooi, erg leuk, erg vernieuwend.. maar nintendo kennende ben ik toch bang voor dat ik stras weer centen neer ga leggen voor een 3DS, terwijl een tijdje later een 3DSlite, een 3DSi , gevolgd door een 3DSXL ..
dat is het enige van nintendo wat ik gewoon niet waardeer. het staat heus wel op m'n verlanglijstje hoor.. maar niet voor de release. Ben ook blij dat ik mn x360 / ps3 nog niet kan binnenhalen, na de grote ps3 kwam de slim en nu ook de nieuwe x360.. en de oude varianten verkopen niet meer als het nieuwe spul er eenmaal is. Denk dus dat ik mn dslite maar aan papa en mama ga geven als ik de 3ds kan binnenhalen
ja. maar ik drijf niet zover door dat ik dag en nacht game hoor.. vind elke console en handheld wel leuk, evenals de exclusieve games (sommigen, metal gear spreekt me namelijk niet zo aan). elk apparaat heeft zn voor en nadelen, ik geniet graag van de voordelenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:48 schreef Rick_dB het volgende:
erg mooi, erg leuk, erg vernieuwend.. maar nintendo kennende ben ik toch bang voor dat ik stras weer centen neer ga leggen voor een 3DS, terwijl een tijdje later een 3DSlite, een 3DSi , gevolgd door een 3DSXL ..
dat is het enige van nintendo wat ik gewoon niet waardeer. het staat heus wel op m'n verlanglijstje hoor.. maar niet voor de release. Ben ook blij dat ik mn x360 / ps3 nog niet kan binnenhalen, na de grote ps3 kwam de slim en nu ook de nieuwe x360.. en de oude varianten verkopen niet meer als het nieuwe spul er eenmaal is. Denk dus dat ik mn dslite maar aan papa en mama ga geven als ik de 3ds kan binnenhalen
Fixed.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:26 schreef Ssonic het volgende:
[..]
Mensen die over het uitmelken van de ds klagen![]()
Sony is net zo erg...
DS-PSP
DSlite-PSP2000
DSi-PSP3000
DSi XL-PSPgo
Zo gaat dat eenmaal bij elektronica
klopt ook wel, maar de veranderingen zijn vooral verbeter puntjes, waar de ds het upgrade met onnodige dingen. zoals 2 camera's, een groter scherm (wat dan wel handig kan zijn, maar ze maakten de ds lite kleiner omdat de ds1 te bulky was).quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:26 schreef Ssonic het volgende:
[..]
Mensen die over het uitmelken van de ds klagen![]()
Sony is net zo erg...
DS-PSP
DSlite-PSP2000
DSi-PSP3000
DSi XL-PSPgo
Zo gaat dat eenmaal bij handhelds.
Jij snapt er niet veel van is het wel?quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar de veranderingen zijn vooral verbeter puntjes, waar de ds het upgrade met onnodige dingen. zoals 2 camera's, een groter scherm (wat dan wel handig kan zijn, maar ze maakten de ds lite kleiner omdat de ds1 te bulky was).
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar de veranderingen zijn vooral verbeter puntjes, waar de ds het upgrade met onnodige dingen. zoals 2 camera's, een groter scherm (wat dan wel handig kan zijn, maar ze maakten de ds lite kleiner omdat de ds1 te bulky was).
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:49 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
Het was vooral de prijs volgens mij. 250 euro...quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
noem is wat verbeterpuntjes tussen bv psp 2000 en psp 3000?
het is nagenoeg hetzelfde apparaat, alleen de Go is echt iets 'nieuws' en die faalde harder dan Frankrijk op het WK voetbal en nog niet eens omdat het zo'n kutding is maar omdat Sony zo zijn best heeft gedaan om het ding te laten falen
ik zit er niet zo diep in nee, ik koop het en ik game ermee. ik ben fakking dom wat electronica betreft. ik heb alleen gelezen dat de psp3 verbeterd is t.o.v. psp2, had met het scherm te maken enz enzquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij snapt er niet veel van is het wel?
De SNES heeft ook verschillende versies gehad.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik zit er niet zo diep in nee, ik koop het en ik game ermee. ik ben fakking dom wat electronica betreft. ik heb alleen gelezen dat de psp3 verbeterd is t.o.v. psp2, had met het scherm te maken enz enz
lekker boeiend ook, ik game er toch wel mee. snap niet waarom ze niet meteen een goed product neerzetten zoals ze dat ook met de snes deden.
Was er iets mis met de eerste versie van de DS dan? Vooral in elektronica gaat de techniek snel, dus het is vrij logisch dat Nintendo niet wacht maar constant verbetert. Zoals elk commercieel bedrijf. PSP heeft nu ook vier versies. En ik gok dat er nog wel een paar bij gaan komen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Rick_dB het volgende:
lekker boeiend ook, ik game er toch wel mee. snap niet waarom ze niet meteen een goed product neerzetten zoals ze dat ook met de snes deden.
Ik verkoop mijn ds lite ook idd, zie v&a.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:49 schreef appelfan het volgende:
Fijn dat er een compleet nieuwe DS uitkomt. Dan komen er weer tweedehandse oudere beschikbaar.
* appelfan slaat altijd voorraad in voor toekomstige pleegkindjes. Wanneer ze weggaan mogen ze het houden.
[Nintendo DS #94]quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:20 schreef larry_flynt het volgende:
Weet iemand of Runaway: A Road Adventure ook beschikbaar is op de DS? Deel twee en drie wel namelijk, maar wil graag eerst met het eerste deel beginnen.
En welk kassasysteem is dat?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:24 schreef Snever het volgende:
In ons kassasysteem staat hij al in voor 169,95.
Leuke prijs
Je haalt nu twee verschillende soorten electronica door elkaar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 20:10 schreef Rick_dB het volgende:
[..]
ik zit er niet zo diep in nee, ik koop het en ik game ermee. ik ben fakking dom wat electronica betreft. ik heb alleen gelezen dat de psp3 verbeterd is t.o.v. psp2, had met het scherm te maken enz enz
Gameboy Light bleef inderdaad in Japan. Opvallend is trouwens wel dat de eerste upgrade (Pocket) pas na een jaar of zes/zeven kwam, dat is sinds de GBA wel anders. Sowieso is de Gameboy ziekelijk lang meegegaan, '89 t/m ongeveer 2000 zie ik geen enkele moderne handheld nadoen.quote:Ook de eerste gameboy heeft zo een dunne variant gekregen en zelfs een variant met backlight. Waarbij ik van de laatste niet zeker weet of die ooit wel in Europa is uitgekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |