Neem de tijdquote:Op woensdag 8 september 2010 17:20 schreef msnk het volgende:
Krijg de OP even niet zoals ik het wil
[..]
quote:Op woensdag 8 september 2010 17:11 schreef Aether het volgende:
Meestgewilde franchises in Japan.
Had Paper Mario wat hoger ingeschat...
Van veel games is nog niet eens bekend of het uberhaupt meer dan een techdemo wordt. Denk dat er nog niet veel over te vertellen is.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Die Paper Mario voor de 3DS he, is dat een remake of echt een nieuwe?
Dit is gewoon echt een nieuwe titel hoor.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Van veel games is nog niet eens bekend of het uberhaupt meer dan een techdemo wordt. Denk dat er nog niet veel over te vertellen is.
Tis trouwens 28 september.quote:Op donderdag 9 september 2010 08:52 schreef RaymanNL het volgende:
Wanneer was dat pressevent ook al weer, 23 september ofzo? Dan weten we eindelijk meer
Ze mogen wat mij betreft wel een iets hogere resolutie gebruiken voor de grond textures. Voor de rest ziet het er netjes uit, zeker voor een handheld!quote:Op woensdag 15 september 2010 10:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
EA komt met MyGarden. Een soort Pikmin/Viva Pinata/Rob de tuinman game met beste mooie visuals
Nu met screens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:37 schreef SinofEnvy het volgende:
Vraag me af in hoeverre de 3D nice gaat zijn.
Slecht verkapte tvp.
quote:Report: Nintendo 3DS Hardware Specs Revealed
Nintendo's next handheld game machine, the Nintendo 3DS, will be significantly more powerful, thanks to hardware specs that represent a vast improvement over the Nintendo DS and its more powerful successor, the Nintendo DSi.
IGN, citing "persons familiar with the hardware who spoke to us under the condition of anonymity," report that the 3DS will come stuffed with the following electronic guts.
CPU: 2 x 266MHz ARM11
GPU: PICA200 133MHz GPU by DMP
RAM: 64MB
Video RAM: 4MB
Storage: 1.5GB Flash-based
The original Nintendo DS featured a pair of ARM processors running at 67 MHz and 33 MHz and a comparatively paltry 4 MB RAM. The Nintendo DSi had double the CPU clock speed and quadrupled the system's RAM, plus added 256 MB of flash-based storage.
We've reached out to Nintendo seeking comment on the matter. The company is not typically open about the nitty gritty hardware aspects of its video game hardware and has not yet responded to requests for comment.
Zou in principe genoeg moeten zijn; de PSP heeft ook 64MB.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zag het gisteravond al inderdaad op NeoGAF. Maar het zegt me nietsIn mijn ogen is 64MB RAM weinig, maar voor een handheld schijnt het meer dan genoeg te zijn
Ik weet het niet
Gewoon zeggen dat je geen sex meer met haar hebt totdat jij een 3DS mag kopen.quote:Op woensdag 22 september 2010 11:51 schreef _Flea_ het volgende:
Wordt zo'n gaaf apparaat. Alleen is de vriendin er op tegen....
That's worth a try....quote:Op woensdag 22 september 2010 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je geen sex meer met haar hebt totdat jij een 3DS mag kopen.
Ik ben al ingestapt in de trein. De trein die altijd op tijd rijdt!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:50 schreef RaymanNL het volgende:
Oeeewww:
[ link | afbeelding ]
Morgen
IK bestuur die treinquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben al ingestapt in de trein. De trein die altijd op tijd rijdt!
Choo Choo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |