ooh ik hou dr zo vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan hier toch om GIEEEEEEREN.
Kan ik jullie uit elkaar houden als jullie elkaar in de haren vliegenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alleen Bragi, jij en ik overblijven in deze SC.
Wut, hoe?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
Skylark.
Hij en IQM hebben mij hier naartoe gehaald
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RT PLS!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
Vanaf nu post ik elke trollerige post van buitenaf in het feedback-topic en zal ik ook een TR plaatsen.
GODVERDOMME! IK MEEN HET!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
Die PM's van Mozy hebben mij hier gehouden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit wordt echt weer zo'n rel waarbij iedereen uit z'n slof schiet en er tig bans uitgedeeld worden
Bobby en ik vliegen elkaar nooit in de haren, volwassen mannen als we zijn. Zo eens in de zoveel tijd hebben we een woordenwisseling en kort daarna glimlachen we weer tevreden bij het zien van Evangeline Lilly.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik jullie uit elkaar houden als jullie elkaar in de haren vliegen?
Mensen die het woord rel gebruikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit wordt echt weer zo'n rel waarbij iedereen uit z'n slof schiet en er tig bans uitgedeeld worden
Wanneer vliegen wij elkaar nou in de haren? Dat gebeurt hooguit 2 keer per jaar. Ik hou van Bragi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik jullie uit elkaar houden als jullie elkaar in de haren vliegen?
Nee, hoor. Ik ben er alweer overheen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja inderdaad. We zijn hier niet allemaal 'hosselaars' zoals Lamon. graag roept en diegenen worden niet gehaat oid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is echt verwonderlijk dat ze hem nog steeds niet van het forum getieft hebben en nog ingaan op z'n gezeur. Z'n vergelijking ook met Emimich. Die werd ook afgestraft omdat ie deed dat ie heel wat was. Als ie niet zo hoog van de toren had geblazen was er waarschijnlijk niks gebeurt.
Ik doe mee voor spek en boon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg even eerlijk wat deze is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie hebben mij laten in zien dat deze SC leuk was, toen ik dat zei in de PUB en ze me voor gek uitmaakte, maakte jij een post in de trant van: "Mozy kan er niks aan doen dat hij het licht heeft gezien"quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bobby en ik vliegen elkaar nooit in de haren, volwassen mannen als we zijn. Zo eens in de zoveel tijd hebben we een woordenwisseling en kort daarna glimlachen we weer tevreden bij het zien van Evangeline Lilly.
Vanochtend over de fossielen was nog een prima, opbouwend meningsverschil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bobby en ik vliegen elkaar nooit in de haren, volwassen mannen als we zijn. Zo eens in de zoveel tijd hebben we een woordenwisseling en kort daarna glimlachen we weer tevreden bij het zien van Evangeline Lilly.
Nee dat wordt het niet, want dan gebruiken ze dat als excuus om ons te bannen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
|quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jullie hebben mij laten in zien dat deze SC leuk was, toen ik dat zei in de PUB en ze me voor gek uitmaakte, maakte jij een post in de trant van: "Mozy kan er niks aan doen dat hij het licht heeft gezien"
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vanochtend over de fossielen was nog een prima, opbouwend meningsverschil.
Kanker, TRquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
Houd nou eens op met dat gekanker over de SC dit de SC dat. Als we hier zo gaan posten, dan gaat de SC geheid op slot en dat wil niemand.
Volgens mijn laatste intel was dat ergens in Almelo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
MORGEN KOM IK JE HALEN! IK WEET WAAR JE WOONT!
Ja, het leuke grapje is allang en breed gemaakt hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
mensen maken druk dit dat sc is niks man :p gewoon stukje internet genoeg sc's het gaat om users moet je gwn beseffen
Dat heb ik ook. Anders zou het meteen de laatste zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die het woord rel gebruiken![]()
![]()
Mensen die denken dat ik ooit nog geband word![]()
hahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, het leuke grapje is allang en breed gemaakt hoor
IRL?!?!?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Ik heb vandaag ruim een uur met dat meisje gepraat en het was best gezellig![]()
Oeh, goed om te horen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Ik heb vandaag ruim een uur met dat meisje gepraat en het was best gezellig![]()
heb je dr msn gevraagd :p in de bus ofzo is wel kk lastig maar als je de chick al best goed kent is het best easy :pquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Dat was misschien niet zo adequaat van mij als jullie gewend waren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vanochtend over de fossielen was nog een prima, opbouwend meningsverschil.
Okee thanks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kankeren is langdurig zeuren. Nu weet je het.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste intel was dat ergens in Almelo.
Nu gaan we een feestje maken nomquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Het was anders wel vermakelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was misschien niet zo adequaat van mij als jullie gewend waren.Had Bobby ook niet de dupe van hoeven worden.
haha zo chill dat :p gewoon biri er bij chips ornaje shirtje aan haarjtes goed doen want zijn wel chick in de stad meestal :p en wil je tog geod eruit zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die praten over dingen TERWIJL HET NOG MAAR 1 DAG IS VOOR HET ZOVER IS
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
Houd nou eens op met dat gekanker over de SC dit de SC dat. Als we hier zo gaan posten, dan gaat de SC geheid op slot en dat wil niemand.
Wat converseer je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha zo chill dat :p gewoon biri er bij chips ornaje shirtje aan haarjtes goed doen want zijn wel chick in de stad meestal :p en wil je tog geod eruit zien
En ik ben ook gewoon chago. Maakt verder niet uit, zo vaak hebben wij sowieso geen meningsverschil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was misschien niet zo adequaat van mij als jullie gewend waren.Had Bobby ook niet de dupe van hoeven worden.
Je moet wat als wise en WD elkaar niet meer in de haren vliegen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het was anders wel vermakelijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
MORGEN BEGINT HET WK OM GOM GOMG OMG OMG OMG OM GOM GOMG MFDSOJAP;OSFJHA P[OFJAPLS FSAOJFJSAFJ;LL :d D ;D ;D:D![]()
: D:
:D
![]()
:D :
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Alsjeblieft gebruik een Cacci-linequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond die van de zonnebril regelen.
Er is al zo vaak gedreigd de SC dicht te gooien om ergere dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb ook een zonnebril.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond die van de zonnebril regelen.
we hebben de bijl begraven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet wat als wise en WD elkaar niet meer in de haren vliegen.
Zoals?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is al zo vaak gedreigd de SC dicht te gooien om ergere dingen.
ik gebruik die van tijd terugdraaien okay :p voor jou danquote:
Ik heb vandaag foto's gemaaktquote:
Goed idee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan?
Moeten we het weer over beffen/pijpen/baffen hebben dan?
Nee, fakking heet. Ik moet even een paar kussens zien te regelen dat ik onder de airco komt te liggen. Deze omstandigheden verhitten mijn gesteldheid.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet wat als wise en WD elkaar niet meer in de haren vliegen.
En hoevaak zou jij al geshredderd zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, dat gedreig van het sluiten van de sc![]()
op m'n werk werd er ook al zovaak gedreigd dat ik ontslagen zou worden
EN IK WERK ER NOG STEEDS D
![]()
deze vergelijking steun ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
IBgrapjesoversocialewerkplaatsenontslagenworden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
IBgrapjesoversocialewerkplaatsenontslagenworden.
Dat dus, benauwd, heet. Ik moet nog een a4tje typen voor morgen. Maar ik heb de concentratie van een zeevos door die hitte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, fakking heet. Ik moet even een paar kussens zien te regelen dat ik onder de airco komt te liggen. Deze omstandigheden verhitten mijn gesteldheid.
ik zie ze niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Hey wat betekenen die dino's naast jullie usernames, NG en 4EBE?
whaha :pquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik gebruik die van tijd terugdraaien okay :p voor jou dan
Oeh, tof! Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag foto's gemaakt. Zal ze straks even op mn laptop zetten.
Dat ze niet baggerlayout gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Wat Mozy zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij niet, maar die is er 's avonds meestal ook wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Ik ben benieuwd.
Is 4EBE er nog? Ik wil haar namelijk vertellen dat de scheerder de wol heeft meegenomen.
Jaquote:
Neej, gewoon op school gedurende een clustervakquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
heb je dr msn gevraagd :p in de bus ofzo is wel kk lastig maar als je de chick al best goed kent is het best easy :p
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Eensgelijks, moet eigenlijk hard aan de slag, want zodra het WK begint voer ik toch geen moer meer uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, benauwd, heet. Ik moet nog een a4tje typen voor morgen. Maar ik heb de concentratie van een zeevos door die hitte.
Ik niet, want maar 1 man, niet nodigquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed idee.
Wie van de dames hier pijpt met condoom?
Ik voer nooit een moer uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eensgelijks, moet eigenlijk hard aan de slag, want zodra het WK begint voer ik toch geen moer meer uit.
Aight, komen er dan ook picca's ofwat?quote:
Aha, en wat doet ie er mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Ik ben benieuwd.
Is 4EBE er nog? Ik wil haar namelijk vertellen dat de scheerder de wol heeft meegenomen.
Ehh, waarom dat plaatje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, want maar 1 man, niet nodig
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
ben wel ooit op staande voet ontslagen bij de appie![]()
De meeste hebben haar pics al gezien en 1 gesprek zegt verder ook nog niet allesquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, komen er dan ook picca's ofwat?
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
ben wel ooit op staande voet ontslagen bij de appie![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
He, ik ga zo naar Ellen Ten Damme, maar wilde iedereen nog even een fijne dag wensen.
Met name 4EBE en Ynuhh.
Ga je haar ook nog proberen aan te spreken of wat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
He, ik ga zo naar Ellen Ten Damme, maar wilde iedereen nog even een fijne dag wensen.
Met name 4EBE en Ynuhh.
Optreden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
En ik dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
Juist.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Was vulploegleider en iemand deed stoerwilde niet luisteren enzo, en toen knapte er wat, en toen zette ik een mes op z'n keel
![]()
wel spijt van majah, eigenwijze knuppel dat het was
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Was vulploegleider en iemand deed stoerwilde niet luisteren enzo, en toen knapte er wat, en toen zette ik een mes op z'n keel
![]()
Dank jequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
Wtf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Je doet me denken aan een Marokkaan van vroeger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Oke, fijne dag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
OH SHIT LOOSE CANNONquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Ik snap dat ook niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Mozy het volgende:
Wat ik niet snap, is dat mensen zeggen dat er zoveel tijd in ons word gestoken, terwijl er voor word gekozen om dat te doen.
Serieus, ik heb nooit echt het idee gehad dat users buiten de SC zoveel last hebben van de SC.
Maar blijkbaar, heeft heel fok last van ons! Het enige wat ik me kan bedenken, dat die 1x per maand een relletje naar de FB gaat, en daar een pagina vol post.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OH SHIT LOOSE CANNON
Ik neem alles terug wat ik ooit tegen je heb gezegd.
Have fun!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
serieus er is wel distress in dat discussietopic. Misschien ben ik nu wel lekker tegen de stroom in zoals NG normaal maar ben ik de enige die het niet zo'n probleem zou vinden?
Ik wel want als de SC weg is word ik binnen no-time geband. ik moet mn shit ergens kwijt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
serieus er is wel distress in dat discussietopic. Misschien ben ik nu wel lekker tegen de stroom in zoals NG normaal maar ben ik de enige die het niet zo'n probleem zou vinden?
Je kent het wel. zo'n kerel die kankerirritant is, het bloed onder je nagels vandaan haalt enzoquote:
Jij bent gewoon toughquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het ooit met een zakmes gedaan bij mijn nichtje, toen zij en haar oudere broer mij op een gegeven moment keihard zaten te irriteren (en ik zat die periode ook niet lekker in mijn vel) achteraf ook veel spijt van gehad en nu kunnen we het ook weer gewoon top met elkaar vindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent het wel. zo'n kerel die kankerirritant is, het bloed onder je nagels vandaan haalt enzoer knapte wat
Je loopt nu nog dagelijks met een mes op zak?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent het wel. zo'n kerel die kankerirritant is, het bloed onder je nagels vandaan haalt enzoer knapte wat
Nee, en sowieso waarom heb je uberhaupt een mes bij man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk geen mes bij me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Naais.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er kleding van maakt.
EEN STANLEY MESJEquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit irl ontmoet, maar zo klink je echt best wel eng.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Een stoel komt hard aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kan tenminste Crackjen en Mozy fatsoenlijk een knuffel geven (no homo Mozy) zonder dat ik bang ben dat mijn lever wordt geprikt.
Op basis van een hoi?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Trollface. het volgende:
Ik dacht, ik kom eens kijken of ik ongelijk had met mijn gedachte over kliekvorming.
Hij is tof.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit irl ontmoet, maar zo klink je echt best wel eng.
Kom maar, I need itquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kan tenminste Crackjen en Mozy fatsoenlijk een knuffel geven (no homo Mozy) zonder dat ik bang ben dat mijn lever wordt geprikt.
Beter dan dat je kutje er naar stinkt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn vingers rieken naar vis, goeiedag zeg.
Nee? Dat was gewoon mijn groet.quote:
Godverdomme wat heeft deze man gelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor ik kijk misschien eens in de zoveel tijd in de SC en het boeit me geen flikker (als outsider), laat het gewoon open en doe niet moeilijk. Ik snap sowieso niet wat mensen in een SC zien aangezien genoeg leuke Topics zijn in KLB. Als het je niet bevalt zoek je een andere SC op.
Groepjes/kliekjes krijg je overal dus dat kan je toch niet tegengaan of wil je soms dat het SC 'kliekje' heel KLB gaan overnemen met slowchat shit. Sommige users moeten er sowieso wegblijven (uit de SC) aangezien die toch niet normaal kunnen posten in KLB laat staan in een slowchat. (Ik kijk mezelf ook aan.)
LAAT DIT BERICHT STAAN WANT ALS ER ALLEEN SCERS EN MODS MOGEN REAGEREN IS HET OOK NIET EERLIJK AANGEZIEN IEDEREEN IN DE SC 'MAG' KOMEN.![]()
![]()
Niet iedereen heeft handen gekregen van God.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Madridista het volgende:
Mensen die hun vuisten niet kunnen gebruiken en messen nodig hebben
Dat valt ook wel mee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit irl ontmoet, maar zo klink je echt best wel eng.
IGNOREMODUS staat al weken aan jonghe. Alleen WF snapt het niet. WF LEER SHIT TE SNAPPENquote:
hallonquote:
Het klonk als een kapmes gast.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef NoelGallagher het volgende:
het was gewoon een fucking aardappelschilmesjedie had ik in m'n borstzakje omdat ik die nodig had
RT!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
IGNOREMODUS staat al weken aan jonghe. Alleen WF snapt het niet. WF LEER SHIT TE SNAPPEN
Vrij eens, ik snap het gekanker ook niet. Als je het niets vind, kom er dan niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Godverdomme wat heeft deze man gelijk.
=$quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
IGNOREMODUS staat al weken aan jonghe. Alleen WF snapt het niet. WF LEER SHIT TE SNAPPEN
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sure, why not?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Oke, iedereen wil me dus nog een kans geven?
Jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Madridista het volgende:
Mensen die hun vuisten niet kunnen gebruiken en messen nodig hebben
Hallon, alles goed?quote:
natuurlijk nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb zin om die smoel van je te klappenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Ŕ bout portant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef reetveter het volgende:
Mensen die NG niet in het echt hebben ontmoetMensen die bang voor NG zijn
.
hehe, jij weetquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef reetveter het volgende:
.
ya,quote:
ik vind die inhammen alleen niks, maar verderquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef reetveter het volgende:
.
Ik ben geen regular, maar als je normaal post zouden er geen problemen moeten zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Check, check.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef reetveter het volgende:
.
Tuurlijk, als je normaal post.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Hou toch eens op, mn dochter wordt tienquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
GYMMEN![]()
![]()
. Hahahah lakitu gaat apekooi spelen met 10-jarige wulpse cracksletjes
Volgens mij moet je daar een abo voor hebben, friends & foes.quote:
Jonge hou je bek ik ben geen slet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
GYMMEN![]()
![]()
. Hahahah lakitu gaat apekooi spelen met 10-jarige wulpse cracksletjes
I seequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar een abo voor hebben, friends & foes.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
je mag me vragen, maar kom niet klagen..
je mag niks zeggen.. niks uitleggen.
Je mag niet zeiken, zeker niet verwijten..
ik ben het typ dat je toch niet zal begrijpen.
je mag me vragen, maar kom niet klagen..
je mag niks zeggen.. niks uitleggen.
je mag niet zeiken, zeker niet verwijten..
ik ben het typ dat je toch niet zal begrijpen.
Haha, wat past dit goed bij de modjes over de sc
Klopt. Wat een toeval was dat zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt me wel gespot op het station
Moet ik een afkickkliniek gaan bellen? Ik weet hoe het isquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
Nou mensen.
Ik mag dus nooit meer trollen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hou toch eens op, mn dochter wordt tien
Weg nu, ze gaan koken en ik ga zorgen dat ze de keuken niet in de fik steken
quote:
mja, wanneer troll je. Het kan ook een grap zijn die je express doet. Moet je daarvoor gebanned worden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
Nou mensen.
Ik mag dus nooit meer trollen.
Daarvoor is er altijd nog Bragi, onze SC-woordvoerder. Ik als SC-leider hou hem wel in de gaten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef wise het volgende:
[..]
mja, wanneer troll je. Het kan ook een grap zijn die je express doet. Moet je daarvoor gebanned worden?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
Alles wat ook maar het kleinste beetje lijkt op trollen of happen wordt geband
Problemen in de SC worden door 2 users besproken in de FB, de SC woordvoerder de rest houdt zich erbuiten op straffe van bans
wat mij betreft wordt dit 't en dan mogen jullie fijn verder SC'en
Als het maar binnen de SC blijft, maar toch, ik kan dus niet het risicio lopen om een grapje te maken, die dan vervolgens in de FB word gemeld en dan krijg ik een ban.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef wise het volgende:
[..]
mja, wanneer troll je. Het kan ook een grap zijn die je express doet. Moet je daarvoor gebanned worden?
en wie zegt dat ik hem wil als woordvoerderˇˇquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daarvoor is er altijd nog Bragi, onze SC-woordvoerder. Ik als SC-leider hou hem wel in de gaten.
Jij gebruikt silver, jij bent ontoerekeningsvatbaar verklaard.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik hem wil als woordvoerderˇˇ
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij gebruikt silver, jij bent ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Daar zouden we altijd nog over kunnen stemmen maar ik denk dat Bragi een prima woordvoerder is. Hij wordt niet snel boos en kan altijd rustig en gekalmeerd dingen uitpraten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik hem wil als woordvoerderˇˇ
NOU INDERDAAD, HAHAHAA ALS EEN BAN HET EINDE VAN DE WERELD WAS JOH NOU DAN POHHHH HEEEJquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef Trollface. het volgende:
Achja, een ban is niet het einde van de wereld.
ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar zouden we altijd nog over kunnen stemmen maar ik denk dat Bragi een prima woordvoerder is. Hij wordt niet snel boos en kan altijd rustig en gekalmeerd dingen uitpraten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NOU INDERDAAD, HAHAHAA ALS EEN BAN HET EINDE VAN DE WERELD WAS JOH NOU DAN POHHHH HEEEJ
aaaaah nerd, kk op sukkoltje jongeeeequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Hah! René is een Marokkaan!
Stel je voor. 48 uur, 2880 minuten, 17280 seconden zonder FOK!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NOU INDERDAAD, HAHAHAA ALS EEN BAN HET EINDE VAN DE WERELD WAS JOH NOU DAN POHHHH HEEEJ
Wolla jongeuh!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaaaah nerd, kk op sukkoltje jongeeee
Dat is nog iets toffer dan Harry.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahaha, hier in het dorp woont een neger die Henk heet![]()
![]()
![]()
Ik zag een neger met houten klompen in de plus bij onsquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier in dorp woont een negro met de naam Harry. Tegenwoordig is er niets meer raar.
Ik ken een neger die Geert heetquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
De duur maakt niet uit. Iedereen is addict dus het is al erg genoeg op zich.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Stel je voor. 48 uur, 2880 minuten, 17280 seconden zonder FOK!
hihihihihi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zou serieus ook een goede kandidaat zijn. Nooit partijdig, politiek correct en grapjes bestaan bij mij niet.
Smakelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben eten.
Die hier woont praat accentloos Nederlands, maar er is ook nog een negro die Filip heet, op het platteland woont en beter dialect spreekt dan mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ken een neger die Geert heet___
Hij heeft ook een West-Fries accent
Ik heb een keer een IP-ban van een uur gehad. Ik kon totaal niets doen, ook niet lezen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De duur maakt niet uit. Iedereen is addict dus het is al erg genoeg op zich.
KLB-HOMO-SC dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Ha, dit wordt dus voortaan een kusjekroel-SC
Dat zal die tweede uit mijn dorp wel zijn geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag een neger met houten klompen in de plus bij ons
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Ha, dit wordt dus voortaan een kusjekroel-SC
KLGAY-SC.quote:
Op mijn werk heb ik een Chinees die Kees heetquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die hier woont praat accentloos Nederlands, maar er is ook nog een negro die Filip heet, op het platteland woont en beter dialect spreekt dan mij.
Renesite of NG?quote:
Daar heb ik wel eens foto's van gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ik ken ook een negerin die L.no heet
We houden een klb-sc reces / zomerstopquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
JONGENS STOP MET POSTEN, ANDERS WORDEN WE STRAKS GEBANNEDD
Je zou maar zo in het echt heten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ik ken ook een negerin die L.no heet
Dat is er wel, maar dan moet ik even zoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef L.no het volgende:
Potloodvis , heb je ook een filmpje van je UI?
adriano is dat toch van porto?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef L.no het volgende:
Potloodvis , heb je ook een filmpje van je UI?
Kan je daarmee kappen? Dat is ondertussen wel geinig genoeg geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens foto's van gezien.
gvd, sevilla ofcoursequote:
Als je er geen commentaar op wil had je ze niet moeten posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je daarmee kappen? Dat is ondertussen wel geinig genoeg geweest.
Oké, sorry.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je daarmee kappen? Dat is ondertussen wel geinig genoeg geweest.
ya, my bad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, Carlos Diogo en Luis Fabiano.
Oke. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is er wel, maar dan moet ik even zoeken.
Ja of Zo surral babbie !quote:
Dankjequote:
Dat is geen kritiek of commentaar. Dat is gewoon gemeen zijn en dat weet je best.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je er geen commentaar op wil had je ze niet moeten posten.
Nee hoor wat zij zegt klopt. KLB SC'ers mogen er geen commentaar meer op geven en ook niet in dat topic posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je er geen commentaar op wil had je ze niet moeten posten.
Ja, maar dan moeten er dit keer wel vrouwen zijn die wel steeds aanwezig kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja of Zo surral babbie !
Maar ik vind jou tof
We moeten nog maar een keer dat Fok! take me out organiseren
Jazeker.quote:
IN JAILquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef reetveter het volgende:
Ik zit ook nog steeds op dezelfde plek als vanochtend.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, eerst geslapen tot 11 uur. Vervolgens opgestaan en de hele dag Pokémon Fire Red gespeeld.
Mooiquote:
Blaren op je aars.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef reetveter het volgende:
Ik zit ook nog steeds op dezelfde plek als vanochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |