Dat zal die tweede uit mijn dorp wel zijn geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag een neger met houten klompen in de plus bij ons
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Ha, dit wordt dus voortaan een kusjekroel-SC
KLGAY-SC.quote:
Op mijn werk heb ik een Chinees die Kees heetquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die hier woont praat accentloos Nederlands, maar er is ook nog een negro die Filip heet, op het platteland woont en beter dialect spreekt dan mij.
Renesite of NG?quote:
Daar heb ik wel eens foto's van gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ik ken ook een negerin die L.no heet
We houden een klb-sc reces / zomerstopquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
JONGENS STOP MET POSTEN, ANDERS WORDEN WE STRAKS GEBANNEDD
Je zou maar zo in het echt heten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ik ken ook een negerin die L.no heet
Dat is er wel, maar dan moet ik even zoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef L.no het volgende:
Potloodvis , heb je ook een filmpje van je UI?
adriano is dat toch van porto?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef L.no het volgende:
Potloodvis , heb je ook een filmpje van je UI?
Kan je daarmee kappen? Dat is ondertussen wel geinig genoeg geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens foto's van gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |