Dat zal die tweede uit mijn dorp wel zijn geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag een neger met houten klompen in de plus bij ons
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Ha, dit wordt dus voortaan een kusjekroel-SC
KLGAY-SC.quote:
Op mijn werk heb ik een Chinees die Kees heetquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die hier woont praat accentloos Nederlands, maar er is ook nog een negro die Filip heet, op het platteland woont en beter dialect spreekt dan mij.
Renesite of NG?quote:
Daar heb ik wel eens foto's van gezien.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ik ken ook een negerin die L.no heet
We houden een klb-sc reces / zomerstopquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef Chuck_Norris het volgende:
JONGENS STOP MET POSTEN, ANDERS WORDEN WE STRAKS GEBANNEDD
Je zou maar zo in het echt heten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ik ken ook een negerin die L.no heet
Dat is er wel, maar dan moet ik even zoeken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef L.no het volgende:
Potloodvis , heb je ook een filmpje van je UI?
adriano is dat toch van porto?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:43 schreef L.no het volgende:
Potloodvis , heb je ook een filmpje van je UI?
Kan je daarmee kappen? Dat is ondertussen wel geinig genoeg geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens foto's van gezien.
gvd, sevilla ofcoursequote:
Als je er geen commentaar op wil had je ze niet moeten posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je daarmee kappen? Dat is ondertussen wel geinig genoeg geweest.
Oké, sorry.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Kan je daarmee kappen? Dat is ondertussen wel geinig genoeg geweest.
ya, my bad.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, Carlos Diogo en Luis Fabiano.
Oke. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat is er wel, maar dan moet ik even zoeken.
Ja of Zo surral babbie !quote:
Dankjequote:
Dat is geen kritiek of commentaar. Dat is gewoon gemeen zijn en dat weet je best.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je er geen commentaar op wil had je ze niet moeten posten.
Nee hoor wat zij zegt klopt. KLB SC'ers mogen er geen commentaar meer op geven en ook niet in dat topic posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je er geen commentaar op wil had je ze niet moeten posten.
Ja, maar dan moeten er dit keer wel vrouwen zijn die wel steeds aanwezig kunnen zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja of Zo surral babbie !
Maar ik vind jou tof
We moeten nog maar een keer dat Fok! take me out organiseren
Jazeker.quote:
IN JAILquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef reetveter het volgende:
Ik zit ook nog steeds op dezelfde plek als vanochtend.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, eerst geslapen tot 11 uur. Vervolgens opgestaan en de hele dag Pokémon Fire Red gespeeld.
Mooiquote:
Blaren op je aars.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:49 schreef reetveter het volgende:
Ik zit ook nog steeds op dezelfde plek als vanochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |