I seequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:30 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar een abo voor hebben, friends & foes.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
je mag me vragen, maar kom niet klagen..
je mag niks zeggen.. niks uitleggen.
Je mag niet zeiken, zeker niet verwijten..
ik ben het typ dat je toch niet zal begrijpen.
je mag me vragen, maar kom niet klagen..
je mag niks zeggen.. niks uitleggen.
je mag niet zeiken, zeker niet verwijten..
ik ben het typ dat je toch niet zal begrijpen.
Haha, wat past dit goed bij de modjes over de sc
Klopt. Wat een toeval was dat zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij hebt me wel gespot op het station
Moet ik een afkickkliniek gaan bellen? Ik weet hoe het isquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
Nou mensen.
Ik mag dus nooit meer trollen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hou toch eens op, mn dochter wordt tien
Weg nu, ze gaan koken en ik ga zorgen dat ze de keuken niet in de fik steken
quote:
mja, wanneer troll je. Het kan ook een grap zijn die je express doet. Moet je daarvoor gebanned worden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef Mozy het volgende:
Nou mensen.
Ik mag dus nooit meer trollen.
Daarvoor is er altijd nog Bragi, onze SC-woordvoerder. Ik als SC-leider hou hem wel in de gaten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef wise het volgende:
[..]
mja, wanneer troll je. Het kan ook een grap zijn die je express doet. Moet je daarvoor gebanned worden?
Klinkt goed.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef zquing het volgende:
Alles wat ook maar het kleinste beetje lijkt op trollen of happen wordt geband
Problemen in de SC worden door 2 users besproken in de FB, de SC woordvoerder de rest houdt zich erbuiten op straffe van bans
wat mij betreft wordt dit 't en dan mogen jullie fijn verder SC'en
Als het maar binnen de SC blijft, maar toch, ik kan dus niet het risicio lopen om een grapje te maken, die dan vervolgens in de FB word gemeld en dan krijg ik een ban.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:32 schreef wise het volgende:
[..]
mja, wanneer troll je. Het kan ook een grap zijn die je express doet. Moet je daarvoor gebanned worden?
en wie zegt dat ik hem wil als woordvoerder¡¡quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:33 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daarvoor is er altijd nog Bragi, onze SC-woordvoerder. Ik als SC-leider hou hem wel in de gaten.
Jij gebruikt silver, jij bent ontoerekeningsvatbaar verklaard.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik hem wil als woordvoerder¡¡
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij gebruikt silver, jij bent ontoerekeningsvatbaar verklaard.
Daar zouden we altijd nog over kunnen stemmen maar ik denk dat Bragi een prima woordvoerder is. Hij wordt niet snel boos en kan altijd rustig en gekalmeerd dingen uitpraten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
en wie zegt dat ik hem wil als woordvoerder¡¡
NOU INDERDAAD, HAHAHAA ALS EEN BAN HET EINDE VAN DE WERELD WAS JOH NOU DAN POHHHH HEEEJquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:34 schreef Trollface. het volgende:
Achja, een ban is niet het einde van de wereld.
ik ookquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar zouden we altijd nog over kunnen stemmen maar ik denk dat Bragi een prima woordvoerder is. Hij wordt niet snel boos en kan altijd rustig en gekalmeerd dingen uitpraten.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NOU INDERDAAD, HAHAHAA ALS EEN BAN HET EINDE VAN DE WERELD WAS JOH NOU DAN POHHHH HEEEJ
aaaaah nerd, kk op sukkoltje jongeeeequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:37 schreef Hyman het volgende:
Hah! René is een Marokkaan!
Stel je voor. 48 uur, 2880 minuten, 17280 seconden zonder FOK!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NOU INDERDAAD, HAHAHAA ALS EEN BAN HET EINDE VAN DE WERELD WAS JOH NOU DAN POHHHH HEEEJ
Wolla jongeuh!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aaaaah nerd, kk op sukkoltje jongeeee
Dat is nog iets toffer dan Harry.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Hahahahahaha, hier in het dorp woont een neger die Henk heet![]()
![]()
![]()
Ik zag een neger met houten klompen in de plus bij onsquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier in dorp woont een negro met de naam Harry. Tegenwoordig is er niets meer raar.
Ik ken een neger die Geert heetquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
![]()
De duur maakt niet uit. Iedereen is addict dus het is al erg genoeg op zich.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:38 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Stel je voor. 48 uur, 2880 minuten, 17280 seconden zonder FOK!
hihihihihi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zou serieus ook een goede kandidaat zijn. Nooit partijdig, politiek correct en grapjes bestaan bij mij niet.
Smakelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben eten.
Die hier woont praat accentloos Nederlands, maar er is ook nog een negro die Filip heet, op het platteland woont en beter dialect spreekt dan mij.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ken een neger die Geert heet___
Hij heeft ook een West-Fries accent
Ik heb een keer een IP-ban van een uur gehad. Ik kon totaal niets doen, ook niet lezen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De duur maakt niet uit. Iedereen is addict dus het is al erg genoeg op zich.
KLB-HOMO-SC dusquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:40 schreef L0t.. het volgende:
Ha, dit wordt dus voortaan een kusjekroel-SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |