Vrij eens, ik snap het gekanker ook niet. Als je het niets vind, kom er dan niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Godverdomme wat heeft deze man gelijk.
=$quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
IGNOREMODUS staat al weken aan jonghe. Alleen WF snapt het niet. WF LEER SHIT TE SNAPPEN
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
IGNOREMODUS staat al weken aan jonghe. Alleen WF snapt het niet. WF LEER SHIT TE SNAPPEN
Sure, why not?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Oke, iedereen wil me dus nog een kans geven?
Jijquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Madridista het volgende:
Mensen die hun vuisten niet kunnen gebruiken en messen nodig hebben
Hallon, alles goed?quote:
natuurlijk nietquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik heb zin om die smoel van je te klappenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
À bout portant.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef reetveter het volgende:
Mensen die NG niet in het echt hebben ontmoetMensen die bang voor NG zijn
.
hehe, jij weetquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef reetveter het volgende:
.
ya,quote:
ik vind die inhammen alleen niks, maar verderquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef reetveter het volgende:
.
Ik ben geen regular, maar als je normaal post zouden er geen problemen moeten zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Check, check.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef reetveter het volgende:
.
Tuurlijk, als je normaal post.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Hou toch eens op, mn dochter wordt tienquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
GYMMEN![]()
![]()
. Hahahah lakitu gaat apekooi spelen met 10-jarige wulpse cracksletjes
Volgens mij moet je daar een abo voor hebben, friends & foes.quote:
Jonge hou je bek ik ben geen slet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
GYMMEN![]()
![]()
. Hahahah lakitu gaat apekooi spelen met 10-jarige wulpse cracksletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |