Op basis van een hoi?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Trollface. het volgende:
Ik dacht, ik kom eens kijken of ik ongelijk had met mijn gedachte over kliekvorming.
Hij is tof.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit irl ontmoet, maar zo klink je echt best wel eng.
Kom maar, I need itquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kan tenminste Crackjen en Mozy fatsoenlijk een knuffel geven (no homo Mozy) zonder dat ik bang ben dat mijn lever wordt geprikt.
Beter dan dat je kutje er naar stinkt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn vingers rieken naar vis, goeiedag zeg.
Nee? Dat was gewoon mijn groet.quote:
Godverdomme wat heeft deze man gelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor ik kijk misschien eens in de zoveel tijd in de SC en het boeit me geen flikker (als outsider), laat het gewoon open en doe niet moeilijk. Ik snap sowieso niet wat mensen in een SC zien aangezien genoeg leuke Topics zijn in KLB. Als het je niet bevalt zoek je een andere SC op.
Groepjes/kliekjes krijg je overal dus dat kan je toch niet tegengaan of wil je soms dat het SC 'kliekje' heel KLB gaan overnemen met slowchat shit. Sommige users moeten er sowieso wegblijven (uit de SC) aangezien die toch niet normaal kunnen posten in KLB laat staan in een slowchat. (Ik kijk mezelf ook aan.)
LAAT DIT BERICHT STAAN WANT ALS ER ALLEEN SCERS EN MODS MOGEN REAGEREN IS HET OOK NIET EERLIJK AANGEZIEN IEDEREEN IN DE SC 'MAG' KOMEN.![]()
![]()
Niet iedereen heeft handen gekregen van God.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Madridista het volgende:
Mensen die hun vuisten niet kunnen gebruiken en messen nodig hebben
Dat valt ook wel mee hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit irl ontmoet, maar zo klink je echt best wel eng.
IGNOREMODUS staat al weken aan jonghe. Alleen WF snapt het niet. WF LEER SHIT TE SNAPPENquote:
hallonquote:
Het klonk als een kapmes gast.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef NoelGallagher het volgende:
het was gewoon een fucking aardappelschilmesjedie had ik in m'n borstzakje omdat ik die nodig had
RT!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
IGNOREMODUS staat al weken aan jonghe. Alleen WF snapt het niet. WF LEER SHIT TE SNAPPEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |