Ik niet, want maar 1 man, niet nodigquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed idee.
Wie van de dames hier pijpt met condoom?
Ik voer nooit een moer uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eensgelijks, moet eigenlijk hard aan de slag, want zodra het WK begint voer ik toch geen moer meer uit.
Aight, komen er dan ook picca's ofwat?quote:
Aha, en wat doet ie er mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Ik ben benieuwd.
Is 4EBE er nog? Ik wil haar namelijk vertellen dat de scheerder de wol heeft meegenomen.
Ehh, waarom dat plaatje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, want maar 1 man, niet nodig
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
ben wel ooit op staande voet ontslagen bij de appie![]()
De meeste hebben haar pics al gezien en 1 gesprek zegt verder ook nog niet allesquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, komen er dan ook picca's ofwat?
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
ben wel ooit op staande voet ontslagen bij de appie![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
He, ik ga zo naar Ellen Ten Damme, maar wilde iedereen nog even een fijne dag wensen.
Met name 4EBE en Ynuhh.
Ga je haar ook nog proberen aan te spreken of wat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
He, ik ga zo naar Ellen Ten Damme, maar wilde iedereen nog even een fijne dag wensen.
Met name 4EBE en Ynuhh.
Optreden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
En ik dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
Juist.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Was vulploegleider en iemand deed stoerwilde niet luisteren enzo, en toen knapte er wat, en toen zette ik een mes op z'n keel
![]()
wel spijt van majah, eigenwijze knuppel dat het was
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Was vulploegleider en iemand deed stoerwilde niet luisteren enzo, en toen knapte er wat, en toen zette ik een mes op z'n keel
![]()
Dank jequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
Wtf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Je doet me denken aan een Marokkaan van vroeger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Oke, fijne dag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
OH SHIT LOOSE CANNONquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Ik snap dat ook niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:16 schreef Mozy het volgende:
Wat ik niet snap, is dat mensen zeggen dat er zoveel tijd in ons word gestoken, terwijl er voor word gekozen om dat te doen.
Serieus, ik heb nooit echt het idee gehad dat users buiten de SC zoveel last hebben van de SC.
Maar blijkbaar, heeft heel fok last van ons! Het enige wat ik me kan bedenken, dat die 1x per maand een relletje naar de FB gaat, en daar een pagina vol post.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:17 schreef Lakitu het volgende:
[..]
OH SHIT LOOSE CANNON
Ik neem alles terug wat ik ooit tegen je heb gezegd.
Have fun!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
serieus er is wel distress in dat discussietopic. Misschien ben ik nu wel lekker tegen de stroom in zoals NG normaal maar ben ik de enige die het niet zo'n probleem zou vinden?
Ik wel want als de SC weg is word ik binnen no-time geband. ik moet mn shit ergens kwijt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
serieus er is wel distress in dat discussietopic. Misschien ben ik nu wel lekker tegen de stroom in zoals NG normaal maar ben ik de enige die het niet zo'n probleem zou vinden?
Je kent het wel. zo'n kerel die kankerirritant is, het bloed onder je nagels vandaan haalt enzoquote:
Jij bent gewoon toughquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:19 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het ooit met een zakmes gedaan bij mijn nichtje, toen zij en haar oudere broer mij op een gegeven moment keihard zaten te irriteren (en ik zat die periode ook niet lekker in mijn vel) achteraf ook veel spijt van gehad en nu kunnen we het ook weer gewoon top met elkaar vindenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent het wel. zo'n kerel die kankerirritant is, het bloed onder je nagels vandaan haalt enzoer knapte wat
Je loopt nu nog dagelijks met een mes op zak?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je kent het wel. zo'n kerel die kankerirritant is, het bloed onder je nagels vandaan haalt enzoer knapte wat
Nee, en sowieso waarom heb je uberhaupt een mes bij man.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, ik heb namelijk geen mes bij me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Naais.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er kleding van maakt.
EEN STANLEY MESJEquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit irl ontmoet, maar zo klink je echt best wel eng.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Een stoel komt hard aan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:23 schreef WillFerrell het volgende:
Ik kan tenminste Crackjen en Mozy fatsoenlijk een knuffel geven (no homo Mozy) zonder dat ik bang ben dat mijn lever wordt geprikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |