Ik niet, want maar 1 man, niet nodigquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Goed idee.
Wie van de dames hier pijpt met condoom?
Ik voer nooit een moer uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Eensgelijks, moet eigenlijk hard aan de slag, want zodra het WK begint voer ik toch geen moer meer uit.
Aight, komen er dan ook picca's ofwat?quote:
Aha, en wat doet ie er mee?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Ik ben benieuwd.
Is 4EBE er nog? Ik wil haar namelijk vertellen dat de scheerder de wol heeft meegenomen.
Ehh, waarom dat plaatje?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik niet, want maar 1 man, niet nodig
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
ben wel ooit op staande voet ontslagen bij de appie![]()
De meeste hebben haar pics al gezien en 1 gesprek zegt verder ook nog niet allesquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, komen er dan ook picca's ofwat?
Wat had je gedaan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
ben wel ooit op staande voet ontslagen bij de appie![]()
Veel plezier.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
He, ik ga zo naar Ellen Ten Damme, maar wilde iedereen nog even een fijne dag wensen.
Met name 4EBE en Ynuhh.
Ga je haar ook nog proberen aan te spreken of wat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
He, ik ga zo naar Ellen Ten Damme, maar wilde iedereen nog even een fijne dag wensen.
Met name 4EBE en Ynuhh.
Optreden?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
En ik dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
Juist.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Was vulploegleider en iemand deed stoerwilde niet luisteren enzo, en toen knapte er wat, en toen zette ik een mes op z'n keel
![]()
wel spijt van majah, eigenwijze knuppel dat het was
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
Was vulploegleider en iemand deed stoerwilde niet luisteren enzo, en toen knapte er wat, en toen zette ik een mes op z'n keel
![]()
Dank jequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
Wtf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Je doet me denken aan een Marokkaan van vroeger.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Oke, fijne dag.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:14 schreef Lamon. het volgende:
Met name 4EBE en Ynuhh.
En JB!
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:15 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |