ooh ik hou dr zo vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan hier toch om GIEEEEEEREN.
Kan ik jullie uit elkaar houden als jullie elkaar in de haren vliegenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik stel voor dat alleen Bragi, jij en ik overblijven in deze SC.
Wut, hoe?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef Mozy het volgende:
Skylark.
Hij en IQM hebben mij hier naartoe gehaald
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
RT PLS!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
Vanaf nu post ik elke trollerige post van buitenaf in het feedback-topic en zal ik ook een TR plaatsen.
GODVERDOMME! IK MEEN HET!quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
Die PM's van Mozy hebben mij hier gehouden.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit wordt echt weer zo'n rel waarbij iedereen uit z'n slof schiet en er tig bans uitgedeeld worden
Bobby en ik vliegen elkaar nooit in de haren, volwassen mannen als we zijn. Zo eens in de zoveel tijd hebben we een woordenwisseling en kort daarna glimlachen we weer tevreden bij het zien van Evangeline Lilly.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik jullie uit elkaar houden als jullie elkaar in de haren vliegen?
Mensen die het woord rel gebruikenquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Dit wordt echt weer zo'n rel waarbij iedereen uit z'n slof schiet en er tig bans uitgedeeld worden
Wanneer vliegen wij elkaar nou in de haren? Dat gebeurt hooguit 2 keer per jaar. Ik hou van Bragi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik jullie uit elkaar houden als jullie elkaar in de haren vliegen?
Nee, hoor. Ik ben er alweer overheen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja inderdaad. We zijn hier niet allemaal 'hosselaars' zoals Lamon. graag roept en diegenen worden niet gehaat oid.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is echt verwonderlijk dat ze hem nog steeds niet van het forum getieft hebben en nog ingaan op z'n gezeur. Z'n vergelijking ook met Emimich. Die werd ook afgestraft omdat ie deed dat ie heel wat was. Als ie niet zo hoog van de toren had geblazen was er waarschijnlijk niks gebeurt.
Ik doe mee voor spek en boon.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Zeg even eerlijk wat deze is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jullie hebben mij laten in zien dat deze SC leuk was, toen ik dat zei in de PUB en ze me voor gek uitmaakte, maakte jij een post in de trant van: "Mozy kan er niks aan doen dat hij het licht heeft gezien"quote:
Dit dus.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bobby en ik vliegen elkaar nooit in de haren, volwassen mannen als we zijn. Zo eens in de zoveel tijd hebben we een woordenwisseling en kort daarna glimlachen we weer tevreden bij het zien van Evangeline Lilly.
Vanochtend over de fossielen was nog een prima, opbouwend meningsverschil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Bobby en ik vliegen elkaar nooit in de haren, volwassen mannen als we zijn. Zo eens in de zoveel tijd hebben we een woordenwisseling en kort daarna glimlachen we weer tevreden bij het zien van Evangeline Lilly.
Nee dat wordt het niet, want dan gebruiken ze dat als excuus om ons te bannen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
|quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jullie hebben mij laten in zien dat deze SC leuk was, toen ik dat zei in de PUB en ze me voor gek uitmaakte, maakte jij een post in de trant van: "Mozy kan er niks aan doen dat hij het licht heeft gezien"
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vanochtend over de fossielen was nog een prima, opbouwend meningsverschil.
Kanker, TRquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
Houd nou eens op met dat gekanker over de SC dit de SC dat. Als we hier zo gaan posten, dan gaat de SC geheid op slot en dat wil niemand.
Volgens mijn laatste intel was dat ergens in Almelo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Mozy het volgende:
[..]
MORGEN KOM IK JE HALEN! IK WEET WAAR JE WOONT!
Ja, het leuke grapje is allang en breed gemaakt hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 16:58 schreef Skylark. het volgende:
mensen maken druk dit dat sc is niks man :p gewoon stukje internet genoeg sc's het gaat om users moet je gwn beseffen
Dat heb ik ook. Anders zou het meteen de laatste zijn.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die het woord rel gebruiken![]()
![]()
Mensen die denken dat ik ooit nog geband word![]()
hahaquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, het leuke grapje is allang en breed gemaakt hoor
IRL?!?!?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Ik heb vandaag ruim een uur met dat meisje gepraat en het was best gezellig![]()
Oeh, goed om te horen!quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Ik heb vandaag ruim een uur met dat meisje gepraat en het was best gezellig![]()
heb je dr msn gevraagd :p in de bus ofzo is wel kk lastig maar als je de chick al best goed kent is het best easy :pquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Dat was misschien niet zo adequaat van mij als jullie gewend waren.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Vanochtend over de fossielen was nog een prima, opbouwend meningsverschil.
Okee thanks.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Kankeren is langdurig zeuren. Nu weet je het.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Volgens mijn laatste intel was dat ergens in Almelo.
Nu gaan we een feestje maken nomquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Het was anders wel vermakelijk.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was misschien niet zo adequaat van mij als jullie gewend waren.Had Bobby ook niet de dupe van hoeven worden.
haha zo chill dat :p gewoon biri er bij chips ornaje shirtje aan haarjtes goed doen want zijn wel chick in de stad meestal :p en wil je tog geod eruit zienquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:02 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die praten over dingen TERWIJL HET NOG MAAR 1 DAG IS VOOR HET ZOVER IS
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
Houd nou eens op met dat gekanker over de SC dit de SC dat. Als we hier zo gaan posten, dan gaat de SC geheid op slot en dat wil niemand.
Wat converseer je?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha zo chill dat :p gewoon biri er bij chips ornaje shirtje aan haarjtes goed doen want zijn wel chick in de stad meestal :p en wil je tog geod eruit zien
En ik ben ook gewoon chago. Maakt verder niet uit, zo vaak hebben wij sowieso geen meningsverschil.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was misschien niet zo adequaat van mij als jullie gewend waren.Had Bobby ook niet de dupe van hoeven worden.
Je moet wat als wise en WD elkaar niet meer in de haren vliegen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het was anders wel vermakelijk.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef NoelGallagher het volgende:
MORGEN BEGINT HET WK OM GOM GOMG OMG OMG OMG OM GOM GOMG MFDSOJAP;OSFJHA P[OFJAPLS FSAOJFJSAFJ;LL :d D ;D ;D:D![]()
: D:
:D
![]()
:D :
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:00 schreef Japsnars het volgende:
Voor mijn followers:
Alsjeblieft gebruik een Cacci-linequote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond die van de zonnebril regelen.
Er is al zo vaak gedreigd de SC dicht te gooien om ergere dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:59 schreef Japsnars het volgende:
Ik heb ook een zonnebril.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga vanavond die van de zonnebril regelen.
we hebben de bijl begraven.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet wat als wise en WD elkaar niet meer in de haren vliegen.
Zoals?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Er is al zo vaak gedreigd de SC dicht te gooien om ergere dingen.
ik gebruik die van tijd terugdraaien okay :p voor jou danquote:
Ik heb vandaag foto's gemaaktquote:
Goed idee.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarvan?
Moeten we het weer over beffen/pijpen/baffen hebben dan?
Nee, fakking heet. Ik moet even een paar kussens zien te regelen dat ik onder de airco komt te liggen. Deze omstandigheden verhitten mijn gesteldheid.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet wat als wise en WD elkaar niet meer in de haren vliegen.
En hoevaak zou jij al geshredderd zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, dat gedreig van het sluiten van de sc![]()
op m'n werk werd er ook al zovaak gedreigd dat ik ontslagen zou worden
EN IK WERK ER NOG STEEDS D
![]()
deze vergelijking steun ik.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
IBgrapjesoversocialewerkplaatsenontslagenworden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
IBgrapjesoversocialewerkplaatsenontslagenworden.
Dat dus, benauwd, heet. Ik moet nog een a4tje typen voor morgen. Maar ik heb de concentratie van een zeevos door die hitte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Nee, fakking heet. Ik moet even een paar kussens zien te regelen dat ik onder de airco komt te liggen. Deze omstandigheden verhitten mijn gesteldheid.
ik zie ze niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Hey wat betekenen die dino's naast jullie usernames, NG en 4EBE?
whaha :pquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
ik gebruik die van tijd terugdraaien okay :p voor jou dan
Oeh, tof! Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag foto's gemaakt. Zal ze straks even op mn laptop zetten.
Dat ze niet baggerlayout gebruiken.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Wat Mozy zegt.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Volgens mij niet, maar die is er 's avonds meestal ook wel.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oeh, tof! Ik ben benieuwd.
Is 4EBE er nog? Ik wil haar namelijk vertellen dat de scheerder de wol heeft meegenomen.
Jaquote:
Neej, gewoon op school gedurende een clustervakquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
heb je dr msn gevraagd :p in de bus ofzo is wel kk lastig maar als je de chick al best goed kent is het best easy :p
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:07 schreef BobbyB het volgende:
Eensgelijks, moet eigenlijk hard aan de slag, want zodra het WK begint voer ik toch geen moer meer uit.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, benauwd, heet. Ik moet nog een a4tje typen voor morgen. Maar ik heb de concentratie van een zeevos door die hitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |